Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du føle deg berettiget til å mene noe om bloggen på detaljnivå, hvis du ikke leser den?

Endret av Ellevill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig hun er for tiden, ikke stjålet oppskrifter eller noe. Må skje noe action snart :) Ha ha. Komedieparet det der. Jeg hadde kjøpt filmen :P

Anonymous poster hash: 82b99...11e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du føle deg berettiget til å mene noe om bloggen på detaljnivå, hvis du ikke leser den?

Leser jo her, og jeg vet ikke så mye detaljert jeg. Er jo det samme det går i, er sjelden noe nytt på den bloggen. Så ikke vanskelig å få med seg ;)

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man må faktisk ikke det. Jeg visste ikke en gang hvem dama var før alle hetsetrådene startet her inne. PS - man må faktisk ikke se på en trafikkulykke heller (grusom sammenligning). Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

Det er et uttrykk :)

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilket språk de skal lære ugla jeg. :klaske: Virkelig.

Anonymous poster hash: b60c4...03b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som er stor fan av fruen: synes ikke dere det er rart hun er så forandret? Fra bildet i den avisen og frem til nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er stor fan av fruen: synes ikke dere det er rart hun er så forandret? Fra bildet i den avisen og frem til nå. Anonymous poster hash: cf5ef...056

Jeg kan egentlig bare snakke for meg selv, men jeg tviler på at de som forsvarer henne her er "fans" tror det ligger mer i at folk har sett seg drittlei av hetsinga og pirkinga av en annen person. Noe ditt innlegg er et godt eksempel på. Hvem bryr seg egentlig om slikt?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg leser ikke det, fordi jeg leser ikke bloggen :) Ikke vært innom på flere uker.Jeg leser her ;) Og er innom facebooken hennes av og til, ser jo bilder der av og til. Men nei, jeg leser ikke bloggen hennes.

Så du bare kaster deg med i hylekoret uten å egentlig vite hva du snakker om?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om det kommer bilde fra BabyShower'n på bloggen.

Da med tanke på at hun neppe kunne la gjestene vente i 1-2 timer mens hun gjorde seg klar på badet etter skogsturen..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilket språk de skal lære ugla jeg. :klaske: Virkelig.

Anonymous poster hash: b60c4...03b

Norsk..?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilket språk de skal lære ugla jeg. :klaske: Virkelig. Anonymous poster hash: b60c4...03b

Hæ?

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at ungen kommer til å snakke norsk gitt...........

Mtp på dialekt så vil hun nok få ei blanding av moren og faren sin dialekt, til hun begynner i barnehagen og tar etter dialekten de snakker på Siljan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar at ungen kommer til å snakke norsk gitt...........

Mtp på dialekt så vil hun nok få ei blanding av moren og faren sin dialekt, til hun begynner i barnehagen og tar etter dialekten de snakker på Siljan.

Ærr på ærmane :P

Anonymous poster hash: 09884...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem du spør, men jeg for min del mener fint lite om selve bloggen. Det jeg mener noe om er denne tråden, som består av mobbing over alle støvleskaft. Heldigvis har kritikerne (av mobbingen) etter hvert blitt nesten like mange som mobberne. Håper folk tar seg sammen når ungen blir født, eller i hvert fall at kg slår knallhardt ned på alt som kan ligne mobbing av ungen. Et sted må grensen gå.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem du spør, men jeg for min del mener fint lite om selve bloggen. Det jeg mener noe om er denne tråden, som består av mobbing over alle støvleskaft. Heldigvis har kritikerne (av mobbingen) etter hvert blitt nesten like mange som mobberne. Håper folk tar seg sammen når ungen blir født, eller i hvert fall at kg slår knallhardt ned på alt som kan ligne mobbing av ungen. Et sted må grensen gå.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

Ja, og det er vel det de fleste som tar Fotballfrue i forsvar her også mener. Vi er ingen "fanklubb", men vi reagerer på at noen føler at det er OK å snakke om andre mennesker på denne måten,

Min kommentar var til AB...056 som har mange kritiske og ganske ekle bemerkninger om emnet, men som sier at hun ikke leser bloggen. Og derfor spurte jeg om hvorfor hun da føler seg berettiget til å ha så sterke meninger. Men det er vel sikkert bare for å ha en hakkekylling. Noen trenger det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri lest bloggen. Jeg har vært innom der et par ganger og tittet på noe eller scrollet gjennom en side eller to i ren kjedsomhet. Det hun blogger har ingen interesse for meg egentlig, men det er da ikke noe galt med innholdet heller.. bare ikke min smak eller mitt interessefelt.

Som jeg har sagt før.. jeg er drittlei offentlig mobbing og at folk flest synes det er greit å snakke dritt om folk som våger å stikke nesa litt frem. Det gjelder like mye artister og politikere som bloggere. Alle skal mene noe med alt. Folk blander person og sak. Du kan mene hva du vil, men denne offentlige skitkastingen er en umoden uting som bare blir verre og verre. Dette er en del av grunnen til at unge blir mobbet på nett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bare kaster deg med i hylekoret uten å egentlig vite hva du snakker om?

Ikke så veldig vanskelig å få med seg fruens blogg, den består kun av tre ting: out fits, trening og skryting av hvor tynn og hvor små klær hun bruker. Media har da skrevet om henne også + jeg så Dama til programmet, og fikk med meg hvor hysterisk hun ble da Leo byttet ut bildene hennes og erstattet de med gamle, de matchet ikke fruas og panikken kom. Fikk også med meg musespisinga hennes på den restaurangen, der hun syns risporsjonen var DIGER. Så nei, det er ikke vanskelig å ikke lese om denne fruen, men trenger ikke gå innom bloggen for det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er vel det de fleste som tar Fotballfrue i forsvar her også mener. Vi er ingen "fanklubb", men vi reagerer på at noen føler at det er OK å snakke om andre mennesker på denne måten,

Min kommentar var til AB...056 som har mange kritiske og ganske ekle bemerkninger om emnet, men som sier at hun ikke leser bloggen. Og derfor spurte jeg om hvorfor hun da føler seg berettiget til å ha så sterke meninger. Men det er vel sikkert bare for å ha en hakkekylling. Noen trenger det.

Ja, og i farten så blir kritikerne av kritikerne(mobberne) selv mobbere? Eller hva med kommentaren at det er vel sikkert bare for å ha en hakkekylling, og at noen trenger det, underforstått at AB...056 trenger en hakkekylling? Hvorfor mener du at din analyse av AB..56(og andre mobbere her?)er nødvendig?

Holder det ikke å si at du synes det og det innlegget er mobbing?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig vanskelig å få med seg fruens blogg, den består kun av tre ting: out fits, trening og skryting av hvor tynn og hvor små klær hun bruker. Media har da skrevet om henne også + jeg så Dama til programmet, og fikk med meg hvor hysterisk hun ble da Leo byttet ut bildene hennes og erstattet de med gamle, de matchet ikke fruas og panikken kom. Fikk også med meg musespisinga hennes på den restaurangen, der hun syns risporsjonen var DIGER. Så nei, det er ikke vanskelig å ikke lese om denne fruen, men trenger ikke gå innom bloggen for det.

Du ser ikke at det faller på sin egen urimelighet når du da kritiserer ting som faktisk ikke stemmer? Dumt å kritisere at hun aldri skriver at hun har en dårlig dag og at hun aldri skriver noe negativt når mange av de siste innleggene har handlet om hvor sliten hun er, foreksempel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...