annsme89 Skrevet 14. oktober 2013 #4001 Del Skrevet 14. oktober 2013 Føler du deg truffet? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg skriver ikke slike ting som foreslås over her. Prøver å holde meg saklig. Jeg synes bare det er unødvendig å spekulere i hva enkelte her inne tenk om, hva hvis, kanskje, muligens kan lire av seg. Det er jo nettopp slik en mater trollene. Igjen snus tråden mot de som debatterer her inne, og hvor elendige og fæle de er. Dere som er fan av FF og som tydeligvis hater kvinnehets på nett, sier dere er lei mobbing her i denne tråden. Dere roser hverandre hver gang noen bemerker hvor fæle vi som debatterer her inne er. "Elsker hvordan tråden er blitt!!". Jeg synes den derimot består av utrolig mye fjas. Jeg er lei hvordan enkelte her inne så og si aldri har noe saklig og si hva angår BLOGGEN til FF, men som bare bruker tiden på å diskutere andre som faktisk gjør dette. Noen er ikke saklige, mange hetser unødig, og det gjelder både kritikere av FF, fansen hennes og de som står i midten. Hvis vi prøver å ignorere det vi selv mener er tull, pirk og "humoristisk" hets, tror jeg det vil forsvinne av seg selv. Jeg tror de aller, aller fleste her inne misliker mobbing, uansett hvem det gjelder. En trenger ikke poengtere det, innlegg på innlegg av den grunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4002 Del Skrevet 14. oktober 2013 He he! Hadde hun ikke forbredt seg og handlet inn klær og utstyr, er jeg sikker på at vi hadde fått høre Hun tror tydeligvis livet kommer til å være det samme etter at hun får barn og at hun vil ha like god til til å shoppe, shoppe, shoppe! Hun kommer til å få sjokk! Utrolig naivt. Hun kunne jo brukt litt av sin dyrebare tid til å bry seg om sitt ufødte barn og kjøpt inn klær og utstyr, og ikke bare tenkt på seg selv HELE tiden. eller Stakkars barn! FF planlegger å kjøpe alt etter fødselen, virker det som. Litt av en prioritering, du. Bruke tid på å handle isteden for å være sammen med barnet sitt. eller Herregud, hun spekulerer i at hun skal få alt gratis etter at babyen er føst. derfor handler hun ikke nå. Stakkars barnet hennes!!!! OMG! Det er veldig sjelden jeg kommenterer i denne tråden, og nå er det lenge siden sist. Har lagt merke til deg gjennom tråden, du er en ivrig dramaqueen. Hvorfor spekulerer du i alt som kanskje ville vært skrevet? Hva tjener du på det? Likes fra de som "kritiserer kritikerne" til FF? Skjønner det ikke jeg. Denne tråden her burde skifte navn snart. "En "seriøs" tråd om kritikerne til Fotballfrue"Anonymous poster hash: 69561...8d6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 14. oktober 2013 #4003 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er jo akkurat så gærne dere er!! Men selvinnsikt er vell ikke noe ff kritikerne har så mye av.. FF kritikere? Er alle som ikke roser fruen opp i skyene automatisk ff kritikere uten selvinnsikt? Man må kunne ha meninger uten å bli satt i bås. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4004 Del Skrevet 14. oktober 2013 FF kritikere? Er alle som ikke roser fruen opp i skyene automatisk ff kritikere uten selvinnsikt? Man må kunne ha meninger uten å bli satt i bås. Helt enig. Jeg synes det er helt greit å diskutere holdninger og verdier til varemerket FF. Dessuten synes jeg det blir mindre av usaklige ting som for eksempel hetsing av utseende. Når noe sånn dukker opp, så er det best å ignorere det. Ikke diskutere side opp og ned om hvor barnslige og misunnelige mobberne er. Ignorer dem! Tror det kommer godt nok fram i flere sider her i tråden at slik oppførsel ikke er akseptabel.Anonymous poster hash: 69561...8d6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 14. oktober 2013 #4005 Del Skrevet 