annsme89 Skrevet 10. oktober 2013 #3721 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor i innlegget finner du at denne personen har skrevet "alle her inne" ? Du overdriver jo like mye selv ved å skrive det. Jeg synes det er dumt at dere som diskuterer saklige ting her inne skal ta dere nær av det hver gang noen åpenbart reagerer på det som er usakligheter og mobbing! Anonymous poster hash: 17c2a...98e Poenget er at tråden fylles opp av kommentarer om hvor tragiske og sjalue de som kritiserer FF er. Tråden sporer av! Kan vi kanskje holde oss til tema? Det er veldig irriterende å lese gjennom innlegg på innlegg som påpeker hvor elendige de som diskuterer FF er. Tråden blir ikke mer konstruktiv av dette! Angående magebilder, synes jeg FF selv har lagt opp til dette "maset" som hun kaller det. Først og fremst har hun alltid vært glad i å vise fram magen sin, helst fra en vinkel som gjør den tynnest mulig. Da hun ble gravid viste hun den fram helt fram til hun selv (min teori) mente den hadde blitt større. Det er normalt at gravidmagen titter fram til slutt, selv om man er fotballfrue i størrelse xxs. Derfor har hun skjult den ganske godt, og brukt klær for å dekke den til. Dette regner jeg med er fordi hun kanskje syntes magen var i et mellomstadie mellom "større" og synlig gravid. Det kan jeg på en måte forstå. Mange har det jo sånn, at det ser ut som man har lagt på seg litt før man tydelig kan se at man faktisk er gravid. Men etter at magen var godt synlig, har hun vist seg i rare og helt vridde positurer. Og det er derfor jeg synes det skurrer litt. Når man er så langt i svangerskapet som henne, er det jo ikke tvil om at en er gravid, som forklarer den store magen. Hvorfor føler hun et behov for å "skjule" den? Når folk så spør hvorfor hun holder på slik, og ikke heller bare tar et ordentlig profilbilde, svarer hun med at det bare er mas hele tiden. Hadde hun gjort som de fleste gjør når man er gravid, hadde ikke folk stusset over bildene hennes heller (å ta bare noen bilder for å vise fram magen slik den er). Selvfølgelig har hun ingen plikt til å legge ut gravidbilder, men når hun selv velger å gjøre dette, i vridde positurer, må hun nesten takle å få respons. Det kan godt tenkes hun ikke er stolt av magen sin, og synes det er vanskelig at kroppen har forandret seg. Det er nok mange som har det slik, og det er jo naturligvis synd. Men hvorfor legge ut bilder i det hele tatt, da? Hvorfor ta på seg offerrollen gang på gang? Det er det jeg ikke forstår - hvorfor ikke bare si at, nei, jeg ønsker ikke dele gravidbilder? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3722 Del Skrevet 10. oktober 2013 Men hvorfor legge ut bilder i det hele tatt, da? Hvorfor ta på seg offerrollen gang på gang? Det er det jeg ikke forstår - hvorfor ikke bare si at, nei, jeg ønsker ikke dele gravidbilder? Hvorfor legge ut bilder i det hele tatt? Fordi bloggen er levebrødet hennes. Synes du hun skal begynne å skifte jobb nå de siste månedene mens hun er gravid? Folk forventer daglige bilder av Fotballfrue på den bloggen, dersom hun kutter ut bilder av seg selv, så vil det gå hardt ut over leserskaren, annonseinntektene, ikke minst adlinks som hun må vise frem klær for å tjene på. Så det er svaret på det. Når det gjelder det at enkelte kritiserer denne tråden og utsagnene her, så er ikke det noe annerledes enn at dere andre kritiserer Fotballfrue. Når dere skriver ting ut på nett, så må dere forvente at folk er kritiske til det og kommenterer deretter, og det er ikke alltid man får de kommentarene man ønsker. Bare spør Fotballfrue! Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3723 Del Skrevet 10. oktober 2013 Poenget er at tråden fylles opp av kommentarer om hvor tragiske og sjalue de som kritiserer FF er. Tråden sporer av! Kan vi kanskje holde oss til tema? Det er veldig irriterende å lese gjennom innlegg på innlegg som påpeker hvor elendige de som diskuterer FF er. Tråden blir ikke mer konstruktiv av dette! Poenget vårt er at det foregår mobbing på høyt nivå her. Det er en grunn til at tråden konstant må modereres. Mindretallet av kritikken er konstruktiv, det meste er usaklig hets. Anonymous poster hash: dc3ea...576 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3724 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvorfor legge ut bilder i det hele tatt? Fordi bloggen er levebrødet hennes. Synes du hun skal begynne å skifte jobb nå de siste månedene mens hun er gravid? Folk forventer daglige bilder av Fotballfrue på den bloggen, dersom hun kutter ut bilder av seg selv, så vil det gå hardt ut over leserskaren, annonseinntektene, ikke minst adlinks som hun må vise frem klær for å tjene på. Så det er svaret på det. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Som sagt, man velger alt dette selv. Penger er da vitterlig ikke alt her i verden, det er sørgelig å bivåne hvordan mennesker lar personlig integritet gå tapt for kapital. Hun hadde fint klart å tjene penger på ad-links selv om klærne viste frem magen. Dette handler nok om noe annet, men det får vi ikke lov til å peke på her inne. Og nei, jeg er ikke "raddis", takk for båssettingen. Anonymous poster hash: 4d333...730 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 10. oktober 2013 #3725 Del Skrevet 10. oktober 2013 Poenget er at tråden fylles opp av kommentarer om hvor tragiske og sjalue de som kritiserer FF er. Tråden sporer av! Kan vi kanskje holde oss til tema? Det er veldig irriterende å lese gjennom innlegg på innlegg som påpeker hvor elendige de som diskuterer FF er. Tråden blir ikke mer konstruktiv av dette! Angående magebilder, synes jeg FF selv har lagt opp til dette "maset" som hun kaller det. Først og fremst har hun alltid vært glad i å vise fram magen sin, helst fra en vinkel som gjør den tynnest mulig. Da hun ble gravid viste hun den fram helt fram til hun selv (min teori) mente den hadde blitt større. Det er normalt at gravidmagen titter fram til slutt, selv om man er fotballfrue i størrelse xxs. Derfor har hun skjult den ganske godt, og brukt klær for å dekke den til. Dette regner jeg med er fordi hun kanskje syntes magen var i et mellomstadie mellom "større" og synlig gravid. Det kan jeg på en måte forstå. Mange har det jo sånn, at det ser ut som man har lagt på seg litt før man tydelig kan se at man faktisk er gravid. Men etter at magen var godt synlig, har hun vist seg i rare og helt vridde positurer. Og det er derfor jeg synes det skurrer litt. Når man er så langt i svangerskapet som henne, er det jo ikke tvil om at en er gravid, som forklarer den store magen. Hvorfor føler hun et behov for å "skjule" den? Når folk så spør hvorfor hun holder på slik, og ikke heller bare tar et ordentlig profilbilde, svarer hun med at det bare er mas hele tiden. Hadde hun gjort som de fleste gjør når man er gravid, hadde ikke folk stusset over bildene hennes heller (å ta bare noen bilder for å vise fram magen slik den er). Selvfølgelig har hun ingen plikt til å legge ut gravidbilder, men når hun selv velger å gjøre dette, i vridde positurer, må hun nesten takle å få respons. Det kan godt tenkes hun ikke er stolt av magen sin, og synes det er vanskelig at kroppen har forandret seg. Det er nok mange som har det slik, og det er jo naturligvis synd. Men hvorfor legge ut bilder i det hele tatt, da? Hvorfor ta på seg offerrollen gang på gang? Det er det jeg ikke forstår - hvorfor ikke bare si at, nei, jeg ønsker ikke dele gravidbilder? Jeg synes dette magstyret er blåst helt ute av proposjoner... Det har jo vært mast nærmest fra dag 1. her inne om hvorfor hun ikke viser magen mer (fra dagen graviditeten ble kjent, ja jeg overdriver nå for å få frem ett poeng). Og når hun la ut et sidebilde av magen (hvor hun ha ett blomstrete skjørt på, så var ikke det bra nok av en eller annen grunn. Da var det vel noe om at magen var for liten. Så var det konstant spekulering om hvorfor hun brukte det og det klesplagget over gravidmagen, hvordan hun gikk ut av bilen og ble fotografert - magen vistes ikke bra nok her heller, hun måtte jo ha gjort noe rart osv. Masse kommentarer på nærmet hvert eneste bilde om at hvorfor hun poserte slik og ikke slik, hvorfor hun benyttet det plagget og ikke det plagget, om magen var liten, mikroskopisk og normal størrelse. Alt på grunn av poseringsbilder som hun ALLTID legger ut. Så kom det ett sidebilde hvor ff gjør tabben med å forsøke å holde ett speilreflekskamera så hun vrir seg bittelitt - ramaskrik tvert! "hun bare mååååå vri på kroppen, klarer ikke å ta ett ordentlig sidebilde" Folk hadde ikke blitt fornøyd UANSETT! Og det er pokker meg ingen rettighet å få se gravidmagen hennes. Og nei, jeg synes så absolutt ikke hun har lagt opp til noe hysteri rundt magen sin selv. Det finnes ikke mange bilder av magen, så hysteriet rundt hvor-er-ffs-gravidmage har folk her inne klart skapt selv ved å ikke være fornøyd med magebildene hun har lagt ut. Det er godt mulig hun i ettertid nå har gått bevisst for å ikke vise den fordi hun ser jo hvordan folk reagerer. Jeg hadde ikke gidda å vist frem gravidmagen til offentligheten om det konstant ble møtt med spekulering for hver eneste feil grader på vinkling av sidebilde, spekulering omkring hvorfor jeg hadde valgt det og det klesplaggte, spekulering om magen som er for liten og er det virkelig noe inni der. Det hele er jo absurd. Ingen har krav på å se andres gravidmage! Leser man alle kommetarene og spekulasjonene rundt gravidmagen her inne så virker det fort ganske hysterisk. Leser man kun boggen og ser bildene der så er det svært lite hysterisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3726 Del Skrevet 10. oktober 2013 Som sagt, man velger alt dette selv. Penger er da vitterlig ikke alt her i verden, det er sørgelig å bivåne hvordan mennesker lar personlig integritet gå tapt for kapital. Hun hadde fint klart å tjene penger på ad-links selv om klærne viste frem magen. Dette handler nok om noe annet, men det får vi ikke lov til å peke på her inne. Og nei, jeg er ikke "raddis", takk for båssettingen. Anonymous poster hash: 4d333...730 Hvor mye personlig integritet forsvinner egentlig av å ikke vise frem magen i en blogg? Anonymous poster hash: dc3ea...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. oktober 2013 #3727 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor i innlegget finner du at denne personen har skrevet "alle her inne" ? Du overdriver jo like mye selv ved å skrive det. Jeg synes det er dumt at dere som diskuterer saklige ting her inne skal ta dere nær av det hver gang noen åpenbart reagerer på det som er usakligheter og mobbing! Anonymous poster hash: 17c2a...98e "Denne personen" er ikke alene om å skrive slike innlegg, kjære deg. Nå henvender jo du deg til meg ved å kalle meg "dere", kan du hente frem et innlegg jeg har skrevet her inne som er mobbing eller hets? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. oktober 2013 #3728 Del Skrevet 10. oktober 2013 "Denne personen" er ikke alene om å skrive slike innlegg, kjære deg. Nå henvender jo du deg til meg ved å kalle meg "dere", kan du hente frem et innlegg jeg har skrevet her inne som er mobbing eller hets? Tror du misforstod; "dere" i den posten, var "dere som diskuterer saklig", ikke "dere som mobber og hetser". Så da faller du inn i den kategorien "dere", etter det du selv sier. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. oktober 2013 #3729 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tror du misforstod; "dere" i den posten, var "dere som diskuterer saklig", ikke "dere som mobber og hetser". Så da faller du inn i den kategorien "dere", etter det du selv sier. =) Aah, ja! My bad Men jeg mener fortsatt det jeg skrev om at de fleste som skriver slike innlegg ikke skiller mellom de som diskuterer saklig og de sombare er ute etter å lage kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3730 Del Skrevet 10. oktober 2013 Altså jeg MÅ bare.. Da jeg var gravid hadde jeg hverken stor eller liten mage. Den var nå som den var. Men når jeg lå på rygg eller strekte meg så ble det bare en liten hump. Så ja, magen kan se veeeldig mye mindre ut når man ligger eller står i enkelte stillinger. Jeg driter i om ff har stor eller liten mage, men jeg kjenner jeg blir litt sånn wtf når hun BARE legger ut bilder der hun ligger på mage/strekker seg/vrir seg unna/kler ser i løse klær/osv osv når hun liksom skal "vise" magen. Og så klager hun etterpå at "HUFF jeg blir såå sliten av alle kommentarene over hvor liten magen er" Når man gjemmer bort magen for å fiske etter tynn-kommentarer, når man velger klær og utstyr til sitt første barn på grunnlag av hva man kan tjene mest penger på, når man bruker restylane, parykk, løsnegler, fake tan, bleker tenner, har falske vipper osv ovs samtidig som man liksom skal stå for å være så fryktelig stolt av hvordan man er skapt, når man ikke kan skrive om politikk fordi man selv mener man har så fryktelig stor påvirkningskraft på unge jenter - samtidig som man fremmer et helt forvrengt kroppsbilde, et helt ENORMT overforbruk, og fremstiller det og skal få et barn som å få en liten lekedukke, når man redigerer bilder og nekter for det, når man sletter alle kritiske kommentarer osv osv, så er det kanskje ikke så rart at man blir kritisert... Av alt fra kjendiser, journalister, lesere, tidligere samarbeidspartnere and sooo on. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3731 Del Skrevet 10. oktober 2013 Synes da magen er fin og tydelig i det siste innlegget. Ikke kledd for å fremheve den skikkelig, men heller ikke for å skjule den. Og det er vel ganske normalt. Anonymous poster hash: b6674...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 10. oktober 2013 #3732 Del Skrevet 10. oktober 2013 Altså jeg MÅ bare.. Da jeg var gravid hadde jeg hverken stor eller liten mage. Den var nå som den var. Men når jeg lå på rygg eller strekte meg så ble det bare en liten hump. Så ja, magen kan se veeeldig mye mindre ut når man ligger eller står i enkelte stillinger. Jeg driter i om ff har stor eller liten mage, men jeg kjenner jeg blir litt sånn wtf når hun BARE legger ut bilder der hun ligger på mage/strekker seg/vrir seg unna/kler ser i løse klær/osv osv når hun liksom skal "vise" magen. Og så klager hun etterpå at "HUFF jeg blir såå sliten av alle kommentarene over hvor liten magen er" Når man gjemmer bort magen for å fiske etter tynn-kommentarer, når man velger klær og utstyr til sitt første barn på grunnlag av hva man kan tjene mest penger på, når man bruker restylane, parykk, løsnegler, fake tan, bleker tenner, har falske vipper osv ovs samtidig som man liksom skal stå for å være så fryktelig stolt av hvordan man er skapt, når man ikke kan skrive om politikk fordi man selv mener man har så fryktelig stor påvirkningskraft på unge jenter - samtidig som man fremmer et helt forvrengt kroppsbilde, et helt ENORMT overforbruk, og fremstiller det og skal få et barn som å få en liten lekedukke, når man redigerer bilder og nekter for det, når man sletter alle kritiske kommentarer osv osv, så er det kanskje ikke så rart at man blir kritisert... Av alt fra kjendiser, journalister, lesere, tidligere samarbeidspartnere and sooo on. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 Men hvorfor MÅ hun ta bilder som fremhever gravidmagen når hun ALLTID tar bilder hvor hun vrir litt på kroppen, strekker på seg eller sitter med knærne opp under haka? Hun varierer jo poseringen sin ofte på bildene, hvorfor må poseringene hennes plustelig endre seg når hun er gravid kun for å fremheven magen? Og jo, hun har noen bilder hvor hun forsøker å tilfredstille dere, men det var jo bare ikke bra nok for dere (tenker på bildet med blomstrete skjørt og sidebildet som selvfølgelig ikke var bra nok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3733 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor mye personlig integritet forsvinner egentlig av å ikke vise frem magen i en blogg? Anonymous poster hash: dc3ea...576 FF har da vært svært så lettkledd flere titalls ganger og hun lever av kroppen sin. You do the math. Anonymous poster hash: 4d333...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3734 Del Skrevet 10. oktober 2013 Poenget er at tråden fylles opp av kommentarer om hvor tragiske og sjalue de som kritiserer FF er. Tråden sporer av! Kan vi kanskje holde oss til tema? Det er veldig irriterende å lese gjennom innlegg på innlegg som påpeker hvor elendige de som diskuterer FF er. Tråden blir ikke mer konstruktiv av dette! Jeg syns. Alle de bitterfittene som sitter her inne og lirer av seg så mye dritt fortjener å høre hvor tragiske de er. Kritikken mot kritikerene i denne tråden er faktisk det mest konstruktive som er her inne. Anonymous poster hash: 92a08...3de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3735 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ser dere virkelig ikke hvor dumt dette blir?! Dette må være parodi sant? For hvem i helsike bryr seg om en person ikke vil vise frem en fuckings mage? Slenge ut rykter ang. anoreksia... Hvorfor følger dere en blogg dere hater i det hele tatt? Dere fremstår som skrullete besatte stalkere hele bunten som kommer med slike absurde meninger og stikke nesa si opp i andre sin business. Herrejesus... Jeg fortsetter å tro at dette kun er en køddetråd, eller så blir jeg oppriktig bekymret for at det faktisk finnes slike mennesker som dere der ute. Bare... Se over hva dere selv har skrevet. Lat et sekund at dette ikke er til en blogger, men til et annet menneske. Blinker det absolutt ingen varselamper...? Kan dere ikke ordne private møter i en kjeller eller noe istedet der dere legger frem siste status-rapport om hva denne kvinnen bedriver tiden med, så kan dere sitte der og være skadefro og bitre slik at andre slipper å komme over patetiske mobbetråder på forum der meningene deres blir trykket nedover halsen på andre. Bitre gærne sladrekjerringer på godt norsk! Anonymous poster hash: d1ced...5cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3736 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ser dere virkelig ikke hvor dumt dette blir?! Dette må være parodi sant? For hvem i helsike bryr seg om en person ikke vil vise frem en fuckings mage? Slenge ut rykter ang. anoreksia... Hvorfor følger dere en blogg dere hater i det hele tatt? Dere fremstår som skrullete besatte stalkere hele bunten som kommer med slike absurde meninger og stikke nesa si opp i andre sin business. Herrejesus... Jeg fortsetter å tro at dette kun er en køddetråd, eller så blir jeg oppriktig bekymret for at det faktisk finnes slike mennesker som dere der ute. Bare... Se over hva dere selv har skrevet. Lat et sekund at dette ikke er til en blogger, men til et annet menneske. Blinker det absolutt ingen varselamper...? Kan dere ikke ordne private møter i en kjeller eller noe istedet der dere legger frem siste status-rapport om hva denne kvinnen bedriver tiden med, så kan dere sitte der og være skadefro og bitre slik at andre slipper å komme over patetiske mobbetråder på forum der meningene deres blir trykket nedover halsen på andre. Bitre gærne sladrekjerringer på godt norsk! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Hva er galt med å diskutere en blogger? Anonymous poster hash: 6195d...bdd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3737 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva er galt med å diskutere en blogger?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Diskutere?? Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 10. oktober 2013 #3738 Del Skrevet 10. oktober 2013 Diskutere?? Anonymous poster hash: d1ced...5cd Da vet vi det Ser vi noen mobbe andre så kan vi bare overse det. De diskuterer sikkert bare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3739 Del Skrevet 10. oktober 2013 bitterfittene Anonymous poster hash: 92a08...3de Konstruktivt, sa du? Anonymous poster hash: 4d333...730 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3740 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kan dere ikke ordne private møter i en kjeller eller noe istedet der dere legger frem siste status-rapport om hva denne kvinnen bedriver tiden med, så kan dere sitte der og være skadefro og bitre slik at andre slipper å komme over patetiske mobbetråder på forum der meningene deres blir trykket nedover halsen på andre. Bitre gærne sladrekjerringer på godt norsk! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Altså, FF er et populært tema hos de fleste kvinner og hun/bloggen diskuteres flittig i mange miljøer og sammenkomster. Fellesnevneren er at hun sjeldent kommer godt ut av det. Tror du det er kun her på kvinnguiden at folk reagerer på hennes valg og fremtoning? Anonymous poster hash: 4d333...730 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg