Salmonella Skrevet 9. oktober 2013 #3661 Skrevet 9. oktober 2013 Hva er egentlig stilen til Fotballfrue? Har hun ikke funnet den enda kanskje? Jeg har aldri sett noen som skifter så stil i den alderen. De som følger moten, eller kler seg alt ettersom hva som er å få kjøpt, har de noen spesiell stil i det hele tatt? De bare følger vel det som er i motebildet der og da tenker jeg? Alder trenger nødvendigvis ikke spille noen rolle.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3662 Skrevet 9. oktober 2013 Hva er egentlig stilen til Fotballfrue? Har hun ikke funnet den enda kanskje? Jeg har aldri sett noen som skifter så stil i den alderen. Hun har da skrevet at hun har en klassisk stil? Anonymous poster hash: 029f0...1d9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3663 Skrevet 9. oktober 2013 Hva er egentlig stilen til Fotballfrue? Har hun ikke funnet den enda kanskje? Jeg har aldri sett noen som skifter så stil i den alderen. Mange av hennes antrekk er nok ikke helt henne stil, men hun kler seg i det som reklame. Anonymous poster hash: a252a...89e 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3664 Skrevet 9. oktober 2013 Blir så morsomt den dagen datteren dems spør: hvorfor er det ugler overalt? Anonymous poster hash: a252a...89e 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3665 Skrevet 9. oktober 2013 Hun har da skrevet at hun har en klassisk stil? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Jo, men hun har jo ikke det. Anonymous poster hash: db348...34d 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3666 Skrevet 9. oktober 2013 Dette antrekket blir så veldig "jeg prøver for hardt". Haddet passet bra til f.eks Nettenestea eller Hedda Ingeborgvik som har en litt sånn stil, men på FF blir det så krampaktig.http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC07697.jpgAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Enig. Anonymous poster hash: cf5ef...056 3
karella Skrevet 9. oktober 2013 #3667 Skrevet 9. oktober 2013 Den dama må slutte med de flaue engelske titlene på innleggene. Cap er ikke cap på engelske, men hat. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 eh..nei. Hat = hatt..og cap er riktig på engelsk 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3668 Skrevet 9. oktober 2013 Jo, men hun har jo ikke det. Anonymous poster hash: db348...34d Hun har vel en klassisk stil sånn helt privat. Som en annen skriver her så kler hun seg for å reklamere for plagg. Det er flere som skriver at de har møtt henne, kanskje de kan si mer om hvilken stil hun egentlig har? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 1
Salmonella Skrevet 9. oktober 2013 #3669 Skrevet 9. oktober 2013 Blir så morsomt den dagen datteren dems spør: hvorfor er det ugler overalt? Anonymous poster hash: a252a...89e ..Hvorfor blir det så morsomt? 7
Chloe- Skrevet 9. oktober 2013 #3670 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg oppfatter deg som sint og sur i alle diskusjoner du deltar i, ikke bare denne.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Eller så bare virker det sånn fordi vi er uenige. Har på følelsen det kan være tilfellet i flere tråder enn denne. 7
Gjest Euforia Skrevet 9. oktober 2013 #3671 Skrevet 9. oktober 2013 Stilen til Fotballfrue er ikke mye klassisk. 70 % antrekkene hennes nærmest skriker harry og white trash. Det nytter ikke å ha en dyr klassisk veske når man kombinerer det med korte rosa kjoler med fjær og glitter. Nå hjelper ikke akkurat lange falske negler og 60 cm med lyst extensions på harrystempelet heller... Stilen til FF minner om identitetskrisa de fleste gikk igjennom på ungdomsskolen - litt hiphop, litt rocka, litt rosa og mye av de anonyme klærne til Gina Tricot og Bik Bok. Fortell meg gjerne hva som er så klassisk med leopardbikini og outfitbilder som dette http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC08795.jpg, de som er uenige. 19
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3672 Skrevet 9. oktober 2013 Hun har vel en klassisk stil sånn helt privat. Som en annen skriver her så kler hun seg for å reklamere for plagg. Det er flere som skriver at de har møtt henne, kanskje de kan si mer om hvilken stil hun egentlig har? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Nei, hun har ikke det. Hun er så langt fra klassisk som man kan komme. Euforia forklarer det godt. P Som ekspempler på klassisk stil kan man vise til Prinsesse Kate og jenta bak bloggen Classy girls wears pearls. Anonymous poster hash: db348...34d 4
