Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oooog, nå står det; "...utstyret vi har skaffet til den lille".

Anonymous poster hash: e878d...90e

?

Neida, står enda ":..mat-tradisjoner fra starten av, har vi gått til innkjøp av en Tripp Trapp stol fra Stokke med et Newborn Set, som hun kan..."

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne tråden burde så absolutt modereres, men mener du det er din oppgave? Tråden består fordi det er helt legitimt å diskutere norges største blogger, men med mange nok avsporinger på rekke og rad kan det hende den fjernes helt. Men det er vel det du ønsker?

Sorry, men jeg forstår meg rett og slett ikke på de som vil kverrulere og kritisere andre debattanter bare fordi man er uenige.

Det er da vel heller du som er for moderering, som ber de som er kritiske til denne mobbetråden om å holde seg vekk?

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Med andre ord ønsker du å avspore hele tråden? Du bryr deg ikke om å diskutere fruas blogg, men er kun ute etter å ta den første som kritiserer henne? Denne tråden burde så absolutt modereres, men mener du det er din oppgave? Tråden består fordi det er helt legitimt å diskutere norges største blogger, men med mange nok avsporinger på rekke og rad kan det hende den fjernes helt. Men det er vel det du ønsker?

Sorry, men jeg forstår meg rett og slett ikke på de som vil kverrulere og kritisere andre debattanter bare fordi man er uenige. Og forresten synes jeg det er tåpelig å skrive "dere". Mange her inne klarer, tro det eller ei, å diskutere frua uten å være stygg mot henne.

PS: Dersom denne tråden hadde hatt et fnugg av seriøsitet over seg og inneholdt saklig kritikk, ville dere nok ikke møtt så mye motstand. Men brukerne av denne tråden har bevist igjen og igjen at de ikke evner å føre saklig debatt, det sykner hen i fnising over interiørsmaken, feil ved magestørrelsen og lange debatter om morens hånd (bare for å nevne noen av de "hotteste" temaene fra de siste dagene). Det finnes ikke noe av verdi i denne tråden, og det må det være helt legitimt å påpeke.

Akkurat som du viser til at moderatorene lar tråden få bestå, så kan trådens kritikere vise til at våre kommentarer også får stå, så moderatorene har tydeligvis ingen problemer med dem heller.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d
  • Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for personangrep.

Det er greit å være kritiske angående det meste den ene eller andre veien - men det er ikke greit å direkte kalle alle her for mobbere.

Bond, adm

Skrevet

Har hun mange lesere nå om dagen? Jeg innbiller meg at den store hypen er over, men det kan hende jeg tar feil - noen som vet??

Anonymous poster hash: 3bc91...16f

• Liker 1
Skrevet

Litt morsomt at den lille skal sitte sammen med de rundt middagsbordet, fordi de begge to har vokst opp med at middagen er et sentralt samlepunkt for hele familien, siden jeg aldri har sett at de spiser ved spisebordet med unntak av når de har gjester. Syns de stort sett spiser framfor Tv'n jeg.

Jeg blir litt kvalm av at babyen sponses før den er født. Jeg H.Å.P.E.R den babyen ikke blir eksponert på bloggen.

Anonymous poster hash: b9607...1e2
  • Liker 14
Skrevet

Litt morsomt at den lille skal sitte sammen med de rundt middagsbordet, fordi de begge to har vokst opp med at middagen er et sentralt samlepunkt for hele familien, siden jeg aldri har sett at de spiser ved spisebordet med unntak av når de har gjester. Syns de stort sett spiser framfor Tv'n jeg.

Jeg blir litt kvalm av at babyen sponses før den er født. Jeg H.Å.P.E.R den babyen ikke blir eksponert på bloggen.

Det er jo fint mulig å ville videreføre tradisjonene de selv er vokst opp med når man får familie, selv om de ikke gjør det nå som barnløse. Jeg og samboeren spiser også ofte foran TV'en, men har planer om middager rundt bordet hver dag når vi får barn.

• Liker 10
Skrevet

Men så er ikke internett jobben din heller.

Helt utrolig hvor fjerne en del her er ... innse det, antagelig finnes det ikke et menneske på denne jord som hadde villet bruke tid på lese din eventuelle blogg og se på bilder fra ditt hjem eller av deg og dine habitter.

Du har vagt din jobb - enten det er i kassen på Rema, uføretrygdet eller postmann .. Og Caroline har valgt sin jobb.

Den største forskjellen på dere er at du er bitter og sur - mens Caroline er glad og fornøyd. Hvem har det best? Vi som sitter på sidekanten er i hvert fall ikke i tvil om hvem som har det godt med seg selv og hvem som er misfornøyd med sitt egen livsvalg.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Hva er det du jobber med da? :filer:

Får håpe det er noe du ikke risikerer å få en varig yrkesskade av i alle fall, for om du blir ufør så er det kanskje ikke noe man VELGER SELV? :klaske:

Anonymous poster hash: ddeec...d70

• Liker 5
Skrevet

Det står i det siste innlegget at vuggen og tripptrappen er sponset( øverst til høyre i innlegget) .

Skrevet

Sorry, men jeg forstår meg rett og slett ikke på de som vil kverrulere og kritisere andre debattanter bare fordi man er uenige.

Du synes ikke den setningen skurret..?

Sorry, men jeg forstår meg rett og slett ikke på de som vil kverrulere og kritisere andre debattanter personer bare fordi man er uenige.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Skrevet

Det er jo fint mulig å ville videreføre tradisjonene de selv er vokst opp med når man får familie, selv om de ikke gjør det nå som barnløse. Jeg og samboeren spiser også ofte foran TV'en, men har planer om middager rundt bordet hver dag når vi får barn.

Ja det er jo spesielt viktig fra babyen er nyfødt. Spiste når babyen sov vi for å få muligheten til faktisk å spise.

• Liker 1
Skrevet

Vel... Trine Grung og LK la seg ut med journalist Morten Hegseth og Guri Solberg i går på twitter, hvorpå LK kaller førstnevnte "verste sort".... dette er altså mannen som var hjemme hos dem i fjor.

Det er ikke lett å være så lite likt blant folk flest, nei. Grung er akkurat likedan

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 5
Skrevet

Ikke bare blant folk flest, men denne trioen har egenhendig lagt seg ut med store deler av norsk presse. Det er kanskje en grunn til at folk omtaler de (re) negativt?

• Liker 4
Skrevet

Haha, den twitterkrangelen! Tror de aller, aller fleste heier på Hegseth og Solberg i denne saken, Grung og LK Eriksen er vel to av de minst likte personlighetene i landet. Uspiselige begge to.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 9
Skrevet

Hva er det de krangler om på twitter? Har ikke twitter jeg.

Anonymous poster hash: f8b9b...201
Skrevet

Vel... Trine Grung og LK la seg ut med journalist Morten Hegseth og Guri Solberg i går på twitter, hvorpå LK kaller førstnevnte "verste sort".... dette er altså mannen som var hjemme hos dem i fjor.

Det er ikke lett å være så lite likt blant folk flest, nei. Grung er akkurat likedan

Lurer på hvorfor LK mener dette? Spesielt om Morten Hegseth..? Han har jo ikke kommentert saken - kun et lite sleivspark under filmen til Trine Grung. Hvorfor bryr LK seg om det? Må være noe annet Hegseth har "gjort" sirkus Eriksen..? Noen sol vet? Og ikke minst, noen som vet hva filmen Grung la ut var for noe? Tipper jeg ville vært enig med Solberg om jeg så den nemlig :P

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 3
Skrevet

Det er så typisk at LK kommer med en gang det er uenigheter. Den mannen elsker blod...

• Liker 8
Skrevet

Lurer på hvorfor LK mener dette? Spesielt om Morten Hegseth..? Han har jo ikke kommentert saken - kun et lite sleivspark under filmen til Trine Grung. Hvorfor bryr LK seg om det? Må være noe annet Hegseth har "gjort" sirkus Eriksen..? Noen sol vet? Og ikke minst, noen som vet hva filmen Grung la ut var for noe? Tipper jeg ville vært enig med Solberg om jeg så den nemlig :P

Jeg følger Hegseth på et par sosiale medier, det skinner helt klart frem at han ikke er spesielt fan av de to oppe i Siljan. Han har vel også vært hjemme hos dem og laget reportasje, så han "vet" vel hva han snakker om.. Hehe.

• Liker 6
Skrevet

PS: Dersom denne tråden hadde hatt et fnugg av seriøsitet over seg og inneholdt saklig kritikk, ville dere nok ikke møtt så mye motstand. Men brukerne av denne tråden har bevist igjen og igjen at de ikke evner å føre saklig debatt, det sykner hen i fnising over interiørsmaken, feil ved magestørrelsen og lange debatter om morens hånd (bare for å nevne noen av de "hotteste" temaene fra de siste dagene). Det finnes ikke noe av verdi i denne tråden, og det må det være helt legitimt å påpeke.

Akkurat som du viser til at moderatorene lar tråden få bestå, så kan trådens kritikere vise til at våre kommentarer også får stå, så moderatorene har tydeligvis ingen problemer med dem heller.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Hvilken motstand er det du refererer til? Da gjerne saklig motstand siden dette er noe dine motdebantanter tilskrives å ikke ha.

Sånn at jeg ikke misforstår deg.. med brukerne av denne tråden, mener du da de som ytrer seg negativt om FF eller mener du abolutt alle?

Forøvrig synes jeg ikke hersketeknikker faller inn under saklighet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg følger Hegseth på et par sosiale medier, det skinner helt klart frem at han ikke er spesielt fan av de to oppe i Siljan. Han har vel også vært hjemme hos dem og laget reportasje, så han "vet" vel hva han snakker om.. Hehe.

Sånn å forstå. Takk :)

Du fikk ikke tilfeldigvis med deg videoen Grung la ut før hun slettet den - noe som forøvrig gjør at jeg da tenker at Solberg hadde et poeng :P

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...