Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tre biler på to voksne er fin ressursbruk. Jaja.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

Tre biler er ikke så mye synes jeg. Selv har vi 5. Har vi råd til det? Ja. Ønsker vi å ha det slik? Ja. Er det noe noen andre har noe med? Nei. Misunnelse kalles det derimot ;)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Home & Cottage-stil har vel gått mer og mer av moten i det siste.

Interiør er jo veldig smak og behag, men jeg synes denne hvite stilen som mange bloggere har, gjør at hjemmet deres ser veldig kaldt og upersonlig ut. Når jeg ser bilde fra slike hjem, tenker jeg alltid at det hadde sett penere ut om de hadde hatt gardiner og puter, lys og bilder med farge.

Nei home and cottage er ikke ut, det er veldig in. Bare se bloggen til villapaprika og lindevegen. De har fine og moderne hjem, ikke så sterilt hvitt som hos Fruens.

Nei jeg kommer ikke til å bruke botox eller fillere, jeg får være slik jeg er. Kan sminke meg litt ja, men aldri mye. Synd at kvinner må operere seg for å tro de blir mer verdifulle. Vi er alle verdifulle om vi ser slik eller slik ut, men synd at noen tyr til kirurgi pga mediaskapt hvordan vi bør se ut. Jeg vil være meg selv med mine rynker, og hvis noen påpekte at jeg ville blitt finere med større lepper, så synd for dem. Jeg lar meg ikke presse. Synd Fruen lot seg presse, men hun får det nok sponset, så er ikke sikkert greiere å ta dette når en får det gratis? Ville sagt nei uansett. :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tre biler er ikke så mye synes jeg. Selv har vi 5. Har vi råd til det? Ja. Ønsker vi å ha det slik? Ja. Er det noe noen andre har noe med? Nei. Misunnelse kalles det derimot ;)

Nei, det kalles derimot unødvendig ressursbruk og lite miljøvennlig.

Nei home and cottage er ikke ut, det er veldig in. Bare se bloggen til villapaprika og lindevegen. De har fine og moderne hjem, ikke så sterilt hvitt som hos Fruens.

Nei jeg kommer ikke til å bruke botox eller fillere, jeg får være slik jeg er. Kan sminke meg litt ja, men aldri mye. Synd at kvinner må operere seg for å tro de blir mer verdifulle. Vi er alle verdifulle om vi ser slik eller slik ut, men synd at noen tyr til kirurgi pga mediaskapt hvordan vi bør se ut. Jeg vil være meg selv med mine rynker, og hvis noen påpekte at jeg ville blitt finere med større lepper, så synd for dem. Jeg lar meg ikke presse. Synd Fruen lot seg presse, men hun får det nok sponset, så er ikke sikkert greiere å ta dette når en får det gratis? Ville sagt nei uansett. :)

Det er veldig 2010.

Endret av Samaysa
  • Liker 20
Skrevet

Lurer på hvorfor hun er så usikker på seg selv... Bra folk i tråden her hjelper til. Og hvorfor kritisere det? Er ikke folk fri til å leve som de vil uten at hver minste detalj skal hetses? Du synes det er trist? Tviler, bare nok en ting å ta henne på.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Kan ikke skylde på leserne, de ønsker jo hun kan være litt laid back. Dette presset legger hun på seg selv. Når hun skriver hun løper 1 mil til dagen, og senere trimmer tur med hundene, da blir det 2 ganger daglig. Når babyen kommer, skal det da bli 3 trimmeturer hver dag? Ingen som sier hun må verken det ene eller det andre.....

Skrevet

Det er veldig 2010.

Ok de møblene og interiøret selger da som hakka møkk. Har fått med meg at kobber er in, men aldri om det kommer gull og kobber inn hit. Huff, nei det er så stygt, sammen med furu. Men hver sin smak. Fra hvilket år er den alt det hvite stilen fra da?

