AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4061 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvordan skal hun få tid til en baby når hun har det så `travelt` ? Amming kan lett ta en time hver gang, og hva da??? Ammehjelper? Anonymous poster hash: cf5ef...056 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4062 Del Skrevet 15. oktober 2013 Flott at han Lars Kristian har fått seg egen armani stelleveske da:p haha. Hun har jo en lv så og leste og at hun har planer om enda en lv veske, siden hun måtte ha en sykehus bag hohoAnonymous poster hash: d1e9e...d66 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4063 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvordan skal hun få tid til en baby når hun har det så `travelt` ? Amming kan lett ta en time hver gang, og hva da??? Ammehjelper?Anonymous poster hash: cf5ef...056 En time? Kan da vel ta mye mer enn en time?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4064 Del Skrevet 15. oktober 2013 Men hun har da vel mammapermisjon slik som alle andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4065 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror nok hun kommer til å blogge mye om trening kort tid etter fødselen og skryting av hvor vilt mye energi hun har og at kroppen bare bobler over og at hun spretter opp klokka syv og rakk joggetur før baby skulle ha frokost... MEN jeg tviiiler på at dette kommer til å være sannheten. Slik jeg har forstått det så renses jo kroppen i mange uker etter fødselen og mange tisser på seg hvis du hopper eller løper, men hun vil jo ikke skrive dette på bloggen. Bloggere lyver støtt og stadig, og det er faktisk utrolig lett å stage livet sitt. Bare å få LK til å ta treningsbilder det, legge ut med en tekst om all energi osv, men hun trenger jo ikke å faktisk gjøre det hun skriver. Det er derfor unge jenter ikke bør lese blogger for livet blir fremstilt så mye enklere enn det det egentlig er. Haha, jeg trodde dette var et av parodiinnleggene til Ellevill, men så var det jaggu et av hatersene - i fullt alvor. Du er jammen ikke god. Anonymous poster hash: 13417...5a3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4066 Del Skrevet 15. oktober 2013 I dag er nok enda en av disse travle dagene hennes, iom at hun sitter i pysjen og drikker te til lunsjtid.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Kanskje hun prøver å ta det litt med ro, hun er jo gravid ikke sant? Eller er det galt også, nå? Anonymous poster hash: 13417...5a3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4067 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje hun prøver å ta det litt med ro, hun er jo gravid ikke sant? Eller er det galt også, nå? Anonymous poster hash: 13417...5a3 Det er galt om hun har mye å gjøre og det er galt når hun slapper av. Sukk. Ikke lett å tilfredsstille andre folk nei. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4068 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje hun prøver å ta det litt med ro, hun er jo gravid ikke sant? Eller er det galt også, nå? Anonymous poster hash: 13417...5a3 Den dama tar det nok med ro hver dag, selv om hun oppgir å ha det så fryktelig travelt. Det er ikke akkurat slitsomt å være en moderne husmor.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4069 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er galt om hun har mye å gjøre og det er galt når hun slapper av. Sukk. Ikke lett å tilfredsstille andre folk nei. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Er det virkelig noen andre enn FF-fansen som tror at hun jobber hardt? Anonymous poster hash: 6195d...bdd 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4070 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det virkelig noen andre enn FF-fansen som tror at hun jobber hardt?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Jeg er ikke en fan (tror jeg har besøkt bloggen 4-5 ganger og har null forhold til denen bloggeren) og om hun sier hun har det travelt så får jeg bare tro på det da... Det spiller egentlig liten rolle for meg hva hun gjør og ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4071 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er ikke en fan (tror jeg har besøkt bloggen 4-5 ganger og har null forhold til denen bloggeren) og om hun sier hun har det travelt så får jeg bare tro på det da... Det spiller egentlig liten rolle for meg hva hun gjør og ikke gjør. Les dialogen du deltar i. Ingen har kritisert FF for å ta det med ro, men en FF-fan er raskt ute med å tillegge vi som kritiserer for det også. For vi kommer jo sikkert til å gjøre det ... folk har blitt helt sprø i denne tråden.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4072 Del Skrevet 15. oktober 2013 Denne tråden var sprø fra første sekund... Det er ganske morsomt å se hvor mye en enkelt person med egen blogg engasjerer folk som ikke liker henne eller bloggen i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4073 Del Skrevet 15. oktober 2013 Tillegge oss som kritiserer at vi hsr kritisert FF. Ordla meg litt klønete. Men ja, sånn har det blitt. Har vi ikke skrevet noe negativt så kan vi nok komme til å finne på det, et dlikt innlegg kompletteres gjerne med fiktive utsagn. Idioti.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 15. oktober 2013 #4074 Del Skrevet 15. oktober 2013 Haha, jeg trodde dette var et av parodiinnleggene til Ellevill, men så var det jaggu et av hatersene - i fullt alvor. Du er jammen ikke god. Anonymous poster hash: 13417...5a3 Ja for det der er ikke hets... lol tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 15. oktober 2013 #4075 Del Skrevet 15. oktober 2013 Denne tråden var sprø fra første sekund... Det er ganske morsomt å se hvor mye en enkelt person med egen blogg engasjerer folk som ikke liker henne eller bloggen i det hele tatt. Like mye morsomt å se at en blogg du ikke leser engasjerer deg så mye. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4076 Del Skrevet 15. oktober 2013 Synes egentlig det bildet her er ganske provoserende. Det er vel heller et privilegium?http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/saying.jpg Provoserende? haha, da har du ganske lite å irritere deg over. Anonymous poster hash: 4b42e...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 15. oktober 2013 #4077 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er da minst en tråd som er på nesten 700 sider... Grunnen til at enkelte tråder for stå (med hets og andre usakligheter), mens andre stenges så fort de ser dagens lys er takket være begredelig moderering og kjørelinjer fra kvinneguiden. De har aldri vært spesielt konsekvent. Anonymous poster hash: 4d333...730 Poenget er at annsme89 mener at dersom man ignorerer hetsen, så blir den borte. Det blir den beviselig ikke, tvert imot. Til det du sa: Moderatorene har naturligvis alltid det siste ansvaret for moderering på et forum, men det er likevel et faktum at FF-trådene må modereres mye mer (og stenges mye oftere) enn de andre trådene fordi de fylles opp av hets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 15. oktober 2013 #4078 Del Skrevet 15. oktober 2013 Les dialogen du deltar i. Ingen har kritisert FF for å ta det med ro, men en FF-fan er raskt ute med å tillegge vi som kritiserer for det også. For vi kommer jo sikkert til å gjøre det ... folk har blitt helt sprø i denne tråden.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Føler du at du må passe på som en smed hvordan du ordlegger deg? Føler du at alt du skriver vrir og vrenges på av folk som er ivrige etter å misforstå deg? Velkommen til Fotballfrues hverdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 15. oktober 2013 #4079 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det virkelig noen andre enn FF-fansen som tror at hun jobber hardt?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Jeg er ikke fan, men tror hun jobber beinhardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4080 Del Skrevet 15. oktober 2013 Føler du at du må passe på som en smed hvordan du ordlegger deg? Føler du at alt du skriver vrir og vrenges på av folk som er ivrige etter å misforstå deg? Velkommen til Fotballfrues hverdag Ehe Gi deg a.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg