Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske rart når eksperter sier barn kan godt sove på foreldrenes soverom til de er 1 år. Våre sov der til de nærmet seg 2. Jeg er da hysterisk hønemamma som måtte høre og se dem hele tiden. Vi samsov også, som skrevet over her. Mennesker er da flokkdyr og er avhengig av hverandre for å overleve, så nærhet døgnet rundt var kjempeviktig for meg de første mnd, ja det første året og for den del. Har aldri stresset med eget soverom, de fikk det etterhvert.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske fascinerende å klikke inn på kommentarfeltet under sminkeinnlegget hennes og se hvor mange som vil ha akkurat det hun bruker, og som takker og bukker for dette sminkeinnlegget og syns hun er så utrolig snill som har brukt så lang tid på det og som er en så flott inspirasjon. Så er det bare reklame.

Når det kommer til hvor de ønsker å ha babyen, syns jeg det får være opp til de. Har personlig hatt mine barn på soverommet vårt til de var rundt 1 år. Tror nok ikke vi får se noen "svakheter" etter at de har fått barnet. Alt vil nok være like prikkfritt og på stell da også. Må huske at dette har blitt en komersiell blogg. Dette er ikke en ungpike lenger som deler av livet sitt, men ren og skjær business. Noe personlig må jo selvfølgelig med for å holde på leserne, men bare akkurat nok til at det får et personlig preg.

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Dette er ikke en ungpike lenger som deler av livet sitt, men ren og skjær business. Noe personlig må jo selvfølgelig med for å holde på leserne, men bare akkurat nok til at det får et personlig preg.

Dette er spikeren på hodet :) Man må ta det for det det er. Hadde det ikke vært noe personlig element her hadde hun ikke hatt lesere. Det er i bunn og grunn hun som er salgsvaren. Det ER jo et helt genialt konsept, men det må koste noe for dem å leve på denne måten. De utleverer jo både familie og venner til en viss grad i tillegg til seg selv.

Anonymous poster hash: c8a2f...9ca

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de vimplene henger lenge på veggen der over steklebordet. Blir nok revet ned fort av den lille ;)

Anonymous poster hash: 26e74...591

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eksponerer seg ikke litt, de eksponerer seg enormt. Jeg hadde ikke takket ja til å være i hennes sko selv om jeg hadde fått 50 millioner kroner. Når jeg drar på ferie sier jeg nettopp dette til andre; jeg er på ferie. Om jeg er langt borte er de kanskje så heldige å få et postkort, noe mer vet ikke folk. Det at hun postulerer hvordan det er helt normalt å dele livet sitt på sosiale medier etc; en del mennesker definerer normalitetsmalen ut i fra hva andre gjør, det gjør ikke det hele særlig mer fornuftig.

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig barnerom, jeg synes hun er kjempeflink!

Flink til hva? Å shoppe møbler og klær til barnet? De fleste som har bra økonomi kan kjøpe hva de vil og ønsker til babyen sin, og innrede et rom og fylle opp med klær og utstyr.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROSER på stellebordet er viktig. Hehe, måtte le litt :) Ikke måte på hvor delikat alt rundt henne er. Det var fint da ;)

Endret av mirama
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke normalt. Det du bevitner er galskap

Anonymous poster hash: 4d333...730

Det er vel aldri noen noensinne som har sett henne uten full make up.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ca. like mange produkter som henne, til og med flere.

Primer, foundation, concealer x 2, solpudder, blush, øyeskygge primer, øyenskygger (varierer fra 2 til 5 stk), mascara, eyeliner x 2, øyenbrynspenn, settingpudder til ansiktet osv... Og jeg bruker 15 minutter om morgenen. ;)

Anonymous poster hash: 31a64...d39

Jeg bruker foundation, concealer, pudder, solpudder, øyeskyggeprimer, 1 lys øyeskygge liner, mascara og øyebrynsgel + blyant og bruker 5 minutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spikeren på hodet :) Man må ta det for det det er. Hadde det ikke vært noe personlig element her hadde hun ikke hatt lesere. Det er i bunn og grunn hun som er salgsvaren. Det ER jo et helt genialt konsept, men det må koste noe for dem å leve på denne måten. De utleverer jo både familie og venner til en viss grad i tillegg til seg selv.

Anonymous poster hash: c8a2f...9ca

Wow, for en gangs skyld foregår det en konstruktiv diskusjon her når jeg titter innom. Bravo, jenter, sånn kan det gjøres :)

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er nok strengere enn Norges lover

Du har ikke lov å mobbe folk, og det gjelder både her inne og irl. Kanskje noe mange i denne tråden skal ta til seg (de innleggene har selvsagt blitt fjernet grunnet personhets, men alle mobbere skjønner nok hvem jeg sikter til)

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd ikke 14-isene ikke ser at dette er fake og reklame, o inntekter for fruen med ekstrem shoppedilla.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det er slik blogg-Norge har blitt. At det nesten bare er adlinks og reklame igjen på det største bloggene. Husker både hvordan Fotballfrue og f.eks. Ida Wulff var i starten, morsomme og selvironiske, mens det nå er nesten bare sponsor-innlegg og annen reklame.

Synes forøvrig det er irriterende at FF skriver 'nursery room' flere ganger. Nursery betyr jo barnerom, så det blir barneromrom.

Anonymous poster hash: df871...466
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hællandussan, kan tenke meg det er stas å fikse babyrom! Gleder meg til det blir min tur:)

når FF sier at hun har 2 reklameinnlegg i uken, da regner hun vel ikke med innlegg hvor det tilfeldigvis dukker opp en "adlinks" eller to? Det er ikke sjeldent jeg ser en sånn rakker lurer seg med i et innlegg :fnise:

Anonymous poster hash: 69561...8d6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine leopard sko hun hadde da..

:sarkasme:

Syns det var kult jeg da!

Ikke antrekket i seg selv, men at hun kjørte noe annet enn Bree van de Kamp-stilen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...