LilleSnupp Skrevet 14. oktober 2013 #4021 Skrevet 14. oktober 2013 Må bare spørre.. Er det normalt rundt i de norske hjem å kjøpe en sommerkjole i str 0-3 mnd til en vinterbaby? 12
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4022 Skrevet 14. oktober 2013 Må bare spørre.. Er det normalt rundt i de norske hjem å kjøpe en sommerkjole i str 0-3 mnd til en vinterbaby? Nja, om de skal på ferie til et varmt land i løpet av vinteren så vil det kanskje bli litt for varmt med kun vinterdresser, vil det ikke? Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2
LilleSnupp Skrevet 14. oktober 2013 #4023 Skrevet 14. oktober 2013 Nja, om de skal på ferie til et varmt land i løpet av vinteren så vil det kanskje bli litt for varmt med kun vinterdresser, vil det ikke?Anonymous poster hash: d1ced...5cd Selvsagt, men sånn bortsett fra det?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4024 Skrevet 14. oktober 2013 Selvsagt, men sånn bortsett fra det? Så klart ikke Men du skjønner: Den må brukes med en nydelig, hvit body under, hvite strømper og cardigan Anonymous poster hash: 6243e...d33 8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4025 Skrevet 14. oktober 2013 Selvsagt, men sånn bortsett fra det? Min er født i desember, men fikk et par lette sommerkjoler. Ikke fordi det er spesielt praktisk eller passelig for en vinterbaby som skal være ute i minusgrader, men fordi det er moro å pynte baby i blant. Og inne i et varmt hus er det vel ikke noe i veien for at baby ligger i body og sommerkjole og spreller? MÅ alt man har til baby være "helt riktig og fullstendig nødvendig" for at det er greit? Anonymous poster hash: 7acb0...824 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4026 Skrevet 14. oktober 2013 Så klart ikke Men du skjønner: Den må brukes med en nydelig, hvit body under, hvite strømper og cardigan Anonymous poster hash: 6243e...d33 På'n igjen... Anonymous poster hash: d1ced...5cd 1
LilleSnupp Skrevet 14. oktober 2013 #4027 Skrevet 14. oktober 2013 Min er født i desember, men fikk et par lette sommerkjoler. Ikke fordi det er spesielt praktisk eller passelig for en vinterbaby som skal være ute i minusgrader, men fordi det er moro å pynte baby i blant. Og inne i et varmt hus er det vel ikke noe i veien for at baby ligger i body og sommerkjole og spreller? MÅ alt man har til baby være "helt riktig og fullstendig nødvendig" for at det er greit? Anonymous poster hash: 7acb0...824 Nå kan jeg bare svare for egen regning, men personlig synes jeg funksjon er viktigst. En hettegenser f.eks. til baby vil aldri bli spesielt praktisk i mine øyne. Greit at en sommerkjole fordrer lag-på-lag prinsippet som er anbefalt, meeeeen.. det var vel ikke helt det som mentes med det. 3
LilleSnupp Skrevet 14. oktober 2013 #4028 Skrevet 14. oktober 2013 På'n igjen... Anonymous poster hash: d1ced...5cd Vet.. Den min pappa er sterkere enn din pappa begynte å bli kjedelig, så.. 1
Bloggleseren Skrevet 14. oktober 2013 #4029 Skrevet 14. oktober 2013 He he! Hadde hun ikke forbredt seg og handlet inn klær og utstyr, er jeg sikker på at vi hadde fått høre Hun tror tydeligvis livet kommer til å være det samme etter at hun får barn og at hun vil ha like god til til å shoppe, shoppe, shoppe! Hun kommer til å få sjokk! Utrolig naivt. Hun kunne jo brukt litt av sin dyrebare tid til å bry seg om sitt ufødte barn og kjøpt inn klær og utstyr, og ikke bare tenkt på seg selv HELE tiden. eller Stakkars barn! FF planlegger å kjøpe alt etter fødselen, virker det som. Litt av en prioritering, du. Bruke tid på å handle isteden for å være sammen med barnet sitt. eller Herregud, hun spekulerer i at hun skal få alt gratis etter at babyen er føst. derfor handler hun ikke nå. Stakkars barnet hennes!!!! OMG! Genialt - på kornet igjen Ler meg i hjel. Hvis vi prøver å ignorere det vi selv mener er tull, pirk og "humoristisk" hets, tror jeg det vil forsvinne av seg selv. Jeg tror de aller, aller