Gjest Keljo Skrevet 7. oktober 2013 #3621 Skrevet 7. oktober 2013 Dette bildet er så utrolig morsomt. Jeg ler og ler. http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC06280.jpg 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3622 Skrevet 7. oktober 2013 Dette bildet er så utrolig morsomt. Jeg ler og ler.http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC06280.jpg ..samtidig som dere ler, ler hun hele veien til banken!Anonymous poster hash: 53447...bfe 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3623 Skrevet 7. oktober 2013 Hva var så hysterisk morsomt med det bildet..? Om du sitter alene og ler av ei jente som jogger, vel, God bedring til deg. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 14
Gjest Keljo Skrevet 7. oktober 2013 #3624 Skrevet 7. oktober 2013 Hva var så hysterisk morsomt med det bildet..? Om du sitter alene og ler av ei jente som jogger, vel, God bedring til deg. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Vet ikke helt, kanskje fordi jeg hadde denne tweeten i bakhodet da jeg så bildet:https://twitter.com/irisbond/status/386869266576060416 17
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3625 Skrevet 7. oktober 2013 Takk til kg for hjernedød underholdning. Anonymous poster hash: 82b99...11e 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3626 Skrevet 7. oktober 2013 http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC06280.jpg Jeg vet at det er sunt å trene litt når man er gravid, at helsepersonell sier "tren som normalt" osv, men jeg trodde at det var 2 unntak; hopping og løping? Løping er jo en slags "hopping"...jeg bare forstår ikke hvordan det ikke kan skade babyen i magen? Jeg er selv tynn, jeg har hatt betennelse i bukspyttkjertelen, og hvis jeg selv løper til bussen så merker jeg at bukspyttkjertelsen min "skvulper" forsiktig, liksom "danser" svakt opp og ned inne i venstre side av øvre del av magen... Hvis løping får indre organer til å danse opp og ned og nesten skade seg (jeg får alltid hoven og småøm bukspyttkjertel bare etter 5 min løping), hva da med en baby...? Jeg bare skjønner ikke at hun tør å løpe så mye, hoppe opp og ned for å fotografere "hoppe-bilder" (det har vært en del "hoppebilder" på bloggen med og uten treningstøy de siste månedene...) Selv om løping som gravid ikke er direkte farlig, hvorfor ta risikoen...? Vennligst forklar dere som har mer kunnskap om graviditet enn meg... Anonymous poster hash: 2e040...7be 1
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2013 #3627 Skrevet 7. oktober 2013 Dette bildet er så utrolig morsomt. Jeg ler og ler.http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC06280.jpg Trivelig å se en gravid i god form. 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3628 Skrevet 7. oktober 2013 Er det ikke mandaaaaaag og vi skal treeeene såååååå masse og løpe en miil og mer? Anonymous poster hash: 0105d...32d 9
Gjest Arch Skrevet 7. oktober 2013 #3629 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vet at det er sunt å trene litt når man er gravid, at helsepersonell sier "tren som normalt" osv, men jeg trodde at det var 2 unntak; hopping og løping? Løping er jo en slags "hopping"...jeg bare forstår ikke hvordan det ikke kan skade babyen i magen? Jeg er selv tynn, jeg har hatt betennelse i bukspyttkjertelen, og hvis jeg selv løper til bussen så merker jeg at bukspyttkjertelsen min "skvulper" forsiktig, liksom "danser" svakt opp og ned inne i venstre side av øvre del av magen... Hvis løping får indre organer til å danse opp og ned og nesten skade seg (jeg får alltid hoven og småøm bukspyttkjertel bare etter 5 min løping), hva da med en baby...? Jeg bare skjønner ikke at hun tør å løpe så mye, hoppe opp og ned for å fotografere "hoppe-bilder" (det har vært en del "hoppebilder" på bloggen med og uten treningstøy de siste månedene...) Selv om løping som gravid ikke er direkte farlig, hvorfor ta risikoen...? Vennligst forklar dere som har mer kunnskap om graviditet enn meg... Anonymous poster hash: 2e040...7be Det er en myte at man kan riste løs ungen under løping. Mødre som trener får sunnere og mer levedyktige barn, lettere fødsler og kommer seg fortere etterpå. I tillegg har de mer energi i barselperidoen. Løping er en av de treningsformene man kan drive med så lenge man kjenner at det er ok. I tillegg er det forsjell på å jogge og springe livet av seg. Jeg regner med fotballfruen jogger i normalt tempo, noe som på ingen måte er skadelig. Det finnes en del forskning på området om du er interessert. 4
kaliina Skrevet 7. oktober 2013 #3630 Skrevet 7. oktober 2013 Syntes det er så rart at hun går så jævlig inn for å skjule gravid-magen. Hun holder alltid foran den, tar bilder i vinkler så den ikke syntes, bruker klær så det ser ut som om den ikke er der osv. Har aldri opplevd det før, de fleste er stolte av magen sin og gjemmer den ihvertfall ikke bort med armer og bein på bilder slik som hun gjør Anonymous poster hash: cd521...e3b Kan jo hende det er fordi det ikke selger like mye mtp hovedmålgruppen hennes? Hvor mange mellom 13-20 trenger gravidklær? Hun har jo kun på seg klær til jenter/kvinner som ikke er gravide.. Mtp hvor mye reklame ol det er på bloggen, så er det jo det som er hovedhensikten med hele bloggingen, det er som hun selv sier; en jobb. Tipper mammaklær ikke får like mange klikk og salg og at det kan være grunnen 2
Ellevill Skrevet 7. oktober 2013 #3631 Skrevet 7. oktober 2013 Syns det er så rart at mange av disse jentene tror ff er så rik mtp alt hun "har" (Dior-smokk, klær, designbabyklær osv). Alt hun viser fram har hun jo fått, i tillegg til å få penger for å vise fram. Tror hun bare har en helt vanlig årsinntekt. Og som fotballspiller har man jo ikke allverden i inntekt. Hun får feks litt kritikk på bloggen for å fronte overfladiskhet og fremme merkepress allerede fra babyalder (berettiget kritikk etter min mening), også er det tusen lovers som roper tilbake at "har man råd til det så hvorfor ikke" osv... Skjønner de INGENTING? Hun har jo ikke kjøpt det selv! Men er kjøpt og betalt som en slags prostituert. Men tror den bloggen kommer til å gå under om ikke altfor lenge. Ser hun har blitt veldig ukritisk til hvilke klær hun "liksom" har på seg som "sitt eget" dagens antrekk. Blir bare rarere og rarere. Og en siste ting, jeg håper virkelig hun ikke vil bruke bilder av babyen i denne syke reklamebloggen sin, blir vel på grensen til barnearbeid i mine øyne. Hvor mye penger skal hun ha for å legge ut et bilde av babyen i det og det antrekket? Anonymous poster hash: 1fad1...4db Himmel, du høres ganske opphisset ut. Er du sikker på at det du skriver her er særlig gjennomtenkt? 6
Gjest Runforit Skrevet 7. oktober 2013 #3632 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vet at det er sunt å trene litt når man er gravid, at helsepersonell sier "tren som normalt" osv, men jeg trodde at det var 2 unntak; hopping og løping? Løping er jo en slags "hopping"...jeg bare forstår ikke hvordan det ikke kan skade babyen i magen?Jeg er selv tynn, jeg har hatt betennelse i bukspyttkjertelen, og hvis jeg selv løper til bussen så merker jeg at bukspyttkjertelsen min "skvulper" forsiktig, liksom "danser" svakt opp og ned inne i venstre side av øvre del av magen... Hvis løping får indre organer til å danse opp og ned og nesten skade seg (jeg får alltid hoven og småøm bukspyttkjertel bare etter 5 min løping), hva da med en baby...? Jeg bare skjønner ikke at hun tør å løpe så mye, hoppe opp og ned for å fotografere "hoppe-bilder" (det har vært en del "hoppebilder" på bloggen med og uten treningstøy de siste månedene...) Selv om løping som gravid ikke er direkte farlig, hvorfor ta risikoen...?Vennligst forklar dere som har mer kunnskap om graviditet enn meg... Anonymous poster hash: 2e040...7be Bare myte. Er man en jogger så kan en jogge til babyen popper ut så lenge det ikke er ubehag når en jogger. 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3633 Skrevet 7. oktober 2013 FF spør hva vi vil ha til oppskrift-onsdag:https://twitter.com/grusommemarit/status/387156050375237632Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 1
Pearl2.0 Skrevet 7. oktober 2013 #3634 Skrevet 7. oktober 2013 Dette bildet er så utrolig morsomt. Jeg ler og ler.http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC06280.jpg Hvis du titter litt nærmere på folk som driver med løping, så vil du se at de ligger utrolig mye høyere over bakken enn trege mosjonsjoggere som sleper bena etter seg. De har en mye mer spenstig løpestil, og det blir mer naturlig jo større fart man holder 7
Salmonella Skrevet 7. oktober 2013 #3635 Skrevet 7. oktober 2013 Takk til kg for hjernedød underholdning. Anonymous poster hash: 82b99...11e Hjernedød underholdning, mener du. Hva med alle som leser her da? Hjernedød de også? I såfall, hva med deg selv? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Jeg mente FF sin blogg, takk til kg for at jeg fant noe så hjernedødt. Anonymous poster hash: 82b99...11e Åja. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Dette var litt morsomt...når noen tror at det er denne tråden som er hjernedød underholdning så stilles spørsmålet om leseren er det samme...men når det blir oppklart at det er bloggen til FF nei da er det liksom bare "åja" .... 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3636 Skrevet 7. oktober 2013 Syns det er så rart at mange av disse jentene tror ff er så rik mtp alt hun "har" (Dior-smokk, klær, designbabyklær osv). Alt hun viser fram har hun jo fått, i tillegg til å få penger for å vise fram. Tror hun bare har en helt vanlig årsinntekt. Og som fotballspiller har man jo ikke allverden i inntekt. Anonymous poster hash: 1fad1...4db Du kan fint søke opp Treasures i stedet for å synse om inntekten, regnskapstallene ligger ute på nett. At hun har fått alt hun viser frem eller penger for å gjøre det, er heller ikke riktig. Det er snakk om egne kjøp hun kan få prosenter av salget på i ettertid - med ett unntak jeg har sett i nyere tid og det var avslag i prisen på babyseng/stol. Vet ikke hvilken blogg du har lest, men her diskuterer vi Fotballfrue. Anonymous poster hash: c5b40...d9f 3
Sol79 Skrevet 7. oktober 2013 #3637 Skrevet 7. oktober 2013 Du kan fint søke opp Treasures i stedet for å synse om inntekten, regnskapstallene ligger ute på nett. At hun har fått alt hun viser frem eller penger for å gjøre det, er heller ikke riktig. Det er snakk om egne kjøp hun kan få prosenter av salget på i ettertid - med ett unntak jeg har sett i nyere tid og det var avslag i prisen på babyseng/stol. Vet ikke hvilken blogg du har lest, men her diskuterer vi Fotballfrue.Anonymous poster hash: c5b40...d9f Omsetningen og resultatet til treasures er ikke inntekten til Fotballfrue. Hun er ansatt og mottar lønn, hvilket ikke er offentlig info. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3638 Skrevet 7. oktober 2013 Omsetningen og resultatet til treasures er ikke inntekten til Fotballfrue. Hun er ansatt og mottar lønn, hvilket ikke er offentlig info. I et firma med bare èn ansatt, nemlig FF, og regnskapet viser lønnsutgifter, så er det ikke vanskelig å finne ut hva hun tjener, for de som er interessert i sånt, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3639 Skrevet 7. oktober 2013 Omsetningen og resultatet til treasures er ikke inntekten til Fotballfrue. Hun er ansatt og mottar lønn, hvilket ikke er offentlig info. Nå kommer jo skattelistene snart, og da er det jo lett å finne ut hva hun tjener, for de som er interessert i å vite det. Anonymous poster hash: da433...5cc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3640 Skrevet 7. oktober 2013 Nå kommer jo skattelistene snart, og da er det jo lett å finne ut hva hun tjener, for de som er interessert i å vite det. Anonymous poster hash: da433...5cc Skattelistene er ikke offentlige lengre så det er nok ikke SÅ lett. Anonymous poster hash: 76a22...c81
Fremhevede innlegg