Gjest SweetSunshine Skrevet 20. september 2013 #2781 Skrevet 20. september 2013 Det jeg mente med den kommentaren er at jeg syntes magen hennes er veldig liten, er hun ikke 6 måneder på vei? Ja? Hun kan vel ikke noe for størrelsen på magen sin? Den babyen vokser slik den vokser, og det må være fryktelig sårende for henne å få kommentarer på noe som det der. Det hadde i hvert fall jeg synes.
Adalin Skrevet 20. september 2013 #2782 Skrevet 20. september 2013 Det nok moren sin hånd. Forøvrig, det er ikke pent når middelaldrende damer bruker så korte skjørt. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Ser ikke problemet med det? Bare fordi man blir gamlere, så trenger man ikke å kle seg for å skjule mest mulig. Syns heller det er viktigere å kle seg etter hva man passer, noe moren hennes klarte helt greit. Det kunne nok ikke vært mye kortere, men det er ikke fint uansett hvilken alder man er i. 5
Gjest RompeRusk Skrevet 20. september 2013 #2783 Skrevet 20. september 2013 Kan ikke folk slutte å mase om den forbanna magen? En gravidmage går ikke an å trekke inn med mindre man har lagt på seg fett (noe jeg tviler på frua har tillat seg). Jeg er selv en av de som har ikke-eksisterende mage 5 mnd på vei, og får høre daglig at mini ikke kan være frisk, og at det er noe galt med meg fordi jeg ikke har mage. Breaking news: det er faktisk ikke så jævlig gøy å høre dette dag ut og dag inn, bare fordi folk forventer at man får stor mage. Enkelte av oss kan faktisk ikke noe for det. Så ja, det er mye en kan kritisere fruen for, men magestørrelse under graviditet er faktisk ikke så mye en kan gjøre med 18
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2784 Skrevet 20. september 2013 Ser ikke problemet med det? Bare fordi man blir gamlere, så trenger man ikke å kle seg for å skjule mest mulig. Syns heller det er viktigere å kle seg etter hva man passer, noe moren hennes klarte helt greit. Det kunne nok ikke vært mye kortere, men det er ikke fint uansett hvilken alder man er i. Det heter eldre, ikke gamlere. Anonymous poster hash: 864d0...f7b 14
Gjest Funky Punk Skrevet 20. september 2013 #2785 Skrevet 20. september 2013 Hvorfor klage over at magen ser liten ut? Har da sett mange som man knapt ser gravide ut, selv rett før fødsel. Tro det eller ei, men disse barna ble født friske og fine. Akkurat som andre barn av mammaer som fikk stor mage 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2786 Skrevet 20. september 2013 skal fotballfrue og flyttes til blogg.no? Anonymous poster hash: 7db15...8f6
Adalin Skrevet 20. september 2013 #2787 Skrevet 20. september 2013 Det heter eldre, ikke gamlere. Anonymous poster hash: 864d0...f7b Takk, det skal jeg prøve å huske til neste gang.
Salmonella Skrevet 20. september 2013 #2788 Skrevet 20. september 2013 Sååå, det er helt greit at dere påpeker at magen er liten (for noen sider siden så var den jo helt normal i følge denne tråden) men det er ikke greit at FF selv kaller magen sin for lille magen? Jaha, ok. 3
anora Skrevet 20. september 2013 #2789 Skrevet 20. september 2013 Det der er en fin mage. Det er helt normalt. Vakker som brunette ble og, hun stråler for tiden. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2790 Skrevet 20. september 2013 Ser ikke problemet med det? Bare fordi man blir gamlere, så trenger man ikke å kle seg for å skjule mest mulig. Syns heller det er viktigere å kle seg etter hva man passer, noe moren hennes klarte helt greit. Det kunne nok ikke vært mye kortere, men det er ikke fint uansett hvilken alder man er i. Jeg gjentar: Det er virkelig ikke noe problem! Damen, og alle andre damer må kle seg i så kort skjørt de vil, jeg må da få lov si at jeg ikke synes det er noe pent? For å gjøre det helt klart: Jeg ville heller ikke syntes det var noe fint om min egen mor kledde seg i lårkort når hun var i sitt 52(?) år, men hvis det var det hun ville så gjerne for meg. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2791 Skrevet 20. september 2013 Ser ut som magen min det der og jeg er ikke gravid.. Haha, da er jo det kanskje et tegn på å begynne å trene. Eller om du ser så oppblåst ut bør du kanskje sjekke for om du er allergisk mot gluten eller noe Anonymous poster hash: 216b9...370 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2792 Skrevet 20. september 2013 Det nok moren sin hånd. Forøvrig, det er ikke pent når middelaldrende damer bruker så korte skjørt. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Moren står med hendene bak på ryggen.. Haha hvem i alle dager sin hånd er det? Ikke det at det spiller så stor rolle, men det var veldig merkelig Anonymous poster hash: 96096...4c2 1
Pearl2.0 Skrevet 20. september 2013 #2793 Skrevet 20. september 2013 Moren står med hendene bak på ryggen.. Haha hvem i alle dager sin hånd er det? Ikke det at det spiller så stor rolle, men det var veldig merkelig Anonymous poster hash: 96096...4c2 Nei, det Carolines hånd som går bak ryggen til moren. Morens hånd går bak ryggen til Caroline, bak Carolines arm. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2794 Skrevet 20. september 2013 Nei, det Carolines hånd som går bak ryggen til moren. Morens hånd går bak ryggen til Caroline, bak Carolines arm. Nei, man ser på brunfargen at moren sin arm går bak på egen rygg. Moren er mye brunere enn Caroline. Høres jo helt superpirkete ut, men ble veldig fascinert. Jeg får det ikke til å stemme at det er Carolines arm som går bak ryggen til moren, da den armen er mye brunere enn resten av Caroline, og passer bedre i fargen til morens arm. Anonymous poster hash: 96096...4c2 1
Pearl2.0 Skrevet 20. september 2013 #2795 Skrevet 20. september 2013 Nei, man ser på brunfargen at moren sin arm går bak på egen rygg. Moren er mye brunere enn Caroline. Høres jo helt superpirkete ut, men ble veldig fascinert. Jeg får det ikke til å stemme at det er Carolines arm som går bak ryggen til moren, da den armen er mye brunere enn resten av Caroline, og passer bedre i fargen til morens arm. Anonymous poster hash: 96096...4c2 Nei, nå får du gi deg. Hvem sin arm skulle det ha vært da? La saken ligge og godta fakta, jeg har rett og du har feil. Hvordan vil du ellers forklare det? 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2796 Skrevet 20. september 2013 Nei, man ser på brunfargen at moren sin arm går bak på egen rygg. Moren er mye brunere enn Caroline. Høres jo helt superpirkete ut, men ble veldig fascinert. Jeg får det ikke til å stemme at det er Carolines arm som går bak ryggen til moren, da den armen er mye brunere enn resten av Caroline, og passer bedre i fargen til morens arm. Anonymous poster hash: 96096...4c2 Det er sikkert et brunt spøkelse som står bakom damene og lurer med hendene..... Selvfølgelig er det moren som holder armen rundt FF. Anonymous poster hash: f8b9b...201 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2797 Skrevet 20. september 2013 Nei, nå får du gi deg. Hvem sin arm skulle det ha vært da? La saken ligge og godta fakta, jeg har rett og du har feil. Hvordan vil du ellers forklare det? " Jeg har rett og du tar feil" er jo et voldsomt godt argument Men jeg synes fortsatt det ser rart ut, og får det ikke til å stemme. Men det er heldigvis ikke en viktig sak, så lar det ligge. Anonymous poster hash: 96096...4c2 1
Pearl2.0 Skrevet 20. september 2013 #2798 Skrevet 20. september 2013 " Jeg har rett og du tar feil" er jo et voldsomt godt argument Men jeg synes fortsatt det ser rart ut, og får det ikke til å stemme. Men det er heldigvis ikke en viktig sak, så lar det ligge. Anonymous poster hash: 96096...4c2 Argumentet er godt da all logikk tilsier at det er morens arm 2
Gjest Ferie Skrevet 20. september 2013 #2799 Skrevet 20. september 2013 Leser selv fotballfrue som light entertainment på jobb. Hvis dere ikke liker at hun er tynn, pen, har ryddig stue, fine klær og fritid til å bruke på seg selv og penger å rutte med. Eller blir sjalu og misunnelig for at dere ikke har hennes liv. Så har dere fritt valg till å bruke tiden deres på noe annet. Dette er største kjerring tråden på KG. Typisk kvinner å hakke på en enkelt kvinne.
Gjest Bond Skrevet 20. september 2013 #2800 Skrevet 20. september 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner, kopiering fra bloggen, samt svar til disse innlegg. Bond, adm
Fremhevede innlegg