Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøv å si det til en 10 åring.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Det er faktisk foreldrenes ansvar å følge med på hva poden gjør på nettet. Og om en ti-åring henger på Frue-bloggen og depper over at hun ikke har et sånt liv, burde man muligens ta nettilgangen fra ungen og gjerne forklare forskjellen på "internett-dagbok" og "reklame-blogg".

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke det er pent på NOEN middelaldrende damer å kle seg i lårkort. Det er bare min mening og har ingenting med at det er moren til FF.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Med de beina der kan hun godt gå i lårkort. Hvorfor skal man dekke til lekre bein? Noen har så mye rart for seg!

• Liker 3
Skrevet

Prøv å si det til en 10 åring.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Vis denne tråden til en 10 åring(...) Da er det ikke tvil om hva som er mest skadelig. Verden er tøff og tåler ikke en 10 åring å se noen som er fornøyd med livet sitt og lever det på den måten vedkommende gjør så gjør h*n en tjeneste og pakk h*n inn i bobleplast med en gang. En fasade er tross alt bedre enn mobbing og negativitet.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Skrevet

Ikke galt å trene, aldri påstått det. Men min mening er at det er ganske hysterisk å trene to ganger daglig som gravid, og legge opp enda høyere krav til seg selv: trene enda mer.....Hva skal hun oppnå? Hva er målet her? Være den i verden med minst mulig mage og supertrent kropp før og etter fødsle? Nei, dette er ikke hets eller spekulajsoner. Jeg virkelig LURER på hvorfor ukens mål er å trene enda mer. Var så dum å klikke meg innpå bloggen, 2 mnd siden sist.....Intet nytt der inne, for å si det slik. OG de oppstæsja bildene for en date i byen. Så mer ut som hun skulle i bryllup til Kronprinsparet :) Hun skjuler magen godt og, utrolig flink på det.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 6
Skrevet

Ikke galt å trene, aldri påstått det. Men min mening er at det er ganske hysterisk å trene to ganger daglig som gravid, og legge opp enda høyere krav til seg selv: trene enda mer.....Hva skal hun oppnå? Hva er målet her? Være den i verden med minst mulig mage og supertrent kropp før og etter fødsle? Nei, dette er ikke hets eller spekulajsoner. Jeg virkelig LURER på hvorfor ukens mål er å trene enda mer. Var så dum å klikke meg innpå bloggen, 2 mnd siden sist.....Intet nytt der inne, for å si det slik. OG de oppstæsja bildene for en date i byen. Så mer ut som hun skulle i bryllup til Kronprinsparet :) Hun skjuler magen godt og, utrolig flink på det.

Hvorfor ikke trene og holde seg i form? Er det slik at når man blir gravid så skylder man ungen såpass at man skal "forfalle"? Er det ikke lenger viktig å se bra ut når man er gravid/har fått barn? Hun liker vel å holde seg i form da Synes hun er superflink! Og samme om hun velger å gjemme magen eller ei vel?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Skrevet

Jeg er gravid, og mitt mål er å holde meg like slank og aktiv som Fotballfrue.

Det har hjulpet meg masse !

Jeg synes hun er inspirerende!

I mitt forrige svangerskap gikk jeg mye opp, men med "hjelp" av Fotballfrue klarer jeg å holde meg i sjakk denne gang!

Trene 2 ganger til dagen, redusere inntak av kalorier og unødvendig mat, tar vitaminer osv.

I begynnelsen gikk jeg faktisk ned noen kg! Fra 58 til 55! Perfekt utgangspunkt!

Hadde aldri klart å holdt denne linja uten henne, så jeg synes hun er super!

Sist svangerskap gikk jeg opp 15 !!!! kg, det var direkte ekkelt! Men nå føler jeg at jeg har mer kontroll, og endelig kan få et perfekt svangerskap.

Så nå nyter jeg faktisk å være gravid, takket være Fotballfrue!

Så hun er til inspirasjon, til tross for små feil hun kanskje gjør.

Anonymous poster hash: 951e2...6c4

15 kg er helt normalt, nå må du skjerpe deg!

• Liker 4
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner, hets, brudd på kopirett samt svar

Bond, adm

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette her, jeg.... Hva er det som er galt med å trene så lenge hun har glede av det og det ikke er skadelig for barnet? Hvorfor er det hysterisk å ønske å være i god form og ta seg godt ut? Hvorfor har du behov for å mistenkligjøre dette? Kan du fortelle meg hva som er akseptabelt mengde trening for deg? Hva er fasiten din - når er det for lite, normalt og når er det hysterisk? Eller er dette kanskje subjektivt mht. tidligere treningsrutiner og form under svangerskapet? Hun er ikke sykelig tynn, barnets vekstkurve er normalt og selv om hun føler seg litt mer sliten til tider, er hun i fin form.

Veldig mange gravide kunne trent mer. Ikke like mye, men mer enn det de gjør. Jeg for min del misunner henne treningsgleden og overskuddet.

Og hvorfor kan hun ikke pynte seg? Hva hadde det vært akseptabelt å gå i? Og det hun hadde på seg var da ikke så ekstragavant? Jeg hadde fått "hetta" om hun var min venninne, for jeg hadde sannsynligvis sett ustelt og forsømt ut ved siden av henne. Men utover det: Feiende flott at noen mennesker evner å gjøre hverdager til en fest. Jeg synes det er smålig å rakke ned på henne pga. dette. Ærlig talt!

• Liker 10
Skrevet (endret)

Hun er vel ikke topptrent, selv om hun er godt trent? Og selv om man er veltrent, er det ikke sånn at man er det for å ha minst mulig mage. At det tok sin tid før magen hennes ble synlig, er da ikke automatisk fordi hun ville det sånn. Men det er selvsagt hennes skyld.

Og det å se bra ut som gravid, er ikke nødvendigvis å ha stor mage. Det er å føle seg vel med den magen man har, enten den er stor eller liten. Det hjelper å ikke ha for mange plager.

I mitt siste svangerskap, så det ut som om jeg ventet en middels stor blåhval, og glimtet i øynene mine var gjenskinnet fra flammene i Helvete, og utstrålingen min var mer drapslyst enn noe annet. Men jeg så altså ikke spesielt bra ut av den grunn. =P

Endret av Bond
  • Liker 5
Skrevet

Hun er vel ikke topptrent, selv om hun er godt trent? Og selv om man er veltrent, er det ikke sånn at man er det for å ha minst mulig mage. At det tok sin tid før magen hennes ble synlig, er da ikke automatisk fordi hun ville det sånn. Men det er selvsagt hennes skyld.

Og det å se bra ut som gravid, er ikke nødvendigvis å ha stor mage. Det er å føle seg vel med den magen man har, enten den er stor eller liten. Det hjelper å ikke ha for mange plager.

I mitt siste svangerskap, så det ut som om jeg ventet en middels stor blåhval, og glimtet i øynene mine var gjenskinnet fra flammene i Helvete, og utstrålingen min var mer drapslyst enn noe annet. Men jeg så altså ikke spesielt bra ut av den grunn. =P

De du har rundt deg synes helt sikkert du så smashing ut. :) Men altså, innlegget mitt var rettet til brukeren som sa at "å se bra ut når man er gravid" har med trening å gjøre. Det er jeg uenig i.

• Liker 2
Skrevet

De du har rundt deg synes helt sikkert du så smashing ut. :) Men altså, innlegget mitt var rettet til brukeren som sa at "å se bra ut når man er gravid" har med trening å gjøre. Det er jeg uenig i.

Mens jeg leste det som at dersom man trente og holdt seg i form for å se bra ut før man ble gravid, er det ingen grunn til å slutte med det fordi man er gravid.

Og jeg får da inderlig håpe de ikke synes jeg så smashing ut, da trenger de pinadø briller, alle sammen. STERKE, sådan. =P

• Liker 2
Skrevet

Ser ingen gravidglød jeg da, ser bare den gamle fruen slik hun alltid er. Stivsminket og iført kjoler eller skjørt.

• Liker 11
Skrevet

Ser ingen gravidglød jeg da, ser bare den gamle fruen slik hun alltid er. Stivsminket og iført kjoler eller skjørt. Anonymous poster hash: cf5ef...056

Noen som har sagt hun har gravidglød da?

Anonymous poster hash: 26e74...591

• Liker 1
Skrevet

Jeg er DYPT SJOKKERT over at de skal stue bort datteren i et barnerom, fremfor å la henne sove med seg etter hun har blitt født. Hvem faen legger et nyfødt barn på et annet rom den første natten de skal sove hjemme? Håper hun ikke er seriøs og at hun bare sier det for å provosere - og at jenta får sove trygt og godt med foreldrene sine, i stedet for å ligge alene...

Anonymous poster hash: 31a64...d39
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er DYPT SJOKKERT over at de skal stue bort datteren i et barnerom, fremfor å la henne sove med seg etter hun har blitt født. Hvem faen legger et nyfødt barn på et annet rom den første natten de skal sove hjemme? Håper hun ikke er seriøs og at hun bare sier det for å provosere - og at jenta får sove trygt og godt med foreldrene sine, i stedet for å ligge alene...

De har da aldri sagt at barnet skal ligge alene første natten? De har sagt at barnet skal ligge inne hos dem i noen uker, før de skal forsøke å legge henne på eget rom. Caroline sa også at de begge er inneforstått med at det ikke er sikkert at det går etter planen, og at hun skal ligge inne hos dem så lenge det er behov for det.

Endret av nejve
Skrevet

Jeg er DYPT SJOKKERT over at de skal stue bort datteren i et barnerom, fremfor å la henne sove med seg etter hun har blitt født. Hvem faen legger et nyfødt barn på et annet rom den første natten de skal sove hjemme? Håper hun ikke er seriøs og at hun bare sier det for å provosere - og at jenta får sove trygt og godt med foreldrene sine, i stedet for å ligge alene... Anonymous poster hash: 31a64...d39

Hvor får du dette fra?

• Liker 2
Skrevet

Noen som har sagt hun har gravidglød da?

Ja det ble nevnt lengre oppe her.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke ha rommet klart allerede nå? Tenk så mye arbeid å drive med oppussing og møbelhandling når du har både en jobb å gjøre, og en baby å ta deg av? Tror nok meningen er at rommet skal stå, og at det tas i bruk når behovet kommer :-) Hun har aldri ytret at ungen skal rett inn på sitt eget rom. Du kan si mye om Frua, men som de fleste kvinner i Norge, vil hun nok bare det beste for sitt barn.

Edit: Litt ivrig på svarknappen :)

Endret av rumperister
  • Liker 3
Skrevet

Dersom du sjekker fakta først, eventuelt lar være å tolke i verst mulige retning, så slipper du kanskje å bli DYPT SJOKKERT.

Anonymous poster hash: c5b40...d9f

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...