AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3761 Del Skrevet 10. oktober 2013 De fleste takler dette mer enn fint, slik ballast får man nemlig hjemmefra. Nei, de gjør ikke det. Blant de som ligger øverst på blogglisten er det svært mange som har fikset på utseendet sitt og retusjerer bildene sine til det igjenkjennelige. Det er neppe et tegn på at de takler kritikken fint, eller hva? Igjen og igjen ser man at mennesker, og først og fremst, kvinner, som lever i medias søkelys gir uttrykk for at det er et umenneskelig press på utseendet deres. Og uansett, hva har dette med mangel på personlig integritet å gjøre? Jeg har aldri beskylt FF for å ha silikonpupper. Setningen jeg skrev var et eksempel, du kan gjerne bytte ut silikonpuppene med løshår eller store og unaturlige lepper. Du kan jo begynne å lese hva andre skriver før du går i forsvarsposisjon. Hun har dessuten uttalt at hun slettes ikke er fremmed for å få silikonpupper og i tillegg har hun fått injeksjoner flere ganger.Anonymous poster hash: 4d333...730 Din kommentar om silikonpupper fremstod i beste fall som ekstremt ladet og spissformulert og førte som nevnt til tre ulike kommentarer om dette rett etterpå. Dersom man får likelydende kommentarer fra mange, kan det være en ide å gå i seg selv og se om man kanskje kan ha formulert seg uheldig. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3762 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hun er da ikke SÅ pen? Bilde, ikke tatt av henne/mannen...http://www.varden.no/polopoly_fs/lars-kristian-eriksen-1.6468968!/image/3408693252.jpg_gen/derivatives/derivative_article_980/3408693252.jpg Men men.. Smaken er som baken. Anonymous poster hash: b60c4...03b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3763 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hun er da ikke SÅ pen? Bilde, ikke tatt av henne/mannen...http://www.varden.no/polopoly_fs/lars-kristian-eriksen-1.6468968!/image/3408693252.jpg_gen/derivatives/derivative_article_980/3408693252.jpg Men men.. Smaken er som baken.Anonymous poster hash: b60c4...03b Begge ser høyst ordinære ut når de ikke er retusjert. Anonymous poster hash: 09884...69f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3764 Del Skrevet 10. oktober 2013 Begge ser høyst ordinære ut når de ikke er retusjert.Anonymous poster hash: 09884...69f Synes ikke det ligner FF i det hele tatt, men ser jo at det er mannen hennes Anonymous poster hash: 029f0...1d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. oktober 2013 #3765 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hurra! Endelig, det beste innlegget i hele tråden :-)Anonymous poster hash: bdf9e...b76 Det synes jeg virkelig ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3766 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvis man er så sart for slik kritikk (som en ung, frisk og pen norsk jente) så er det vel kanskje ikke så lurt å leve på en blogg som kun dreier seg om kropp og utseende? De fleste takler dette mer enn fint, slik ballast får man nemlig hjemmefra. Jeg har aldri beskylt FF for å ha silikonpupper. Setningen jeg skrev var et eksempel, du kan gjerne bytte ut silikonpuppene med løshår eller store og unaturlige lepper. Du kan jo begynne å lese hva andre skriver før du går i forsvarsposisjon. Hun har dessuten uttalt at hun slettes ikke er fremmed for å få silikonpupper og i tillegg har hun fått injeksjoner flere ganger. Anonymous poster hash: 4d333...730 Er temmelig sikker på at selvfølelsen din heller ikke ville vært på topp etter ørten stengte tråder pga. mobbing der det ble påpekt feil på utseendet (hun kan nesten ikke legge ut et bilde før noen skal påpeke hvor rart det ser ut med "vridd" leppe, at hun ikke smiler, rar vinkel, skjuler et eller annet, hårforlengelse, skjuler babymage. Strengt tatt, om hun har lyst til å gjøre alt dette så er det vel opp til henne og ikke dere...? Føler dere at det er deres plikt i å avsløre hvor ond hun er for verden? Lever dere i hennes verden og skal "hjelpe" henne til å forandre seg slik at hun passer inn slik dere vil? Man er heldigvis fri til å gjøre nøyaktig det man vil, så lenge det ikke går på bekostning av andre. Om hun har lyst til å skjule magen sin så har hun sin fulle rett til det, hun blir nok ikke en dårlig mor selv om hun ikke strutter med gravidmagen. Har hun uttalt at hun ikke er fremmed for silikon dersom hun føler at det ? For et forferdelig menneske! Jeg tror kritikken har vokst kraftig her fordi utrolig mange gledet seg til å se henne slite, og gå opp i vekt under graviditeten, når ikke dette skjedde og hun er (gud forby) lykkelig, tilfreds og i god form, så virker det som det tiltet for mange. Det skinner så godt gjennom at dere ønsker henne alt vondt. Det jeg ikke skjønner er at uansett hvor mange stygge, unnskyld konstruktive, kommentarer dere kommer med så er det hun som kommer seirende ut av det, mens dere som oser sinne og bitterhet bruker tiden deres på noe så lite konstruktivt, selvdestruktivt og slemt som det å lete etter feil hos mennesker dere forakter. Er ikke det veldig trist egentlig? Føler dere en lykkefølelse av å ramse opp feil, eller noe dere er uenige med? Føles det bedre? Dette er så langt fra konstruktiv debatt som det er mulig å komme, her handler det om en flokkmentalitet som rotter seg sammen mot et menneske de føler de må "ta". Det er ikke ungdomsskole-oppførsel engang, men primitivt instinkt som roper usikkerhet om egen person. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3767 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hun er da ikke SÅ pen? Bilde, ikke tatt av henne/mannen...http://www.varden.no/polopoly_fs/lars-kristian-eriksen-1.6468968!/image/3408693252.jpg_gen/derivatives/derivative_article_980/3408693252.jpg Men men.. Smaken er som baken. Anonymous poster hash: b60c4...03b noen år siden det der, men likevel.. Den hånden... Grøss! Anonymous poster hash: 6243e...d33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 10. oktober 2013 #3768 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er nesten sånn at jeg begynner å be for dere her i denne tråden, selv om jeg ikke er særlig religiøs av meg. Be for at dere finner hjertet og samvittigheten deres igjen, om dere noen gang var i besittelse av sånt noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3769 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er temmelig sikker på at selvfølelsen din heller ikke ville vært på topp etter ørten stengte tråder pga. mobbing der det ble påpekt feil på utseendet (hun kan nesten ikke legge ut et bilde før noen skal påpeke hvor rart det ser ut med "vridd" leppe, at hun ikke smiler, rar vinkel, skjuler et eller annet, hårforlengelse, skjuler babymage. Strengt tatt, om hun har lyst til å gjøre alt dette så er det vel opp til henne og ikke dere...? Føler dere at det er deres plikt i å avsløre hvor ond hun er for verden? Lever dere i hennes verden og skal "hjelpe" henne til å forandre seg slik at hun passer inn slik dere vil? Man er heldigvis fri til å gjøre nøyaktig det man vil, så lenge det ikke går på bekostning av andre. Om hun har lyst til å skjule magen sin så har hun sin fulle rett til det, hun blir nok ikke en dårlig mor selv om hun ikke strutter med gravidmagen. Har hun uttalt at hun ikke er fremmed for silikon dersom hun føler at det ? For et forferdelig menneske! Jeg tror kritikken har vokst kraftig her fordi utrolig mange gledet seg til å se henne slite, og gå opp i vekt under graviditeten, når ikke dette skjedde og hun er (gud forby) lykkelig, tilfreds og i god form, så virker det som det tiltet for mange. Det skinner så godt gjennom at dere ønsker henne alt vondt. Det jeg ikke skjønner er at uansett hvor mange stygge, unnskyld konstruktive, kommentarer dere kommer med så er det hun som kommer seirende ut av det, mens dere som oser sinne og bitterhet bruker tiden deres på noe så lite konstruktivt, selvdestruktivt og slemt som det å lete etter feil hos mennesker dere forakter. Er ikke det veldig trist egentlig? Føler dere en lykkefølelse av å ramse opp feil, eller noe dere er uenige med? Føles det bedre? Dette er så langt fra konstruktiv debatt som det er mulig å komme, her handler det om en flokkmentalitet som rotter seg sammen mot et menneske de føler de må "ta". Det er ikke ungdomsskole-oppførsel engang, men primitivt instinkt som roper usikkerhet om egen person. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Du gjør FF til et offer. Slutt med det, den eneste som taper på det er FF selv. FF er svært omdiskutert, det har hun stort sett alltid vært. En del jenter er sikkert misunnelige og forfekter de tingene du peker i begynnelsen her, men min oppfatning er ganske annerledes. Folk reagerer på at hun til stadighet lyver, retusjerer bilder i så stor stil at hun knapt er gjenkjennelig i levende live. Hun og ektemannen har x antall ganger lagt seg ut med andre kjendiser, journalister og andre når de ikke får det som de selv vil eller når man sier dem imot. Så fort FF blir kritisert graver hun seg ned i offergraven uten å vise evne til å ta imot konstruktiv kritikk. Hva angår kroppsidealer og alt det som hører til (og som nok er mest debattert) vil jeg ikke gå inn på dette da mine synspunkter faller inn under spekulasjoner hos kvinneguiden. Du påpeker en rekke ting som mange reagerer på, og for å summere det hele; kvinnen ikler seg en maske fra morgen til kveld og på bloggen er det det reneste maskeradeball. Hvorfor ikke kvitte seg med løshåret, nøye seg med fine, aldrende og naturlige smilerynker og være glad i den flotte jenta hun fra naturens side er? Det blir litt som når Lene Alexandra eller andre skal fronte "vær-glad-i-deg-selv"-mentaliteten samtidig som man står først i bresjen for å trikse med utseendet for å unngå det unngåelge; alderdommen. Fellesnevneren for mange av disse jentene er en svært dårlig selvtillit til å begynne med, derfor blir man ofte på sett og vis avhengig av en konstant begjæring og oppmerksomhet fra andre på eget utseende. Anonymous poster hash: 4d333...730 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3770 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du gjør FF til et offer. Slutt med det, den eneste som taper på det er FF selv. FF er svært omdiskutert, det har hun stort sett alltid vært. En del jenter er sikkert misunnelige og forfekter de tingene du peker i begynnelsen her, men min oppfatning er ganske annerledes. Folk reagerer på at hun til stadighet lyver, retusjerer bilder i så stor stil at hun knapt er gjenkjennelig i levende live. Hun og ektemannen har x antall ganger lagt seg ut med andre kjendiser, journalister og andre når de ikke får det som de selv vil eller når man sier dem imot. Så fort FF blir kritisert graver hun seg ned i offergraven uten å vise evne til å ta imot konstruktiv kritikk. Hva angår kroppsidealer og alt det som hører til (og som nok er mest debattert) vil jeg ikke gå inn på dette da mine synspunkter faller inn under spekulasjoner hos kvinneguiden. Du påpeker en rekke ting som mange reagerer på, og for å summere det hele; kvinnen ikler seg en maske fra morgen til kveld og på bloggen er det det reneste maskeradeball. Hvorfor ikke kvitte seg med løshåret, nøye seg med fine, aldrende og naturlige smilerynker og være glad i den flotte jenta hun fra naturens side er? Det blir litt som når Lene Alexandra eller andre skal fronte "vær-glad-i-deg-selv"-mentaliteten samtidig som man står først i bresjen for å trikse med utseendet for å unngå det unngåelge; alderdommen. Fellesnevneren for mange av disse jentene er en svært dårlig selvtillit til å begynne med, derfor blir man ofte på sett og vis avhengig av en konstant begjæring og oppmerksomhet fra andre på eget utseende. Anonymous poster hash: 4d333...730 Poenget mitt er at selv om hun gjør alle disse tingene, så er hun i sin fulle rett til å gjøre det. Man kan være glad i seg selv til tross for at man bruker sminke, vil ha fyldigere lepper, og gå med løshår. Hvem vil vel ikke være på sitt beste? Det ligger i kvinners natur å ville føle seg bra og se bra ut om det så er sminke, flotte klær, brunfarge, smykker, løshåer etc. Jeg fremstiller ikke Caroline som et offer, det gjør folk som må påpeke alt de finner galt med henne, hun er ikke et offer, men det er ikke rart i at folk reagerer på mobbing og hets, og det er godt å se at folk setter spørsmålstegn på hvordan folk oppfører seg her, det er latterlig og flaut å lese gjennom. En ting er konstruktiv kritikk, men dette? Bare se daglig må moderatorer fungere som rektor og slette hauger av hets og spekuleringer, slik blir det ikke av konstruktiv kritikk. Bare se to kommentarer over innlegget ditt f.eks. At noen kan rettferdigjøre slik oppførsel er for meg utrolig. Dette er intet annet enn janteloven, må jekke henne ned fordi noen ikke takler det å se at mennesker lever livet sitt på sin egen måte. Hvorfor bry seg? Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3771 Del Skrevet 10. oktober 2013 Poenget mitt er at selv om hun gjør alle disse tingene, så er hun i sin fulle rett til å gjøre det. Man kan være glad i seg selv til tross for at man bruker sminke, vil ha fyldigere lepper, og gå med løshår. Hvem vil vel ikke være på sitt beste? Det ligger i kvinners natur å ville føle seg bra og se bra ut om det så er sminke, flotte klær, brunfarge, smykker, løshåer etc. Jeg fremstiller ikke Caroline som et offer, det gjør folk som må påpeke alt de finner galt med henne, hun er ikke et offer, men det er ikke rart i at folk reagerer på mobbing og hets, og det er godt å se at folk setter spørsmålstegn på hvordan folk oppfører seg her, det er latterlig og flaut å lese gjennom. En ting er konstruktiv kritikk, men dette? Bare se daglig må moderatorer fungere som rektor og slette hauger av hets og spekuleringer, slik blir det ikke av konstruktiv kritikk. Bare se to kommentarer over innlegget ditt f.eks. At noen kan rettferdigjøre slik oppførsel er for meg utrolig. Dette er intet annet enn janteloven, må jekke henne ned fordi noen ikke takler det å se at mennesker lever livet sitt på sin egen måte. Hvorfor bry seg? Anonymous poster hash: d1ced...5cd Her lyver du. Ingen kvinner med god selvtillit må ha hår fra fattige, indiske kvinner for å føle seg vel. Ei heller bruke 2 timer for å sminke seg til å se helt annerledes ut. Og ikke minst; retusjere ett hvert bilde av seg selv for å ligne mer på det idealet man har sett for seg. Menn flest liker damer som er naturlige og uten særlig sminke, og det er fullt mulig å være kvinnelig og attraktiv uten alt dette fjaseriet. Når man er et kjent ansikt er det uungåelig at man møter slike idiotiske kommentarer som du peker på, det er bakdelen med å være kjent. FF møter mange meningsmotstandere på bakgrunn av hvordan hun og mannen oppfører seg (og enkelte andre unevnelige aspekter) - jeg er helt sikker på at disse trådene aldri ville ha hatt så stor oppslutning dersom alt dette ikke fant sted. Anonymous poster hash: 4d333...730 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3772 Del Skrevet 10. oktober 2013 Her lyver du. Ingen kvinner med god selvtillit må ha hår fra fattige, indiske kvinner for å føle seg vel. Ei heller bruke 2 timer for å sminke seg til å se helt annerledes ut. Og ikke minst; retusjere ett hvert bilde av seg selv for å ligne mer på det idealet man har sett for seg. Menn flest liker damer som er naturlige og uten særlig sminke, og det er fullt mulig å være kvinnelig og attraktiv uten alt dette fjaseriet. Når man er et kjent ansikt er det uungåelig at man møter slike idiotiske kommentarer som du peker på, det er bakdelen med å være kjent. FF møter mange meningsmotstandere på bakgrunn av hvordan hun og mannen oppfører seg (og enkelte andre unevnelige aspekter) - jeg er helt sikker på at disse trådene aldri ville ha hatt så stor oppslutning dersom alt dette ikke fant sted. Anonymous poster hash: 4d333...730 Å rettferdigjøre drittslening av at hun bruker skjønnhetsprodukter blir for meg helt på viddene. Ingen fortjener å hetses pga dette. Og man kan rettferdigjøre slikt så mye man vil, men det gjør det ikke mer riktig. Liker man ikke noe så er man fri til å ignorere det, det er fordelen med å leve i Norge. Eller i det minste klare å holde det på et konstruktivt og saklig nivå, noe som er bevist i x-antall tråder ikke er mulig. Hvorfor en slik trang å henge seg opp i en person man ikke engang liker..? Et felleskap der likesinnede kan møtes og sammen gå til angrep på noen? Er det ikke slikt man gjør når man er 14 år og går på ungdomskolen? Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3773 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kan jeg spørre deg hvordan hun kler seg til vanlig? Går hun rundt i dette som vi ser på bloggen? Og hvordan fremstår hun som person? Anonymous poster hash: a252a...89e Har sett henne ved mange ulike anledninger. Sist gang jeg så henne, gikk hun i akkurat det hun hadde tatt bilde av på bloggen :-) En annen gang så jeg henne faktisk på kjøpesenteret med treningsklær De aller fleste gangene jeg har sett henne, har hun hatt pene klær på seg. Utenom når hun trener på Elixia, da er det treningstøy. Hun fremstår som en faktisk litt sjenert og rolig person. Har ikke snakket med henne ordentlig, men bare korte setninger. Veldig hyggelig dame. Tror vi alle må huske at bloggen ikke ER Caroline. På bloggen er hun Fotballfrue. Anonymous poster hash: 53447...bfe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3774 Del Skrevet 10. oktober 2013 Å rettferdigjøre drittslening av at hun bruker skjønnhetsprodukter blir for meg helt på viddene. Ingen fortjener å hetses pga dette. Og man kan rettferdigjøre slikt så mye man vil, men det gjør det ikke mer riktig. Liker man ikke noe så er man fri til å ignorere det, det er fordelen med å leve i Norge. Eller i det minste klare å holde det på et konstruktivt og saklig nivå, noe som er bevist i x-antall tråder ikke er mulig. Hvorfor en slik trang å henge seg opp i en person man ikke engang liker..? Et felleskap der likesinnede kan møtes og sammen gå til angrep på noen? Er det ikke slikt man gjør når man er 14 år og går på ungdomskolen? Anonymous poster hash: d1ced...5cd Da får du "angripe" de som gjør det da? Det er åpenbart at du synes synd på FF - hun lever ut sin drøm som bloggprinsesse hvor hun tjener svært store penger. Dette virker å være et altomfattende mål, og da har vel fruen oppnådd det hun ville, med mer? Det at folk reagerer på hennes løgner og avvikende adferd hva angår konstruktiv kritikk (ja, for hun svarer aldri på dette). Jeg forstår at hun ikke svarer på kommentarer som at løshåret ser stygt ut osv og andre latterligheter, men når journalister og andre kommer med velfunderte spørsmål og betraktninger løper hun inn i hiet så fort hun kan. For min egen del er ikke FF en dronningmaur på toppen av ei tue som skal ta i mot all dritt - det er svært mange kvinner som er som henne og jeg akkurat like lite sansen for dem alle sammen. Det finnes mange mennesker som tror at livet - og ikke minst lykken - dreier seg om et sykelig konsum. Det er deres tap, og jeg har ikke et behov for å dra dem ut av såpeboblen. Jeg skal ikke spekulere i dine motiver her, men hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at dette var personlig. Anonymous poster hash: 4d333...730 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3775 Del Skrevet 10. oktober 2013 Dagens antrekk var ikke særlig pent. Anonymous poster hash: 6195d...bdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3776 Del Skrevet 10. oktober 2013 Da får du "angripe" de som gjør det da? Det er åpenbart at du synes synd på FF - hun lever ut sin drøm som bloggprinsesse hvor hun tjener svært store penger. Dette virker å være et altomfattende mål, og da har vel fruen oppnådd det hun ville, med mer? Det at folk reagerer på hennes løgner og avvikende adferd hva angår konstruktiv kritikk (ja, for hun svarer aldri på dette). Jeg forstår at hun ikke svarer på kommentarer som at løshåret ser stygt ut osv og andre latterligheter, men når journalister og andre kommer med velfunderte spørsmål og betraktninger løper hun inn i hiet så fort hun kan. For min egen del er ikke FF en dronningmaur på toppen av ei tue som skal ta i mot all dritt - det er svært mange kvinner som er som henne og jeg akkurat like lite sansen for dem alle sammen. Det finnes mange mennesker som tror at livet - og ikke minst lykken - dreier seg om et sykelig konsum. Det er deres tap, og jeg har ikke et behov for å dra dem ut av såpeboblen. Jeg skal ikke spekulere i dine motiver her, men hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at dette var personlig. Anonymous poster hash: 4d333...730 Hva hun velger å svare på eller ikke er opp til henne selv, og jeg forstår meget godt hvorfor hun ikke velger å svare på negative innlegg men heller fokuserer på de positive. Hun har ingen grunn til å måtte forsvare seg... Synes det er litt fascinerende å se hvor mange som krever at hun skal forandre seg, som om noen har noe med hvordan hun velger å leve. Jeg har ingen interesse av fotballfrue, tråden kunne handlet om noen helt andre, det jeg reagerer på er hvordan tilsynelatende voksne mennesker kan oppføre seg mot andre, og at de selv ikke evner å se hva de driver med. Ikke rart det flere ganger i året må lages kampanjer mot nettmobbing når det faktisk finnes voksne personer som holder på slik som i denne tråden... Og hva slags holdninger lærer ungjenter seg når selv foreldre mobber anonymt på et forum. Jeg driter i hva hun gjør med sitt liv og det er ikke noe vits i å ramse det opp heller for min del. Jeg synker ikke så lavt at jeg forteller andre voksne mennesker om hvordan de skal leve livet sitt. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3777 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva hun velger å svare på eller ikke er opp til henne selv, og jeg forstår meget godt hvorfor hun ikke velger å svare på negative innlegg men heller fokuserer på de positive. Hun har ingen grunn til å måtte forsvare seg... Synes det er litt fascinerende å se hvor mange som krever at hun skal forandre seg, som om noen har noe med hvordan hun velger å leve. Jeg har ingen interesse av fotballfrue, tråden kunne handlet om noen helt andre, det jeg reagerer på er hvordan tilsynelatende voksne mennesker kan oppføre seg mot andre, og at de selv ikke evner å se hva de driver med. Ikke rart det flere ganger i året må lages kampanjer mot nettmobbing når det faktisk finnes voksne personer som holder på slik som i denne tråden... Og hva slags holdninger lærer ungjenter seg når selv foreldre mobber anonymt på et forum. Jeg driter i hva hun gjør med sitt liv og det er ikke noe vits i å ramse det opp heller for min del. Jeg synker ikke så lavt at jeg forteller andre voksne mennesker om hvordan de skal leve livet sitt. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Du møter deg selv i døren med dette svadaet. Piss off. Anonymous poster hash: 2d607...8e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3778 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva hun velger å svare på eller ikke er opp til henne selv, og jeg forstår meget godt hvorfor hun ikke velger å svare på negative innlegg men heller fokuserer på de positive. Hun har ingen grunn til å måtte forsvare seg... Synes det er litt fascinerende å se hvor mange som krever at hun skal forandre seg, som om noen har noe med hvordan hun velger å leve. Jeg har ingen interesse av fotballfrue, tråden kunne handlet om noen helt andre, det jeg reagerer på er hvordan tilsynelatende voksne mennesker kan oppføre seg mot andre, og at de selv ikke evner å se hva de driver med. Ikke rart det flere ganger i året må lages kampanjer mot nettmobbing når det faktisk finnes voksne personer som holder på slik som i denne tråden... Og hva slags holdninger lærer ungjenter seg når selv foreldre mobber anonymt på et forum. Jeg driter i hva hun gjør med sitt liv og det er ikke noe vits i å ramse det opp heller for min del. Jeg synker ikke så lavt at jeg forteller andre voksne mennesker om hvordan de skal leve livet sitt.Anonymous poster hash: d1ced...5cd Leser FF denne tråden eller andre tråder som omhandler henne? Hun har visst skrevet i kommentarfeltet på bloggen at hun ikke leser det som skrives om henne på diverse forum. Det man ikke vet har man som kjent ikke vondt av. Noe annet er hvis noen mobber henne direkte, ansikt til ansikt, men det har jeg aldri hørt at hun opplever. Tvert imot tror jeg folk som møter henne hilser og smiler og kanskje veksler noen ord, hun har ivertfall skrevet at dette bare er hyggelig. Og til dere som alltid "forlanger" link til hennes uttalelser, så har jeg dessverre ikke det, da jeg ikke leser bloggen hennes fast, bare innom av og til. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3779 Del Skrevet 10. oktober 2013 Leser FF denne tråden eller andre tråder som omhandler henne? Hun har visst skrevet i kommentarfeltet på bloggen at hun ikke leser det som skrives om henne på diverse forum. Det man ikke vet har man som kjent ikke vondt av. Noe annet er hvis noen mobber henne direkte, ansikt til ansikt, men det har jeg aldri hørt at hun opplever. Tvert imot tror jeg folk som møter henne hilser og smiler og kanskje veksler noen ord, hun har ivertfall skrevet at dette bare er hyggelig. Og til dere som alltid "forlanger" link til hennes uttalelser, så har jeg dessverre ikke det, da jeg ikke leser bloggen hennes fast, bare innom av og til. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Så baksnakking av folk er helt i orden i din verden? Anonymous poster hash: dc3ea...576 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3780 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du møter deg selv i døren med dette svadaet. Piss off. Anonymous poster hash: 2d607...8e8 Hehe, svada ja...Så tøffe vi var da ";)" Mistenker at majoriteten her er 14 år, hvertfall når det kommer kommentarer som den over her. Ingen oppegående og selvsikre kvinner bruker dagen sin på å snakke dritt om folk de ikke kjenner på et forum, det hørtes forferdelig trist ut bare, ikke rart det er så mye sinne og bitterhet i denne tråden. Bare synd at "Fotballfrue" ler hele veien til banken med klikkene dere gir henne daglig. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg