AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4041 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror nok hun kommer til å blogge mye om trening kort tid etter fødselen og skryting av hvor vilt mye energi hun har og at kroppen bare bobler over og at hun spretter opp klokka syv og rakk joggetur før baby skulle ha frokost... MEN jeg tviiiler på at dette kommer til å være sannheten. Slik jeg har forstått det så renses jo kroppen i mange uker etter fødselen og mange tisser på seg hvis du hopper eller løper, men hun vil jo ikke skrive dette på bloggen. Bloggere lyver støtt og stadig, og det er faktisk utrolig lett å stage livet sitt. Bare å få LK til å ta treningsbilder det, legge ut med en tekst om all energi osv, men hun trenger jo ikke å faktisk gjøre det hun skriver. Det er derfor unge jenter ikke bør lese blogger for livet blir fremstilt så mye enklere enn det det egentlig er. Med andre ord, som retursjerte og photoshoppa reklameplakater.Anonymous poster hash: b0974...258 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4042 Skrevet 15. oktober 2013 Det er noe jeg virkelig lurer på.. Hun skriver hele tiden at hun har så sinnsykt mye å gjøre, at tiden aldri strekker til, at hun aldri rekker å fullføre to-do-lister og at hun aldri finner tiden til å sette seg ned med en bok i 5 minutter... Men altså, hva er det hun gjør? Ja hun jobber vanlig arbeidstid, men hva er liksom resten av alle disse sinnsykt tidskrevende tingene hun må gjøre? Handle mat på butikken? Joggetur i skogen? Nettshoppe? Alle normale mennesker finner tid til dette før og etter jobb, jeg mistenker at hun til og med gjør disse tingene i "arbeidstiden", så er svaret at hun rett og slett er litt enkel? Så enkel at hun ikke klarer å lese en lettlest bok på lik tid som normale folk? Jeg jobber fulltid og har gjøremål hver dag, men har da alltids tid til en time boklesing på kveldstid, og siden jeg er oppegående og smart leser jeg ut Politi f.eks på ca.1 uke. Å bruke flere måneder på en slik bok er jo.. ehhh.. rimelig flaut. Anonymous poster hash: 36b54...177 21
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4043 Skrevet 15. oktober 2013 Det er noe jeg virkelig lurer på.. Hun skriver hele tiden at hun har så sinnsykt mye å gjøre, at tiden aldri strekker til, at hun aldri rekker å fullføre to-do-lister og at hun aldri finner tiden til å sette seg ned med en bok i 5 minutter... Men altså, hva er det hun gjør? Ja hun jobber vanlig arbeidstid, men hva er liksom resten av alle disse sinnsykt tidskrevende tingene hun må gjøre? Handle mat på butikken? Joggetur i skogen? Nettshoppe? Alle normale mennesker finner tid til dette før og etter jobb, jeg mistenker at hun til og med gjør disse tingene i "arbeidstiden", så er svaret at hun rett og slett er litt enkel? Så enkel at hun ikke klarer å lese en lettlest bok på lik tid som normale folk? Jeg jobber fulltid og har gjøremål hver dag, men har da alltids tid til en time boklesing på kveldstid, og siden jeg er oppegående og smart leser jeg ut Politi f.eks på ca.1 uke. Å bruke flere måneder på en slik bok er jo.. ehhh.. rimelig flaut. Anonymous poster hash: 36b54...177 Dette innlegget kommer til å bli definert som mobbing, men jeg er helt enig. Hun har tidligere skrevet at hun jibber opptil fjorten timer i døgnet, men 'jobb' for henne inkluderer ting som frisørbesøk, manikyr, trening, nettshopping etc. Dessuten mistenker jeg at FF bruker mye tid på ting, altså at hu jobber tregt. Hun har selv oppgitt at et innlegg tar to til tre timer å ferdigstille. Da jobber man tregt! For meg virker det absurd å bruke så lang tid på en krimbok, er jo en type bok som tar et par dager å lese. Anonymous poster hash: 6195d...bdd 9
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4044 Skrevet 15. oktober 2013 Noen leser bare på senga.. og kanskje ikke hver kveld. Jeg kan fint bruke en måned på en bok om jeg bare tar den frem før jeg skal sove eller bare når jeg sitter ute. Jeg kan også lese den ut på en dag eller to om jeg har tid og lyst. Jeg synes ikke det høres ulogisk ut at det tar 2-3 timer å gjøre et blogginnlegg klart. Man skal samle opplysninger, linke, velge redigere bilder, korrekturlese, dobbelsjekke, korrigere, publisere, promotere.... muligens kanskje sende en melding til sponsorer osv. Ikke vet jeg.. for jeg kjenner henne ikke og har aldri fulgt med henne en vanlig dag og sett hva hun gjør og hvordan. Men jeg regner da med at en blogg som engasjerer så mye som denne tråden viser ikke lager og selger seg selv. Det gjør heller ikke imaget og i tillegg skal hun være seg selv privat, med venner, familie, oppvask og klesvask. 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4045 Skrevet 15. oktober 2013 To-tre timer virker mye når hun legger ut noen fotoer av seg selv i senga, stolen eller sofaen. Det er ikke alle innleggene som inneholder sponsorlinker heller. Samle opplysninger for å poste et bilde av kaffekoppen?. Korrekturlesing? Hun har feil i alle innleggene hun poster. Hun har gjort jobben i flere år i tillegg. Skulle tro hun hadde litt rutine på ting. Angående å bruke ukesvis på en lettlest bok, når hun poster at hun leser i samme boka daglig i tre uker så stusser jeg på det, osær når hun oppgir toppkarakter i engelsk, norsk og 1. avdeling juss, især siste som er et arbeidkrevende fag mtp mengden lesestoff.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 13
Gjest vilma2000 Skrevet 15. oktober 2013 #4046 Skrevet 15. oktober 2013 Noen leser bare på senga.. og kanskje ikke hver kveld. Jeg kan fint bruke en måned på en bok om jeg bare tar den frem før jeg skal sove eller bare når jeg sitter ute. Jeg kan også lese den ut på en dag eller to om jeg har tid og lyst. Jeg synes ikke det høres ulogisk ut at det tar 2-3 timer å gjøre et blogginnlegg klart. Man skal samle opplysninger, linke, velge redigere bilder, korrekturlese, dobbelsjekke, korrigere, publisere, promotere.... muligens kanskje sende en melding til sponsorer osv. Ikke vet jeg.. for jeg kjenner henne ikke og har aldri fulgt med henne en vanlig dag og sett hva hun gjør og hvordan. Men jeg regner da med at en blogg som engasjerer så mye som denne tråden viser ikke lager og selger seg selv. Det gjør heller ikke imaget og i tillegg skal hun være seg selv privat, med venner, familie, oppvask og klesvask. Er det en ting hun ikke gjør så er det å korrekturlese.. 7
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4047 Skrevet 15. oktober 2013 Er det en ting hun ikke gjør så er det å korrekturlese.. Jeg korrekturleser ofte feil i mine egne tekster. Det betyr ikke at hun ikke har prøvd. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4048 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg korrekturleser ofte feil i mine egne tekster. Det betyr ikke at hun ikke har prøvd. En som har toppkarakterer i engelsk og norsk burde prestere bedre enn alle de skjemnende feilene som slipper gjennom i hennes innlegg.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 4
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4049 Skrevet 15. oktober 2013 En som har toppkarakterer i engelsk og norsk burde prestere bedre enn alle de skjemnende feilene som slipper gjennom i hennes innlegg.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Jeg har dessverre gått glipp av karakterkortet hennes. Trodde forresten at det het skjemmende? (sorry.. klarte ikke å dy meg...) 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4050 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har dessverre gått glipp av karakterkortet hennes. Trodde forresten at det het skjemmende? (sorry.. klarte ikke å dy meg...) Selvfølgelig gjør det det, men så har ikke jeg hevdet å bruke tre timer på å skrive innlegget mitt. Anonymous poster hash: 6195d...bdd 11
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4051 Skrevet 15. oktober 2013 I dag er nok enda en av disse travle dagene hennes, iom at hun sitter i pysjen og drikker te til lunsjtid.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 7
Gjest Keljo Skrevet 15. oktober 2013 #4052 Skrevet 15. oktober 2013 Synes egentlig det bildet her er ganske provoserende. Det er vel heller et privilegium? http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/saying.jpg 12