Salmonella Skrevet 9. oktober 2013 #3673 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hun har da skrevet at hun har en klassisk stil? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Vet ikke om du tenker på dette innlegget ; http://fotballfrue.no/2013/09/23/everyday-classy/ hvor hun sier at hun der og da har en periode med klassisk stil, ikke at hun har en klassisk stil 24/7. Edit; det kan godt hende at det du sier er riktig altså Men det er litt gøy å se hvordan kommentarer om hva FF har sagt ofte bare blir slukt uten at man etterspør linker til hvor hun har kommet med slike utsagn. Endret 9. oktober 2013 av Salmonella
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3674 Skrevet 9. oktober 2013 Stilen til Fotballfrue er ikke mye klassisk. 70 % antrekkene hennes nærmest skriker harry og white trash. Det nytter ikke å ha en dyr klassisk veske når man kombinerer det med korte rosa kjoler med fjær og glitter. Nå hjelper ikke akkurat lange falske negler og 60 cm med lyst extensions på harrystempelet heller... Stilen til FF minner om identitetskrisa de fleste gikk igjennom på ungdomsskolen - litt hiphop, litt rocka, litt rosa og mye av de anonyme klærne til Gina Tricot og Bik Bok. Fortell meg gjerne hva som er så klassisk med leopardbikini og outfitbilder som dette http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC08795.jpg, de som er uenige. Det er FF selv som sier at stilen hennes er klassisk. Det er henne du ev. er uenig med. Anonymous poster hash: 029f0...1d9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3675 Skrevet 9. oktober 2013 Syns ikke hun ser så tynn ut nå, naturlig nok. Hun har en god og fin rumpe og. Hey, ja jeg skryter av henne. Hun kler å få litt mer fylde på kroppen:) Det som mangler i ansiktet fyller hun bare restylane inn i, Noen som så Tigerstaden på søndag? Mari fylte på med botox i pannen, og kinna. Hun så helt oppblåst ut etterpå. Synes de virkelig at de blir så fine av dette. Ser også på programmet Fiks meg, der et engelsk par hjelper pasienter med diverse kirurgiske inngrep. Hun damen der er også botox-bruker, og det ser så uekte ut, og de ser eldre ut og oppblåste. Nei da skal jeg helle være slik jeg er, smal og tynn i ansiktet. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
Gjest Keljo Skrevet 9. oktober 2013 #3676 Skrevet 9. oktober 2013 Mange morsomme tweets ute om FF nå. Rart ikke LK klikker mer i vinkel der egentlig... https://twitter.com/odachri/status/387905637918982146 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3677 Skrevet 9. oktober 2013 LK på twitter: LarsKristianEriksen @lkeriksen23 7. okt . @LYMEnytt hvordan kan Borreliaopprøret forvente å bli tatt seriøst når dere sletter og utestenger kritiske kommentarer på facebook? hmm... minner meg om noen andre jeg også vet om... Anonymous poster hash: 6243e...d33 27
MarianneE Skrevet 9. oktober 2013 #3678 Skrevet 9. oktober 2013 Vet ikke om du tenker på dette innlegget ; http://fotballfrue.no/2013/09/23/everyday-classy/ hvor hun sier at hun der og da har en periode med klassisk stil, ikke at hun har en klassisk stil 24/7. Edit; det kan godt hende at det du sier er riktig altså Men det er litt gøy å se hvordan kommentarer om hva FF har sagt ofte bare blir slukt uten at man etterspør linker til hvor hun har kommet med slike utsagn. Nå bor jeg i området FF vandrer i, og jeg lurer på om jeg er den eneste som synes det er litt... creepy... at hun har tatt bildene fra linken over her på utsiden av en kirkegård. Nå er vist ikke dette første gangen hun har gjort dette, og jeg synes vel egentlig det er litt ufint? 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3679 Skrevet 9. oktober 2013 *Det seneste innlegget hennes* Er det bare jeg som syns det er dårlig gjort å ta betalt for å nevne dette? Jeg mener, er det ikke mye mer fornuftig å la disse pengene de gir til henne for at hun skal skrive dette innlegget gå til det hele innlegget faktisk handler om? Jeg hadde ikke tatt betalt for å skrive det innlegget der. Anonymous poster hash: 1422b...2a4 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3680 Skrevet 9. oktober 2013 *Det seneste innlegget hennes* Er det bare jeg som syns det er dårlig gjort å ta betalt for å nevne dette? Jeg mener, er det ikke mye mer fornuftig å la disse pengene de gir til henne for at hun skal skrive dette innlegget gå til det hele innlegget faktisk handler om? Jeg hadde ikke tatt betalt for å skrive det innlegget der. Anonymous poster hash: 1422b...2a4 Hadde det vært et innlegg om selve aksjonen hadde jeg vært enig med deg.. Men det er det jo ikke. Anonymous poster hash: dc3ea...576
Fremhevede innlegg