Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var vel flere som spleiset på den vognposen.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

Ja, men det var jo mange andre gaver der også! Så ikke ut som de var så mange heller.

uansett. Jeg hadde intrykk av at dette var en hyggelig oppmerksomhet i seg selv og at barselsgavene ikke var så store ved siden av. De er jo tross alt studenter! Trodde ikke mamma-blogging var så lukrativt på landet der vi kommer fra.

Anonymous poster hash: e4bc3...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vilma2000

Hun fronter bloggen sin med at den blant annet handler om mote, men altså, både det hun kler seg selv og mannen i OG det hun har kjøpt inn til babyen er ikke mote. Det er ikke trendy, det er harry. Det har aldri siden 2007 vært trendy med logoer all over. Husker dere den perioden man gikk med Lindeberg-hettegensere, Armani-belter og Louis Vuitton logo bagger? Det er jo sånn stil de har!! Jeg skjønner ikke at hun kan kalle seg en moteblogger når stilen er såå ute. Eier dama i det hele tatt et plagg fra trendy merker som Iro, Acne, Isabel Marant ol?

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fronter bloggen sin med at den blant annet handler om mote, men altså, både det hun kler seg selv og mannen i OG det hun har kjøpt inn til babyen er ikke mote. Det er ikke trendy, det er harry. Det har aldri siden 2007 vært trendy med logoer all over. Husker dere den perioden man gikk med Lindeberg-hettegensere, Armani-belter og Louis Vuitton logo bagger? Det er jo sånn stil de har!! Jeg skjønner ikke at hun kan kalle seg en moteblogger når stilen er såå ute. Eier dama i det hele tatt et plagg fra trendy merker som Iro, Acne, Isabel Marant ol?

Spot on. De er fryktelig harry begge to. Det oser nyrik-wannabe-flashyflashy.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er litt som serien "Glamour". Man trenger ikke å titte ofte innom for å følge med på hva som skjer (en gang i året holder i massevis). Den bloggen er så drepende kjedelig, det handler jo bare om shopping og hvordan holde seg slankest mulig. Anonymous poster hash: 4d333...730

Haha! Ja, du har helt rett, bortsett fra at jeg håper jeg ikke titter innom bloggen om et halvt års tid og så er babyen fremdeles i magen :fnise:

Anonymous poster hash: 3bc91...16f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper babyen komme en gang i november og knapt 3 kg stor. Blir ingen stor baby der slik hun trener og styrer på. Hvis vennene mine kom med en sovepose til 3000 kr så ville jeg nektet å ta den i mot. Så dyre gaver er uhørt FØR en fødsel. Vil ha dem etter babyen er kommet. Babyshower er bare tull og et nytt påfunn fra handelsstanden slik at de skal tjene enda mer penger. Man MÅ ikke ha babyshower!

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere tror da ikke for alvor at hun går ut og kjøper alle disse tingene til fullpris og så blogger om dem? Her har du frynsegodene til en kjent blogger!

Og det er vel helt naturlig at hun er litt babyfiksert og blogger om baby... og at forhandlere dytter til henne noen små gaver som passer til situasjoenen. Ikke noe galt med det i det hele tatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei tror ikke hun kjøper noe egentlig. Så derfor tar det jo helt av med utstyr, møbler og klær til den lille. Ingen normale folk kjøper og handler inn såååå mye til barnet uten at de får det. Møbler og leker trenger ikke en baby enda. Og hva om det går galt? Så fryktelig med alt det utstyr og klær da. Jeg hadde knapt fått vogn i hus da jeg skulle ha. Hadde jo stellebord og slikt, men fy for en smerte det hadde vært om ting gikk galt underveis. Fikk alt på plass da babyen var ute vi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke hun kjøper noe egentlig. Så derfor tar det jo helt av med utstyr, møbler og klær til den lille. Ingen normale folk kjøper og handler inn såååå mye til barnet uten at de får det. Møbler og leker trenger ikke en baby enda. Og hva om det går galt? Så fryktelig med alt det utstyr og klær da. Jeg hadde knapt fått vogn i hus da jeg skulle ha. Hadde jo stellebord og slikt, men fy for en smerte det hadde vært om ting gikk galt underveis. Fikk alt på plass da babyen var ute vi.

Og vi hadde alt på plass i relativt god tid før lille var ute. Tror du din måte er den eneste måten normale mennesker gjør ting på?

Og nei, jeg blogger ikke.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Alle mine venner hadde alt klart før barnet kom. Nettopp for å slippe å måtte ordne i stand så mye når man nettopp hadde født. Heldigvis gor et par av dem som er enslige i tilegg, for de var nærmest sengeliggende i 2-3 uker etter fødsel

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Who the fuck cares? Så gjør andre det annerledes, da...!

Anonymous poster hash: 75b76...30c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Hadde hun ikke forbredt seg og handlet inn klær og utstyr, er jeg sikker på at vi hadde fått høre

Hun tror tydeligvis livet kommer til å være det samme etter at hun får barn og at hun vil ha like god til til å shoppe, shoppe, shoppe! Hun kommer til å få sjokk! Utrolig naivt. Hun kunne jo brukt litt av sin dyrebare tid til å bry seg om sitt ufødte barn og kjøpt inn klær og utstyr, og ikke bare tenkt på seg selv HELE tiden.

eller

Stakkars barn! FF planlegger å kjøpe alt etter fødselen, virker det som. Litt av en prioritering, du. Bruke tid på å handle isteden for å være sammen med barnet sitt.

eller

Herregud, hun spekulerer i at hun skal få alt gratis etter at babyen er føst. derfor handler hun ikke nå. Stakkars barnet hennes!!!! OMG!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at H&M kanskje bruker barnearbeidere og brannfarlige materialer! Eller at den og den bæredingsen er livsfarlig for barnet og at bilsetet sikkert hadde stått feil vei..

Er det ikke det ene så er det jo det andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Hadde hun ikke forbredt seg og handlet inn klær og utstyr, er jeg sikker på at vi hadde fått høre

Hun tror tydeligvis livet kommer til å være det samme etter at hun får barn og at hun vil ha like god til til å shoppe, shoppe, shoppe! Hun kommer til å få sjokk! Utrolig naivt. Hun kunne jo brukt litt av sin dyrebare tid til å bry seg om sitt ufødte barn og kjøpt inn klær og utstyr, og ikke bare tenkt på seg selv HELE tiden.

eller

Stakkars barn! FF planlegger å kjøpe alt etter fødselen, virker det som. Litt av en prioritering, du. Bruke tid på å handle isteden for å være sammen med barnet sitt.

eller

Herregud, hun spekulerer i at hun skal få alt gratis etter at babyen er føst. derfor handler hun ikke nå. Stakkars barnet hennes!!!! OMG!

Herregud, kan du roe ned litt? Beklager, men du tar litt av i spekulasjonene dine. Hvorfor må du lage sak ut av ingenting?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, kan du roe ned litt? Beklager, men du tar litt av i spekulasjonene dine. Hvorfor må du lage sak ut av ingenting?

Det er jo akkurat så gærne dere er!! Men selvinnsikt er vell ikke noe ff kritikerne har så mye av..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

eller

eller

:skratte: Spot on!

Endret av Raven Emerald
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe naivt å tro at sorgen over et dødt barn blir mindre fordi man ikke har kjøpt vogn.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg truffet?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var morsomt jeg :)

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

eller

eller

He he!

eller

eller

Jeg trodde ikke spekulasjoner var tillatt i denne tråden?

Ingen hsr jo skrevet disse tingene - du bare ser for deg. Hallk selvinnsikt. .

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...