AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3681 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ser fremdeles ikke magen hennes. Hvordan i alle dager kan det være mulig at det finnes et nesten fullt utviklet menneskebarn på 2-3 kg inni den mikroskopiske magen?. Anonymous poster hash: ee48e...174 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 9. oktober 2013 #3682 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ser fremdeles ikke magen hennes. Hvordan i alle dager kan det være mulig at det finnes et nesten fullt utviklet menneskebarn på 2-3 kg inni den mikroskopiske magen?. Anonymous poster hash: ee48e...174 Det har nok mye med vinkler bildene er tatt i og hvilke klesplagg hun bruker. De få gangene hun har brukt plagg som faktisk fremhever magen så ser man jo lett babymagen. Synes ikke hun har noe mikroskopisk mage jeg, hun virker bare ikke så ivrig etter å fremheve den. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3683 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ser fremdeles ikke magen hennes. Hvordan i alle dager kan det være mulig at det finnes et nesten fullt utviklet menneskebarn på 2-3 kg inni den mikroskopiske magen?. Anonymous poster hash: ee48e...174 Jeg bor i Skien, er ofte på Odd-kamp og trener på samme Elixia. Hun har mage og den er struttendes og fin! Herregud, bare fordi den ikke vises tydelig på bilder/klærne skjuler den så er vel det det samma! Anonymous poster hash: 53447...bfe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3684 Del Skrevet 9. oktober 2013 Enig. Det er ikke akkurat Chloe som fremstår som sur og bøllete her Enig. Det var nok en helt annen som fremstod som aggressiv i den diskusjonen, ja. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3685 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg lurer på hvilke "gode verdier" FF tenker på når hun filosoferer over hvilken ånd datteren skal oppdras i. Hun lever selv i en verden hvor hun er nødt til å bruke 1-2 timer på badet hver morgen, hun har limt fast et halvt hestehode ekstra på hodet, har påsatte negler og benytter seg av kirurgi for å bli noe hun ikke er. Verdien av "vær deg selv" er i alle fall ikke-eksisterende. Anonymous poster hash: 4d333...730 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3686 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg bor i Skien, er ofte på Odd-kamp og trener på samme Elixia. Hun har mage og den er struttendes og fin! Herregud, bare fordi den ikke vises tydelig på bilder/klærne skjuler den så er vel det det samma! Anonymous poster hash: 53447...bfe Kan jeg spørre deg hvordan hun kler seg til vanlig? Går hun rundt i dette som vi ser på bloggen? Og hvordan fremstår hun som person? Anonymous poster hash: a252a...89e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3687 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg lurer på hvilke "gode verdier" FF tenker på når hun filosoferer over hvilken ånd datteren skal oppdras i. Hun lever selv i en verden hvor hun er nødt til å bruke 1-2 timer på badet hver morgen, hun har limt fast et halvt hestehode ekstra på hodet, har påsatte negler og benytter seg av kirurgi for å bli noe hun ikke er. Verdien av "vær deg selv" er i alle fall ikke-eksisterende. Anonymous poster hash: 4d333...730 Hun er jo seg selv. Det er bare du som ikke liker den hun er. Anonymous poster hash: dc3ea...576 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3688 Del Skrevet 9. oktober 2013 Eller håret er for tynt, du må lime på extenson, slik som mamma. Vil nok ikke komme magebilder fremover, hun blir så sliten når alle sier den er så liten :O Hva med da vise den slik den virkelig er, helt normalt! Anonymous poster hash: cf5ef...056 Kanskje hun ikke har lyst til å danse etter deres pipe hele tiden? Kanskje hun er lei alt gnålet om magen? Først gnålte alle om at den var for liten, slik at hun ble nødt til å begynne hver setning med "selv om magen min er liten, (så er den helt normal)." Men da ble plutselig refrenget her at magen hennes slettes ikke var liten, den var tvert imot middels størrelse, men at hun sa den var liten fordi hun var nevrotisk og anorektisk og prøvde å late som om den var mindre enn den var. Pluss masse latterlige påstander om at hun liksom holdt inn gravidmagen på bilder. Yeah, as if that works... Og nå er det plutselig noen her som gnåler om at magen er for liten igjen. Si meg, blir dere aldri lei av dere selv? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3689 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nå bor jeg i området FF vandrer i, og jeg lurer på om jeg er den eneste som synes det er litt... creepy... at hun har tatt bildene fra linken over her på utsiden av en kirkegård. Nå er vist ikke dette første gangen hun har gjort dette, og jeg synes vel egentlig det er litt ufint? Jeg er enig med deg. Er selv i Siljan nå og da for å besøke slekt, og har slektninger gravlagt der. For all del, det er et flott område, kirken er nydelig, men jeg syns også det er litt ufint å bruke kirkegården som "location". Jeg ville nok følt det litt ubehagelig om noen hadde knipset reklamebilder mens jeg hadde vært innom for å besøke gravene til slektningene mine. Anonymous poster hash: 23b15...bbb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 9. oktober 2013 #3690 Del Skrevet 9. oktober 2013 Men MÅ man være så utrolig stolt og fornøyd med gravidmagen sin da?! Jeg skjønner ikke problemet!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3691 Del Skrevet 9. oktober 2013 Man må vel ikke, men har aldri vært borti noen som ikke har vært stolt. Anonymous poster hash: 82b99...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3692 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er da mange mødre nå til dags som har både løshår, silikon og Restylane, men det gjør dem da ikke til dårlige forbilder. Jeg har også alt dette, men ingen barn enda. Tror ikke barna mine kommer til å lide noen nød selv om mor fronter seg Anonymous poster hash: 26e74...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3693 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg visste ikke hun hadde silikon? Og hvorfor skulle hun sagt det til et lite jentebarn.. Merkelige argumenter. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Jeg har aldri sagt at FF har silikon, det var et eksempel. Hun har riktignok uttalt at hun kommer til å seriøst vurdere det dersom "hun får dårlig selvtillitt av puppene etter amming" (noe jeg anser for å være rimelig sannsynlig). Man kan ikke alltid forvente at folk her inne klarer å legge sammen to og to; men det jeg mente var at du kan ikke lære et barn å elske selv selv når ikke selv mamma gjør det. Ingen fornuftige og velbevarte kvinner legger seg under kniven eller tyr til latterlige inngrep som restylane eller Botox. Anonymous poster hash: 4d333...730 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 9. oktober 2013 #3694 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nå bor jeg i området FF vandrer i, og jeg lurer på om jeg er den eneste som synes det er litt... creepy... at hun har tatt bildene fra linken over her på utsiden av en kirkegård. Nå er vist ikke dette første gangen hun har gjort dette, og jeg synes vel egentlig det er litt ufint? Så lenge ikke noen gravstøtter er gjennkjennelige eller folk til stede så synes jeg det er helt ok. Jeg har aldri sagt at FF har silikon, det var et eksempel. Hun har riktignok uttalt at hun kommer til å seriøst vurdere det dersom "hun får dårlig selvtillitt av puppene etter amming" (noe jeg anser for å være rimelig sannsynlig). Man kan ikke alltid forvente at folk her inne klarer å legge sammen to og to; men det jeg mente var at du kan ikke lære et barn å elske selv selv når ikke selv mamma gjør det. Ingen fornuftige og velbevarte kvinner legger seg under kniven eller tyr til latterlige inngrep som restylane eller Botox. Anonymous poster hash: 4d333...730 Kanskje hun vil lære ungen sin å ikke dømme andre hvordan de lever livet sitt. Det er jo en fin egenskap det også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 9. oktober 2013 #3695 Del Skrevet 9. oktober 2013 Man må vel ikke, men har aldri vært borti noen som ikke har vært stolt.Anonymous poster hash: 82b99...11e jeg synes ikke det er noe stas med magen min. Nærmer meg 6 måneder, og klarer rett og slett ikke venne meg til at magen min stadig er i forandring. Jeg er utrolig glad i jenta mi som er inni magen min, ja! Men selve magen som vokser kunne jeg godt vært foruten. Og ifølge jordmoren min er begge deler like normalt. Så da antar jeg at jeg og fotballfrue lever i vår egen, lille liker-ikke-magen-boble. Og vet du hva? Det er faktisk helt greit, for jeg vet at jeg er like glad i barnet mitt uansett 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3696 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har aldri sagt at FF har silikon, det var et eksempel. Hun har riktignok uttalt at hun kommer til å seriøst vurdere det dersom "hun får dårlig selvtillitt av puppene etter amming" (noe jeg anser for å være rimelig sannsynlig). Man kan ikke alltid forvente at folk her inne klarer å legge sammen to og to; men det jeg mente var at du kan ikke lære et barn å elske selv selv når ikke selv mamma gjør det. Ingen fornuftige og velbevarte kvinner legger seg under kniven eller tyr til latterlige inngrep som restylane eller Botox. Anonymous poster hash: 4d333...730 Nei, det vi så var et ekstremt spisset, spekulativt innlegg hvor FF ble forsøkt holdt ansvarlig for noe som ikke gjelder henne. Btw, synes du ikke det blir feil å holde henne ansvarlig for kvinner som har foretatt kirurgiske inngrep og si at hun overfører slike verdier til barn? I motsetning til mange andre rosabloggere så har hun jo ikke fikset på utseendet vha kirurgi. Hun "fikser" på utseendet sitt ved å trene samt bruker sminke og løshår. Mener du at det også går over streken? Går du selv rundt med dissende rumpe, hårete armhuler, fett hår og kvisene på fritt display? Ikke at det er noe galt i det, altså. Men det kan jo være greit å vite hvor grensene dine går, siden du mener at en person som trener, sminker seg, bruker løshår og restylane (innimellom) er et eksempel på noen som ikke greier å godta seg selv og overfører selvforakt til barn. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3697 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nei, det vi så var et ekstremt spisset, spekulativt innlegg hvor FF ble forsøkt holdt ansvarlig for noe som ikke gjelder henne. Btw, synes du ikke det blir feil å holde henne ansvarlig for kvinner som har foretatt kirurgiske inngrep og si at hun overfører slike verdier til barn? I motsetning til mange andre rosabloggere så har hun jo ikke fikset på utseendet vha kirurgi. Hun "fikser" på utseendet sitt ved å trene samt bruker sminke og løshår. Mener du at det også går over streken? Går du selv rundt med dissende rumpe, hårete armhuler, fett hår og kvisene på fritt display? Ikke at det er noe galt i det, altså. Men det kan jo være greit å vite hvor grensene dine går, siden du mener at en person som trener, sminker seg, bruker løshår og restylane (innimellom) er et eksempel på noen som ikke greier å godta seg selv og overfører selvforakt til barn. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d .. Hvor skal man begynne. hehe. Hvor ble hun holdt ansvarlig i innlegget mitt? Den eneste hun er ansvarlig for er seg selv og de rundt seg. Å foreta inngrep som restylane er mikrokirurgi enten du liker det eller ei. Hva andre kvinner lar seg påvirke av er revnende likegyldig, det blir ikke mindre fordummende selv om 400 00 norske kvinner skaffer seg plastpupper. Etisk sett er det å ikle seg hår fra andre fattige kvinner som tror de ofrer håret sitt til guder som i neste omgang blir kjemisk behandlet og selges til barbiedrømmende kvinner i vesten. Det er fortsatt en parykk. Hvorfor ikke leve med det håret man har? Trening har jeg ikke nevnt med ett eneste ord, jeg bifaller trening i alle former og varianter, til og med de til dels sykelige. Krigsmalingstendenser, derimot, er latterlig. Man ikler seg på en måte en maske som gir deg bedre selvtillit. Jeg har en veltrent stuss og jeg trener stort sett hver dag. Jeg farger ikke håret og bruker ikke sminke annet enn litt lebestift om jeg pynter meg. Poenget mitt er at det er vanskelig å forfekte en ting og leve etter noe helt annet. Stå for det man mener og gjør, og virkeligheten blir med ett noe ganske annet. Det står det ofte mer respekt av. Anonymous poster hash: 4d333...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3698 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan ikke dere som elsker fruen skrive til henne på bloggen heller, så kan vi som er kritiske til slikt hun fronter få skrive fra oss her? Anonymous poster hash: cf5ef...056 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 9. oktober 2013 #3699 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan ikke dere som elsker fruen skrive til henne på bloggen heller, så kan vi som er kritiske til slikt hun fronter få skrive fra oss her? Anonymous poster hash: cf5ef...056 Slik at det blir en ren mobbetråd? Dette er en tråd for å diskutere fotballfrue, på godt og vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 9. oktober 2013 #3700 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan ikke dere som elsker fruen skrive til henne på bloggen heller, så kan vi som er kritiske til slikt hun fronter få skrive fra oss her? Anonymous poster hash: cf5ef...056 Ja, huff..trasige greier at noen av oss prøver å komme med motargumenter i en debatt på ett diskusjonsforum. Og suprise; jeg elsker ikke fruen. Man trenger ikke å elske noen bare fordi man forsøker å se en sak fra flere sider. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg