AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3601 Del Skrevet 6. oktober 2013 Vet ikke om kynisk er det rette ordet der. Hunn driver jo en business, det er det bloggen er, og da ville det jo rimelig dårlig forretningssans å legge de inntektsbringende innleggene til dager der hun har færre besøkende. Man kan kritisere henne for mye, men akkurat den der er jo rimelig logisk. Det skriver jeg jo også, men tenker mer på de annonsørene som får den "dårlige" tiden fordi de forhåndsbetaler... Eller får man kanskje billigere annonseplass fredag kveld vs søndag kveld? Who knows?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvermist Skrevet 6. oktober 2013 #3602 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det skriver jeg jo også, men tenker mer på de annonsørene som får den "dårlige" tiden fordi de forhåndsbetaler... Eller får man kanskje billigere annonseplass fredag kveld vs søndag kveld? Who knows?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Ja, du skrev mye det samme, men jeg var ikke enig i bruken av ordet kynisk. Man kan ikke drive en business på en vellykket måte uten å tenkte strategisk ift. inntektsmaksimering. Men uansett, dette blir mer semantikk enn diskusjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. oktober 2013 #3603 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tråden er ryddet for regelbrudd Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. oktober 2013 #3604 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det skriver jeg jo også, men tenker mer på de annonsørene som får den "dårlige" tiden fordi de forhåndsbetaler... Eller får man kanskje billigere annonseplass fredag kveld vs søndag kveld? Who knows?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Annonsørene har nok god oversikt over antall besøk osv. De burde iaf ha det om de er profesjonelle. Jeg har jobbet med webmarkedsføring selv, det er et eget fagområde og er selvfølgelig regulert og består av mange elementer man må ta hensyn til. Man kan sikkert diskutere om reklame er kynisk påvirkning, men begrepet kynisk i din sammenheng er nok ikke korrekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3605 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fake your beauty :D Anonymous poster hash: cf5ef...056 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3606 Del Skrevet 6. oktober 2013 Må si jeg beundrer treningsinnsatsen hennes som gravid! Jeg tror virkelig på at hun har hatt et veldig bra svangerskap så langt. Når det gjelder alle annonsene hennes, må jeg ærlig innrømme at jeg aldri blir fristet til å kjøpe noe. Samme hvor herlig og komplett livet blir, som det høres ut som i innleggene hennes. Når jeg vet at det bare er "kjøpt og betalt" så blir jeg bare ikke imponert. For eksempel annonsen i dag, med de supre treningsklæra. Hun ser så stylet ut. Hvem det som tar seg en joggetur med 30 cm løshår på slep? Hadde hun hatt en "sliten" hestehale, og sett sliten og svett ut, da skulle jeg vurdert om jeg trodde på de magiske klæra.. Anonymous poster hash: 69561...8d6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 6. oktober 2013 #3607 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nå fikk vel Fotballfrue en ny bil finansiert med et billån i julegave, så veldig ekstravagant var vel ikke det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3608 Del Skrevet 6. oktober 2013 Take out? Aldri hørt det før, trodde det het take away?Anonymous poster hash: 26e74...591 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3609 Del Skrevet 6. oktober 2013 Take out? Aldri hørt det før, trodde det het take away?Anonymous poster hash: 26e74...591 Kjært barn har mange navn.http://en.m.wikipedia.org/wiki/Take-outAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3610 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ikke sikkert hun trener like mye som hun skriver på bloggen, man vet jo aldri hva som skjer utenfor bloggen Anonymous poster hash: da433...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. oktober 2013 #3611 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjært barn har mange navn.http://en.m.wikipedia.org/wiki/Take-outAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Ja, brukt i Nord-Amerika og filippinsk engelsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3612 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ja, brukt i Nord-Amerika og filippinsk engelsk. Og i Norge fra tid til annen....http://skjerioslo.dittoslo.no/takeaway/oslos-takeout-mekka#what:TakeawayAnonymous poster hash: 7b564...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 7. oktober 2013 #3613 Del Skrevet 7. oktober 2013 Øhh.. Trodde ikke gravide skulle spise sushi eller sashimi jeg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 7. oktober 2013 #3614 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Øhh.. Trodde ikke gravide skulle spise sushi eller sashimi jeg? Ingen problem det, bare holde seg unna tunfisk. Endret 7. oktober 2013 av Magdalene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3615 Del Skrevet 7. oktober 2013 Syntes det er så rart at hun går så jævlig inn for å skjule gravid-magen. Hun holder alltid foran den, tar bilder i vinkler så den ikke syntes, bruker klær så det ser ut som om den ikke er der osv. Har aldri opplevd det før, de fleste er stolte av magen sin og gjemmer den ihvertfall ikke bort med armer og bein på bilder slik som hun gjør Anonymous poster hash: cd521...e3b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3616 Del Skrevet 7. oktober 2013 Syntes det er så rart at hun går så jævlig inn for å skjule gravid-magen. Hun holder alltid foran den, tar bilder i vinkler så den ikke syntes, bruker klær så det ser ut som om den ikke er der osv.Har aldri opplevd det før, de fleste er stolte av magen sin og gjemmer den ihvertfall ikke bort med armer og bein på bilder slik som hun gjør Anonymous poster hash: cd521...e3b Her svarer hun at for hennes del har hun mer enn nok mage. http://fotballfrue.no/2013/10/06/tips-utendors-treningsglede-i-vinterhalvaret/#commentsAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3617 Del Skrevet 7. oktober 2013 Spy ut stygge og krenkende kommentarer? Synes din kommentar er hakket mer aggresiv enn min.. Janteloven?? Fordi jeg tviler på at FF hadde delt negative sider/opplevelser ved svangerskapet? Nei, fordi du direkte antyder at hun lyver. For man kan ikke fokusere på det positive da skjuler man seg under en "perfekt" fasade som ikke har noe rot i virkeligheten? Jeg er selv ikke noe fan av bloggen, men makan til positivitet og pågangsmot den jenta har skal man lete lenge etter! Og jeg forstår ikke fascinasjonen ved å klikke seg frivillig inn på en blogg man ikke engang liker, og lage seg en bruker på et forum kun for å fortelle alle hvor forferdelig den personen er, dog dårlig kamuflert slik at det skal se ut som konstruktiv kritikk. Please, hele tråden er et perfekt eksempel på janteloven. Du skal ikke tro at du er noe. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss. Du skal ikke tro du vet mere enn oss. Du skal ikke tro du er mere enn oss. Du skal ikke tro at du duger til noe. Du skal ikke le av oss. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe Anonymous poster hash: d1ced...5cd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3618 Del Skrevet 7. oktober 2013 Irriterende at så mange av overskriftene og beskrivelsene er på engelsk. Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3619 Del Skrevet 7. oktober 2013 Så FF her om dagen. Hun så veldig bra ut og hun hadde en søt liten mage. Man kan absolutt se at hun er gravid. Ønsker de kun lykke til og håper virkelig ikke at barnet vil bli utsatt for denne typen hets her på KG.Anonymous poster hash: 53447...bfe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 7. oktober 2013 #3620 Del Skrevet 7. oktober 2013 Syntes det er så rart at hun går så jævlig inn for å skjule gravid-magen. Hun holder alltid foran den, tar bilder i vinkler så den ikke syntes, bruker klær så det ser ut som om den ikke er der osv. Har aldri opplevd det før, de fleste er stolte av magen sin og gjemmer den ihvertfall ikke bort med armer og bein på bilder slik som hun gjør Anonymous poster hash: cd521...e3b La akkurat merke til det samme. Hun dekker for magen med føttene hver eneste gang hun sitter. Utrolig merkelig. Jeg tror ærlig talt at hun ikke har det så godt med seg selv for tiden. Jeg syns faktisk litt synd i henne. Men det er jo ikke så lenge igjen nå da! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg