AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3541 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg trente noen timer om dagen på ungdomsskolen pga at jeg dreiv med mellomdistanse i tillegg til jobb noen ganger i uka og lekser. Gikk veldig fint det, og jeg gjorde det i tillegg utrolig bra på skolen. Det er mange som driver med idrett mange ganger i uka i tillegg til skole og jobb, så jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til her. Ei jente jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen, trente en gang om morgenen før skolen og en gang etter skolen. Hun gjorde det også bra på skolen. Anonymous poster hash: 216b9...370 At det er leit at de blir så påvirket at de nekter å spise. Derfor er jeg skeptisk til blogger som fronter masse trening, bare lavkarbo, masse shopping, nye klær hele tiden, spa, nye negler, nytt hår osv. Gosj, nå er jeg lei av å repetere meg selv. Hadde vært fint med andre ambisjoner enn å være Norges tynneste, mest trente og den med flest sko. Hva med melde seg på maraton eller andre løp? Få igjen litt av all treningen. Burde jo vært topptrent til å stille opp i diverse mesterskap. DA skal jeg være imponert da. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3542 Skrevet 5. oktober 2013 Når unge jenter står frem i media og føler seg mislykka pga de leser bloggen til fruen, så blir man bekymret. Unge jenter som har nilest bloggen og viil trene som henne, spise som henne og shoppe som henne. De vil være som henne, men får det ikke til og får spiseforstyrrelser og depresjoner. Da må man få lov til å reagere. Jeg vil påstå at hvis unge jenter kommer fra et hjem med gode verdier og god oppdragelse, så eksisterer det ikke et slikt problem. Man kan ikke gi en enkeltperson skylda for det som skjer med en del unge nå for tiden. Ansvaret må plasseres bl.a. hos foreldrene. Hvor er forresten de? Det er mange voksne kvinner (ja, foreldre også) som også har fullt opp med å bake, lage mat fra bunnen, vaske, shine, trene, se bra ut og holde fasaden ved like. Helt ærlig.. De voksne i unge jenters nære krets, kan helt fra starten av jentenes liv være med å bygge opp selvfølelsen, selvtilliten osv. La jentene vite at de er bra som de er, at de ikke bør sammenligne seg med andre og bry seg så innmari om hva andre driver med. Kan tenke meg at det er mange som gjør mye bare fordi andre gjør det. Hvem liker egentlig det de gjør? Sikkert et fåtall. Men ingen vil skille seg ut, ingen vil bli mobbet fordi de ikke gjør som alle andre, "alle" er pretenders. Anonymous poster hash: 54088...b1d 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3543 Skrevet 5. oktober 2013 Det er vel noen steder som også har typ kleskode. Vet om et sted her jeg bor (som er en relativt liten by) der du ikke får lov til å komme inn om du har på deg hettegenser og joggesko om du skjønner. Anonymous poster hash: 216b9...370 Ikke Jacob og Gabriel Anonymous poster hash: e2db1...3e8 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3544 Skrevet 5. oktober 2013 Ja selvfølgelig må foreldre inn på banen her. Kanskje dagens mødre er så opplsukt i sin travle hverdag med jobb, trening og holde huset perfekt at de glemmer barna sine. Jenta på 13 nileser da blogger og blir enda mer deprimert. Jeg mener ikke bare fruens blogg nå, men alle rosa og perfekte blogger. Anonymous poster hash: cf5ef...056 3
Kosemose Skrevet 5. oktober 2013 #3545 Skrevet 5. oktober 2013 Tråd ryddet for hets, regelbrudd og avsporing Kosemose, mod 1
Gjest Anomali Skrevet 5. oktober 2013 #3546 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg ville heller ikke ha valgt de skolene, for jeg syns ikke de var spesielt fine etter min smak. Men sålenge hun føler seg bra i dem så er det vel det som teller? Jeg syns det er supert med folk som pynter seg litt ekstra på en lørdagskveld når de skal ut å spise middag. Så skulle de vel på et sted der man kler seg litt bedre? Jeg synes uansett de ble for utspjåkede for en slik anledning, men jeg er generelt ikke en fan av hvordan FF kler seg til fest eller middager. Hun hadde sett så mye mer elegant ut om hun tonet ned stilen litt og droppet alt juggeltilbehøret. Endret 5. oktober 2013 av Anomali 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3547 Skrevet 6. oktober 2013 Det blir too much, så det bikker jo over til harry.Anonymous poster hash: b9607...1e2 10
