AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3521 Del Skrevet 5. oktober 2013 Her trengs det kraftig rydding. Jeg synes det er imponerende å gå på så høye hæler som hun gjør i kveld. Flotte sko Anonymous poster hash: 6058e...db5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anomali Skrevet 5. oktober 2013 #3522 Del Skrevet 5. oktober 2013 Her trengs det kraftig rydding. Jeg synes det er imponerende å gå på så høye hæler som hun gjør i kveld. Flotte sko Anonymous poster hash: 6058e...db5 Men det så fryktelig kaldt ut, brrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3523 Del Skrevet 5. oktober 2013 Men det så fryktelig kaldt ut, brrr! Det er nok ikke de varmeste høstskoene jeg har sett. Mulig hun bytter sko når de går inn, for det er jo ganske kaldt ute nå. Anonymous poster hash: 6058e...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anomali Skrevet 5. oktober 2013 #3524 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er nok ikke de varmeste høstskoene jeg har sett. Mulig hun bytter sko når de går inn, for det er jo ganske kaldt ute nå.Anonymous poster hash: 6058e...db5 Hun gjør nok det, men å kle seg som om man skal på ball hver helg er litt overdrevet. Det er mulig jeg er sær, men de skoene der syntes jeg passet til en litt penere anledning enn middag på byen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3525 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ok. Tilbake til tema nå.Anonymous poster hash: b60c4...03b Er det sunt å snakke om matinntak og trening i over 50 % av innleggene i en blogg?Anonymous poster hash: 6195d...bdd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3526 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er det sunt å snakke om matinntak og trening i over 50 % av innleggene i en blogg?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Er det JEG som er tema nå ja.. Har jeg sagt det? Anonymous poster hash: b60c4...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3527 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg refererer til bloggen, ikke deg. Anonymous poster hash: 6195d...bdd Ok. La være å siter meg da. Anonymous poster hash: b60c4...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3528 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er det sunt å snakke om matinntak og trening i over 50 % av innleggene i en blogg?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Ja, om hun er interessert i matlaging (noe man ser hun er) og trening så er det kjempesunt. Hva med treningsblogger da? Er det usunt siden det er 100% trening? Hva med lavkarboblogg? Er det sunt siden det er 100% lavkarbo? Har alle disse som skriver blogger om trening og mat spiseforstyrrelser mener du? Kan du begrunne hvorfor du mener det? Anonymous poster hash: 216b9...370 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3529 Del Skrevet 5. oktober 2013 At det er voksent å hetse andre og slenge ut diagnoser i hytt og pine og i tillegg lyve om utdanning, kan diskuteres. Anonymous poster hash: 216b9...370 Det ble nok litt vanskelig når hun fikk kritikk, for her skal Carolines personlige liv og "spiseforstyrrelse" diskuteres og kritiseres. Litt dobbeltmoral er det ikke..? Har heller ikke tro på at denne personen jobber med spiseforstyrrelse daglig, for det så må man gjerne kjenne personen og problemene, ikke diagnosere en totalt ukjent som spiser og trener med anaroksia.. AB 6195d...bdd : FF tilhengere? Er det et ord dere anti-FF har funnet opp..? Jeg tror neppe mange her elsker Caroline, for min del gir jeg blaffen, men å bruke dagen sin på å hetse andre som ikke har gjort noe galt og komme med beskyldninger så forstår jeg at folk reagerer, heldigvis! . Beklager, jeg vet hetsen i denne tråden skulle handle om Caroline, men takk for dagens latter. Bruk litt mer av tiden din til å spre dritt om et menneske med en blogg du ikke kjenner, og sørg også for å sette på en merkelapp "Anaroksia" på henne også, så er du nok i mål, du som også jobber med dette.... Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3530 Del Skrevet 5. oktober 2013 Da er fanskaren hennes på facebook og hyller henne for sine dyre kjøp av smokker og babyting. I fjor klaget de på billig dopapir, i år er det for dyr smokk. Skriver hun. Hun skjønner tydligvis ikke poenget her. Å fronte shoppehysteri, påvirking av unge lesere Setter mange i stor gjeld, og luksusfellen next. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Sikkert. Det er jo FF sin skyld at folk tar opp lån/kreditt som de ikke klarer å betale. Det er hennes skyld at folk ikke får jobb, det er hennes skyld at de gamle ikke får plass på sykehjem. Fornøyd nå...? Anonymous poster hash: 75669...9d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3531 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er ikke det at CBE skriver om mat og trening som er problematisk, det er forholdet hun beskriver som er skremmende. Anonymous poster hash: 6195d...bdd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3532 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er ikke det at CBE skriver om mat og trening som er problematisk, det er forholdet hun beskriver som er skremmende.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Hun har vel funnet livstilen som passer henne da, og tar godt vare på seg selv og kroppen. Synes personlig hun ser fantastisk ut, og det er ikke slik at hun ikke spiser, hun velger bare å spise sunt og det bør hun vel få lov til? Så kan de som heller velger en usunn livstil konsentrere seg om seg og sitt. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3533 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er ikke det at CBE skriver om mat og trening som er problematisk, det er forholdet hun beskriver som er skremmende.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Men du har enda ikke klart å forklare hva du mener er så skremmende og ikke minst hvorfor. Det er vel heller skremmende med folk som er sykelig opptatt av å hetse en blogger, enn en blogger som er interessert i sunn og god mat og trening. Anonymous poster hash: 216b9...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3534 Del Skrevet 5. oktober 2013 Sikkert. Det er jo FF sin skyld at folk tar opp lån/kreditt som de ikke klarer å betale. Det er hennes skyld at folk ikke får jobb, det er hennes skyld at de gamle ikke får plass på sykehjem. Fornøyd nå...? Anonymous poster hash: 75669...9d1 [/ac? Når spiseforsstyrrede og stått frem i media og sagt at de måtte slutte lese bloggen fordi de følte seg feite, stygge og lite flinke pga fruen bare skrev om hvor flink hun var å trene, spise lite og all mat som lavkarbo. Ingen utskeiielser, ingen potegull eller stratos der i huset. Når unge jenter sier de blir påvirket negativt og føler seg mislykka pga rosabloggere. Kan skjønne alle vil kjøpe tingene hun legger ut, hun får dem gratis, alle andre må betale for dem. Når unge jenter står frem i media og føler seg mislykka pga de leser bloggen til fruen, så blir man bekymret. Unge jenter som har nilest bloggen og viil trene som henne, spise som henne og shoppe som henne. De vil være som henne, men får det ikke til og får spiseforstyrrelser og depresjoner. Da må man få lov til å reagere. Voksne over 30 år legger ikke slikt på seg, men unge og umodne jenter fra 13 år sluker alt dennne fruen legger ut rått. De vil være som henne, ha slikt hus, lik mann, masse klær, likt hår, trene like mye osv. Forskjellen er at hun har tid til å blogge, trene og lage mat fra bunn av, fordi hun ikke jobber 8-16 borta fra hjemme. 13 åringene går på skole, har kanskje en helgejobb ect- De skal lese på prøver, innleveringer osv. Det sier seg selv at en 13 åring ikke trenger å trene 2 ganger daglig fordi fruen gjør det, og fordi fruen gjør det så er det det rette!? Nei, selv sagt ikke, men unge jenter tror livet bare er slik Fruen har det. Anonymous poster hash: cf5ef...056 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3535 Del Skrevet 5. oktober 2013 Når unge jenter står frem i media og føler seg mislykka pga de leser bloggen til fruen, så blir man bekymret. Unge jenter som har nilest bloggen og viil trene som henne, spise som henne og shoppe som henne. De vil være som henne, men får det ikke til og får spiseforstyrrelser og depresjoner. Da må man få lov til å reagere. Voksne over 30 år legger ikke slikt på seg, men unge og umodne jenter fra 13 år sluker alt dennne fruen legger ut rått. De vil være som henne, ha slikt hus, lik mann, masse klær, likt hår, trene like mye osv. Forskjellen er at hun har tid til å blogge, trene og lage mat fra bunn av, fordi hun ikke jobber 8-16 borta fra hjemme. 13 åringene går på skole, har kanskje en helgejobb ect- De skal lese på prøver, innleveringer osv. Det sier seg selv at en 13 åring ikke trenger å trene 2 ganger daglig fordi fruen gjør det, og fordi fruen gjør det så er det det rette!? Nei, selv sagt ikke, men unge jenter tror livet bare er slik Fruen har det. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Alle har ansvar for sitt eget liv. Jeg har hatt anorexi og bulimi, men har blitt frisk og klarer meg godt i livet.. FF kan da ikke ta ansvar for hvordan hele Norge føler seg. Anonymous poster hash: 75669...9d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2013 #3536 Del Skrevet 5. oktober 2013 Men du har enda ikke klart å forklare hva du mener er så skremmende og ikke minst hvorfor. Det er vel heller skremmende med folk som er sykelig opptatt av å hetse en blogger, enn en blogger som er interessert i sunn og god mat og trening. Anonymous poster hash: 216b9...370 Unnskyld meg, men har du litt tungt for det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3537 Del Skrevet 5. oktober 2013 Når unge jenter står frem i media og føler seg mislykka pga de leser bloggen til fruen, så blir man bekymret. Unge jenter som har nilest bloggen og viil trene som henne, spise som henne og shoppe som henne. De vil være som henne, men får det ikke til og får spiseforstyrrelser og depresjoner. Da må man få lov til å reagere. Voksne over 30 år legger ikke slikt på seg, men unge og umodne jenter fra 13 år sluker alt dennne fruen legger ut rått. De vil være som henne, ha slikt hus, lik mann, masse klær, likt hår, trene like mye osv. Forskjellen er at hun har tid til å blogge, trene og lage mat fra bunn av, fordi hun ikke jobber 8-16 borta fra hjemme. 13 åringene går på skole, har kanskje en helgejobb ect- De skal lese på prøver, innleveringer osv. Det sier seg selv at en 13 åring ikke trenger å trene 2 ganger daglig fordi fruen gjør det, og fordi fruen gjør det så er det det rette!? Nei, selv sagt ikke, men unge jenter tror livet bare er slik Fruen har det. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Jeg trente noen timer om dagen på ungdomsskolen pga at jeg dreiv med mellomdistanse i tillegg til jobb noen ganger i uka og lekser. Gikk veldig fint det, og jeg gjorde det i tillegg utrolig bra på skolen. Det er mange som driver med idrett mange ganger i uka i tillegg til skole og jobb, så jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til her. Ei jente jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen, trente en gang om morgenen før skolen og en gang etter skolen. Hun gjorde det også bra på skolen. Anonymous poster hash: 216b9...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 5. oktober 2013 #3538 Del Skrevet 5. oktober 2013 LK er så til de grader avslørende i kommentartorfeltet; han omtaler seg selv og fruen som "vinnere". Vinnere i hva? Det eneste de har er penger. Ikke har de en prestisjefylt utdannelse, ikke har de respekterte jobber, ikke bidrar de med noe nevneverdig fornuftig. Det at du kjører en fin bil gjør heller ikke penisen lengre, for de som måtte lure. Akk. Jeg lo godt. Takk, Anne. Jeg kjenner stilen igjen herfra, at du orker.. Men kred for innsatsen. Anonymous poster hash: 4d333...730 Altså, det å kjøpe diorsmokk og chloe tåteflaske er ikke noe som får meg til å tenke at man nødvendigvis er rik. Da tenker jeg enten at man er veldig nyrik, eller så later man som man har mer gryn enn man egentlig har ved å kjøpe logoflash. Jeg tipper sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 5. oktober 2013 #3539 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hun gjør nok det, men å kle seg som om man skal på ball hver helg er litt overdrevet. Det er mulig jeg er sær, men de skoene der syntes jeg passet til en litt penere anledning enn middag på byen. Jeg ville heller ikke ha valgt de skolene, for jeg syns ikke de var spesielt fine etter min smak. Men sålenge hun føler seg bra i dem så er det vel det som teller? Jeg syns det er supert med folk som pynter seg litt ekstra på en lørdagskveld når de skal ut å spise middag. Så skulle de vel på et sted der man kler seg litt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3540 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ville heller ikke ha valgt de skolene, for jeg syns ikke de var spesielt fine etter min smak. Men sålenge hun føler seg bra i dem så er det vel det som teller? Jeg syns det er supert med folk som pynter seg litt ekstra på en lørdagskveld når de skal ut å spise middag. Så skulle de vel på et sted der man kler seg litt bedre? Det er vel noen steder som også har typ kleskode. Vet om et sted her jeg bor (som er en relativt liten by) der du ikke får lov til å komme inn om du har på deg hettegenser og joggesko om du skjønner. Anonymous poster hash: 216b9...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg