Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:danse:

Jeg ble litt forvirra et øyeblikk... men så hadde det på ingen måte vært første gangen jeg gikk i sarkasmefella med alle beina først.

Huff, he he, klønete altzå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi hun aldri gjør det og hvis hun hadde gjort det så kunne hun faktisk bli tatt litt mer seriøst.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Hvorfor det? Jeg skjønner ikke dette? Ville de på jobben tatt meg mer seriøst om jeg møtte opp ustelt? Freksempel...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er alltid best å se ut som en prostituert som har tryna i malingspannet.

Anonymous poster hash: 82b99...11e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du skal ikke tro at du er noe.
  2. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
  3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
  4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
  5. Du skal ikke tro du vet mere enn oss.
  6. Du skal ikke tro du er mere enn oss.
  7. Du skal ikke tro at du duger til noe.
  8. Du skal ikke le av oss.
  9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
  10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.

Aksel Sandemose (1933)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan hun virkelig. Hun kunne f.eks skrevet: I dag orket jeg ikke trene og fikk skikkelig lyst på en stor soft is. Så jeg heiv meg i bilen og kjørte til nærmeste bensinstasjon.

Eller: i dag er jeg trøtt og sliten, orket ikke dusje eller sminke meg. Slik ser jeg ut i dag :bilde.

Men slike updates eller bilder kommer hun ALDRI til å vise, for hun skal kun vise sitt perfekte jeg. Å være menneskelig lat og rufsete på håret takler ikke denne perdente kvinnen :)

Hun spiser vel både is og godteri inneimellom? Men da ramler jo omtrent KG sammen fordi hun har sagt at hun ble så mett eller at de rullet hjem. Så skal det latterliggjøres i det uendelige. Eller dengang da de skulle spise popkorn og se på film for noen måneder siden - da rant det over i kommentarfeltet mht. at det var masse karbohydrater i popkorn og blablabla... Og enkelte dager sier hun jo at hun er kjempesliten. Senest i dag eller går sa hun vel at hun hadde lagt seg tidlig og var helt utslitt? Leser du ikke det? Eller overser du det siden det ikke er illustrert av et bilde der hun fortsatt har sikkel i munnviken og putemerker i ansiktet?

Uansett hva hun gjør, blir det feil. Dere leter febrilsk etter noe å ta henne på, og klarer dere det ikke, så vrir dere på det hun har sagt til det blir helt ugjenkjennelig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er alltid best å se ut som en prostituert som har tryna i malingspannet.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

Hmmm, vet ikke hva som er best. Men jeg hadde ihverfall foretrukket å være litt mer velartikulert enn deg...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og tenk på alle de tingene gravide ikke lenger bør spise og gjøre (de tingene var ingen fare for 10 år siden forresten). Bør hun nå blogge når hun er så langt på vei? Stråling? Stress?

Det er forresten hennes blogg (og jobb), så hun kan kanskje få bestemme selv hvordan den skal se ut også da eller? Faktisk tror jeg ikke at det er så rosenrødt å være seriøs blogger. Dame er forresten utrolig god på å ta bilder!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vet ikke hva som er best. Men jeg hadde ihverfall foretrukket å være litt mer velartikulert enn deg...

Jeg vet ikke med AB, men jeg ser IKKE slik ut etter å ha tryna i et malingsspann :P Skulle ønske jeg var så god på sminke!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Hun spiser vel både is og godteri inneimellom? Men da ramler jo omtrent KG sammen fordi hun har sagt at hun ble så mett eller at de rullet hjem. Så skal det latterliggjøres i det uendelige. Eller dengang da de skulle spise popkorn og se på film for noen måneder siden - da rant det over i kommentarfeltet mht. at det var masse karbohydrater i popkorn og blablabla... Og enkelte dager sier hun jo at hun er kjempesliten. Senest i dag eller går sa hun vel at hun hadde lagt seg tidlig og var helt utslitt? Leser du ikke det? Eller overser du det siden det ikke er illustrert av et bilde der hun fortsatt har sikkel i munnviken og putemerker i ansiktet?

Uansett hva hun gjør, blir det feil. Dere leter febrilsk etter noe å ta henne på, og klarer dere det ikke, så vrir dere på det hun har sagt til det blir helt ugjenkjennelig.

Etter å ha fulgt med i denne tråden en stund og også skrevet noen innlegg må jeg si meg enig med deg. Ihverfall at alt vris og vendes på i en viss forstand :-)

Blir du inspirert av henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at hun skriver så mye om graviditeten på bloggen hennes. Håper virkelig ikke hun eksponerer livet til datteren etter at hun er født.

Anonymous poster hash: da433...5cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fulgt med i denne tråden en stund og også skrevet noen innlegg må jeg si meg enig med deg. Ihverfall at alt vris og vendes på i en viss forstand :-)

Blir du inspirert av henne?

Neeei, det vil jeg ikke si. Eller kanskje bittelitt? Jeg er veldig annerledes enn henne når det kommer til hverdagsliv generelt og trenings- og utseendefokus spesielt. Men jeg synes hun er veldig målrettet og strukturert, hun er familieorientert og legger også ned arbeid i forholdet til mannen sin. Jeg skulle helt klart gjerne hatt en del av hennes egenskaper. På den annen side synes jeg hun har et overforbruk og jeg blir helt svimmel av shoppingen. Men hva vet jeg - kanskje donerer og selger hun det hun ikke vil ha lenger, og da tenker jeg det ikke er så ille. Går det i søpla, er det forferdelig. At hun blir en god mor er jeg sikker på. Og jeg kan vedde penger på at hun allerede elsker babyen og at hun er stolt&gravid.