• Liker 1
Skrevet

Har hun noe i munnen på det treningsantrekkbildet? Merkelig grimase.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 3
Skrevet

Jo mer hun skriver at hun er lykkelig og i god form gravid, jo mer hagler stygge kommentarer her inne. :fnise: Var vel ikke helt det dere forventet når hun bare er måneder igjen til termin. Det er ikke lett å svelge, eller hva? ;)

• Liker 11
Skrevet

For det er klart, man starter opp å lar alle bilene gå på tomgang. Det er jo ikke slik at hver bil til sin bruk, altså at de brukes når det er bruk for dem? :rolleyes::ironi:

• Liker 5
Skrevet

Jo mer hun skriver at hun er lykkelig og i god form gravid, jo mer hagler stygge kommentarer her inne. :fnise: Var vel ikke helt det dere forventet når hun bare er måneder igjen til termin. Det er ikke lett å svelge, eller hva? ;)

Tror du hun hadde skrevet på bloggen om hun slet i svangerskapet, var sliten, trøtt, hoven i føtter og hender, kvalm osv osv? Nei, selvfølgelig ikke. Hun kan ikke innrømme noe som kan virke "svakt", "feil" eller "dårlig". Derfor var det vel aldri å forvente at hun ikke kom til å ha noe annet svangerskap enn perfekt. Det hadde brutt med resten av fasaden. Og som vi er kjent med - alt er på stell der i gården ;)

• Liker 8
Skrevet

Alt er bra på facebook vet du ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg viste til at det er vanskelig å få solgt en 5 år gammel bil. Batterier slites ut, set er en utopi å tro noe annet. Men jeg skjønner at du har gått fem på all markedsføring rundt teslaen

Anonymous poster hash: 4d333...730

Batteriene skal ikke slites ut over fem år, og det dekker i såfall garantien om batteriene har mistet mer enn 20% kapasitet på de årene. Om du leste det jeg skrev har ikke vi kjøpt oss Tesla heller, men en temmelig mye rimeligere sak som vi er storfornøyde med! Men nok om saken! ;)

Skrevet

Har hun noe i munnen på det treningsantrekkbildet? Merkelig grimase.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Noe i munnen? I leppene, mener du vel? Får ikke sånne lepper med å "vrenge" dem, tror nå jeg da.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Skrevet

Tror du hun hadde skrevet på bloggen om hun slet i svangerskapet, var sliten, trøtt, hoven i føtter og hender, kvalm osv osv? Nei, selvfølgelig ikke. Hun kan ikke innrømme noe som kan virke "svakt", "feil" eller "dårlig". Derfor var det vel aldri å forvente at hun ikke kom til å ha noe annet svangerskap enn perfekt. Det hadde brutt med resten av fasaden. Og som vi er kjent med - alt er på stell der i gården ;)

Hadde vært deilig om alle tenkte litt positivt fremfor å synes synd på seg selv. For å si det sånn, om hun lyver (som du påstår) så ville hun nok ikke vært i form til å trene, pyntet seg, dratt på seg høyhelte, holde huset prikkfritt og ta seg bra ut på bilder... Og om hun skulle hele tiden vært perfekt så ville hun ikke skrevet at hun hadde vært på sykehuset fordi hun ikke kjente liv i magen (som sikkert noen satt å gned seg i hendene over her, hadde pokker ikke forundret meg)

Er det så vanskelig å la noen leve livet sitt slik de vil vil uten å måtte spy ut stygge og krenkende kommentarer? Burde man ikke ha kommet over det på ungdomsskolen? Hva berører det deg personlig av at hun vil fremstille seg selv på en bra måte? Gode gamle janteloven lever i beste velgående.

