Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noe trist over det å bruke timer på nettet å titte etter tøybamser...for så å blogge om det. er dette det beste hun kunne dele? Virker ikke som hun har noe mål og mening med den bloggen. Hun har virkelig lite å gjøre.

Lurer på om hun tror ungen kommer til å ligge rolig å pludre på et pledd til den en konfirmert? Det tar noen måneder, så river ungen alt overende og drar utover alt av bokser, ugler og det som verre er. For ikke snakke om møkkete fingre på alt det hvite de har.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Mange bloggere blir sponset mot at de blogger et produkt eller et merke/firma. Og de fleste som er gravide, skal gifte seg eller flytte inn i nytt hus (f.eks) bruker vel tid på å surfe rundt etter ting og tang som de strengt tatt ikke trenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange bloggere blir sponset mot at de blogger et produkt eller et merke/firma. Og de fleste som er gravide, skal gifte seg eller flytte inn i nytt hus (f.eks) bruker vel tid på å surfe rundt etter ting og tang som de strengt tatt ikke trenger.

Synes dette desperate ropet etter disse tøyfigurene (eller hva det nå var...) vitner om noen av verdiene hennes. Ja, det er sikkert morsomt å handle småtteri til babyen, men når det er dette hun velger å blogge, og den måten hun sier det på så...ja...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om hun får tilbud om å bli sponset av en butikk eller et merke som selger disse (som passer relativt bra til situasjonen hennes akkurat nå), så skal hun si: Nei, det vil ikke leserene mine like. Makan, dama eier jo ikke folkeskikk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette desperate ropet etter disse tøyfigurene (eller hva det nå var...) vitner om noen av verdiene hennes. Ja, det er sikkert morsomt å handle småtteri til babyen, men når det er dette hun velger å blogge, og den måten hun sier det på så...ja...

Synes du innlegget der hun forteller at hun sto opp kl 7 en lørdag, og at de deretter glade la ut på skogstur sammen også sier noe om verdiene hennes?

Jeg surfet for øvrig 2 timer etter lamper og møbler til stuen i går, og i lang tid etter stooort bilde til en av tenåringene mine sitt rom (tips tas i mot med takk!). Strengt tatt trenger vi ikke dette. Hva synes du om mine verdier? Jeg har ikke fortalt om det på en blogg, men snakker derimot masse om det for tiden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du innlegget der hun forteller at hun sto opp kl 7 en lørdag, og at de deretter glade la ut på skogstur sammen også sier noe om verdiene hennes?

Jeg surfet for øvrig 2 timer etter lamper og møbler til stuen i går, og i lang tid etter stooort bilde til en av tenåringene mine sitt rom (tips tas i mot med takk!). Strengt tatt trenger vi ikke dette. Hva synes du om mine verdier? Jeg har ikke fortalt om det på en blogg, men snakker derimot masse om det for tiden.

Det sier ingen verdens ting om verdiene hennes om man ikke kan vinkle det negativt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en uke på å surfe etter det perfekte klesskapet til ungene. Jeg er en grunn person. Jeg innrømmer det.

Jeg digger at hønene her inne legger så dype meninger bak et par ugler. Det er fascinerende. Noen burde skrive en oppgave om disse smålige mennskene som ikke takler andres lykke, samt årsakene bak.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om hun ikke skal arrangere babyshower snart :)

Eller er det vanligst at venninner overrasker den gravide med dette?

På TV-programmer så er det ofte familien til den gravide som inviterer til babyfest hjemme hos seg selv eller ute i hagen, der den gravide er involvert og med på planleggingen selv.

Jeg vet ikke hva som er mest tradisjonsrikt å gjøre? Eller om dette i det hele tatt er en trend her i Norge?

Jeg har iallfall en del på facebook som har postet bilder der de har blitt overrasket med babyshower. Der har jeg også fått inntrykk av at kjæresten til den gravide har involvert seg med venninnene hennes og gjort i stand hjemme hos dem, for så å vente på at den gravide skal komme inn dørstokken.

Det blir nok isåfall både ballonger, ugler og masse rosa cupkaces :) Tipper det skjer snart, for hun var jo involvert i en venninne sin babyshower for ikke mange ukene siden? Så virker å være en tradisjon i vennegjengen hennes?

Jeg håper veldig på en babyshower selv når den tid kommer :)

Anonymous poster hash: 32754...870
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal venner og familie kjøpe i gaver til den lile når hun kjøper rettelse FÅR alt selv??

Og babyshower?? Synes det er en uting, fordi babyen får jo gave når den blir født. Trenger ikke få gaver før den blir født vel? Det er så amerikansk så det kan forbli, jeg ville ikke hatt babyshower, men kom gjerne på besøken uke og 2 etter babyen er født :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at ridder LK også intervjues kan vi vel forvente styr i etterkant, twitterkranling o.l.

Men det er da litt søtt at han alltid forsvarer henne? :) Jeg tenker at det betyr at de har et varmt, kjærlig forhold bygd på gjensidig respekt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke skammer seg! Tenk å ikke legge på seg under graviditeten, hun gjør det sikkert bare for å være ekkel med de som bruker str M! Jeg er sikker på at hun ler og himler med øynene hver eneste gang hun ser noen som er over str XS, mens hun fryder seg over sin egen smalhet. Tenk å være så ond!!

Ha ha ha, spot on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshower skal arrangeres som en overraskelsesfest, ikke av den blivende mor selv. Og får hun babyshower og gaver, så er det da ingen som er riktig navla som forventer gave også når barnet er født.

