Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At dere gidder dette her...

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Ja å trykke ned de som bruker M ned i driten. At hun som gravid skryter av små størrelser er for store. Er ikke det meget feil, så vet ikke jeg. Hva med alle som må bruke mammaklær? Neida, da er man bare ekstra feit for en ikke trener like mye som henne, for i følge mannen hennes så skal alle kun legge på seg maks 10-12 kg, og trene like mye som før. DET irriterer meg veldig!

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utrolig at ikke andre bloggere blir diskutert på denne måten. Ingen kjendiser heller forsåvidt. Utrolig merkelig siden de er rike og pene - og alle andre bare er sååå sjalu. Har egentlig ingenting med ff å gjøre, det er resten av norge det er noe galt med.

Og hvem over 16 er sjalu på livet til ff??? Tuller dere eller? Jeg lurer helt seriøst. Hvem F ønsker å leve så til de grader anstrengt og tilgjort? Haha

Joda, det er blitt gjort. Men det var før Elden kom inn i bildet.

Anonymous poster hash: 3b3a2...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av innleggene i dag? Har intervjuet eskalert såpass at de ikke har tid til å oppdatere bloggen? Jeg har ingen problemer med å se for meg LK i full klinsj med en journalist om denne stiller noen kritiske spørsmpl til herr og fru.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å trykke ned de som bruker M ned i driten. At hun som gravid skryter av små størrelser er for store. Er ikke det meget feil, så vet ikke jeg. Hva med alle som må bruke mammaklær? Neida, da er man bare ekstra feit for en ikke trener like mye som henne, for i følge mannen hennes så skal alle kun legge på seg maks 10-12 kg, og trene like mye som før. DET irriterer meg veldig!

Da får de som bruker mammaklær ta det på sin egen kappe, det er ikke denne kvinnens feil, er small for stort så er det det, med mindre dere mener hun skal gå med 3 størrelser større så hun skal jekke seg ned litt og passe på at andre ikke tar det så ille opp... Og føler man seg støtt så kan man jo bare trøste seg med at hun har spiseforstyrrelse :icon_lol: Og det er faktisk ikke så på tryne. Leger anbefaler at man ikke går alt for mye under graviditeten, for mye vektoppgang kan være skadelig både for seg selv og barnet. Hun trener og holder seg i form, jeg håper jeg er i like god form så jeg kan føle meg bedre, og kanskje få en enklere fødsel.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke skammer seg! Tenk å ikke legge på seg under graviditeten, hun gjør det sikkert bare for å være ekkel med de som bruker str M! Jeg er sikker på at hun ler og himler med øynene hver eneste gang hun ser noen som er over str XS, mens hun fryder seg over sin egen smalhet. Tenk å være så ond!!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke skammer seg! Tenk å ikke legge på seg under graviditeten, hun gjør det sikkert bare for å være ekkel med de som bruker str M! Jeg er sikker på at hun ler og himler med øynene hver eneste gang hun ser noen som er over str XS, mens hun fryder seg over sin egen smalhet. Tenk å være så ond!!

Hahaha ja! "Trykke ned de som bruker M i driten" :) Skjønner ikke hvordan man i hele tatt klarer å få denne tanken inn i hodet :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her-lig-het...

Hun får spørsmål om hvilken størrelse det er! Og hun svarer på spørsmålet . OG hun får sikkert ofte spørsmål om hvordan størrelsen er (om den er stor for størrelsen eller liten) så derfor la hun til informasjon om det også.

Mange av dere leser det dere vil lese. Helt utrolig at dere ut ifra noen setninger klare å stille diagnoser og tilegner dem hensikter som garantert ikke var ment slik.

Hvordan skulle hun ha svart da? beklager altså, jeg bruker desverre small..unnskyld til dere alle andre som er gravide og ikke benytter small..Og unnskyld nok en gang men de er ganske store i størrelsen..

Hvordan kan hun ordlegge seg uten at NOEN klarer å dra noe ondsinnet ut ifra det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her-lig-het...

Hun får spørsmål om hvilken størrelse det er! Og hun svarer på spørsmålet . OG hun får sikkert ofte spørsmål om hvordan størrelsen er (om den er stor for størrelsen eller liten) så derfor la hun til informasjon om det også.

Mange av dere leser det dere vil lese. Helt utrolig at dere ut ifra noen setninger klare å stille diagnoser og tilegner dem hensikter som garantert ikke var ment slik.

Hvordan skulle hun ha svart da? beklager altså, jeg bruker desverre small..unnskyld til dere alle andre som er gravide og ikke benytter small..Og unnskyld nok en gang men de er ganske store i størrelsen..

Hvordan kan hun ordlegge seg uten at NOEN klarer å dra noe ondsinnet ut ifra det?

Jeg tror det rett og slett ikke er mulig!

Hadde hun blitt "stor" som gravid og sagt: "Den er i str L, men den er diger, kunne egentlig godt hatt den i M" kan jeg se for meg hva slags ramaskrik det ville utløst (Heeereguuuud, hun er helt forstyrret. Alle ser vel at så svær og feit og gusten og oppblåst som hun har blitt, må hun MINST ha str. L. Hva innbiller hun seg? Str M, du liksom! Nei, OMG og LOL og sånt!).

Og like galt ville det blitt om "Det er str. S, men den er litt liten i str. (Heeeereeegud, hun vil ikke innrømme at S er for lite og later som om den er liten i str. Er det muuulig å bli mer falsk og forstyrret og jævlig patetisk? Hun er så innmari dårlig forbilde! Liten str, du liksom. *fnise fnise* )

"Jeg har ikke lyst til å fortelle hvilken størrelse det er, for det blir alltid så mye kritikk rundt det at jeg bruker små størrelser også som gravid" (Heeerrreguuud, det har hun lagt opp til selv. Hun burde fra dag 1 ha løyet og sagt at hun bruker str M eller større, og dessuten opplyst om at alle klærne var litt ukomfortabelt trange til henne. Men hva annet kan du vente når noen trekker inn den høygravide magen og tar bilder på en måte som er helt forkastlig når du er gravid og dessuten er så inn i helvetes frekk at hun bruker restylane og krigsmaling og ..... i tillegg virket som forbanna lykkelig. Phøy! tørk fliret av henne!)

Det som står i kursiv er slik jeg oppfatter enkelte her. Triste greier. Jeg synes det er helt greit å diskutere klesstil og annet hos en blogger. Men dere er laaaaaangt over grensen i forhold til hva som er OK oppførsel i min bok.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja! "Trykke ned de som bruker M i driten" :) Skjønner ikke hvordan man i hele tatt klarer å få denne tanken inn i hodet :P

Heeeelt utrolig!

Jeg blir nysgjerrig på hvordan enkelte her fungerer i samfunnet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelt utrolig!

Det triste er jo at disse menneskene faktisk er ute i samfunnet. Jeg skjønner jo nå hvorfor så mange lider psykisk etter år med mobbing.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal da for pokker ikke være bedre, penere, rikere, smartere, slankere, ha finere hår, fordeler, større pupper eller ha finere bil enn noen andre!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelt utrolig!

Det triste er jo at disse menneskene faktisk er ute i samfunnet. Jeg skjønner jo nå hvorfor så mange lider psykisk etter år med mobbing.

Jeg vet, det er ganske utrolig! Jeg tror ikke det er barebare å være ung jente nå for tiden. Jeg vil tørre å påstå at da jeg var ung for 8-10 år siden så var det langt lettere. Hadde vel ikke facebook før jeg var 19, og da var den ikke veldig utviklet enda. Etter facebook og blogger og gudene vet hva kom, så blir presset på de unge større og større. Jeg er i praksis på en videregående for tiden og det er "helt normalt" at 3 jenter i klassen driver med selvskading og har angst og depresjoner :( Ble helt sjokkert da jeg ble fortalt det. Denne anonymiteten på nett er dessverre altfor ofte misbrukt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg er spent på hvem som intervjuer herr og fru i dag. Kommer FF til å fremstille seg som et offer for den 'slemme journalisten' om hun ikke får styre det slik at alt fremstilles sukkersøtt og perfekt? Iom at ridder LK også intervjues kan vi vel forvente styr i etterkant, twitterkranling o.l.

Og dette sier en person som i Norge har lov til å jobbe med psykiatriske pasienter.. :rolleyes: I følge hun selv da.

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

I går påpekte hun hvor diiiger genseren i størrelse small var. Ikke spiseforstyrret hun der, nei :)

LOL. Jeg passer ikke engang i XS for det meste, og jeg har en normal vekt. Trenger ikke ha spiseforstyrrelser bare for at man er liten vet du ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den dagen jeg sitter å kritiserer ei dame fordi hun har "feil" kropp som gravid (wtf?) er den dagen jeg melder meg inn i psykiatrisk institutt. Da har det virkelig gått gale med meg. For det er jo faktisk helt sinnsykt dette her.

At dere gidder å blande dere oppi det der liksom, dere må jo ha alt for mye fritid og altfor lite å ta dere til.

Klage på gravidmage... Det er jo virkelig tragisk

Anonymous poster hash: de2b7...fea

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den dagen jeg sitter å kritiserer ei dame fordi hun har "feil" kropp som gravid (wtf?) er den dagen jeg melder meg inn i psykiatrisk institutt. Da har det virkelig gått gale med meg. For det er jo faktisk helt sinnsykt dette her.

At dere gidder å blande dere oppi det der liksom, dere må jo ha alt for mye fritid og altfor lite å ta dere til.

Men hun vrir jo ansiktet OG har for stor genser også! Dessuten tjener hun for mye penger og bruker sikkert løshår!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL. Jeg passer ikke engang i XS for det meste, og jeg har en normal vekt. Trenger ikke ha spiseforstyrrelser bare for at man er liten vet du ;)

Neinei, du har misforstått. At du bruker XS betyr ikke at du har spiseforstyrrelse. Det er først når du oppgir hvilken størrelse du benytter at du har spiseforstyrrelse.. eller ett sterkt behov for å være ekkel mot de som ikke bruker XS. Og fy skamme seg om du samtidig oppgir at plagget du har på deg er stor i størrelsen. Da har man visstnok spiseforstyrrelse da også. Eller bare en trang til å være ekkel mot de som ikke bruker XS.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes dere at Fotballfrue er noe verre enn de andre bloggerne? Lene Orvik, Cath in the city, Nette Nestea, Kristiana Andersen osv er jo også rene reklameblogger, de skriver om nesten de samme tingene, fronter et helt absurd forbruk osv, samt samtlige av de fremstår som om de lever det perfekte livet.. Jeg synes ikke Fotballfrue er noe verre enn disse!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Neinei, du har misforstått. At du bruker XS betyr ikke at du har spiseforstyrrelse. Det er først når du oppgir hvilken størrelse du benytter at du har spiseforstyrrelse.. eller ett sterkt behov for å være ekkel mot de som ikke bruker XS. Og fy skamme seg om du samtidig oppgir at plagget du har på deg er stor i størrelsen. Da har man visstnok spiseforstyrrelse da også. Eller bare en trang til å være ekkel mot de som ikke bruker XS.

Men fra spøk til alvor her: Har fotballfrue hetset de som bruker annet enn xs da? :P For jeg har ikke sett noe sånt altså, men om hun har gjort det så er det veldig dumt. Det er en del i denne tråden som har hetset fotballfrue for at hun er slank, og da hetser de alle andre som er slanke også. Siden fotballfrue tydeligvis i følge noen her inne er dritstygg fordi hun er slank og at hun har spiseforstyrrelser, så betyr det at de også mener at jeg er dritstygg fordi at jeg er slank (noe jeg faktisk ikke kan noe for!) og at jeg også da har spiseforstyrrelser.

På meg nå har jeg på meg et skjørt i XS og det er så stort at det nesten ramler av meg, så det er stort i størrelsen. Men det betyr verken at jeg ser ned på alle som bruker større enn XS eller at jeg mener at XS er en stor størrelse..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...