14. oktober 2013 Helt enig. Jeg synes det er helt greit å diskutere holdninger og verdier til varemerket FF. Dessuten synes jeg det blir mindre av usaklige ting som for eksempel hetsing av utseende. Når noe sånn dukker opp, så er det best å ignorere det. Ikke diskutere side opp og ned om hvor barnslige og misunnelige mobberne er. Ignorer dem! Tror det kommer godt nok fram i flere sider her i tråden at slik oppførsel ikke er akseptabel.Anonymous poster hash: 69561...8d6 Enig med deg. Jeg synes faktisk det er blitt mindre av tullete hets og pirk, men blitt mer kritikk mot de som skriver slikt. Det er jo litt ironisk. Det burde kanskje vært en tråd som omhandlet de som debatterer FF. Da kunne alle som føler et behov for å diskutere hverandre boltre seg der. På den måten kan de som er intersserte i å diskutere BLOGGEN til FF fortsette her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 14. oktober 2013 #4006 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Det er jo dere som kritiserer kritikerne som drar tråden videre, ironisk nok. Side opp og side ned med sarkasme, latterliggjøring av brukere, flåsete utsagn og what not. Av en eller annen grunn tror mange av dere også at alle som kritiserer Fotballfrue-bloggen er en unison gruppe som mener og sier akkurat det samme. Hele denne tråden er idiotisk, men den har jo blitt et eneste høl bestående av såkalte "forkjempere mot mobbing". Disse brukerne kommer sjelden med noe konstruktivt selv, og gjør ikke særlig annet enn å latterliggjøre andre brukere, gjemt bak uintelligent sarkasme og latter-smiley'er. Hva er det egentlig dere prøver å oppnå? Dere legger dere jo på samme nivå som de som kommer med idiotiske kommentarer om Fotballfrue. Selve temaet blogging og påvirkning er jo faktisk både interessant og samfunnsrelevant, men dette blir jo alltid ødelagt av flaue kommentarer som både "fotballfrue er teit" og "de som sier fotballfrue er teit er enda teitere assa". Endret 14. oktober 2013 av Ambivalent 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. oktober 2013 #4007 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er veldig sjelden jeg kommenterer i denne tråden, og nå er det lenge siden sist. Har lagt merke til deg gjennom tråden, du er en ivrig dramaqueen. Hvorfor spekulerer du i alt som kanskje ville vært skrevet? Hva tjener du på det? Likes fra de som "kritiserer kritikerne" til FF? Skjønner det ikke jeg. Denne tråden her burde skifte navn snart. "En "seriøs" tråd om kritikerne til Fotballfrue"Anonymous poster hash: 69561...8d6 Jeg kan fint leve med at du oppfatter meg som dramaqueen. Men vet du hvorfor du kan følge med på meg? Fordi jeg aldri poster uten nick. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 14. oktober 2013 #4008 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Unnskyld meg men..det er ofte det påpekes at det må være lov til diskutere holdninger og verdier til FF. Men det har jo ikke blitt diskutert seriøst på det jeg kan huske! Og de kommentarene som skulle inneholde ett snev av noe som kunne ha omhandlet slike ting ender alltid opp med å skal være en slags latterliggjøring. Eksempel; Nå har alfahannen fått seg Armani-stelleveske! Såpass må det være. Anonymous poster hash: 164f3...7f4 Hva er pointet med å skrive alfahannen? og såpass må det være. Ordlyden skriker at her må det gjøres litt narr av. Hva er så vanskelig med å forholde seg saklig? Antok at mandagen startet med vill panikk over sønsagens manglende trening og kakeinntak. LOL fikk rett.Anonymous poster hash: 0105d...32d Og her. Fullstendig overdrevet i mine øyne. Hvorfor? For å få frem ett ellers tynt poeng? Gjøre det litt verre enn hva det er? Nok en gang, her kunne man jo diskutert saklig men det blir bare med litt hånete og sleivete kommentarer på hva hun foretar seg. Spot on. De er fryktelig harry begge to. Det oser nyrik-wannabe-flashyflashy. Anonymous poster hash: 164f3...7f4 Igjen, her kunne man diskutert verdier på en saklig måte men man må jo påpeke hvor utrolig harry det er, for det er viktigst. Altså, det er ikke meningen å legge føringer for hvordan debatt skal foregå, jeg kan godt forstå at det fremstår slik, men bli med på denne tanken; Om det er så viktig å diskutere holdninger, verdier, påvirkningskraft og sløsing av penger, hvorfor blir det så og si alltid gjort det med litt sleivete kommentarer? Er det for kjedelig å kommentere uten å være litt hånete? Gir det for lite plusser? Når debatten foregår slik så klarer iallefall ikke jeg å ta den seriøs. Da virker det som om intensjonen er mer det å drite ut enn å finne ut noen spennende aspekter ved dette. Det er sjelden jeg ser kommentarer/kritikk som går litt i dybden. Det er mer en kollektiv oppramsing av hva hun gjør galt og teit og håpløst. Ingen begrunnelser bak og ingen som prøver å se saken fra flere hold. Endret 14. oktober 2013 av Salmonella 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4009 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg kan fint leve med at du oppfatter meg som dramaqueen. Men vet du hvorfor du kan følge med på meg? Fordi jeg aldri poster uten nick. Du svarte ikke på spørsmålet mitt.Anonymous poster hash: 69561...8d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. oktober 2013 #4010 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du svarte ikke på spørsmålet mitt.Anonymous poster hash: 69561...8d6 Kjære, vene... Så spørsmålene dine var altså ikke retoriske? Eller spørsmålet, som du henviser til. Hvilket av dem? Og hvis du har fulgt med på meg må du da virkelig også ha fått med deg hva mine meninger er i denne tråden? Det er veldig sjelden jeg kommenterer i denne tråden, og nå er det lenge siden sist. Har lagt merke til deg gjennom tråden, du er en ivrig dramaqueen. Hvorfor spekulerer du i alt som kanskje ville vært skrevet? Hva tjener du på det? Likes fra de som "kritiserer kritikerne" til FF? Skjønner det ikke jeg. Denne tråden her burde skifte navn snart. "En "seriøs" tråd om kritikerne til Fotballfrue"Anonymous poster hash: 69561...8d6 Okay, la oss se: Hvorfor jeg spekulerer... Jeg forsøkte vel egentlig bare å snu speilet andre veien. Uansett hva FF gjør er det jo kritikkverdig i henhold til enkelte. Rart du ikke ser det. En bruker her etterlyste jo blogginnlegg der FF innrømmet at hun var sliten. Da det da ble henvist til blogginnlegg der FF faktisk sa hun var sliten, kritiserte samme bruker at FF faktisk var sliten - det burde hun da jammen ikke være, fikk vi høre da. Det er en evig runddans.... Og noen av oss synes dette blir tåpelig. Hva jeg tjener på det??? Forstår ikke spørsmålet? Hvis du mener hva jeg føler jeg oppnår med å fortelle at jeg ikke liker hets, er det vel noe sånt som at jeg føler det naturlig å ta folk i forsvar som enkelte kverulerer og vrenger på alt gjør, sier og er. Jeg synes ikke det er OK mye av det som kommer fram her i denne tråden. Og jeg føler for å si ifra om det. Nei, jeg er ikke opptatt av "likes". Men jeg liker at det er flere som reagerer negativt på det som foregår av hets i denne tråden. Noe mer du lurer på? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. oktober 2013 #4011 Del Skrevet 14. oktober 2013 (...) Det er sjelden jeg ser kommentarer/kritikk som går litt i dybden. Det er mer en kollektiv oppramsing av hva hun gjør galt og teit og håpløst. Ingen begrunnelser bak og ingen som prøver å se saken fra flere hold. Veldig enig i det du skriver og det er typiske eksempler du siterer her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 14. oktober 2013 #4012 Del Skrevet 14. oktober 2013 Denne tråden begynner å bli jævlig patetisk. Fra begge sider 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 14. oktober 2013 #4013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Unnskyld meg men..det er ofte det påpekes at det må være lov til diskutere holdninger og verdier til FF. Men det har jo ikke blitt diskutert seriøst på det jeg kan huske! Og de kommentarene som skulle inneholde ett snev av noe som kunne ha omhandlet slike ting ender alltid opp med å skal være en slags latterliggjøring. Eksempel; Hva er pointet med å skrive alfahannen? og såpass må det være. Ordlyden skriker at her må det gjøres litt narr av. Hva er så vanskelig med å forholde seg saklig? Og her. Fullstendig overdrevet i mine øyne. Hvorfor? For å få frem ett ellers tynt poeng? Gjøre det litt verre enn hva det er? Nok en gang, her kunne man jo diskutert saklig men det blir bare med litt hånete og sleivete kommentarer på hva hun foretar seg. Igjen, her kunne man diskutert verdier på en saklig måte men man må jo påpeke hvor utrolig harry det er, for det er viktigst. Altså, det er ikke meningen å legge føringer for hvordan debatt skal foregå, jeg kan godt forstå at det fremstår slik, men bli med på denne tanken; Om det er så viktig å diskutere holdninger, verdier, påvirkningskraft og sløsing av penger, hvorfor blir det så og si alltid gjort det med litt sleivete kommentarer? Er det for kjedelig å kommentere uten å være litt hånete? Gir det for lite plusser? Når debatten foregår slik så klarer iallefall ikke jeg å ta den seriøs. Da virker det som om intensjonen er mer det å drite ut enn å finne ut noen spennende aspekter ved dette. Det er sjelden jeg ser kommentarer/kritikk som går litt i dybden. Det er mer en kollektiv oppramsing av hva hun gjør galt og teit og håpløst. Ingen begrunnelser bak og ingen som prøver å se saken fra flere hold. Det er jo nettopp slike ting jeg skriver at en bør ignorere! Les innlegget mitt, så forstår du hva jeg mener. Om slike ting ignoreres, forsvinner de nok også. Men når det skal bemerkes gang på gang, kommer man heller ingen vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4014 Del Skrevet 14. oktober 2013 Unnskyld meg men..det er ofte det påpekes at det må være lov til diskutere holdninger og verdier til FF. Men det har jo ikke blitt diskutert seriøst på det jeg kan huske! Og de kommentarene som skulle inneholde ett snev av noe som kunne ha omhandlet slike ting ender alltid opp med å skal være en slags latterliggjøring. Eksempel; Hva er pointet med å skrive alfahannen? og såpass må det være. Ordlyden skriker at her må det gjøres litt narr av. Hva er så vanskelig med å forholde seg saklig? Og her. Fullstendig overdrevet i mine øyne. Hvorfor? For å få frem ett ellers tynt poeng? Gjøre det litt verre enn hva det er? Nok en gang, her kunne man jo diskutert saklig men det blir bare med litt hånete og sleivete kommentarer på hva hun foretar seg. Igjen, her kunne man diskutert verdier på en saklig måte men man må jo påpeke hvor utrolig harry det er, for det er viktigst. Altså, det er ikke meningen å legge føringer for hvordan debatt skal foregå, jeg kan godt forstå at det fremstår slik, men bli med på denne tanken; Om det er så viktig å diskutere holdninger, verdier, påvirkningskraft og sløsing av penger, hvorfor blir det så og si alltid gjort det med litt sleivete kommentarer? Er det for kjedelig å kommentere uten å være litt hånete? Gir det for lite plusser? Når debatten foregår slik så klarer iallefall ikke jeg å ta den seriøs. Da virker det som om intensjonen er mer det å drite ut enn å finne ut noen spennende aspekter ved dette. Det er sjelden jeg