Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så baksnakking av folk er helt i orden i din verden?

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Nei, baksnakking/sladder er ikke greit, men det har eksistert til alle tider og vil eksistere videre. Det virker sånn på enkelte her at det er så synd på FF. Hun har stukket ansiktet frem i offentligheten og tjener godt på det, da er det uunngåelig at det blir snakket om henne, både positivt og negativt. Det jeg mente å si er at jeg tror ikke hun er her inne og leser hva som skrives om henne. Når vi snakker om mobbing, foregår det gjerne slik at den som blir mobbet merker det godt.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, baksnakking/sladder er ikke greit, men det har eksistert til alle tider og vil eksistere videre. Det virker sånn på enkelte her at det er så synd på FF. Hun har stukket ansiktet frem i offentligheten og tjener godt på det, da er det uunngåelig at det blir snakket om henne, både positivt og negativt. Det jeg mente å si er at jeg tror ikke hun er her inne og leser hva som skrives om henne. Når vi snakker om mobbing, foregår det gjerne slik at den som blir mobbet merker det godt.

"Alle andre gjør det, og det har alltid eksistert, så da er det jo greit da" Håper ikke ditt (evt) barn møter på andre barn/ungdommer med samme holdning. Det er også morsomt med argumentet "Hun er kjent så da får hun tåle det" Klarer man ikke å la være å skrive slike ting så får man sitte på hendene, men man bør vel ha en viss selvkontroll til å la være? Saklig kritikk er en ting, men mener du denne og de som har blitt slettet er det? Det er ren hets fra A-Å. Og hva vet vel du om hva Fotballfrue møter hver dag? Hun har nok blitt opplyst om denne tråden, og er halvparten av leserne hennes så ondskapsfulle og skrullete som her så har hun nok fått kjenne på det ja.

Men, virker ikke som om hun tar det til seg uansatt og at hun fortsetter å heve seg over det. Det står respekt av å ikke la seg kue.

Og ja, jeg liker utviklingen i denne tråden, folk som endelig sier litt i fra, og håper det fortsetter.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 7
Skrevet

Baksnakking er en del av mobbing.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets

Kosemose, mod

• Liker 2
Skrevet

Poenget med å ikke baksnakke / mobbe / spre rykter / spekulere og herje sånn er ikke så mye om den som det snakkes om leser det, men at vi gjøre det til en OK ting å gjøre! Spiller ingen rolle hvem det er... en kjendis, naboen, kollegaen eller barnet ditt. Det har blitt en skikkelig ukultur for sånt både i media og med alle forum og kommentarfelt, facebook og sosiale medier genrerelt.

Det er tydeligvis helt ok å skrive på facebook at en poilitiker ser ut som en hval (gjerne sammen med en morsom tegning) eller kritisere hva de har valgt å ha på seg.. Og hva har det med politikk å gjøre? Nada!

Samme sak med en blogger. En blogger gjør ting (som å sminke seg, ta på seg noe fancy og lage et image) for å blogge om det. Det er liksom hele poenget. Men det gir oss ikke rett til å kritisere bloggeren for hva hun/han liker eller har valgt å blogge eller gjøre med håret, magen, kroppen eller noe annet. Det er ikke lese-blogg-tvang i Norge. Folk får mene hva de vil om hva de vil, men det er ikke noe poeng i å spy ut negativiteter i offentligheten og lage mer ukultur og mobbing i verden!

• Liker 5
Skrevet

Saklig kritikk er ikke mobbing og når det gjelder Berg-Eriksen er det nok å ta av.

Anonymous poster hash: db348...34d
  • Liker 7
Skrevet

Saklig kritikk er ikke mobbing og når det gjelder Berg-Eriksen er det nok å ta av.

Anonymous poster hash: db348...34d

Ingen som påstår at saklig kritikk er mobbing. Bare så synd at ordet saklig har mistet helt sin betydning i denne tråden.

Arne Næss utviklet en gang normer for saklig diskusjon. Vi burde alle hadd de normene i bakhodet når vi sitter på ulike diskusjonsforum.

• Liker 5
Skrevet

Poenget med å ikke baksnakke / mobbe / spre rykter / spekulere og herje sånn er ikke så mye om den som det snakkes om leser det, men at vi gjøre det til en OK ting å gjøre! Spiller ingen rolle hvem det er... en kjendis, naboen, kollegaen eller barnet ditt. Det har blitt en skikkelig ukultur for sånt både i media og med alle forum og kommentarfelt, facebook og sosiale medier genrerelt.

Det er tydeligvis helt ok å skrive på facebook at en poilitiker ser ut som en hval (gjerne sammen med en morsom tegning) eller kritisere hva de har valgt å ha på seg.. Og hva har det med politikk å gjøre? Nada!

Samme sak med en blogger. En blogger gjør ting (som å sminke seg, ta på seg noe fancy og lage et image) for å blogge om det. Det er liksom hele poenget. Men det gir oss ikke rett til å kritisere bloggeren for hva hun/han liker eller har valgt å blogge eller gjøre med håret, magen, kroppen eller noe annet. Det er ikke lese-blogg-tvang i Norge. Folk får mene hva de vil om hva de vil, men det er ikke noe poeng i å spy ut negativiteter i offentligheten og lage mer ukultur og mobbing i verden!

Jaha? Da går jeg utifra at feks Red Carpet shows og fashion police er ren mobbing da. Mtp at hva de går med blir kommentert både positivt og negativt. De holder ikke akkurat seg bare til mote de heller. har man gjort og sakt ting som for folk til å reagere så får man stå for det.

Anonymous poster hash: 6e1bc...242

• Liker 6
Skrevet

Jaha? Da går jeg utifra at feks Red Carpet shows og fashion police er ren mobbing da. Mtp at hva de går med blir kommentert både positivt og negativt. De holder ikke akkurat seg bare til mote de heller. har man gjort og sakt ting som for folk til å reagere så får man stå for det.

Det er en del av ukulturen ja, og kanskje der den starter. Men det er ikke bare klær jeg tenker på her, kanskje er klær den minste delen. Se bare i denne tråden... det kritiseres hvordan en person gjør eller poserer som gravid. Spekuleres i inngrep og hvordan denne personen er (personlig). Det diskuteres om denne personen er pen eller stygg, som om det er noe vi trenger å ytre meninger om.

Min personlige mening er at dette er en uting. Både i forum, på f.eks facebook og i media. Jeg mener at dette er en av grunnene til at dette med nettmobbing for eksempel virker som det blir mer og mer vanlig.

• Liker 2
Skrevet

Hun er da ikke SÅ pen?

Bilde, ikke tatt av henne/mannen...

http://www.varden.no/polopoly_fs/lars-kristian-eriksen-1.6468968!/image/3408693252.jpg_gen/derivatives/derivative_article_980/3408693252.jpg

Men men.. Smaken er som baken.

Anonymous poster hash: b60c4...03b

Merket meg at hun ofte vrir litt på ansiktet også..i likhet med magen

Anonymous poster hash: 1617b...0b2

• Liker 4
Skrevet

Merket meg at hun ofte vrir litt på ansiktet også..i likhet med magen

Anonymous poster hash: 1617b...0b2

Dette har vært diskutert opp og ned i mente. Hun viser seg bare fra sin venstre side på bloggen da dette er hennes beste vinkel. Derfor blir det ramaskrik her inne hver gang det dukker opp filmer eller bilder som viser henne fra andre vinkler, da hun ser helt annerledes ut!

• Liker 3
Skrevet

Men hun MÅ ikke ta restylane, hun tror hun må fordi hun vil at leserene skal se hvor fin hun er. Kan hun ikke bare være seg selv med smal overleppe? Mange har det, vi løper ikke nærmeste klinikk for påfyll. Være glad i seg selv er mye viktigere enn alskens botox, fillere og annet plastikk man fyller seg opp med.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Jeg syns absolutt ikke det er noe problem å ta Restylane, ha hairextencions osv. Jeg syns alle skal gjøre det de selv ønsker. Har man komplekser for at leppene er for små så ta gjerne Restylane for å føle deg bedre.

Det jeg har problemer med er at hun hele tiden kjører på med det "vær fornøyd med deg selv slik du er". Det er jo åpenbart at hun ikke klarer det selv sånn som hun holder på.

Det blir litt som å si "vær fornøyd med deg selv så lenge du har kunstige lepper, falskt hår, kunstige negler osv".

Ellers så må jeg bare legge til at de må få lov å selv velge hva de skal bruke pengene sine på. Om de bruker 400 kr på en smokk så la de gjøre det. Det ang dyretetesting er en annen sak.

Om bilene er upraktiske så finner de vel det ut, eller kanskje de til og med får det til å funke. Se på Sigrid bonde tusvik, har Porsche med plass til barnesete og barnevogn. La nå folk leve livet slik de vil.

Anonymous poster hash: 063f0...be9

• Liker 3
Skrevet

Ja, dette blir kritisert hele tiden.

Skrevet

Rart at FF, motedronningen herself, ikke skjønner at slike gensere skal være oversized.

nina says:

October 11, 2013 at 08:48

Hei Caroline.

Jeg spurte deg i går om hvilken str du har i den rosa By Malene Birger genseren i strikk men ser ikke at kommentaren ble godkjent, så prøver igjen i dag i tilfelle noe ble feil. Dersom du bare ikke har lyst til å svare forstår jeg det også:-)

Ha en fantastisk fredag vakre Caroline:)

Klem fra meg

Reply

Fotballfrue says:

October 11, 2013 at 11:31

Jeg tror jeg har svart deg? De hadde bare strl. S igjen da jeg bestilte, så det ble den. Den er diiger, så skulle gjerne hatt en mindre :)

Reply

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Rart at FF, motedronningen herself, ikke skjønner at slike gensere skal være oversized.

Reply

Fotballfrue says:

October 11, 2013 at 11:31

Jeg tror jeg har svart deg? De hadde bare strl. S igjen da jeg bestilte, så det ble den. Den er diiger, så skulle gjerne hatt en mindre :)

Stor forskjell på oversized og 'diiger'. Endret av SweetSunshine
Skrevet

Alltid viktig for henne å understreke at hun er 7 mnd gravid og bruker fortsatt small i klær, og de klærne er også alltid for store. Og ingen tror fortsatt at hun sliter med kropps og spisevegring???

• Liker 23
Skrevet

Stor forskjell på oversized og 'diiger'.

Hvis du ser på bildet hun har lagt ut der hun har den på, så er den jo ikke diiiiiger til henne.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge den er small og for stor så er det det viktigste :/ At hun gidder dette her!!

• Liker 5
Skrevet

Så lenge den er small og for stor så er det det viktigste :/ At hun gidder dette her!! Anonymous poster hash: cf5ef...056

At dere gidder dette her...

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 6
Skrevet

Heh, jeg er spent på hvem som intervjuer herr og fru i dag. Kommer FF til å fremstille seg som et offer for den 'slemme journalisten' om hun ikke får styre det slik at alt fremstilles sukkersøtt og perfekt? Iom at ridder LK også intervjues kan vi vel forvente styr i etterkant, twitterkranling o.l.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...