fleste her inne misliker mobbing, uansett hvem det gjelder. En trenger ikke poengtere det, innlegg på innlegg av den grunn. Din teori om at drittslengingen blir borte hvis man ignorerer den, stemmer rett og slett ikke. Du trenger bare å gå bakover i historien for å se det. Det fantes mye mer ondsinnet hets i Fotballfrue-trådene tidligere, da det ikke var så mange som grep inn. Dette er faktisk den første tråden som ikke er blitt stengt pga hets (foreløpig). FF-kritikerne var beviselig så dårlige til å regulere seg selv at det ikke en gang var lov å nevne Fotfallfrue på forumet i en periode. Så nei, hetsen blir ikke borte hvis man ignorerer den. Tvert imot hausser trollene her inne opp hverandre og flytter hele tiden grensene for hva de mener er greit å slenge ut. Nå, etter at stemningen har snudd litt, virker det derimot som om noen kvier seg litt mer for å spy ut edder og galle. Det synes jeg er en positiv endring som gjør det verdt å si fra, på tross av sutringen fra dem som skulle ønske de kunne få fortsette å kritisere FF i fred. 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4030 Skrevet 14. oktober 2013 Nå kan jeg bare svare for egen regning, men personlig synes jeg funksjon er viktigst. En hettegenser f.eks. til baby vil aldri bli spesielt praktisk i mine øyne. Greit at en sommerkjole fordrer lag-på-lag prinsippet som er anbefalt, meeeeen.. det var vel ikke helt det som mentes med det. Som jeg skrev: fullstendig unødvendig, og bare for å pynte babyen. Og jeg ser ikke helt det store problemet. Ville det vært bedre om det var en "vinterkjole" da? En kjole i seg selv er jo ikke nødvendigi det hele tatt, all den tid en baby stort sett ikke trenger annet enn body og strømpebukse eller sparkebukse. Anonymous poster hash: 7acb0...824
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4031 Skrevet 14. oktober 2013 På'n igjen... Anonymous poster hash: d1ced...5cd Neida, hun skrev det selv på bloggen:) Hun ante nok at hun kom til å få spørsmål om det. Anonymous poster hash: 6243e...d33 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4032 Skrevet 14. oktober 2013 Det skal nok bli flust i bilder av babyen og alle klærne den skal ha på seg. Ser for meg en ny mamma til michelle blogg her jeg nå. Så fotballfrue babyen, gjør deg klar til å bli modell Anonymous poster hash: cf5ef...056 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4033 Skrevet 14. oktober 2013 Det skal nok bli flust i bilder av babyen og alle klærne den skal ha på seg. Ser for meg en ny mamma til michelle blogg her jeg nå. Så fotballfrue babyen, gjør deg klar til å bli modell Anonymous poster hash: cf5ef...056 Du er virkelig flink til å spå fremtiden gitt. Og det i det hele tatt før barnet er født. Det er ganske drøyt å dra henne inn i dette for å si det mildt. Tror mange her vil få skrivekrampe når barnet er født. Stakkars jente! Håper virkelig tråden blir stengt før den tid!! Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2
Gjest Kaida Skrevet 14. oktober 2013 #4034 Skrevet 14. oktober 2013 Den rosa kåpen har nå plutselig blitt annonselenke. For noen uker siden så satt hun å lurte på om hun skulle "klikke hjem" den kåpen. Så det var egentlig bare pisspreik. Det var reklame da, og nå reklamerer hun igjen.Anonymous poster hash: 0105d...32d Hvor ser du annonselenken? Jeg ser bare lenke til to andre gjenstander, men ikke kåpen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4035 Skrevet 14. oktober 2013 Du er virkelig flink til å spå fremtiden gitt. Og det i det hele tatt før barnet er født. Det er ganske drøyt å dra henne inn i dette for å si det mildt. Tror mange her vil få skrivekrampe når barnet er født. Stakkars jente! Håper virkelig tråden blir stengt før den tid!! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Du behersker ironi på en stakkarslig måte. Antar du forsøker å være ironisk, for du kan virkelig ikke påstå heter andre enn ff og mannen som drar inn et ufødt barn i bloggalskapen! Hvorfor tror du folk reagerer når de ser hvor langt paret er villig til å gå for å karre til seg penger? Hadde sittet igjen med en kvalm smak i munnen. Anonymous poster hash: 2d607...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4036 Skrevet 14. oktober 2013 Du er virkelig flink til å spå fremtiden gitt. Og det i det hele tatt før barnet er født. Det er ganske drøyt å dra henne inn i dette for å si det mildt. Tror mange her vil få skrivekrampe når barnet er født. Stakkars jente! Håper virkelig tråden blir stengt før den tid!! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Stakkars jente? Det er opp til fotballfrue og mannen om de velger å eksponere henne bloggen, og hvis de gjør det er det naturlig at hun blir snakket om, altså deres egen feil. Anonymous poster hash: da433...5cc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4037 Skrevet 15. oktober 2013 Du behersker ironi på en stakkarslig måte. Antar du forsøker å være ironisk, for du kan virkelig ikke påstå heter andre enn ff og mannen som drar inn et ufødt barn i bloggalskapen! Hvorfor tror du folk reagerer når de ser hvor langt paret er villig til å gå for å karre til seg penger? Hadde sittet igjen med en kvalm smak i munnen. Anonymous poster hash: 2d607...8e8 Men herregud da, du får det jo til å høres ut som de er kriminelle. Anonymous poster hash: dc3ea...576 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4038 Skrevet 15. oktober 2013 Stakkars jente? Det er opp til fotballfrue og mannen om de velger å eksponere henne bloggen, og hvis de gjør det er det naturlig at hun blir snakket om, altså deres egen feil. Anonymous poster hash: da433...5cc 'Jenta' refererer nok til det kommende barnet, tror du ikke?Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4039 Skrevet 15. oktober 2013 Så dere tror ikke babyen vil bli vist på bloggen? Det tror jeg. Så mye klær, møbler og utstyr dette kommende barnet har fått, så vil jeg tro hun må vise frem pga samarbeidspartnerene hennes. Og det er jo enda mer butikk med 3 stk i familien. Vil også tro det vil komme mye etter-gravid-kropp trening, og jeg kan aldri tenke meg hun venter i 6 uker med trening. Er lov å lure når hun selv trener flere ganger daglig fortsatt. Er det rart hun er sliten? Jeg håper ikke hun mister all energi etter fødselen? En fødsel er stor påkjenning, så hun burde roet kraftig ned nå. Anonymous poster hash: cf5ef...056 4
Gjest vilma2000 Skrevet 15. oktober 2013 #4040 Skrevet 15. oktober 2013 Så dere tror ikke babyen vil bli vist på bloggen? Det tror jeg. Så mye klær, møbler og utstyr dette kommende barnet har fått, så vil jeg tro hun må vise frem pga samarbeidspartnerene hennes. Og det er jo enda mer butikk med 3 stk i familien. Vil også tro det vil komme mye etter-gravid-kropp trening, og jeg kan aldri tenke meg hun venter i 6 uker med trening. Er lov å lure når hun selv trener flere ganger daglig fortsatt. Er det rart hun er sliten? Jeg håper ikke hun mister all energi etter fødselen? En fødsel er stor påkjenning, så hun burde roet kraftig ned nå.Anonymous poster hash: cf5ef...056 Jeg tror nok hun kommer til å blogge mye om trening kort tid etter fødselen og skryting av hvor vilt mye energi hun har og at kroppen bare bobler over og at hun spretter opp klokka syv og rakk joggetur før baby skulle ha frokost... MEN jeg tviiiler på at dette kommer til å være sannheten. Slik jeg har forstått det så renses jo kroppen i mange uker etter fødselen og mange tisser på seg hvis du hopper eller løper, men hun vil jo ikke skrive dette på bloggen. Bloggere lyver støtt og stadig, og det er faktisk utrolig lett å stage livet sitt. Bare å få LK til å ta treningsbilder det, legge ut med en tekst om all energi osv, men hun trenger jo ikke å faktisk gjøre det hun skriver. Det er derfor unge jenter ikke bør lese blogger for livet blir fremstilt så mye enklere enn det det egentlig er. 17
Fremhevede innlegg