Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Conradine

Dopapir fra Prada kanskje? :fnise:

Nei, men seriøst. Det er jo sykt å kjøpe designerting til en liten baby.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

Det var jo gale når hun kjøpte billig, grått dopapir og hadde i kurv på badet - sannelig klarte dere ikke å kritisere henne for det og ...

Tydelig at det er en ting som teller - å finne noe å kritisere. Og er det ikke noe, nei, da dikter man opp noe ... som kanskje kan skje en gang i fremtiden.

Stakkars menneske ... jeg hadde blitt nevrotisk om det var meg dere fant all slags negativt med hele tiden .. og KUN negativt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da hadde jeg lagt ned bloggen og heller levd det virkelige livet. Å leve et liv gjennom ei linse, der alle mennesker skal kikke på en med lupe, der de tror de må være perfekte og supertrente hele tiden. Ja da kunne de lagt meg inn en plass også :) Hadde ikke orket. Dessuten er mye spill for galleriet, men det skjønner ikke fanskaren fra 13 år og oppover, dessverre. De tror det er slik, og så føler de seg mislykka, så er en ond sirkel i gang. Mitt tips er å slutte lese den, det funker.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Ja da hadde jeg lagt ned bloggen og heller levd det virkelige livet. Å leve et liv gjennom ei linse, der alle mennesker skal kikke på en med lupe, der de tror de må være perfekte og supertrente hele tiden. Ja da kunne de lagt meg inn en plass også :) Hadde ikke orket. Dessuten er mye spill for galleriet, men det skjønner ikke fanskaren fra 13 år og oppover, dessverre. De tror det er slik, og så føler de seg mislykka, så er en ond sirkel i gang. Mitt tips er å slutte lese den, det funker.

Hva er det virkelige liv da, synes du?

Sånn som deg som sitter og skriver masse dritt om mennesker du ikke kjenner?

Du skriver at slike mennesker som henne ikke kan ha noe bra liv - at bloggen og pengebruken er et utløp for miserabel selvfølelse.

Hva synes du din egen oppførsel er tegn på da?

En som sitter og skriver flere hundre innlegg i en tråd - kun for å rakke ned på et menneske du ikke kjenner ... hva er det tegn på? Et menneske som har det bra med seg selv?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten følelse av at hun kommer til å melke det barnet og jeg da. Overeksponert mtp at hun skal selge inn baby- og etterhvert barneprodukter for full mugge. For det er jo tross alt en reklameblogg, og dess mer enn kan tjene penger på, dess bedre? Eller? Det er (dessverre) ganske tydelig for FF sitt vedkommende pr i dag om ikke annet, som hun har begynt med babyprodukter. Selv blir jeg nok ikke med på den bølgen, syns alt gravidpraten blir for mye for min del, når det bare er snakk om å melke penger for alt det er verdt.. Synd, men sånn er det vel når en kun ser $$$ i alt.

Spekulasjoner. Hvordan vet du at dette kommer til å skje? Har du den magiske evnen til å se inn i fremtiden...?

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør meg ikke til noe jeg ikke er, jeg er ikke perfekt eller trener døgnet rundt. Jeg legger heller ikke ut skryt av meg selv på nettet. Jeg har ikke noe i mot fruen personlig, jeg kjenner henne jo ikke. Men jeg bekymrer meg for våre døtre som vokser opp åp, hvilke forbilder de har. Synes ikke storshopping og fronting av et superperfekt liv er et godt forbilde. Men jeg kan gi meg, for det meste er diskutert i denne tråden nå. Så får vi heller bygge opp såre jenter som føler seg mislykka på andre fronter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det neste, Marc Jacobs bleier? Gulpeklut fra Yves Saint Laurent? Potte fra Gucci?

Anonymous poster hash: de2b7...fea

Ja hvorfor ikke. Alle må da få bestemme selv hva de vil bruke pengene på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spekulasjoner. Hvordan vet du at dette kommer til å skje? Har du den magiske evnen til å se inn i fremtiden...?

Absolutt ikke, jeg ser bare på utviklingen så langt og den forteller meg at barnet blir melket allerede før det er født, er ikke vanskelig å legge sammen to pluss to :) Jeg håper virkelig at jeg tar feil, og at de ikke eksponerer ungen i det hele tatt. Men som ting ser ut på den bloggen pr i dag, så er det vanskelig å tro at dem ikke kommer til å gjøre det, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et frekt spørsmål fra en i fanklubben til Fotballfrue, men jeg lurer på hvorfor dere orker å skrive en såååå lang tråd om henne? Klarer liksom ikke å skjønner hvordan så mange orker å bry seg om en blogg de egentlig ikke liker... Hva er fascinasjonen? Igjen, dette er et seriøst spørsmål, ikke kritikk av dere som skriver.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt for å kjøpe designerklær til barn dersom disse er lokalt produsert, av god kvalitet og laget av solide stoffer. Som f.eks. nøstebarn. Men det er åpenbart at Caroline kjøper Chloé-flaske og Dior-smokk for å flashe at de har penger. Det er jo ikke sikkert at barnet vil ha smokken en gang?! Herregud så harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe spennende og nytt som skjedde på føden i dag da? ( nekter å klikke meg innpå bloggen)

Ha ha ha ha ha, jeg ler meg seriøst i hjel - årsbeste! Du lurer faktisk mye på hva som skjer i livet hennes at du må etterspørre informasjon her på KG - men du kan ikke sjekke selv? Hvordan er det å være så besatt av noen man prøver å holde seg unna?

Jeg også :fnise:

High five, hi hi!

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også merkesmokk. Rart ungene overlever her i huset :roll:

Funker de bedre enn de man kjøper på butikken?

Anonymous poster hash: 6058e...db5

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker de bedre enn de man kjøper på butikken?

Designersmokkene var nok kjøpt i butikk de også...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Designersmokkene var nok kjøpt i butikk de også...

Haha, den så jeg komme. Jeg mente altså dagligvarebutikkene. Der har de såvidt jeg har sett bare Mam/Nuk smokker. (husker ikke nøyaktig navn).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skryter stadig av at hun er i mot dyretesting og pels. Likevel velger hun å kjøpe en smokk fra Dior, dress fra Burberry, Chloe flaske, Louis Vuitton :klo: Det henger ikke på greip. Det blir som den gangen hun kjøpte Svea jakke, tok av pelsen (eller la den igjen i butikken eller hva hun gjorde) og sydde på faux fur.

Skjønner ikke hvorfor hun gidder å late som at hun bryr seg om dyrevelferd, når det er så innlysende at dette ikke er noe som ligger hennes hjerte nært. Hva med å heller ta et standpunkt, og stå for det.

Anonymous poster hash: d8d6e...a02

Smokken kostet jo bare 389 kr, og Burberrydessen under en 500-lapp på en norsk nettside, så hun er jo sånn typisk nyrik som skal flashe med merker som ser dyre ut,også har hun kjøpt det billigste av merket som finnes.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha ha ha, jeg ler meg seriøst i hjel - årsbeste! Du lurer faktisk mye på hva som skjer i livet hennes at du må etterspørre informasjon her på KG - men du kan ikke sjekke selv? Hvordan er det å være så besatt av noen man prøver å holde seg unna?

High five, hi hi!

Jeg kan se overskriften på side2, vet dere. Jeg er mye innom side2, derfor kommer alltid informasjon om Fruen opp. Nei jeg er ikke stalkerfan av henne. Jeg unngår mest mulig bloggen pga de grunnene jeg har skrevet lengre oppe i tråden. Og samme det vel hvilken tråd jeg leser her på KG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det samme som It-pappaer som kjøper Ipod til sin førstefødte på 3uker. ;) Alt har sin sjarm. Men jeg trodde den vinterdressen var dyrere, må jeg sjekke ut synes den var fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo gale når hun kjøpte billig, grått dopapir og hadde i kurv på badet - sannelig klarte dere ikke å kritisere henne for det og ...

Tydelig at det er en ting som teller - å finne noe å kritisere. Og er det ikke noe, nei, da dikter man opp noe ... som kanskje kan skje en gang i fremtiden.

Stakkars menneske ... jeg hadde blitt nevrotisk om det var meg dere fant all slags negativt med hele tiden .. og KUN negativt.

Dere?

Jeg har aldri lest eller kommentert noe om noe billig, grått dopapir til fruen. Skjerp deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smokken kostet jo bare 389 kr, og Burberrydessen under en 500-lapp på en norsk nettside, så hun er jo sånn typisk nyrik som skal flashe med merker som ser dyre ut,også har hun kjøpt det billigste av merket som finnes.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Er det for billig, nå?

Anonymous poster hash: 76a22...c81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se overskriften på side2, vet dere. Jeg er mye innom side2, derfor kommer alltid informasjon om Fruen opp. Nei jeg er ikke stalkerfan av henne. Jeg unngår mest mulig bloggen pga de grunnene jeg har skrevet lengre oppe i tråden. Og samme det vel hvilken tråd jeg leser her på KG.

Tror ikke du skjønner poenget. Poenget er at du var nysgjerrig nok til å spørre her inne hva som skjedde med henne og ikke kunne sjekke det ut selv - ikke hvor du fant overskriften, hi hi.

Dere?

Jeg har aldri lest eller kommentert noe om noe billig, grått dopapir til fruen. Skjerp deg.

Men det har andre gjort før deg, utrolig nok. Jeg husker den diskusjonen - hvordan hun kunne kjøpe så billig og dårlig dopapir, hun som var så tertefin, liksom. Er det ikke det ene, så er det det andre, tralala. Denne tråden er et ongoing car crash, altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...