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3548 Skrevet 6. oktober 2013 Altså, det å kjøpe diorsmokk og chloe tåteflaske er ikke noe som får meg til å tenke at man nødvendigvis er rik. Da tenker jeg enten at man er veldig nyrik, eller så later man som man har mer gryn enn man egentlig har ved å kjøpe logoflash. Jeg tipper sistnevnte. Nei, det har du helt rett i. Det samme gjelder for øvrig (de utrolige stygge) LV-vesken som kun handler om merkevareflashing. Men nå har altså fruen og hennes mann gått til innkjøp av to biler til over 1 million kroner ila ETT ÅR - da har du litt for mye penger, og litt for lite næringsvett ;-) Anonymous poster hash: 4d333...730 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3549 Skrevet 6. oktober 2013 Den nye bilen er for øvrig Tesla S - et gedigent tapsprosjekt for alle eiere da holdbarheten på disse el-bilene er svært diskutable, for ikke å nevne batteriegenskapene i norsk klima. Men man må jo kjøre el-bil når man stemmer Venstre og er mer enn gjennomsnittet opptatt av miljø (da kan man kanskje se bort fra det sykelige konsumet og smøre samvittigheten litt). Jeg tjener 950 000 i året og mannen min har en formue på 3 millioner. Han har en Audi100 (nittitallsmodell) og jeg kjører en Mazda fra 2004. Anonymous poster hash: 4d333...730 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3550 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, det har du helt rett i. Det samme gjelder for øvrig (de utrolige stygge) LV-vesken som kun handler om merkevareflashing. Men nå har altså fruen og hennes mann gått til innkjøp av to biler til over 1 million kroner ila ETT ÅR - da har du litt for mye penger, og litt for lite næringsvett ;-) Anonymous poster hash: 4d333...730 Hennes bil er vel kun en leasingbil (som jo koster mer enn å kjøpe uansett). Om han også leaser bilen sin må gudene vite.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3551 Skrevet 6. oktober 2013 Med over 3 millioner i omsetning i firmaet i fjor så har de vel penger nok til mye rart. Men kjøpt lykke er som jjent kortvarig. Personlig blir jeg kvalt av å eie for mye, for ekteparet Eriksen er materiell lykke hovedfokus i livet.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3552 Skrevet 6. oktober 2013 Hennes bil er vel kun en leasingbil (som jo koster mer enn å kjøpe uansett). Om han også leaser bilen sin må gudene vite.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Nei. Audien kjøpte de for over 400 000, og Teslaen har de bestilt fra fabrikk, så begge er kjøpsobjekter. Hadde de tjent 40 millioner på et år hadde jeg skjønt det. Anonymous poster hash: 4d333...730
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3553 Skrevet 6. oktober 2013 Nei. Audien kjøpte de for over 400 000, og Teslaen har de bestilt fra fabrikk, så begge er kjøpsobjekter. Hadde de tjent 40 millioner på et år hadde jeg skjønt det.Anonymous poster hash: 4d333...730 Har hun sagt dette i bloggen? At Teslaen er bestilt og at Audien ble kjøpt og betalt?Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3554 Skrevet 6. oktober 2013 Har hun sagt dette i bloggen? At Teslaen er bestilt og at Audien ble kjøpt og betalt?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Tesla: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152244926759554&l=bc76945628 Audi; http://www.autodb.no/bil/view/1525090 Anonymous poster hash: 4d333...730 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3555 Skrevet 6. oktober 2013 Tesla: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152244926759554&l=bc76945628 Audi; http://www.autodb.no/bil/view/1525090 Anonymous poster hash: 4d333...730 Takk. Enda et eksempel på det hodeløse forbruket til ekteparet. Men disse fronter ifølge FF-fansen ikke kjøpehysteri og materielt fokus. Ikke i det hele tatt.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3556 Skrevet 6. oktober 2013 De har jo en Ford Kuga også, det blir jo interessant å se om de skal kvitte seg med den og beholde to sportsbiler nå som de får en baby eller ha tre biler til to voksne ;-) Audien var jo en julegave, må vite, man kvitter seg vel ikke med sånt med en gang man har fått det, spesielt ikke når det var en gave til 429 000,-? Anonymous poster hash: 4d333...730
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3557 Skrevet 6. oktober 2013 De har jo en Ford Kuga også, det blir jo interessant å se om de skal kvitte seg med den og beholde to sportsbiler nå som de får en baby eller ha tre biler til to voksne ;-) Audien var jo en julegave, må vite, man kvitter seg vel ikke med sånt med en gang man har fått det, spesielt ikke når det var en gave til 429 000,-? Anonymous poster hash: 4d333...730 Audien hennes er jo 'konebilen'. Vil vel tro at Forden hans byttes ut med Teslaen.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3558 Skrevet 6. oktober 2013 Audien hennes er jo 'konebilen'. Vil vel tro at Forden hans byttes ut med Teslaen.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Det er ikke særlig plass til pikkpakkeri i de sporstbilene. Aller minst to voksne, baggasje, barnesete, hundebur og mer til. Det er en grunn til alle stereotypene om etablerte småbarnsforeldre som kjøper stasjonsvogn - plass er nemlig det man trenger mest av. Anonymous poster hash: 4d333...730
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3559 Skrevet 6. oktober 2013 Det er ikke særlig plass til pikkpakkeri i de sporstbilene. Aller minst to voksne, baggasje, barnesete, hundebur og mer til. Det er en grunn til alle stereotypene om etablerte småbarnsforeldre som kjøper stasjonsvogn - plass er nemlig det man trenger mest av. Anonymous poster hash: 4d333...730 Tre biler på to voksne er fin ressursbruk. Jaja.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3560 Skrevet 6. oktober 2013 mye vil ha mer........................ Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
Fremhevede innlegg