AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2981 Skrevet 24. september 2013 Jeg håper hun ikke kommer til å vise fram dattera på bloggen i det hele tatt. Jeg skjønner ikke at dette er noe de på tenke på en gang. Stakkars barn som vokser opp på blogger! Det er jeg enig i, men tror likevel mange vil føle seg snurt og interessen bli dalende hvis hun blogger 6 mnd om ALT i graviditet og ventetid for deretter å ikke si et pip eller vise noe av om henne etter fødselen..,Anonymous poster hash: e2db1...3e8
Lech Skrevet 24. september 2013 #2982 Skrevet 24. september 2013 Det ER noe galt med bloggen når det kommer et innlegg som dette "ukens leserspørsmål" og alt jeg tenker at; "nok et sponseinnlegg" og så stusser jeg over at det ikke er markert som reklame... Men kanskje det er et reelt innlegg? Ja, det er et reelt innlegg hvor hun viser frem plastboksene sminken er i. Det er jo ikke noe å reklamere for. Hadde hun derimot nevnt yndlings-tingen i hver sjanger, så hadde det garantert vært reklamering for de som betaler best.
*appifany* Skrevet 24. september 2013 #2983 Skrevet 24. september 2013 Ja, det er et reelt innlegg hvor hun viser frem plastboksene sminken er i. Det er jo ikke noe å reklamere for. Hadde hun derimot nevnt yndlings-tingen i hver sjanger, så hadde det garantert vært reklamering for de som betaler best. Formulerte meg kanskje litt teit? Det jeg mener er "følelsen" jeg som leser får når jeg ser denne overskriften og jeg ser at det er et innlegg om en ting hun liker. Jeg burde kunne stole på hva som er reklame og ikke, men i bloggen til FF kan jeg ikke det for innleggene blir ikke markert med annonse eller adlinks før senere samme dag/dagen etter/når folk påpeker det. 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2984 Skrevet 24. september 2013 Det er jeg enig i, men tror likevel mange vil føle seg snurt og interessen bli dalende hvis hun blogger 6 mnd om ALT i graviditet og ventetid for deretter å ikke si et pip eller vise noe av om henne etter fødselen..,Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Personlig synes jeg ikke det er noe galt i å av og til legge ut et skikkelig og ikke sjenerende bilde av ungen sin på nett. Ikke hver dag, ikke i alle slags merkelige stillinger, situasjoner osv., men en gang i blant. Og det er nettopp det jeg tror vi kommer til å se på bloggen til Caroline. Hun blir ikke en mammablogger som Rannveig eller den gjengen der, der det meste slenges ut til hele verden. Men jeg tror vi vil få se litt av henne. Anonymous poster hash: e878d...90e 1
Lech Skrevet 24. september 2013 #2985 Skrevet 24. september 2013 Formulerte meg kanskje litt teit? Det jeg mener er "følelsen" jeg som leser får når jeg ser denne overskriften og jeg ser at det er et innlegg om en ting hun liker. Jeg burde kunne stole på hva som er reklame og ikke, men i bloggen til FF kan jeg ikke det for innleggene blir ikke markert med annonse eller adlinks før senere samme dag/dagen etter/når folk påpeker det. Åja. Du formulerte deg litt feil, og jeg leste det litt feil?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2986 Skrevet 24. september 2013 Hun bemerker at det IKKE er pels på jakka, men så sitter hun på en død sau?! Merkelig. Anonymous poster hash: 0105d...32d 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2987 Skrevet 24. september 2013 Hun bemerker at det IKKE er pels på jakka, men så sitter hun på en død sau?! Merkelig.Anonymous poster hash: 0105d...32d Sauen har hun jo spist til middag, så det er jo litt annerledes? Anonymous poster hash: cd521...e3b 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2988 Skrevet 24. september 2013 Spiser frua sau?Anonymous poster hash: 0105d...32d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2989 Skrevet 24. september 2013 Hun bemerker at det IKKE er pels på jakka, men så sitter hun på en død sau?! Merkelig.Anonymous poster hash: 0105d...32d He he, ja, veldig merkelig. For det er jo ikke sånn at hvis hun ikke understreker at det er fuskepels, så får hun minst 100 kommentarer fra fjortiser i kommentarfeltet om at de er dypt skuffet over henne og ikke visste at hun var en dyremishandler (ironi). Men det hun glemte å ta høyde for denne gangen, var at noen i mobbetråden på KG også kunne gjøre et poeng av at hun sitter på et saueskinn, for det er jo dobbeltmoralsk må vite. Og hvis hun hadde skrevet "jeg-mener-det-er-greit-med-sauefell-fordi-jeg-spiser-kjøtt", så ville dere nok funnet noe annet galt, ikke sant? Sittestillingen, kanskje. Eller hvis dere laster opp bildet og forstørrer og lysner det i Photoshop (husk å gå inn via Instagram sånn at hun ikke får klikk), så ser dere kanskje en hånd i bakgrunnen i rar vinkel som dere kan spinne noen sider på, hvem vet Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 27
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2990 Skrevet 24. september 2013 Personlig synes jeg ikke det er noe galt i å av og til legge ut et skikkelig og ikke sjenerende bilde av ungen sin på nett. Ikke hver dag, ikke i alle slags merkelige stillinger, situasjoner osv., men en gang i blant. Og det er nettopp det jeg tror vi kommer til å se på bloggen til Caroline. Hun blir ikke en mammablogger som Rannveig eller den gjengen der, der det meste slenges ut til hele verden. Men jeg tror vi vil få se litt av henne.Anonymous poster hash: e878d...90e Helt enig Anonymous poster hash: e2db1...3e8
Raven Emerald Skrevet 24. september 2013 #2991 Skrevet 24. september 2013 Hun bemerker at det IKKE er pels på jakka, men så sitter hun på en død sau?! Merkelig.Anonymous poster hash: 0105d...32d Visste du at fantes fuske-saueskinnsfeller? 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2992 Skrevet 24. september 2013 Veldig mye vits med kjøredress i bomull og polyester når hun har termin i desember... Hun burde jo heller kjøpe i ull.http://fotballfrue.no/2013/09/24/hindrer-nattesovnen/#commentsAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 2
Djungelvrål Skrevet 24. september 2013 #2993 Skrevet 24. september 2013 Hun bemerker at det IKKE er pels på jakka, men så sitter hun på en død sau?! Merkelig.Anonymous poster hash: 0105d...32d Sauene i Norge har det som plommen i egget! 1
sol87 Skrevet 24. september 2013 #2994 Skrevet 24. september 2013 Jeg er lite imponert over innlegget hvor hun reklamerer for tøyseprodukter samtidig som hun delvis sier at "ja, det virker sannsynligvis ikke". Men når jeg tenker meg om har hun jo gjort det hele veien med diverse kremer og lignende fjas, bare at denne gangen fikk hun muligheten til å spille på gravide kvinners usikkerhet ved å overbevise sine lesere om at det KAN virke mot strekkmerker om man bare bruker fem forskjellige kremer.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2995 Skrevet 24. september 2013 Fint det har blitt på utsiden av huset deres! Synd hvis de bare skal bo der i et år eller to til, men de har jo ikke gjort så mye annet. Hun har jo ikke gjort noen ting? Kjøpt møbler og peis? Begge deler kan tas med om hun eventuelt flytter..Anonymous poster hash: 26e74...591 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2996 Skrevet 24. september 2013 Haha mannen klarte ikke bære 70 kg opp en etasje trodde han var godt trent jeg..Anonymous poster hash: 26e74...591 7
Alice123 Skrevet 24. september 2013 #2997 Skrevet 24. september 2013 Det må være en ganske spesiell følelse å innrede rommet til sin førstefødte. 3
mrs.Kiara Skrevet 24. september 2013 #2998 Skrevet 24. september 2013 (endret) Hun har jo ikke gjort noen ting? Kjøpt møbler og peis? Begge deler kan tas med om hun eventuelt flytter..Anonymous poster hash: 26e74...591 De har jo fått lagt belegningsten det har vel ikke vært der tidligere, garasje var vel også å planlagt i høst. Det så hvertfall koselig ut der ute. Men jeg tror dessverre ikke at de får igjen investeringen sin på dette de kommer jo sikkert til å flytte om et år eller to. Kjøpesummen på huset var høy for et hus på landet som Siljan. Fint er det hvertfall, fint og veldig dyrt. Endret 24. september 2013 av mrs.Kiara
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2999 Skrevet 24. september 2013 Skjønte i den siste setningen med Sigrid. Anonymous poster hash: e4bc3...99d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3000 Skrevet 25. september 2013 Skulle bare mangle at det ser fint ut, det er jo det hun driver med. Pynter på fasaden, seg selv, huset og hagen Anonymous poster hash: cf5ef...056 7
Fremhevede innlegg