Jeg leste bare bloggen hennes helt sporadisk også inntil disse trådene kom her på KG. Nå liker jeg henne bedre og bedre for hvert sære oppgulp som dukker opp her.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med AB, men jeg ser IKKE slik ut etter å ha tryna i et malingsspann :P Skulle ønske jeg var så god på sminke!

Jeg også.

Og treningsiver. Det hadde vært suverent!

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Å plukke på og snakke negativt om en annen persons utseende er teit, usmakelig og ufint.

2. Å diskutete fotballfrue MÅ være lov, men dessverre er det mange ufine innlegg i denne tråden.

3. At janteloven og sjalusi gang på gang trekkes frem er slitsomt, og jeg tror faktisk ikke det er greia med hvorfor FF trigger mye hos mange.

4. FF er helt sikkert ei flott jente, men bloggpersonligheten hennes synes JEG fremmer et stivt og litt lite sjarmerende utrykk.

5. Alt hun har fått til med bloggen er imponerende.

6. Å lyve om redigering(hvis det stemmer) er rimelig tett, men ikke noe jeg hadde orka bruke så mye energi på som enkelte i denne tråden har gjort.

7. FF "irriterer" meg langt mindre enn mannen hennes. Slik som han herjer diverse kommentarfelt rundt omkring hadde gjort meg pinlig berørt om det var min mann.

8. Jeg synes FF(og andre bloggere for den saks skyld) burde opptre mer bevisste rundt det faktum at de har mange svært unge følgere som ser på dem som forbilder.

9. Hun virker søtere og mer jordnær irl enn på bloggen.

10. Hun burde bli flinkere til å svare "profesjonelt" i kommentarfeltet i og med at hun tross alt sier bloggen er jobben hennes.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det babyshower på siljan, dvs hun bruker tiden sin på noe hun selv ikke har fått organisert på forhånd, ergo ingen aktivitet på bloggen. Sånn kommer det til å bli etter at ugla er født, og vips ligger ikke ff på toppen lenger.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det babyshower på siljan, dvs hun bruker tiden sin på noe hun selv ikke har fått organisert på forhånd, ergo ingen aktivitet på bloggen. Sånn kommer det til å bli etter at ugla er født, og vips ligger ikke ff på toppen lenger.

Haterne i denne tråden kommer nok til å holde den på topp, med desperat klikking uansett om det skjer noe eller ikke. Jeg mener, for å vite at det ikke er noen aktivitet på bloggen, må man sjekke bloggen.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Å plukke på og snakke negativt om en annen persons utseende er teit, usmakelig og ufint.

2. Å diskutete fotballfrue MÅ være lov, men dessverre er det mange ufine innlegg i denne tråden.

3. At janteloven og sjalusi gang på gang trekkes frem er slitsomt, og jeg tror faktisk ikke det er greia med hvorfor FF trigger mye hos mange.

4. FF er helt sikkert ei flott jente, men bloggpersonligheten hennes synes JEG fremmer et stivt og litt lite sjarmerende utrykk.

5. Alt hun har fått til med bloggen er imponerende.

6. Å lyve om redigering(hvis det stemmer) er rimelig tett, men ikke noe jeg hadde orka bruke så mye energi på som enkelte i denne tråden har gjort.

7. FF "irriterer" meg langt mindre enn mannen hennes. Slik som han herjer diverse kommentarfelt rundt omkring hadde gjort meg pinlig berørt om det var min mann.

8. Jeg synes FF(og andre bloggere for den saks skyld) burde opptre mer bevisste rundt det faktum at de har mange svært unge følgere som ser på dem som forbilder.

9. Hun virker søtere og mer jordnær irl enn på bloggen.

10. Hun burde bli flinkere til å svare "profesjonelt" i kommentarfeltet i og med at hun tross alt sier bloggen er jobben hennes.

Kjempefint innlegg. Jeg er veldig enig i det siste punktet, synes svarene i kommentarfeltet skjærer litt med resten av bloggen. Skjønner selvfølgelig at en ønsker å forsvare seg selv, men nettopp på dette punktet så faller ideen om at fotballfrue kun er en overfladisk person som deler litt av sitt lykkelige liv kraftig gjennom. Selvsagt skjønner de fleste at fremstillingen på bloggen ikke reflekterer virkeligheten, og det er det heller ingen som forventer at den skal gjøre. Synes bare at blogg vs kommentarfelt viser to totalt forskjellige jenter og holdninger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg leser ikke det, fordi jeg leser ikke bloggen :) Ikke vært innom på flere uker.Jeg leser her ;) Og er innom facebooken hennes av og til, ser jo bilder der av og til. Men nei, jeg leser ikke bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haterne i denne tråden kommer nok til å holde den på topp, med desperat klikking uansett om det skjer noe eller ikke. Jeg mener, for å vite at det ikke er noen aktivitet på bloggen, må man sjekke bloggen.

og poenget ditt er? Bloggen til FF er som en trafikkulykke. Man bare må se.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og poenget ditt er? Bloggen til FF er som en trafikkulykke. Man bare må se.

Nei, man må faktisk ikke det. Jeg visste ikke en gang hvem dama var før alle hetsetrådene startet her inne. PS - man må faktisk ikke se på en trafikkulykke heller (grusom sammenligning).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...