AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3001 Skrevet 25. september 2013 Skjønte i den siste setningen med Sigrid. Anonymous poster hash: e4bc3...99d Hva var det med Sigrid?Anonymous poster hash: bdf9e...b76
Chloe- Skrevet 25. september 2013 #3002 Skrevet 25. september 2013 Hva var det med Sigrid?Anonymous poster hash: bdf9e...b76 Hun mente at "Sigrid blir mamma" var på TVen i bakgrunnen. Et program, altså.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3003 Skrevet 25. september 2013 Hun mente at "Sigrid blir mamma" var på TVen i bakgrunnen. Et program, altså. Åjaaa :-) takkAnonymous poster hash: bdf9e...b76
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3004 Skrevet 25. september 2013 Skulle bare mangle at det ser fint ut, det er jo det hun driver med. Pynter på fasaden, seg selv, huset og hagen Anonymous poster hash: cf5ef...056 Gratulerer, du greide å finne en kritisk vinkling på at det ser fint ut også. Bra jobba. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 9
Ellevill Skrevet 25. september 2013 #3005 Skrevet 25. september 2013 Skulle bare mangle at det ser fint ut, det er jo det hun driver med. Pynter på fasaden, seg selv, huset og hagen Anonymous poster hash: cf5ef...056 Gjør ikke du det? Jeg ønsker iallefall å ha det pent rundt meg og pusser opp og tenker på hva slags møbler jeg har, at inngangspartiet til huset ser innbydende ut osv. Jeg ønsker også å fremstå som "ordentlig". Men jeg har ikke råd til flotte møbler og ekstragavante klær og er dessuten ikke så veldig jålete, så dette blir jo gjort etter min standard, mine preferanser, mine verdier og min økonomi. Jeg trodde tilnærmet alle "Pynter på fasaden, seg selv, huset og hagen". Jeg gjør iallefall det. 11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3006 Skrevet 25. september 2013 Ser ikke helt vitsen med å innrede det barnerommet med lekemøbler, de kommer jo garantert til å flytte fra der før ungen i det hele tatt kan gå... Anonymous poster hash: 164f3...7f4 5
skyflakes Skrevet 25. september 2013 #3007 Skrevet 25. september 2013 Ser ikke helt vitsen med å innrede det barnerommet med lekemøbler, de kommer jo garantert til å flytte fra der før ungen i det hele tatt kan gå... Anonymous poster hash: 164f3...7f4 Hvorfor skriver folk om at hun skal flytte? 1
hjärterdam Skrevet 25. september 2013 #3008 Skrevet 25. september 2013 Det må da gå an å ha det koselig rundt seg selv om de muligens flytter pga LK's fotball i løpet av noen år vel? Møblene fyller vel rommet litt og gjør det mer koselig rett og slett. Vi flytter sannsynligvis også om 2 år fra her vi bor nå, skal vi drite i å gjøre rommene koselige da, eller, siden vi snart skal flytte alikevel? 3
Gjest Funky Punk Skrevet 25. september 2013 #3009 Skrevet 25. september 2013 Ser ikke helt vitsen med å innrede det barnerommet med lekemøbler, de kommer jo garantert til å flytte fra der før ungen i det hele tatt kan gå...Anonymous poster hash: 164f3...7f4 Hva om de blir boende da? Det kan jo hende. Og dersom de skal flytte så kan de jo ta det med seg 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3010 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor skriver folk om at hun skal flytte? Tviler på at han er ønsket i Odd noe mer enn maks en sesong til. Anonymous poster hash: 164f3...7f4 10
Rægs Skrevet 25. september 2013 #3011 Skrevet 25. september 2013 Når går kontrakten ut igjen? Til neste år? Blir spennende å se hva som skjer senere med fotballen, han har jo vært veldig mye sykemeldt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3012 Skrevet 25. september 2013 Når går kontrakten ut igjen? Til neste år? Blir spennende å se hva som skjer senere med fotballen, han har jo vært veldig mye sykemeldt. Jeg blir mildt sagt overrasket om han får tilbud i en tippeligaklubb. Han har virkelig ikke imponert - få flere sesonger...Anonymous poster hash: e2db1...3e8 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3013 Skrevet 25. september 2013 Ja hun setter da standaren selv, alt ska skinne og glitre. Hun skrev selv på bloggen at LESERENE forventer 3 innelgg pr dag, og dw FORVENTER at hun alltid trener, sminker seg og ser perfekt ut. Altså det er LESERENE hun pynter seg slik for, og for samarbeidspartnerene vil jeg tro. Hun trenger jo penger til å holde denne fasaden og da må hun i møter for å spørre om sponsorere. Jeg liker å pynte hus og hjem jeg og, men legger det ikke ut på internett der alle kan se for det. Er trygg på meg selv slik at jeg ikke trenger 100 likes, eller meldinger som; ååååååååååå så fin du er, sååååå tynn du er, sååååå perfekt du er, dååååååååååååån, sukk og hyl lizzom. Nei, jeg ønsker å være privat Anonymous poster hash: cf5ef...056 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3014 Skrevet 25. september 2013 Sauene i Norge har det som plommen i egget! Ehh, nei. Hvor har du hørt det? Fra Gilde? Dessuten ser det ut som et typisk IKEA-saueskinn, som sannynligvis ikke er produsert i Norge. Anonymous poster hash: 864d0...f7b 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3015 Skrevet 25. september 2013 Ja hun setter da standaren selv, alt ska skinne og glitre. Hun skrev selv på bloggen at LESERENE forventer 3 innelgg pr dag, og dw FORVENTER at hun alltid trener, sminker seg og ser perfekt ut. Altså det er LESERENE hun pynter seg slik for, og for samarbeidspartnerene vil jeg tro. Hun trenger jo penger til å holde denne fasaden og da må hun i møter for å spørre om sponsorere. Jeg liker å pynte hus og hjem jeg og, men legger det ikke ut på internett der alle kan se for det. Er trygg på meg selv slik at jeg ikke trenger 100 likes, eller meldinger som; ååååååååååå så fin du er, sååååå tynn du er, sååååå perfekt du er, dååååååååååååån, sukk og hyl lizzom. Nei, jeg ønsker å være privat Anonymous poster hash: cf5ef...056 Men så er ikke internett jobben din heller. Helt utrolig hvor fjerne en del her er ... innse det, antagelig finnes det ikke et menneske på denne jord som hadde villet bruke tid på lese din eventuelle blogg og se på bilder fra ditt hjem eller av deg og dine habitter. Du har vagt din jobb - enten det er i kassen på Rema, uføretrygdet eller postmann .. Og Caroline har valgt sin jobb. Den største forskjellen på dere er at du er bitter og sur - mens Caroline er glad og fornøyd. Hvem har det best? Vi som sitter på sidekanten er i hvert fall ikke i tvil om hvem som har det godt med seg selv og hvem som er misfornøyd med sitt egen livsvalg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3016 Skrevet 25. september 2013 Men så er ikke internett jobben din heller. Helt utrolig hvor fjerne en del her er ... innse det, antagelig finnes det ikke et menneske på denne jord som hadde villet bruke tid på lese din eventuelle blogg og se på bilder fra ditt hjem eller av deg og dine habitter. Du har vagt din jobb - enten det er i kassen på Rema, uføretrygdet eller postmann .. Og Caroline har valgt sin jobb. Den største forskjellen på dere er at du er bitter og sur - mens Caroline er glad og fornøyd. Hvem har det best? Vi som sitter på sidekanten er i hvert fall ikke i tvil om hvem som har det godt med seg selv og hvem som er misfornøyd med sitt egen livsvalg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Så fordi man er kriitsk til fotballfrue, så tilhører man nedre arbeiderklasse? Anonymous poster hash: db348...34d 11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3017 Skrevet 25. september 2013 Så fordi man er kriitsk til fotballfrue, så tilhører man nedre arbeiderklasse? Anonymous poster hash: db348...34d Nei, slett ikke .. men når man skriver sånne innlegg som dette: Ja hun setter da standaren selv, alt ska skinne og glitre. Hun skrev selv på bloggen at LESERENE forventer 3 innelgg pr dag, og dw FORVENTER at hun alltid trener, sminker seg og ser perfekt ut. Altså det er LESERENE hun pynter seg slik for, og for samarbeidspartnerene vil jeg tro. Hun trenger jo penger til å holde denne fasaden og da må hun i møter for å spørre om sponsorere. Jeg liker å pynte hus og hjem jeg og, men legger det ikke ut på internett der alle kan se for det. Er trygg på meg selv slik at jeg ikke trenger 100 likes, eller meldinger som; ååååååååååå så fin du er, sååååå tynn du er, sååååå perfekt du er, dååååååååååååån, sukk og hyl lizzom. Da tilhører man ikke den delen av landets befolkning som har høy utdannelse, bra jobb osv .... Anonymous poster hash: 4e46a...62c 11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3018 Skrevet 25. september 2013 Ser ikke helt vitsen med å innrede det barnerommet med lekemøbler, de kommer jo garantert til å flytte fra der før ungen i det hele tatt kan gå... Anonymous poster hash: 164f3...7f4 Samme tenkte jeg. De har nok bare blitt revet litt for mye med. Synes det kanskje man burde vente med en del ting til etter at barnet er født. Det er nok mye som må tilpasses etter den lille krabatens behov og hva som er mest praktisk. Tror uansett ikke FF og Lasse utad vil innrømme at de er litt grønne som mange er naturlig når man er førstegangsforeldre. Kan ikke unngå å se for meg Lasse på foreldremøter. Det er alltid en som snakker over alle de andre foreldrene og irriterer vettet av de andre. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 7
annsme89 Skrevet 25. september 2013 #3019 Skrevet 25. september 2013 Herregud, den tråden her har bare blitt helt på trynet... ingen skriver noe som helst konstruktivt lenger. Det eneste som driver tråden videre er de som er pro FF, som føler et stort behov for å rakke ned på alle som kritiserer henne - selv om så og si ingen kritikk har kommet de siste dagene. Bloggen til frua diskuteres ikke lenger i det hele tatt, i stedet skyter "mobbe-motstanderne" inn innlegg på innlegg som påpeker hvor lykkelig frua er, kontra "jantelovkjerringer som hverken har god utdannelse, jobb eller et godt liv generelt".. Seriøst, hvis målet er å få bort mobberne, bør man kanskje anse at dere ikke er noe særlig bedre selv? Dere holder dere ikke til sak, dere heller. Om det ønskes å diskutere de som diskuterer frua, går det vel an å opprette en egen tråd til det? Her skal fruas blogg diskuteres, hvis det i det hele tatt er noe igjen å diskutere. Kanskje vi kan fokusere på det framover? Vi har forskjellige meninger om frua, men det må da kunne gå an å holde seg saklig for det? Jeg blir litt nysgjerrig når flere av dere nevner flytting. Er det sånn at herr FF bare har ett år igjen av kontrakten sin? Har hun skrevet noe om flytting på bloggen? 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3020 Skrevet 25. september 2013 Får en trist følelse av å lese hvordan til og med "innkjøpene" til deres aller første barn påvirkes av muligheten til å tjene penger... (og jada jada, det er JEG som er rar, det er helt greit det altså) Håper ikke ff skal tjene penger på å bruke sin nyfødte datter som utstillingsdukke. Begynner å få en vond smak i munnen av denne bloggen. Fokuset på å selge seg sjøl så til de grader for å tjene penger har blitt helt sinnssykt. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 22
Fremhevede innlegg