Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Konstruktivt, sa du?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Nei, det sa jeg aldri.

Anonymous poster hash: 92a08...3de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utrolig at ikke andre bloggere blir diskutert på denne måten. Ingen kjendiser heller forsåvidt. Utrolig merkelig siden de er rike og pene - og alle andre bare er sååå sjalu. Har egentlig ingenting med ff å gjøre, det er resten av norge det er noe galt med.

Og hvem over 16 er sjalu på livet til ff??? Tuller dere eller? Jeg lurer helt seriøst. Hvem F ønsker å leve så til de grader anstrengt og tilgjort? Haha

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde egentlig holde kjeft, men jeg er så dritt lei at det er OK å mobbe offentlige personer. En ting er å snakke med venner om noen og le litt av det. En annen ting er at media gjør det og at det blir tema i offtentlige forum og på Facebook og mange, mange andre steder.

Og det "morsomme" er at de som holder på verst er de som også skriker høyest om mobbing på skolen, nettmobbing osv. Men det er liksom helt greit å kalle kjendis ABC og politiker CBA både stygge, feite, dumme osv. Hva forteller dere barna deres (eller andres barn) ved å uttrykke dere selv på en slik måte? Er det plutselig greit å mobbe nå? Å snakke skit om andre? Og aller helst for ting som kropp, klær, hårfarge? Patetisk.

Endret av Lea2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til restylanen var fordi mange av leserne hennes hadde kritisert henne for den smale leppen. Det skrev hun for lenge siden, hun innrømmet hun ble påvirket og fylte på. Tydligvis likte hun store lepper og fortsatte.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Når FF lar seg påvirke av kommentarer ang. overleppen sin til å ta restylane, hvorfor er det så bak mål å hevde at unge jenter lar seg påvirke av FF?!?!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når FF lar seg påvirke av kommentarer ang. overleppen sin til å ta restylane, hvorfor er det så bak mål å hevde at unge jenter lar seg påvirke av FF?!?!

Som om nettmobbing og hets er så mye bedre for ungdommen. Fotballfrue er hvertfall ei positiv jente som ikke sprer dritt eller sårer andre mennesker, og så lenge man ikke gjør noen andre fortred så kan man vel gjøre nøyaktig det man vil og være den man ønsker. Å påstå at all dritten og stygge kommentarer rettet mot henne er for å forsvare skjøre ungdommer er ren bullshit og ansvarfraskrivelse.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om nettmobbing og hets er så mye bedre for ungdommen. Fotballfrue er hvertfall ei positiv jente som ikke sprer dritt eller sårer andre mennesker, og så lenge man ikke gjør noen andre fortred så kan man vel gjøre nøyaktig det man vil og være den man ønsker. Å påstå at all dritten og stygge kommentarer rettet mot henne er for å forsvare skjøre ungdommer er ren bullshit og ansvarfraskrivelse.

Øh.. ditt innlegg har hva med innholdet i mitt innlegg å gjøre?

Tilføyelse: .. og det jeg har uthevet ved leserne av denne tråden er så langt fra sannheten som det er mulig å komme!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FF har da vært svært så lettkledd flere titalls ganger og hun lever av kroppen sin.

You do the math.

Sorry, men det gir fortsatt ikke mening.

Siden hun har vært lettkledd før hun ble gravid må hun være lettkledd nå også? For ikke å miste personlig integritet.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh.. ditt innlegg har hva med innholdet i mitt innlegg å gjøre?

Du skrev at unge jenter påvirkes av at Fotballfrue, og jeg skrev at også mobbing og hets påvirker unge jenter. Simple as that.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev at unge jenter påvirkes av at Fotballfrue, og jeg skrev at også mobbing og hets påvirker unge jenter. Simple as that.

Les igjen hva jeg skrev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det gir fortsatt ikke mening.

Siden hun har vært lettkledd før hun ble gravid må hun være lettkledd nå også? For ikke å miste personlig integritet.

Det har jeg vel aldri sagt?

Å drive en slik blogg er synonymt med å selge sjelen sin for penger. Den mistet hun for lenge siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vel aldri sagt?

Å drive en slik blogg er synonymt med å selge sjelen sin for penger. Den mistet hun for lenge siden.

Hun har mistet sjelen sin ja.. Konstruktivt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har mistet sjelen sin ja.. Konstruktivt.

En sjel kan man ikke miste. Integriteten, derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser ikke bloggen, men følger derimot med på ff-tråden på kvinneguiden.

Jeg vil hevde at også motstanderne av fotballfrue.no som klikker seg inn på bloggen titt og ofte, er en viktig det av produktet som ekteparet Eriksen selger (ikke produktene, men produktet fotballfrue.no). Tenk på det når dere er kritiske til det dere mener er negativ påvirkning av f.eks unge lesere. Dere bidrar til å holde liv i denne bloggen i dens nåværende form.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persondiskusjon kan vi ta på PM, bare gi meg lyd og du vil få melding.

Sende PM til en AB?

Meg bekjent foregår det ingen persondiskusjon er. Du har beskyldt meg for stråmannsargumentasjon, jeg har bedt deg komme med eksempler på dette. De eksemplene får du komme med her, either put up or shut up.

Jo, det er veldig enkelt - det eneste man trenger er selvrespekt og integritet. Fruen har selv valgt dette livet og virket sitt, hun er da vitterlig sine egne valg ansvarlig, akkurat som at hennes lesere er ansvarlig for deres egne valg likegyldig av påvirkninger. Det å la seg påvirke av en helt sykelig skjønnhetstrend og skjønnhetsindustri er bare svakt, det samme gjelder massekonsum, noe disse bloggerne fronter for fulle mugger.

Synes det er trist at du ikke er i stand til å se hvordan vedvarende kritikk av utseendet kan gi en person komplekser. Synes det virker litt uforsonlig omtale mennesker som kjenner på det presset som svake.

Uansett: Tror du det vitner om integritet når du indirekte beskylder FF for å overføre dårlige verdier som plastisk kirurgi (silikonpupper) til barn, selv om du er klar over at hun ikke har gjort dette? Det var iallfall tre ulike personer som reagerte på den kommentaren fra din side som sterkt misvisende.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg MÅ bare.. Da jeg var gravid hadde jeg hverken stor eller liten mage. Den var nå som den var. Men når jeg lå på rygg eller strekte meg så ble det bare en liten hump. Så ja, magen kan se veeeldig mye mindre ut når man ligger eller står i enkelte stillinger.

Jeg driter i om ff har stor eller liten mage, men jeg kjenner jeg blir litt sånn wtf når hun BARE legger ut bilder der hun ligger på mage/strekker seg/vrir seg unna/kler ser i løse klær/osv osv når hun liksom skal "vise" magen. Og så klager hun etterpå at "HUFF jeg blir såå sliten av alle kommentarene over hvor liten magen er"

Når man gjemmer bort magen for å fiske etter tynn-kommentarer, når man velger klær og utstyr til sitt første barn på grunnlag av hva man kan tjene mest penger på, når man bruker restylane, parykk, løsnegler, fake tan, bleker tenner, har falske vipper osv ovs samtidig som man liksom skal stå for å være så fryktelig stolt av hvordan man er skapt, når man ikke kan skrive om politikk fordi man selv mener man har så fryktelig stor påvirkningskraft på unge jenter - samtidig som man fremmer et helt forvrengt kroppsbilde, et helt ENORMT overforbruk, og fremstiller det og skal få et barn som å få en liten lekedukke, når man redigerer bilder og nekter for det, når man sletter alle kritiske kommentarer osv osv, så er det kanskje ikke så rart at man blir kritisert... Av alt fra kjendiser, journalister, lesere, tidligere samarbeidspartnere and sooo on.

Anonymous poster hash: 99d50...ca5

Hurra! Endelig, det beste innlegget i hele tråden :-)

Anonymous poster hash: bdf9e...b76

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en gjeng sure kjerringer dere er.

Du vet, folk må ha et sted som de kan vende bitterheten sin mot. Nå er de igang med snoking i økonomien hennes. Jippiiii Det er fremdeles håp for verden...

Anonymous poster hash: 75669...9d1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli kritisert for jobben man gjør, for måten man er på mot andre eller å få konstruktriv kritikk fra familie, venner eller på jobb er noe ganske annet enn å kritisere et menneske for at han/hun gjør det hun har lyst til (evt. tjener penger på) og i tillegg kritisere om han/hun er en god foreldre uten engang å kjenne annet enn den offentlige figuren.

Det er bare synsing, rykter, misunnelse (hah.. jah... for det kan skje), jantelov og mindreverdighetskomplekser.

Jeg kan gjerne småfnise og sladre litt av folk (kjendis eller ikke) med folk jeg kjenner, men dette blir for banalt. Men den som blir diskutert tjener sikkert på dette, for alle er jo så engasjerte og det ble sikkert noen flere treff og følgere ut av denne tråden også.

Endret av Lea2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, folk må ha et sted som de kan vende bitterheten sin mot. Nå er de igang med snoking i økonomien hennes. Jippiiii Det er fremdeles håp for verden... Anonymous poster hash: 75669...9d1

jepp, går ikke en dag uten en eller annet kvinnemenneske må ha litt utblåsning på fotballfruetråden. Caroline er pen og lever livet ut, slikt må da vel bare provosere..hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sende PM til en AB?

Meg bekjent foregår det ingen persondiskusjon er. Du har beskyldt meg for stråmannsargumentasjon, jeg har bedt deg komme med eksempler på dette. De eksemplene får du komme med her, either put up or shut up.

Synes det er trist at du ikke er i stand til å se hvordan vedvarende kritikk av utseendet kan gi en person komplekser. Synes det virker litt uforsonlig omtale mennesker som kjenner på det presset som svake.

Uansett: Tror du det vitner om integritet når du indirekte beskylder FF for å overføre dårlige verdier som plastisk kirurgi (silikonpupper) til barn, selv om du er klar over at hun ikke har gjort dette? Det var iallfall tre ulike personer som reagerte på den kommentaren fra din side som sterkt misvisende.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Hvis man er så sart for slik kritikk (som en ung, frisk og pen norsk jente) så er det vel kanskje ikke så lurt å leve på en blogg som kun dreier seg om kropp og utseende? De fleste takler dette mer enn fint, slik ballast får man nemlig hjemmefra.

Jeg har aldri beskylt FF for å ha silikonpupper. Setningen jeg skrev var et eksempel, du kan gjerne bytte ut silikonpuppene med løshår eller store og unaturlige lepper. Du kan jo begynne å lese hva andre skriver før du går i forsvarsposisjon. Hun har dessuten uttalt at hun slettes ikke er fremmed for å få silikonpupper og i tillegg har hun fått injeksjoner flere ganger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...