Anonymous poster hash: db348...34d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det vil jeg tro, men hvor kjekt er det å få gavene på forhånd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det rett og slett ikke er mulig!

Hadde hun blitt "stor" som gravid og sagt: "Den er i str L, men den er diger, kunne egentlig godt hatt den i M" kan jeg se for meg hva slags ramaskrik det ville utløst (Heeereguuuud, hun er helt forstyrret. Alle ser vel at så svær og feit og gusten og oppblåst som hun har blitt, må hun MINST ha str. L. Hva innbiller hun seg? Str M, du liksom! Nei, OMG og LOL og sånt!).

Og like galt ville det blitt om "Det er str. S, men den er litt liten i str. (Heeeereeegud, hun vil ikke innrømme at S er for lite og later som om den er liten i str. Er det muuulig å bli mer falsk og forstyrret og jævlig patetisk? Hun er så innmari dårlig forbilde! Liten str, du liksom. *fnise fnise* )

"Jeg har ikke lyst til å fortelle hvilken størrelse det er, for det blir alltid så mye kritikk rundt det at jeg bruker små størrelser også som gravid" (Heeerrreguuud, det har hun lagt opp til selv. Hun burde fra dag 1 ha løyet og sagt at hun bruker str M eller større, og dessuten opplyst om at alle klærne var litt ukomfortabelt trange til henne. Men hva annet kan du vente når noen trekker inn den høygravide magen og tar bilder på en måte som er helt forkastlig når du er gravid og dessuten er så inn i helvetes frekk at hun bruker restylane og krigsmaling og ..... i tillegg virket som forbanna lykkelig. Phøy! tørk fliret av henne!)

Det som står i kursiv er slik jeg oppfatter enkelte her. Triste greier. Jeg synes det er helt greit å diskutere klesstil og annet hos en blogger. Men dere er laaaaaangt over grensen i forhold til hva som er OK oppførsel i min bok.

DETTE er det beste innlegget i denne tråden så langt. Hatten av for deg, Ellevill, både for dette og mange andre gode innlegg her.

Helt enig, jeg tror heller ikke det er mulig for henne å skrive noe som ikke kan vinkles negativt i denne tråden, og du illustrer det helt perfekt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det kan hun virkelig. Hun kunne f.eks skrevet: I dag orket jeg ikke trene og fikk skikkelig lyst på en stor soft is. Så jeg heiv meg i bilen og kjørte til nærmeste bensinstasjon.

Eller: i dag er jeg trøtt og sliten, orket ikke dusje eller sminke meg. Slik ser jeg ut i dag :bilde.

Men slike updates eller bilder kommer hun ALDRI til å vise, for hun skal kun vise sitt perfekte jeg. Å være menneskelig lat og rufsete på håret takler ikke denne perdente kvinnen :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller: i dag er jeg trøtt og sliten, orket ikke dusje eller sminke meg. Slik ser jeg ut i dag :bilde.

Klart hun kan. Men da vil inntektene gå ned. Hun gjør jo dette for å tjene penger.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshower skal arrangeres som en overraskelsesfest, ikke av den blivende mor selv. Og får hun babyshower og gaver, så er det da ingen som er riktig navla som forventer gave også når barnet er født.

Anonymous poster hash: db348...34d

Babyshower i Siljan nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det kan hun virkelig. Hun kunne f.eks skrevet: I dag orket jeg ikke trene og fikk skikkelig lyst på en stor soft is. Så jeg heiv meg i bilen og kjørte til nærmeste bensinstasjon.

Men slike updates eller bilder kommer hun ALDRI til å vise, for hun skal kun vise sitt perfekte jeg. Å være menneskelig lat og rufsete på håret takler ikke denne perdente kvinnen :)

Hvorfor skal hun det? For å gjøre seg mindre enn den hun er? For å jekke seg ned og ikke tro hun er noe? Hun trener og trives tydeligvis med det. Dette er jo kun jantelov. "Du skal ikke tro du er noe"

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan hun virkelig. Hun kunne f.eks skrevet: I dag orket jeg ikke trene og fikk skikkelig lyst på en stor soft is. Så jeg heiv meg i bilen og kjørte til nærmeste bensinstasjon. Eller: i dag er jeg trøtt og sliten, orket ikke dusje eller sminke meg. Slik ser jeg ut i dag :bilde. Men slike updates eller bilder kommer hun ALDRI til å vise, for hun skal kun vise sitt perfekte jeg. Å være menneskelig lat og rufsete på håret takler ikke denne perdente kvinnen :)Anonymous poster hash: cf5ef...056

Men hvorfor skal hun måtte det da..?

Anonymous poster hash: de2b7...fea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg særlig aktiv på Facebook, men jeg er da inne og titte og leser litt av og til. Og der poster da de fleste helt vanlige folk bare positive ting: Jogga før jobb! Salat til lunsj! To treningsøkter etter jobb! Har laget 4 retters middag til min elskede!

Det er disse tingene vi leser. Jeg har heller ikke lyst til å dele drittdagen min med alle. Egentlig går jeg utfra at de fleste mennesker er mennesker og har uvaner og nykker og dårlige dager. De trenger ikke å fortelle meg akkurat det altså.

Og hun har et image på bloggen sin. Hun et selger. Hvilken selger ringer på døra di i en sliten treningsdress og sier: "Hei, jeg var på fylla i går, men denne støvsugeren er himla fin altså!" Bloggeren er på jobb i bloggen sin. Er det så vanskelig å forstå?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...