Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ifølge Instagram er det babyshower i kveld, ja. Mulig det er derfor LK ville ha henne med ut i skogen slik at venninnene kunne fikse istand hjemme.

Masse rosa pakker og kjempesøt uglekake.

Anonymous poster hash: 6058e...db5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal venner og familie kjøpe i gaver til den lile når hun kjøper rettelse FÅR alt selv??

Og babyshower?? Synes det er en uting, fordi babyen får jo gave når den blir født. Trenger ikke få gaver før den blir født vel? Det er så amerikansk så det kan forbli, jeg ville ikke hatt babyshower, men kom gjerne på besøken uke og 2 etter babyen er født :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Babyshower er blitt mer og mer vanlig og det er venninnene som arrangerer dette som en overraskelse til den vordende moren :) Synes dette er kjempekoselig jeg, og har vært med på noen for mine venner allerede! Gråting og hormoner overalt :P Men jeg kjøper ikke fødselsgave i tillegg nei, får være måte på! Sørger selvsagt for å kjøpe en god og nyttig gave til showeren da :) Greit å ha det før fødsel faktisk, for da er det større sjans for at det er noen ting moren ikke har fått tak i selv enda, som vi kan overraske med :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan hun virkelig. Hun kunne f.eks skrevet: I dag orket jeg ikke trene og fikk skikkelig lyst på en stor soft is. Så jeg heiv meg i bilen og kjørte til nærmeste bensinstasjon. Eller: i dag er jeg trøtt og sliten, orket ikke dusje eller sminke meg. Slik ser jeg ut i dag :bilde. Men slike updates eller bilder kommer hun ALDRI til å vise, for hun skal kun vise sitt perfekte jeg. Å være menneskelig lat og rufsete på håret takler ikke denne perdente kvinnen :)Anonymous poster hash: cf5ef...056

Jeg er ikke noen stor fan av bloggen, men jeg lurer virkelig på hvorfor du mener at hun skal gjøre dette? Hvis jeg feks har vært oppe med skrikende unge hele natta, har tidenes mest ufreshe sveis og matchende poser under øynene så er ikke det første JEG gjør å ta bilder av meg selv og legge ut på nettet? Gjør du?

Anonymous poster hash: 3bc91...16f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun ikke bytter ut headeren sin med ett nytt bilde der hun viser gravidemagen sin. Det gjør andre bloggere som er gravid og gleder seg til å bli mamma.

Anonymous poster hash: 4c0b8...e24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor man må bli "Hun gravide" når man blir gravid.

Eller "Hun syke" eller "Hun som skal gifte seg!"

Og jeg lurer også på hvorfor man skal gjøre som andre gjør.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noen stor fan av bloggen, men jeg lurer virkelig på hvorfor du mener at hun skal gjøre dette? Hvis jeg feks har vært oppe med skrikende unge hele natta, har tidenes mest ufreshe sveis og matchende poser under øynene så er ikke det første JEG gjør å ta bilder av meg selv og legge ut på nettet? Gjør du?

Fordi hun aldri gjør det og hvis hun hadde gjort det så kunne hun faktisk bli tatt litt mer seriøst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun ikke bytter ut headeren sin med ett nytt bilde der hun viser gravidemagen sin. Det gjør andre bloggere som er gravid og gleder seg til å bli mamma.

Når hun ikke liker magen sin så er det vel ikke naturlig å ha den på headeren.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for årsaken kan jo ikke være all den negative oppmerksomheten DET ville ha fått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hets om hun hadde vist frem magen sin for mye.

Tenk på oss som ikke er gravide og som mest sannsynlig aldri kommer til å bli det!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo ikke være en mammablogg, kanskje derfor magen skjules?

Men var hun mer laidback så skulle jeg vurdert å lese om livet hennes, men for meg blir det så glattpolert at jeg ikke klarer å klikke meg inn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor man må bli "Hun gravide" når man blir gravid.

Eller "Hun syke" eller "Hun som skal gifte seg!"

Og jeg lurer også på hvorfor man skal gjøre som andre gjør.

Enig!

Endret av Ellevill
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point exactly ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hun aldri gjør det og hvis hun hadde gjort det så kunne hun faktisk bli tatt litt mer seriøst. Anonymous poster hash: cf5ef...056

Enig i at hun kunne innrømme at hun har en dårlig dag i ny og ne, og at hun ikke alltid er styla, men at hun skal behøve å legge ut bilder av seg selv udusjet og usminket? Ser ikke helt den, iallefall ikke hvis meningen er at dere vil at hun skal være mer som vanlige folk. Vanlige folk gjør ikke sånt på nettet de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Jeg mener faktisk det der... men det er veldig i sammenheng med kommentaren over (som et slags sarkastisk svar til den..

Skulle kanskje ha sitert den..

PS. Har ikke pipestemme og er egentlig ikke veldig trist heller...

Endret av Lea2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Jeg mener faktisk det der... men det er veldig i sammenheng med kommentaren over (som et slags sarkastisk svar til den..

Skulle kanskje ha sitert den..

PS. Har ikke pipestemme og er egentlig ikke veldig trist heller...

Beklager, beklager, beklager!!!

Jeg mente på ingen måte å sitere deg. Knotet på en mobil og det ble helt galt. Jeg måtte synde meg inn på PC-en for å rette opp! Huff - he he!

Skjønte godt hva du mente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man leser kommentaren din med en litt sutrete, pipete fjortisstemme så blir den ganske morsom. Men uten "lydeffekter" blir den så trist, så trist.

Noen ganger når jeg leser sånne innlegg lurer jeg på om det er mislykket ironi. Tenker virkelig noen sånn som dette? Utrolig!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse:

Jeg ble litt forvirra et øyeblikk... men så hadde det på ingen måte vært første gangen jeg gikk i sarkasmefella med alle beina først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE er det beste innlegget i denne tråden så langt. Hatten av for deg, Ellevill, både for dette og mange andre gode innlegg her.

Helt enig, jeg tror heller ikke det er mulig for henne å skrive noe som ikke kan vinkles negativt i denne tråden, og du illustrer det helt perfekt.

Åh! Tusen takk! :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...