• Liker 8
Skrevet

For det er klart, man starter opp å lar alle bilene gå på tomgang. Det er jo ikke slik at hver bil til sin bruk, altså at de brukes når det er bruk for dem? :rolleyes::ironi:

Du kan jo fortelle deg selv at folk er misunnelige,men de ler nok bare. 5 biler,eller 3 for den saks skyld, på to voksne er toppen av idioti. Mange har råd til det,men det er godt de aller fleste tenker på andre enn seg selv

Anonymous poster hash: 6e1bc...242

• Liker 26
Skrevet

Interessant å se hvordan hun porsjonerer ut de ulike reklameinnleggene. De "kjedelige" standardinnleggene hun får en fast sum for legger hun til typisk fredag kveld (da hun har færrest lesere), mens de innleggene med provisjonsbasert inntjening legges til typisk søndag kveld (da hun har sagt hun har flest lesere). Er jo helt forståelig, men like så fullt kynisk. Hun er en liten luring ;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 6
Skrevet

Vi sitter på 2 nye mercedeser. En S-klasse og en E-klasse Avantgarde (kone-bil) og nyter det. Vi blåser hva andre mener om pengebruken. Ingen har noe med hva folk bruker pengene til og hvor mye de har

Anonymous poster hash: 75669...9d1

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært deilig om alle tenkte litt positivt fremfor å synes synd på seg selv. For å si det sånn, om hun lyver (som du påstår) så ville hun nok ikke vært i form til å trene, pyntet seg, dratt på seg høyhelte, holde huset prikkfritt og ta seg bra ut på bilder... Og om hun skulle hele tiden vært perfekt så ville hun ikke skrevet at hun hadde vært på sykehuset fordi hun ikke kjente liv i magen (som sikkert noen satt å gned seg i hendene over her, hadde pokker ikke forundret meg)

Er det så vanskelig å la noen leve livet sitt slik de vil vil uten å måtte spy ut stygge og krenkende kommentarer? Burde man ikke ha kommet over det på ungdomsskolen? Hva berører det deg personlig av at hun vil fremstille seg selv på en bra måte? Gode gamle janteloven lever i beste velgående.

Spy ut stygge og krenkende kommentarer? Synes din kommentar er hakket mer aggresiv enn min.. Janteloven?? Fordi jeg tviler på at FF hadde delt negative sider/opplevelser ved svangerskapet?
  • Liker 1
Skrevet

Dere er patetiske... Håper karma kommer å biter dere i rumpa makan til dårlig og barnslig oppførsel. Misliker eller hater man noe så Ignorerer man det, så lurer virkelig på hva som ligger bak den absurde oppførselen i denne tråden, egen usikkerhet kanskje? Bitterhet? Misunnelse?

"Merker at jeg gleder meg til at FF kan ta Restylane igjen, så hun slipper å vrenge overleppa på alle bilder. Så. Anstrengt."

Er du 14 år og prøver å komme inn i den kule gjengen? Det eneste du gleder deg til er å komme med mer hets om hvor tåpelig hun vil se ut...

Denne tråden ville vært perfekt for psykologi studenter, og kampanje kvinner som driver med netthets og må trykke ned andre kvinner. Forstår ikke hvordan voksne(?) mennesker kan holde på slik.

Som om jeg skulle sagt det selv :blomst:

Anonymous poster hash: 75669...9d1

• Liker 1
Skrevet

Interessant å se hvordan hun porsjonerer ut de ulike reklameinnleggene. De "kjedelige" standardinnleggene hun får en fast sum for legger hun til typisk fredag kveld (da hun har færrest lesere), mens de innleggene med provisjonsbasert inntjening legges til typisk søndag kveld (da hun har sagt hun har flest lesere). Er jo helt forståelig, men like så fullt kynisk. Hun er en liten luring ;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Vet ikke om kynisk er det rette ordet der. Hunn driver jo en business, det er det bloggen er, og da ville det jo rimelig dårlig forretningssans å legge de inntektsbringende innleggene til dager der hun har færre besøkende.

Man kan kritisere henne for mye, men akkurat den der er jo rimelig logisk.

• Liker 4
Skrevet

Så du tror ikke det krever noe energi å produsere bilene heller?

Anonymous poster hash: c1c79...3bd

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...