Gjest vilma2000 Skrevet 15. oktober 2013 #4053 Skrevet 15. oktober 2013 Synes egentlig det bildet her er ganske provoserende. Det er vel heller et privilegium?http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/saying.jpg Man skal være over gjennomsnittet hårsår om man ikke kan lese slike quotes uten å bli fornærmet. Det er helt klart utrolig trist at noen kvinner ikke kan få egne barn, men det betyr ikke at resten av verden må gå på glasskår i tilfelle en barnløs kvinne er i nærheten. En del av det å bli voksen er å kunne godta den man er og møte verden med de fordeler og ulemper man er tildelt. Om man er voksen nok til å prøve å få barn så er man voksen nok til å kunne lese en baby-quote altså. 14
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4054 Skrevet 15. oktober 2013 Synes egentlig det bildet her er ganske provoserende. Det er vel heller et privilegium?http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/saying.jpg Nå pirker du. Er vel sikkert noen av de som stelte i stand selskapet som skrev den lappen, er vel neppe FF selv.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4055 Skrevet 15. oktober 2013 Man skal være over gjennomsnittet hårsår om man ikke kan lese slike quotes uten å bli fornærmet. Det er helt klart utrolig trist at noen kvinner ikke kan få egne barn, men det betyr ikke at resten av verden må gå på glasskår i tilfelle en barnløs kvinne er i nærheten. En del av det å bli voksen er å kunne godta den man er og møte verden med de fordeler og ulemper man er tildelt. Om man er voksen nok til å prøve å få barn så er man voksen nok til å kunne lese en baby-quote altså. Lurer på om noen av FF-kritikerne er FF-fans som ironiserer? Hmm.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
Gjest Magdalene Skrevet 15. oktober 2013 #4056 Skrevet 15. oktober 2013 Synes egentlig det bildet her er ganske provoserende. Det er vel heller et privilegium?http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/saying.jpg Det er jo også noe å henge seg opp i... 2
Gjest vilma2000 Skrevet 15. oktober 2013 #4057 Skrevet 15. oktober 2013 Lurer på om noen av FF-kritikerne er FF-fans som ironiserer? Hmm.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Jeg er kritisk til ff ja, men det betyr vel ikke at jeg må være enig i alt det de andre kritikerne skriver. Det er jo ikke sånn at vi er en klubb der alle er enige uansett hva. Det er mange ting i tråden jeg er uenige i og det innlegget over er en av de. Herregud... 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4058 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er kritisk til ff ja, men det betyr vel ikke at jeg må være enig i alt det de andre kritikerne skriver. Det er jo ikke sånn at vi er en klubb der alle er enige uansett hva. Det er mange ting i tråden jeg er uenige i og det innlegget over er en av de. Herregud... Hæ? Skrev at de kanskje ironiserte over FF-kritikerne, var jo ingen kritikk av deg. Kommentaren du svarte på ble så søkt i mine øyne.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4059 Skrevet 15. oktober 2013 Genialt - på kornet igjen Ler meg i hjel. Din teori om at drittslengingen blir borte hvis man ignorerer den, stemmer rett og slett ikke. Du trenger bare å gå bakover i historien for å se det. Det fantes mye mer ondsinnet hets i Fotballfrue-trådene tidligere, da det ikke var så mange som grep inn. Dette er faktisk den første tråden som ikke er blitt stengt pga hets (foreløpig). FF-kritikerne var beviselig så dårlige til å regulere seg selv at det ikke en gang var lov å nevne Fotfallfrue på forumet i en periode. Så nei, hetsen blir ikke borte hvis man ignorerer den. Tvert imot hausser trollene her inne opp hverandre og flytter hele tiden grensene for hva de mener er greit å slenge ut. Nå, etter at stemningen har snudd litt, virker det derimot som om noen kvier seg litt mer for å spy ut edder og galle. Det synes jeg er en positiv endring som gjør det verdt å si fra, på tross av sutringen fra dem som skulle ønske de kunne få fortsette å kritisere FF i fred. Det er da minst en tråd som er på nesten 700 sider... Grunnen til at enkelte tråder for stå (med hets og andre usakligheter), mens andre stenges så fort de ser dagens lys er takket være begredelig moderering og kjørelinjer fra kvinneguiden. De har aldri vært spesielt konsekvent. Anonymous poster hash: 4d333...730
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4060 Skrevet 15. oktober 2013 Jøje meg, grusom feil; får stå skal det selvfølgelig stå... Anonymous poster hash: 4d333...730
Fremhevede innlegg