ser kommentarer/kritikk som går litt i dybden. Det er mer en kollektiv oppramsing av hva hun gjør galt og teit og håpløst. Ingen begrunnelser bak og ingen som prøver å se saken fra flere hold. Hvorfor rapporterer du heller ikke de usaklige postene? Hvorfor dette behovet for å gi disse enda mer oppmerksomhet og denne evindelig diskusjonen om de som diskuterer fotballfrue? Anonymous poster hash: db348...34d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 14. oktober 2013 #4015 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er jo nettopp slike ting jeg skriver at en bør ignorere! Les innlegget mitt, så forstår du hva jeg mener. Om slike ting ignoreres, forsvinner de nok også. Men når det skal bemerkes gang på gang, kommer man heller ingen vei. Hvorfor rapporterer du heller ikke de usaklige postene? Hvorfor dette behovet for å gi disse enda mer oppmerksomhet og denne evindelig diskusjonen om de som diskuterer fotballfrue? Anonymous poster hash: db348...34d De aller verste innleggene rapporterer jeg selvfølgelig. Jeg stiller spørsmål ved at folk roper om at jammen i denne tråden er det jo lov å diskutere verdier og holdninger og slikt. Greit, men det det ser ikke ut til at man klarer å gjøre det på en ordentlig måte - og da vil enkelte reagere. Og det at jeg ikke helt klarer å ignorere er fordi man har jo ett lite og naivt håp om at enkelte får opp øynene for hvor meningsløse noen av innleggene er. Men, jeg tar til meg kritikken, og jeg skal herav ikke engasjere meg så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4016 Del Skrevet 14. oktober 2013 Den rosa kåpen har nå plutselig blitt annonselenke. For noen uker siden så satt hun å lurte på om hun skulle "klikke hjem" den kåpen. Så det var egentlig bare pisspreik. Det var reklame da, og nå reklamerer hun igjen. Anonymous poster hash: 0105d...32d 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 14. oktober 2013 #4017 Del Skrevet 14. oktober 2013 Denne tråden begynner å bli jævlig patetisk. Fra begge sider For ikke å glemme de som bare er innom for å påpeke hvor patetiske alle er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 14. oktober 2013 #4018 Del Skrevet 14. oktober 2013 For ikke å glemme de som bare er innom for å påpeke hvor patetiske alle er. Gud, den gjorde vondt assaaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 14. oktober 2013 #4019 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jeg syns det er mange interessante temaer rundt FF som har blitt tatt opp i denne tråden som både er legitime og interessant å diskutere. Blant annet den profesjonelle delen som blandes med det personlige og bloggens store påvirkningskraft. Kan vi ikke heller diskutere dette? Det begynner å bli hakk i plata å lese kommentarer om hetsing av hetsingen. Endret 14. oktober 2013 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4020 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du svarte ikke på spørsmålet mitt.Anonymous poster hash: 69561...8d6 Alt "Ellevill" skrev er jo spot on! Det er ikke antagelser engang, det har skjedd så mange ganger i løpet av denne tråden. For min del er denne debatten mye mer underholdende nå for å si det slik. Alt hun gjør er feil, uansett hva hun velger eller skriver. Og man skal ikke kimse av hva slik oppførsel kan gjøre med en person som kanskje er litt usikker, men det vet dere nok inderlig godt fra før og vet nok også nøyaktig hvilke knapper dere skal trykke på, skremmende nok. Jeg er her fordi det er provoserende å se en person som ikke har gjort dere en verdens ting og kun er positiv bli hetset og forsøkt trykket ned i søla Mot mobbere derimot ser jeg ingen grunn til å ta på silkehansker... Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg