Gjest Funky Punk Skrevet 6. oktober 2013 #3561 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ja gosh altså. De har penger og bruker de på ting de vil ha. Nei her i Norge skal vi gjemme alle pengene og leve som fattigluser alle mann 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 6. oktober 2013 #3562 Del Skrevet 6. oktober 2013 Den nye bilen er for øvrig Tesla S - et gedigent tapsprosjekt for alle eiere da holdbarheten på disse el-bilene er svært diskutable, for ikke å nevne batteriegenskapene i norsk klima. Men man må jo kjøre el-bil når man stemmer Venstre og er mer enn gjennomsnittet opptatt av miljø (da kan man kanskje se bort fra det sykelige konsumet og smøre samvittigheten litt). Jeg tjener 950 000 i året og mannen min har en formue på 3 millioner. Han har en Audi100 (nittitallsmodell) og jeg kjører en Mazda fra 2004. Anonymous poster hash: 4d333...730 At elbiler er tapsprosjekter er vel ikke sant i det hele tatt..? En elbil taper nemlig svært lite verdi på de første fem årene (siden batteriet ikke skal forringes noe på disse årene), og på denne måten kan man faktisk selge bilen nesten uten tap ila. disse årene, noe som på ingen måte kan sies om andre biler som er noe av de som taper størst verdi på kort tid.. I tillegg er de mye billigere i drift på alle områder. Vi har nettopp gått til anskaffelse av en litt med moderat elbil, men om Teslaen kommer med en litt mindre harry utforming etter hvert er det ikke umulig at vi investerer i en slik! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3563 Del Skrevet 6. oktober 2013 At elbiler er tapsprosjekter er vel ikke sant i det hele tatt..? En elbil taper nemlig svært lite verdi på de første fem årene (siden batteriet ikke skal forringes noe på disse årene), og på denne måten kan man faktisk selge bilen nesten uten tap ila. disse årene, noe som på ingen måte kan sies om andre biler som er noe av de som taper størst verdi på kort tid.. I tillegg er de mye billigere i drift på alle områder. Vi har nettopp gått til anskaffelse av en litt med moderat elbil, men om Teslaen kommer med en litt mindre harry utforming etter hvert er det ikke umulig at vi investerer i en slik! Hvor mange av el-bilene som kom på markedet de 5 første årene av produksjonstiden ser du på veiene i dag? Nettopp. Batteriet dør ikke, det blir bare jævlig dårlig. Hvor gøyalt er det å ha en bil som kan kjøre 5 mil før den må lades i 24 timer? Om 20 år har man kanskje klart å få i salg el-biler med bedre kapasitet og levetid, Teslaen er og blir en jippo. Men det er jo fint å spare miljøet og sånt da. En el-bil og en på diesel... Anonymous poster hash: 4d333...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3564 Del Skrevet 6. oktober 2013 At elbiler er tapsprosjekter er vel ikke sant i det hele tatt..? En elbil taper nemlig svært lite verdi på de første fem årene (siden batteriet ikke skal forringes noe på disse årene), og på denne måten kan man faktisk selge bilen nesten uten tap ila. disse årene, noe som på ingen måte kan sies om andre biler som er noe av de som taper størst verdi på kort tid.. I tillegg er de mye billigere i drift på alle områder. Vi har nettopp gått til anskaffelse av en litt med moderat elbil, men om Teslaen kommer med en litt mindre harry utforming etter hvert er det ikke umulig at vi investerer i en slik! Alle biler er tapsprosjekter. Du taper mest på nye biler. Om 5 år vil det ha kommet 1-2 nye Teslamodeller på markedet, ingen eller svært få vil betale nesten det samme for en 5 år gammel doning med slitent batteri. Anonymous poster hash: 4d333...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3565 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg synes man skal bruke pengene til det man har råd til. Men å flashe med casha er bare harry. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 6. oktober 2013 #3566 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvor mange av el-bilene som kom på markedet de 5 første årene av produksjonstiden ser du på veiene i dag? Nettopp. Batteriet dør ikke, det blir bare jævlig dårlig. Hvor gøyalt er det å ha en bil som kan kjøre 5 mil før den må lades i 24 timer? Om 20 år har man kanskje klart å få i salg el-biler med bedre kapasitet og levetid, Teslaen er og blir en jippo. Men det er jo fint å spare miljøet og sånt da. En el-bil og en på diesel... Anonymous poster hash: 4d333...730 Men de kjøpte da ikke en fem år gammel Tesla............. Utviklingen av elbiler har gått mye fremover på de siste fem årene! (De "vanlige elbilene kom jo først på markedet for tre år siden..) Om man kjøper en ny elbil i dag (ikke så kjennskap til Tesla, men vil anta at det er mye av det samme) skal ikke batterikapasiteten reduseres noe ila. de fem første årene.. 0% dårligere med andre ord. Og kjørelengden er rundt 15 mil (ca. 13 på vinteren) på den vi har kjøpt (visstnok nærmere 45! mil for Teslaen..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseL92 Skrevet 6. oktober 2013 #3567 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er det bare jeg som synes stilen i huset til fruen er fryktelig harry? Engler, rosa pynteputer ++. Hun som skal være så "in" på alle andre mulige måter. Rart hun ikke følger etter i interiørmoten. Ser ut som hun ligger noen år på etterskudd. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. oktober 2013 #3568 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er det bare jeg som synes stilen i huset til fruen er fryktelig harry? Engler, rosa pynteputer ++. Hun som skal være så "in" på alle andre mulige måter. Rart hun ikke følger etter i interiørmoten. Ser ut som hun ligger noen år på etterskudd. Jeg! Synes stilen er 2004 med gipsengler og plast buskbommer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3569 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er det bare jeg som synes stilen i huset til fruen er fryktelig harry? Engler, rosa pynteputer ++. Hun som skal være så "in" på alle andre mulige måter. Rart hun ikke følger etter i interiørmoten. Ser ut som hun ligger noen år på etterskudd. Hun følger ikke klesmoten heller da, ihverfall ikke de klærne hun fronter på bloggen. Glorete og harry og overpyntet stort sett. Eller merkeklær. Anonymous poster hash: 0105d...32d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3570 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men de kjøpte da ikke en fem år gammel Tesla............. Utviklingen av elbiler har gått mye fremover på de siste fem årene! (De "vanlige elbilene kom jo først på markedet for tre år siden..) Om man kjøper en ny elbil i dag (ikke så kjennskap til Tesla, men vil anta at det er mye av det samme) skal ikke batterikapasiteten reduseres noe ila. de fem første årene.. 0% dårligere med andre ord. Og kjørelengden er rundt 15 mil (ca. 13 på vinteren) på den vi har kjøpt (visstnok nærmere 45! mil for Teslaen..) Jeg viste til at det er vanskelig å få solgt en 5 år gammel bil. Batterier slites ut, set er en utopi å tro noe annet. Men jeg skjønner at du har gått fem på all markedsføring rundt teslaenAnonymous poster hash: 4d333...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3571 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg viste til at det er vanskelig å få solgt en 5 år gammel bil. Batterier slites ut, set er en utopi å tro noe annet. Men jeg skjønner at du har gått fem på all markedsføring rundt teslaenAnonymous poster hash: 4d333...730 Cellene i batteriet byttes ut, noe som gjør at det ikke slites. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3572 Del Skrevet 6. oktober 2013 Merker at jeg gleder meg til at FF kan ta Restylane igjen, så hun slipper å vrenge overleppa på alle bilder. Så. Anstrengt. Anonymous poster hash: c59df...7d5 Anonymous poster hash: c59df...7d5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3573 Del Skrevet 6. oktober 2013 Dette skriver hun i dag: "Greit nok at jeg er punktlig på det meste, men når det kommer til tid er jeg alltid, nesten hundre prosent sikkert hver gang, ute 4-5 minutter for sent." Hvordan er dette mulig? OG det er nesten hundre prosent sikkert hver gang, dårlig språk i innleggene hennes. Anonymous poster hash: c6b2a...ba0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3574 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ja huff er nok krise i dag da om man er 4 minutter for sen. For sen til hva? Ta nye bilder av klærne, eller huset?? Og ja er ikke interiørstilen litt mer home and cottage nå? Men det er mange rosa og hvite blogger der ute enda da, bare google hvit stil, eller alt hvitt f.eks. Så helt ute er hun ikke Men hun kunne byttet gardiner f.eks til noe varmere og lunere. Og kanskje tapetsert en vegg mørkere? Men spørs hvor lenge de skal bo i dukkehuset sitt, snakket de ikke om å flytte til Oslo igjen? Anonymous poster hash: cf5ef...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3575 Del Skrevet 6. oktober 2013 Dere er patetiske... Håper karma kommer å biter dere i rumpa makan til dårlig og barnslig oppførsel. Misliker eller hater man noe så Ignorerer man det, så lurer virkelig på hva som ligger bak den absurde oppførselen i denne tråden, egen usikkerhet kanskje? Bitterhet? Misunnelse? "Merker at jeg gleder meg til at FF kan ta Restylane igjen, så hun slipper å vrenge overleppa på alle bilder. Så. Anstrengt." Er du 14 år og prøver å komme inn i den kule gjengen? Det eneste du gleder deg til er å komme med mer hets om hvor tåpelig hun vil se ut... Denne tråden ville vært perfekt for psykologi studenter, og kampanje kvinner som driver med netthets og må trykke ned andre kvinner. Forstår ikke hvordan voksne(?) mennesker kan holde på slik. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia85 Skrevet 6. oktober 2013 #3576 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Dere er patetiske... Håper karma kommer å biter dere i rumpa makan til dårlig og barnslig oppførsel. Misliker eller hater man noe så Ignorerer man det, så lurer virkelig på hva som ligger bak den absurde oppførselen i denne tråden, egen usikkerhet kanskje? Bitterhet? Misunnelse? "Merker at jeg gleder meg til at FF kan ta Restylane igjen, så hun slipper å vrenge overleppa på alle bilder. Så. Anstrengt." Er du 14 år og prøver å komme inn i den kule gjengen? Det eneste du gleder deg til er å komme med mer hets om hvor tåpelig hun vil se ut... Denne tråden ville vært perfekt for psykologi studenter, og kampanje kvinner som driver med netthets og må trykke ned andre kvinner. Forstår ikke hvordan voksne(?) mennesker kan holde på slik.Anonymous poster hash: d1ced...5cd Beklager, men jeg syns det er litt trist når en dame som med jevne mellomrom legger ut "inspirerende" innlegg om å være fornøyd med med seg selv ikke har smilt normalt på månedsvis fordi hun må brette leppene slik at de blir større. Endret 6. oktober 2013 av Ophelia85 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3577 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men hun MÅ ikke ta restylane, hun tror hun må fordi hun vil at leserene skal se hvor fin hun er. Kan hun ikke bare være seg selv med smal overleppe? Mange har det, vi løper ikke nærmeste klinikk for påfyll. Være glad i seg selv er mye viktigere enn alskens botox, fillere og annet plastikk man fyller seg opp med. Anonymous poster hash: cf5ef...056 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3578 Del Skrevet 6. oktober 2013 Beklager, men jeg syns det er litt trist når en dame som med jevne mellomrom legger ut "inspirerende" innlegg om å være fornøyd med med seg selv ikke har smilt normalt på månedsvis fordi hun må brette leppene slik at de blir større. Lurer på hvorfor hun er så usikker på seg selv... Bra folk i tråden her hjelper til. Og hvorfor kritisere det? Er ikke folk fri til å leve som de vil uten at hver minste detalj skal hetses? Du synes det er trist? Tviler, bare nok en ting å ta henne på. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3579 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men hun MÅ ikke ta restylane, hun tror hun må fordi hun vil at leserene skal se hvor fin hun er. Kan hun ikke bare være seg selv med smal overleppe? Mange har det, vi løper ikke nærmeste klinikk for påfyll. Være glad i seg selv er mye viktigere enn alskens botox, fillere og annet plastikk man fyller seg opp med. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Hvorfor bry deg om hva andre gjør med utseendet sitt? Regner med at du sminker deg? Er du ikke fornøyd med deg selv naturlig? Uansett hva hun gjør så får hun kritikk. Damn you if you do, damn you, if you don't! Og jeg tror neppe hun vil forandre seg for å tilfredsstille denne gjengen. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 6. oktober 2013 #3580 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Ja huff er nok krise i dag da om man er 4 minutter for sen. For sen til hva? Ta nye bilder av klærne, eller huset?? Og ja er ikke interiørstilen litt mer home and cottage nå? Men det er mange rosa og hvite blogger der ute enda da, bare google hvit stil, eller alt hvitt f.eks. Så helt ute er hun ikke Men hun kunne byttet gardiner f.eks til noe varmere og lunere. Og kanskje tapetsert en vegg mørkere? Men spørs hvor lenge de skal bo i dukkehuset sitt, snakket de ikke om å flytte til Oslo igjen? Anonymous poster hash: cf5ef...056 Home & Cottage-stil har vel gått mer og mer av moten i det siste. Interiør er jo veldig smak og behag, men jeg synes denne hvite stilen som mange bloggere har, gjør at hjemmet deres ser veldig kaldt og upersonlig ut. Når jeg ser bilde fra slike hjem, tenker jeg alltid at det hadde sett penere ut om de hadde hatt gardiner og puter, lys og bilder med farge. Endret 6. oktober 2013 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg