Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia

Tenkte jeg skulle gi bloggen til Caroline en sjanse i uka som kommer. Se om jeg blir mer motivert til å spise sunt, trene, lese pensum osv. Jeg har aldri vært fast leser, og jeg er aldri innom fordi bloggen tidligere ikke har gitt meg noe (dette er flere år siden). Det er jo rart at hun klarer å få så høye lesertall hver eneste uke hvis hun ikke kommer med noe nytt, og bloggen bare handler om innkjøp og reklame?

Hvis hun på mystisk vis klarer å få nordmenn opp av sofaen og inn på treningssenteret, så må det jo ligge noe bra i det. Jeg vil gi henne en sjanse. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mirjam on October 13, 2013 at 16:04 said:

Så koselig!! For en fantastisk kake det så ut til å være, så fin! Og sikkert veldig god :)

Reply ↓

Fotballfrue on October 13, 2013 at 19:29 said:

Veldig, veldig god :) Og så mektig!

Reply ↓

Good 2 know...

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirjam on October 13, 2013 at 16:04 said:

Så koselig!! For en fantastisk kake det så ut til å være, så fin! Og sikkert veldig god :)

Reply ↓

Fotballfrue on October 13, 2013 at 19:29 said:

Veldig, veldig god :) Og så mektig!

Reply ↓

Good 2 know...

Ja, det er veldig fint å vite :) Synes dette var et fint svar jeg. Fint at hun svarer på en del av kommentarene synes jeg :) Det viser at hun leser dem :) Og kaka så skikkelig god (og mektig) ut. Kunne tenke meg å smake ja!

Anonymous poster hash: 4b42e...93a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere fremstår som nevrotiske, paranoide kontrollfreaker. ;) Er det ikke slitsomt?

Ojsann, her var det visst en som møtte seg selv i døren. :ler:

Anonymous poster hash: 2d607...8e8

Nei.

Etter mitt syn bør FF takle å bli møtt med legitim kritikk, som jeg ga flere eksempler på på forrige side. Blant annet hadde jeg ikke noe sympati med henne da hun klaget på at hun ble trakassert av en journalist på bryllupsreisen fordi han laget et oppslag om at hun brøt markedsføringsloven. Dette var legitim og fair kritikk som kom i kjølvannet av at hun hadde sendt en prisliste til et forlag, og man kan ikke forvente at reportasjer passer med ferieavviklingen.

Men det som foregår i denne tråden, er ikke legitim kritikk, det er i all hovedsak hets. Jeg endret ordet "kritikk" til "motstand" nettopp for å slippe å forklare denne forskjellen for deg, selv om jeg vet du egentlig skjønner forskjellen. Jeg regnet nemlig med at du ville forsøke å gjøre et billig poeng ut av det.

Det virker på meg som om du rett og slett ikke takler å bli motsagt og ønsker at denne tråden skal bli reservert for mennesker med sammenfallende meninger. Mitt poeng er at meningsmotstand må du nesten leve med så lenge du poster meningene dine på et offentlig forum. Det du derimot skal få slippe, iallfall fra meg, er usaklig bitching som "dere fremstår som nevrotiske, paranoide kontrollfreaker". Men jeg møter deg gjerne i en saklig diskusjon.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av å se alt hun shopper til den kommende babyen. Stella McCartney? Really?? Hvor lenge kan hun bruke den? Max. 2 mnd.

Anonymous poster hash: ba47e...217
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, nei..kan ikke påstå det altså :) Og med det svaret kan vi konkludere med at vi har ulik mening om den saken og så avslutter vi brukerdiskusjonen her.

Selvinnsikt er nøkkelordet her ;)

Nei.

Etter mitt syn bør FF takle å bli møtt med legitim kritikk, som jeg ga flere eksempler på på forrige side. Blant annet hadde jeg ikke noe sympati med henne da hun klaget på at hun ble trakassert av en journalist på bryllupsreisen fordi han laget et oppslag om at hun brøt markedsføringsloven. Dette var legitim og fair kritikk som kom i kjølvannet av at hun hadde sendt en prisliste til et forlag, og man kan ikke forvente at reportasjer passer med ferieavviklingen.

Men det som foregår i denne tråden, er ikke legitim kritikk, det er i all hovedsak hets. Jeg endret ordet "kritikk" til "motstand" nettopp for å slippe å forklare denne forskjellen for deg, selv om jeg vet du egentlig skjønner forskjellen. Jeg regnet nemlig med at du ville forsøke å gjøre et billig poeng ut av det.

Det virker på meg som om du rett og slett ikke takler å bli motsagt og ønsker at denne tråden skal bli reservert for mennesker med sammenfallende meninger. Mitt poeng er at meningsmotstand må du nesten leve med så lenge du poster meningene dine på et offentlig forum. Det du derimot skal få slippe, iallfall fra meg, er usaklig bitching som "dere fremstår som nevrotiske, paranoide kontrollfreaker". Men jeg møter deg gjerne i en saklig diskusjon.

Nei, til hva?

Dropp hersketeknikkene, stråmannsargumentasjon , overanalysering og generalisering så vil det bedre debattklimaet i tråden betraktelig. Det du og andre kontrollfreaker forsøker på er å diktere og avspore tråden.

Det er imponerende lite saklighet å spore og skremmende mangel på selvrefleksjon.

Lag heller en egen tråd om hva du synes er greit og ikke greit å diskutere om bloggere, husk å ta med at de må leve med kritikk/motstand når de livnærer seg på frivillig utlevering av seg selv og sine meninger og holdninger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av å se alt hun shopper til den kommende babyen. Stella McCartney? Really?? Hvor lenge kan hun bruke den? Max. 2 mnd.

Anonymous poster hash: ba47e...217

Butikk butikk :) Nytt medlem = enda mer penger i kassa.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av å se alt hun shopper til den kommende babyen. Stella McCartney? Really?? Hvor lenge kan hun bruke den? Max. 2 mnd. Anonymous poster hash: ba47e...217

Den kostet 349 på salg da, så ikke noe særlig mye dyrere enn f.eks en ullsparkebukse fra Lillelam.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, til hva?

Dropp hersketeknikkene, stråmannsargumentasjon , overanalysering og generalisering så vil det bedre debattklimaet i tråden betraktelig. Det du og andre kontrollfreaker forsøker på er å diktere og avspore tråden.

Det er imponerende lite saklighet å spore og skremmende mangel på selvrefleksjon.

Lag heller en egen tråd om hva du synes er greit og ikke greit å diskutere om bloggere, husk å ta med at de må leve med kritikk/motstand når de livnærer seg på frivillig utlevering av seg selv og sine meninger og holdninger.

Hehe, her får man mange navn ja. Jepp, jeg er en av "kontrollfreakerne" her og jeg digger at tråden har tatt en annen vending, jeg vil fortsatt avspore tråden så lenge folk hetser, latterligjør, rotter seg sammen og mobber et annet menneske. Men en ting er stikk motsatt av hva du nevner, denne tråden ble veldig skummel en periode. En nærmere besettelse av en person man ikke liker, en haug av ondskapsfulle sladrekjerringer som diskuterer hver eneste piksel av bildene hennes, klærne hennes, frisyre, mannen, klær, ferie, utstyr til kommende baby, graviditeten, hvor synd det er på ungen når den kommer ut, etterforskning på facebook, instagram. Vel, det er skummel og sykt. Man lurer på hvor langt noen er villige til å gå, hvor blind man blir av hat(?) hva som kan skje når en gruppe likesinnede samler seg, og hvor fascinerende det er på en måte, for det er verken sunn eller normal atferd. Man kan snakke skummelt når et dusin tråder er stengt, det er skummelt at det i en periode ikke var lov til å nevne denne kvinnen på forumet. Vil si at det er litt sykere oppførsel enn at folk er i mot nettmobbing...

En ting er om det ble diskutert konstruktivt, men den tråden her er så langt fra konstruktiv det er mulig å komme. Dette er et diskusjonsforum, ikke et "anti-fotballfrue" portal der man slenge dritt om andre uten å få noe tilbake

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere fremstår som nevrotiske, paranoide kontrollfreaker. ;) Er det ikke slitsomt?

Ojsann, her var det visst en som møtte seg selv i døren. :ler:

Nei, til hva?

Mhhm... Når vi likevel snakker om å møte seg selv i døren, nevrose, og skremmende mangel på selvrefleksjon. Takk til deg.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener Typen til..? Så vi det samme programmet? Hun åpnet døren iført pysj, synes det ga ett ganske avslappende inntrykk. Jeg så ikke noe til panikken du nevner når Leo hang opp bildene, ja , de ble tatt ned etterhvert men fremdeles så jeg ingen panikk..Musespising? De viste litt av måltidet så hvor mye hun faktisk spiste ble (heldigvis) ikke vist, Og ærlig talt, hadde jeg funnet fiskebein i en lammerett hadde jeg nok vært småspist jeg også, synes hun taklet det på en veldig fin måte.Og porsjonen med ris var jo stor. Men selvfølgelig, når det er ff som nevner det, det er jo det som er galt.

Nail, meet head.

Den porsjonen med ris VAR gigantisk, og jeg syntes hun var kjempesøt i programmet med Leo. Hun er jo absolutt ikke vant til å bli filmet over lang tid, og hun er vant til å ha kontroll over situasjonen, noe hun ikke hadde der. Syntes hun var kjempesøt og lot Leo være Leo :)

(Leo derimot, synes jeg lett ble grusomt irriterende. Caroline sin og Else Kåss sin episode var de to beste av hele greia. Jeg slutta til slutt, gadd ikke. Det finnes heldigvis en off knapp.)

Og til den som "lurer på hvorfor hun er sliten", etc. Hun er gravid. Et ufødt barn "stjeler" enormt med energi. Og hun driver landets største blogg. Om du liker'a eller ei, eller hater alt som blogging står for, så betyr det litt "papirjobb".

Skjønner fortsatt ikke hvorfor det å ha et ryddig hjem skal pirkes på. Føler meg skikkelig uglesett nå ;) Må kanskje begynne å invitere folk hjem, så rote på kjøkkenbenken og la stua forfalle. Sånn, for å ikke bli kalt perfeksjonist, liksom ;) Jeg synes at det å behandle huset sitt fint, å ta vare på sine dyre og/eller fine ting (om man faktisk har muligheten til å ha dette)... er å ha litt respekt for seg selv. Hjemmet representerer en selv, og jeg liker at mitt ser fint ut, koselig ut og behagelig ut. Sånn som meg :) Som forøvrig aldri legger ut et bilde i sosiale media der jeg ikke er fornøyd med meg selv. Som betyr at det ligger få der ute av meg.

Det er fortsatt ikke lov til å stikke seg ut i Norge, noe som er dritkjedelig. For det er faktisk lov til å gi blaffen i fotballfrue.no, bare ikke klikke seg inn og ignorere det som blir skrevet i media. Det går faktisk ann. Lover. Jeg gjør det med Brækhus, Bieber, One Direction og Miley Cyrus hver dag. Just cause I can, and because I just don't care.

Endret av Scherbatsky
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp hersketeknikkene, stråmannsargumentasjon , overanalysering og generalisering så vil det bedre debattklimaet i tråden betraktelig. Det du og andre kontrollfreaker Det forsøkes forsøker på er å diktere og avspore tråden (min redigering).

Signerer dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har alfahannen fått seg Armani-stelleveske! Såpass må det være.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen tar vel ikke akkurat skade av at hun kjøper inn så mye babytøy, men jeg stusser over at hun motsirr seg selv mtp mammabloggingen. Halvparten av postene habdler om baby for tiden.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er litt som serien "Glamour". Man trenger ikke å titte ofte innom for å følge med på hva som skjer (en gang i året holder i massevis). Den bloggen er så drepende kjedelig, det handler jo bare om shopping og hvordan holde seg slankest mulig.

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antok at mandagen startet med vill panikk over sønsagens manglende trening og kakeinntak. LOL fikk rett.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, til hva?

Hmm, du velger personkarakteristikker og skjellsord i stedet for saklig debatt, altså? På den annen side: Kanskje ikke så mye annet å forvente av en som forsvarer anonym netthets... Jeg har nå i hvert fall gitt deg muligheten.

Hvis du bare hadde visst hvor komisk det er når du beskylder andre for å være usaklige og mangle selvinnsikt. Oh, the irony.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt lettet når jeg så baby-shower gavene, at de var ganske normale. :) Jeg leser nemlig fruMæla sin blogg å de hadde kjøpt en sovepose til 3000,- !!! Til den kommende mor! Ble litt satt ut.. over at det var så store gaver.

Virket veldig morsomt og koselig med babyshower! Håper jeg får det samme når min tid kommer. :)

Anonymous poster hash: e4bc3...99d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt lettet når jeg så baby-shower gavene, at de var ganske normale. :) Jeg leser nemlig fruMæla sin blogg å de hadde kjøpt en sovepose til 3000,- !!! Til den kommende mor! Ble litt satt ut.. over at det var så store gaver.

Virket veldig morsomt og koselig med babyshower! Håper jeg får det samme når min tid kommer. :)

Anonymous poster hash: e4bc3...99d

Det var vel flere som spleiset på den vognposen.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...