Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det er jo så poppis å skrike om hets for tiden. Om et stort firma bruker bare asiatiske mennesker i reklamene sine, så er det hets mot alle andre raser eller varianter (kjenner jeg blir livredd bare av å skrive den setningen i frykt for å hetse noen)! Da bør det også være sånn at om en person bruker XS, så bør hun i alle fall bruke XL av og til, slik at de av oss som bruker det ikke blir hetset!

Edit: Finner ikke ironiflagget

Endret av Lea2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldre...?

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Kommentar fra FF i går: "Jeg har lesere i alle aldre, men hovedgruppen er i 20-årene. Faktisk møter jeg lesere som er godt over 40, og mottar mail fra disse også, så jeg vet at jeg i tillegg har en eldre lesergruppe". Så da anser vel FF kvinner over 50 også som eldre? Eller hva tror du som stilte spørsmålet?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt spiseforstyrret, men brukt ordet anstrengt forhold til sin egen kropp. Det klarer vel alle se, ellers hadde hun ikke svart på hvilke str alle klærne alltid er i, og ellers nevne hun syr inn skjørter og kjoler som er str XS. Men ta seg ut, synd for alle fra 11 år som blir påvirket. Leste bloggen til Mamman til Michelle, der blei ei jente på 11 år helt i fra seg og hadde grått pga hennes siste innlegg om krise i hjemmet, og at hun så på Anna som sin bestevenninne. Hallo, dette er ikke normalt. Man blir ikke bestevenner med de som skriver bloggen. Hvor mange gråter ikke over fotballfruen fordi de føler seg feite og mislykka fordi de ikke er henne, ser ut som henne, trener som henne, har klær som henne, sminke, negler, botox og hår???

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt spiseforstyrret, men brukt ordet anstrengt forhold til sin egen kropp. Det klarer vel alle se, ellers hadde hun ikke svart på hvilke str alle klærne alltid er i, og ellers nevne hun syr inn skjørter og kjoler som er str XS. Men ta seg ut, synd for alle fra 11 år som blir påvirket. Leste bloggen til Mamman til Michelle, der blei ei jente på 11 år helt i fra seg og hadde grått pga hennes siste innlegg om krise i hjemmet, og at hun så på Anna som sin bestevenninne. Hallo, dette er ikke normalt. Man blir ikke bestevenner med de som skriver bloggen. Hvor mange gråter ikke over fotballfruen fordi de føler seg feite og mislykka fordi de ikke er henne, ser ut som henne, trener som henne, har klær som henne, sminke, negler, botox og hår??? Anonymous poster hash: cf5ef...056

Caroline er ikke ansvarlig for andres mennesker egen usikkerhet. Og ang. Størrelsene, det er vel bare her folk henger seg opp i det. Leserne spør og hun svarer. Hun kan ikke begynne å lyve eller unnlate å skrive størrelsen sin pga at det kanskje finnes mennesker som kan ta seg nær av det der ute. Vil si denne tråden er 100 ganger verre enn bloggen. "Anstrengt" forhold til mat fordi hun trener og holder seg sunn. Ja, man blir slank av slikt. Hva med alle ungjentene som er her i denne tråden, som oppfatter å være tynn for å ha en spiseforstyrrelse? Eller Anstrengt forhold til mat da...

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg for en jævla kakle-tråd!
Har aldri sett verre på KåGe. Og dette gjelder begge leire.

Jeg har prøvd å følge litt med, men nå er det så useriøst her at jeg blir flau.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Det er flaut å lese innleggene, både fra de som skriver usaklige innlegg om fotballfrue, og de som skriver usaklige innlegg om de som skriver usaklige innlegg om fotballfrue!

Ingen av dere er bedre enn de andre her inne, så dere som moraliserer over andre her bør ta en titt på det dere faktisk skriver selv.

Anonymous poster hash: 92ec2...6ec

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Men det er jo så poppis å skrike om hets for tiden. Om et stort firma bruker bare asiatiske mennesker i reklamene sine, så er det hets mot alle andre raser eller varianter (kjenner jeg blir livredd bare av å skrive den setningen i frykt for å hetse noen)! Da bør det også være sånn at om en person bruker XS, så bør hun i alle fall bruke XL av og til, slik at de av oss som bruker det ikke blir hetset!

Edit: Finner ikke ironiflagget

Haha, fantastisk. :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre enn å ikke klikke seg inn på tråden da vet dere.

Anonymous poster hash: b60c4...03b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, det flyter litt over og rundt omkring. Men noen ganger blir det litt for fristende å svare med samme mynt selv om man egentlig burde holde seg for god til det.

Edit; Vil legge til at om ff-diskusjonen hadde vært på ett saklig nivå så skulle jeg ha holdt kjeft. Folk må kunne forvente reaksjoner på mye av det som blir skrevet her.

Det er ikke verre enn å ikke klikke seg inn på tråden da vet dere.

Anonymous poster hash: b60c4...03b

Det gjelder bloggen også. Om folk synes ff er så slitsom så bør de holde seg unna bloggen.

Endret av Salmonella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Det er flaut å lese innleggene, både fra de som skriver usaklige innlegg om fotballfrue, og de som skriver usaklige innlegg om de som skriver usaklige innlegg om fotballfrue!

Ingen av dere er bedre enn de andre her inne, så dere som moraliserer over andre her bør ta en titt på det dere faktisk skriver selv.

Så nå moraliserer du over de som moraliserer over de som moraliserer over fotballfruen?

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå moraliserer du over de som moraliserer over de som moraliserer over fotballfruen?

:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare påpeker at "begge leire", som noen kaller det, kommer med like usaklige innlegg her inne. Men folk får skrive akkurat hva de vil for min del.

Det er ganske interessant å se massesuggesjon i praksis her inne. :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse Madeleine skal ha i mars, hun har allerede en fin og flott mage, større en fruas?? Og Madeleien var slank før og trener gjør hun og. ERGO man kan se smashing flott ut, selv MED stor og fin mage!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsesse Madeleine skal ha i mars, hun har allerede en fin og flott mage, større en fruas?? Og Madeleien var slank før og trener gjør hun og. ERGO man kan se smashing flott ut, selv MED stor og fin mage!

Jesus, Josef og Maria!!! Tuller du?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus, Josef og Maria!!! Tuller du?

Skjønner da ikke hvorfor fruen gjemmer sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madeleine er feit.

Anonymous poster hash: 8a027...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 8a027...0d6

Jeg skrev ikke madeleine var feit, her har du redigert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe trist over det å bruke timer på nettet å titte etter tøybamser...for så å blogge om det. er dette det beste hun kunne dele? Virker ikke som hun har noe mål og mening med den bloggen. Hun har virkelig lite å gjøre.

Lurer på om hun tror ungen kommer til å ligge rolig å pludre på et pledd til den en konfirmert? Det tar noen måneder, så river ungen alt overende og drar utover alt av bokser, ugler og det som verre er. For ikke snakke om møkkete fingre på alt det hvite de har.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...