Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er så sulten, men blir ikke mett. Ok, men da må hun spise da. Og magen føltes mindre nå faktisk. Okeida.

ja jeg gikk innom det interiørinnlegget fra facebook. :(

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dama gnåler så mye om mat og matinntaket sitt; trening og treningsmengde, at jeg blir helt matt. I tillegg kan jeg ikke skjønne at FF-fansen skal fornekte dette og andre usunne verdier hun formidler i bloggen.

Tre av de fem siste innleggene dreier seg om hva hun har kjøpt/fått sponset. Alle innleggene inneholder noe om hvor sulten eller mett hun er og hvor mye energi hun skal få av å trene (igjen).

Hun er så sulten, men blir ikke mett. Ok, men da må hun spise da. Og magen føltes mindre nå faktisk. Okeida.

ja jeg gikk innom det interiørinnlegget fra facebook. :(

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er sunnere å spise sunt, og trene fremfor det å sitte i en sofa å kose seg med en cheeseburger med potetgull og brus som dessert... Er ikke tvil om hva som er best, og om det får noen tenåringsjenter til å stoppe opp og tenke litt så er ikke det så galt, om de derimot utvikler spiseforstyrrelser så er det nok ikke Fotballfrue som er årsaken.

Aldri før har overvekt dominert så mye blant befolkningen, og "formfull" er den nye normalvekten. Og det er tabu å si slikt, for det kan være overvektige folk som tar det ille opp og skylder på andre fremfor å ta tak i problemet selv. For all del, at noen velger å spise sunt og trene blir jo feil det også, for man skal ikke ta noen valg her i livet uten å bli hakket på... Noe mer dere skal grave opp og lage stor sak ut av?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, ikke blande anonyme sammen nå. Jeg er anonym 056, har ikke skrevet de du linka til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sunt å trene som gravid om man har anledning til det. Det forebygger blant annet fødselsdepresjoner. Så har du forskning som viser det motsatte? Altså at trening ikke er bra når man er gravid og at man i stedet skal ligge i senga hele dagen?

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sunt å trene som gravid om man har anledning til det. Det forebygger blant annet fødselsdepresjoner. Så har du forskning som viser det motsatte? Altså at trening ikke er bra når man er gravid og at man i stedet skal ligge i senga hele dagen?

Tvangsmessig teening er like usunt for gravide som ikke-gravide.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvangsmessig teening er like usunt for gravide som ikke-gravide.

Haha, og du vet at hun driver med tvangsmessig trening fordi?...

Det er ikke usunt å trene hver eneste dag selv om man er gravid. Som sagt så hadde hun vært mye tynnere om hun faktisk hadde spist for lite og trent for mye i forhold til matinntaket, da barnet tar det det trenger. Men dette har vel ikke sånne som deg noe kunnskap om, fordi dere bare er ute etter å hetse uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, og du vet at hun driver med tvangsmessig trening fordi?...

Det er ikke usunt å trene hver eneste dag selv om man er gravid. Som sagt så hadde hun vært mye tynnere om hun faktisk hadde spist for lite og trent for mye i forhold til matinntaket, da barnet tar det det trenger. Men dette har vel ikke sånne som deg noe kunnskap om, fordi dere bare er ute etter å hetse uansett.

Jeg jobber på et behandligssenter for mennesker med spiseforstyrrelser (vernepleier med master).

Hva gjør du til daglig?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tilegner deg pittelitt kunnskap om graviditet kjære deg, så hadde du også visst dette med at hun hadde vært myyye tynnere om hun faktisk hadde spist for lite, da barnet hadde tatt alt av fettet hun hadde hatt av kroppen.

Hun ser overhodet ikke sunn ut p.d.d. Hun er utmagret og blek.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde? Hun la ikke på seg 30 kg under graviditeten slik at dere kunne hånle og komme med kommentarer som "Ha, nå skal hun få se hvordan det er å ha litt for mye fett, ikke mye glamourøst nå, nei :fnise: Hun har bare godt av det" Og se hva som skjedde, hun ser fantastisk ut! Og det er kanskje ikke så lett å takle og derfor er det enklere å gå tilbake til at hun har spiseforstyrrelser, ser mager og skrapet ut, hun er blek. Det er nok ikke bekymringsmeldinger, men god gammeldags hets.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er sunnere å spise sunt, og trene fremfor det å sitte i en sofa å kose seg med en cheeseburger med potetgull og brus som dessert... Er ikke tvil om hva som er best, og om det får noen tenåringsjenter til å stoppe opp og tenke litt så er ikke det så galt, om de derimot utvikler spiseforstyrrelser så er det nok ikke Fotballfrue som er årsaken.

Aldri før har overvekt dominert så mye blant befolkningen, og "formfull" er den nye normalvekten. Og det er tabu å si slikt, for det kan være overvektige folk som tar det ille opp og skylder på andre fremfor å ta tak i problemet selv. For all del, at noen velger å spise sunt og trene blir jo feil det også, for man skal ikke ta noen valg her i livet uten å bli hakket på... Noe mer dere skal grave opp og lage stor sak ut av?

Jeg er enig det du skriver om generell helse. Men en av Norges fremste innen spiseforstyrrelser, tar frem FF som et skrekkeksempel og noe han nekter sine pasienter å lese.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har fulgt med bloggen forventet noe annet enn tvangstrening gjennom hele graviditeten.

Kanskje du kan fortelle hvorfor du mener hun driver med tvangstrening? For å trene er ikke det samme som tvangstrening. Men du er vel veldig glad i å diagnotisere folk bare fordi du hater dem, for FF har helt klart ikke spiseforstyrrelser. Kanskje du selv skal oppsøke psykolog.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan fortelle hvorfor du mener hun driver med tvangstrening? For å trene er ikke det samme som tvangstrening. Men du er vel veldig glad i å diagnotisere folk bare fordi du hater dem, for FF har helt klart ikke spiseforstyrrelser. Kanskje du selv skal oppsøke psykolog.

Å skrive om trening hver eneste dag, presse seg til to økter om dagen, pålegge seg selv et strengt regime uansett dagsform, skrive om den dårlige samvittigheten hvis man ikke får trent. Jeg regner med du leser bloggen siden du er så engasjert?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre deg hvor gammel du er? Mtp saklighetsnivået ditt tipper jeg ungdomsskolealder, midt i målgruppa til FF mao ;)

:fnise:

Er det mulig å egentlig bli mer umoden enn det du er? :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Er det mulig å egentlig bli mer umoden enn det du er? :)

Jeg velger å vente på noen argumenter som gjelder diskusjonen mens du gjør deg ferdig med persondebatten din :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at om fotballfrue faktisk hadde hatt spiseforstyrrelser så hadde du sett det på henne? Som hun er nå så er hun helt normalt slank, og om hun faktisk hadde spist for lite så hadde hun vært mye tynnere, da barnet tar til seg alt det trenger.

Hun ser faktisk mye mer normalvektig ut i virkeligheten enn på bilder. Tror vinkler og poseringer har litt og si altså.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løp 7 km hver dag før + oppvarming pga idrett. Hadde fortsatt ikke spiseforstyrrelser og dreiv med tvangstrening. En blogger skriver strengt tatt om hva h*n gjør om dagen, så da er det ikke akkurat så sjokkerende at personen skriver om trening om det er en av de tingene personen gjør om dagen?

Jeg leser bloggen til FF noen ganger i uka, og det virker vel kanskje som om at du er ganske mye mer opphengt i bloggen hennes enn meg, siden du vet akkurat hvor mye hun trener og må skrive på KG om at hun har spiseforstyrrelse (noe hun ikke har)? Du har sikkert helt sykt mye å gjøre på om dagene siden du leser en blogg du ikke liker og i tillegg MÅ hetse bloggeren og slenge ut diagnoser uten å ha en grunn til det.

Jeg venter fremdeles på at du skal gjøre deg ferdig med persondiskusjonen din.

Prøv igjen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvem var det som skreiv at jeg gikk på ungdomsskole? Hmm.. var ikke meg ihvertfall. :fnise:

Det du skriver i denne tråden sier ganske mye om deg.

Prøv igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, har møtt henne et par ganger. Normalvektig er hun ikke, ligger og vipper på grensen.

Neida, men hun ser ikke så mager ut som på bilder - har møtt henne flere ganger selv.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...