Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eeh nei.. Han motsier ikke anbefalingene og studiene han viser til er nok de samme som helsedirektoratet bygger sine anbefalinger på. Helsedirektoratet sier at "La barnet sover i egen seng på foreldrenes soverom eller sørg for forsvarlig samsoving", og de utdyper også hva forsvarlig samsoving er.

All medisinsk vitenskap baserer seg på forskning. (Skjønner godt at han viser til forskning når enkelte gir han "medisinske" råd basert på følelser og synsing).

Snakk om å tolke noe i verste mening. Når han sier "dette finner vi ut av selv", så betyr ikke det nødvendigvis at man ikke rådfører seg med helsepersonell. Det er forskjell på det og å la anonyme blogglesere bestemme.

Poenget er at han alltid skal kverulere, diskutere og helst overkjøre motparten med en haug med studier som støtter det han sier. Han har sikkert rett i mye, da det virker som han er litt over gjennomsnittet opptatt av kropp, kosthold osv. Men det forandrer ikke det faktum at han er ganske arrogant i mange kommentarer. Han kan aldri gi seg i en diskusjon (jo, vent, de slår av reply-funksjonen), og viser ingen ydmykhet overfor andres meninger om han er uenig. Det er så mange hersketeknikker ute og går, og jeg blir matt hver gang fjortisgjengen skryter når han "har så mye mer peiling enn alle de sure, triste haterne!!". Litt mer ydmykhet hadde ikke vært så alt for gærli.

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jenta skal hete Victoria? :)

Anonymous poster hash: 26e74...591

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner, brudd på kopirett og andre regelbrudd.

Bond, adm

Skrevet

Syns hun var sååå fin i dag, kåpen var lekker :D

• Liker 2
Gjest kinkylita
Skrevet

Har dere virkelig ikke noe mer spennende liv enn å sitte her inne å kommentere hver jævla ting hun skriver og gjør? Mobbing kalles det. Hun er ikke mulighet her for å få forsvart seg en gang.

• Liker 4
Skrevet

Har dere virkelig ikke noe mer spennende liv enn å sitte her inne å kommentere hver jævla ting hun skriver og gjør? Mobbing kalles det. Hun er ikke mulighet her for å få forsvart seg en gang.

Hvis hun leser tråden kan hun jo forsvare seg.

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 5
Skrevet

Kanskje jenta skal hete Victoria? :)

Anonymous poster hash: 26e74...591

Hvorfor tror du det?

Skrevet

Hvorfor tror du det?

Kanskje fordi det er navnet på båten i bakgrunnen?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Skrevet

Kanskje fordi det er navnet på båten i bakgrunnen? Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Ja og overskriften på innlegget :)

Gjest kinkylita
Skrevet

Hvis hun leser tråden kan hun jo forsvare seg.

Anonymous poster hash: 09884...69f

Poeng. Jeg var forøvrig litt for snar med innlegget mitt ser jeg, for etter å ha bladd litt tilbake så er ikke folk så ille som jeg først trodde.

Skrevet

Det at LK skriver "takk for råd men jeg tror vi fikser dette selv" til de anonyme tenåringene som leser bloggen, kan jeg godt forstå. Jeg hadde gjort akkurat det samme selv.

Og det handler ikke om at jeg tror jeg kan alt best og at jeg vil kverulere, men at man helst ikke vil ha titusen "gode råd".

• Liker 5
Skrevet

Kanskje fordi det er navnet på båten i bakgrunnen?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Ja og overskriften på innlegget :)

Jeg så at innlegget het det, men trodde det var nettopp fordi båten i bakgrunnen også het det. Virker så opplagt at det skulle være navnet at jeg trodde hun var "smartere" enn som så. :P

Skrevet

Har kåpen et navn?!

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Skrevet

H v o r f o r l e s e r d e r e b l o g g e n h e n n e s ?

Anonymous poster hash: 24a3f...113
  • Liker 3
Skrevet

Poeng. Jeg var forøvrig litt for snar med innlegget mitt ser jeg, for etter å ha bladd litt tilbake så er ikke folk så ille som jeg først trodde.

Joda. Moderatene rydder ekstremt mye!

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 2
Skrevet

Det hadde vært spennende å være i samme barselgruppe med henne. Det er jo helt sikkert flere damer i Siljan/Skien område som har termin på ca samme tid som Caroline.

Anonymous poster hash: 6058e...db5

• Liker 2
Skrevet

Det hadde vært spennende å være i samme barselgruppe med henne. Det er jo helt sikkert flere damer i Siljan/Skien område som har termin på ca samme tid som Caroline.

Du får forte deg å bli gravid og flytte dit.

• Liker 1
Skrevet (endret)

X

Endret av cookies
Skrevet

Jeg er allerede gravid med termin i mars. Og jeg trives godt på den andre kanten av landet :)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...