Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir det samme som It-pappaer som kjøper Ipod til sin førstefødte på 3uker. ;) Alt har sin sjarm. Men jeg trodde den vinterdressen var dyrere, må jeg sjekke ut synes den var fin. :)

Den er satt opp i pris nå, sikkert etter FF reklamerte for den.

http://lillemartine.no/product.html/burberry-bobledress-lys-rosa?category_id=18

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smokken kostet jo bare 389 kr, og Burberrydessen under en 500-lapp på en norsk nettside, så hun er jo sånn typisk nyrik som skal flashe med merker som ser dyre ut,også har hun kjøpt det billigste av merket som finnes.

Hun må gjerne bruke 5000,- på en smokk for min del. Men det er litt merkelig at prinsippene hennes ikke stikker dypere enn at hun for en uke siden sa at hun ikke bruker Dior pga dyretesting, mens hun samtidig bestilte denne smokken fra Dior. Så nå er plutselig Dior helt ok?

Hun skrev dette i en kommentar under dette innlegget: http://fotballfrue.no/2013/09/24/ukens-lesersporsmal-6/#comments

Under dette innlegget skriver hun i en kommentar at hun aldri bruker noe som er dyretestet http://fotballfrue.no/2013/09/29/my-everyday-makeup/#comments

Anonymous poster hash: d8d6e...a02

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smokken kostet jo bare 389 kr, og Burberrydessen under en 500-lapp på en norsk nettside, så hun er jo sånn typisk nyrik som skal flashe med merker som ser dyre ut,også har hun kjøpt det billigste av merket som finnes.

Åh.... Ha ha ha! Så om hun hadde handlet dyrt, er det bedre? Utrolig hva som kan snus, vrenges og kritiseres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var rundt 1985 at renta var på 12%. Så joda - det går an!

Jeg husker det godt, stefaren min hadde nordsjøjobb og tjente bra. Likevel måtte vi kjøpe husbankhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Hun må gjerne bruke 5000,- på en smokk for min del. Men det er litt merkelig at prinsippene hennes ikke stikker dypere enn at hun for en uke siden sa at hun ikke bruker Dior pga dyretesting, mens hun samtidig bestilte denne smokken fra Dior. Så nå er plutselig Dior helt ok?

Hun skrev dette i en kommentar under dette innlegget: http://fotballfrue.no/2013/09/24/ukens-lesersporsmal-6/#comments

Under dette innlegget skriver hun i en kommentar at hun aldri bruker noe som er dyretestet http://fotballfrue.no/2013/09/29/my-everyday-makeup/#comments

Strengt talt så sier hun vel at hun ikke bruker enkeltting som er dyretestet, ikke at hun holder seg unna merker som er testet på dyr. Så, så lenge den smukken ikke har blitt tvunget inn i munnen på en valp, er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

389 kr for en plastbit. Fornuftig. De driter nok penger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Conradine

Dere?

Jeg har aldri lest eller kommentert noe om noe billig, grått dopapir til fruen. Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

For meg er dere like hele gjengen. Som regel anonyme brukere som bruker all ledig tid på å saumfare Fotballfruen og alt hun skriver, fotograferer, forteller, gjør og ikke gjør ... Beklager at jeg ikke klarer å skille den som bare kritiserer merkesmokker, den som kritiserer merkesmokk og overforbruk, den som kritiserer overforbruk og for mye trening, den som kritiserer for mye trening og juksebilder, den som kritiserer hennes mann og for mye trening, den som kritiserer falske smil og stygg bil, den som kritiserer innredningen og påkledningen, den som bare kritiserer påkledningen, den som kritiserer altfor liten gravidemage og feil bruk av feriedager ifm Tour De France, de som mener at moren er for gammel til å bruke så korte kjoler og Caroline for å jukse med annonseringer .. osv osv osv ..

Dere gjentar dere til det kjedsommelige og er umulige å skille fra hverandre.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver sjelden i denne tråden, så der tar du kraftig feil. Du virker ganske fanatisk selv angående dette kvinnemennesket, så du er ikke den første som burde kritisere andre.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke liker tråden og det som diskuteres, så er det altså frivillig å klikke seg inn.

Anonymous poster hash: db348...34d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver sjelden i denne tråden, så der tar du kraftig feil. Du virker ganske fanatisk selv angående dette kvinnemennesket, så du er ikke den første som burde kritisere andre.

Poenget er vel at dere "kritikerne" glir over i hverandre. Har du ingen forståelse for det synspunktet? Det er jo bare en evig surving.

Hvis man ikke liker tråden og det som diskuteres, så er det altså frivillig å klikke seg inn.

Anonymous poster hash: db348...34d

Hi hi. Akkurat det samme kan vi si til dere når det gjelder bloggen til Fotballfrue. Hvis dere ikke liker den, er det jo bare å la være å klikke seg inn. Siden dere mener at det er legitimt å kritisere den, så har vel vi full rett til å kritisere denne tråden også da, eller? Eller fortjener brukerne av denne tråden bedre behandling enn Fotballfrue?

Jeg har skrevet dette en gang før, og da ble det moderert vekk, så jeg skal prøve å formulere meg litt annerledes nå: Jeg ser titt og ofte i sånne tråder som denne at "kritikerne" surver når de selv får kritikk. Det er visst ikke så greit når kritikken rammer en selv. Da kommer de med sånne ting som "det er helt frivillig å lese denne tråden, altså, hvis dere ikke liker det dere ser, så er det jo bare å la være, skjønner meg ikke på folk som absolutt skal drive og kritisere andre hele tiden" (det står faktisk i denne tråden noen sider lenger bak!).

Og så ser dere ikke at dere gjør nøyaktig det samme med Fotballfrue.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekteparet Eriksen oppfører seg som et par nyrike finnmarkværinger som har vunnet i lotto.

Kjøp. Bli lykkelig. Repterer

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... repeter .

De lykkeligste øyeblikk hos oss mennesker foregår som regel i hjernen vår, helt likegyldig av hvilke ytre parametre man tilfører. Og den noe unaturlige trangen til å dokumentere alt på foto og film forringer alle slike øyeblikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen her inne som er "Anne" i kommentarfeltet til Diorsmokk-innlegget, but if so; fantastisk!! Du klarte å temme LK! Han måtte legge seg flat - selv om han selvfølgelig ikke ville gått med på den formuleringen. Fantastiske kommentarer *klappklappklapp*

Ps. Håper "ugla" - som forøvrig er et kallenavn jeg ikke ville hatt på min baby. Er ikke det forbundet med gamle, bitre, grå kjerringer? Hehe. Men jo, håper hun ikke tar (dior)smokk og (chloe)tåteflaske - veldig mange gjør faktisk ikke dette, så hvorfor kjøpe innså dyrtpå forhånd?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strengt talt så sier hun vel at hun ikke bruker enkeltting som er dyretestet, ikke at hun holder seg unna merker som er testet på dyr. Så, så lenge den smukken ikke har blitt tvunget inn i munnen på en valp, er det greit.

Eh...Hæ? Enten er man i mot dyretesting og pelsindustrien, eller så er man ikke det. Er man i mot, og har tatt dette stanpunktet, så støtter man (så klart) ikke bedrifter som bedriver slik mishandling av dyr med penger. På den måten vil de aldri bli tvunget til å stoppe med dette, og man støtter opp om denne fæle industrien. Det er et fett for Dior om hun kjøper sminkeprodukter eller smokk, pengene får dem likevel. Om smokker testes, er vel ikke helt usansynlig, da dette er noe som skal inn i munnen på et menneske. Men det har uansett ingen betydning, da Dior støtter opp om pelsindustrien og muligens dyretesting (finner dem ikke på PETA sine lister, så vet ikke helt hva praksisen er, men noe er det siden de ikke er på den trygge listen).

Kjøper du produkter fra Dior, så gir du ditt samtykke og godtar praksisen.

Det er ikke slik at hver enkelt produkt som sendes ut i butikkene har vært testet på dyr, før forbrukeren får den i hånden. Ikke er det sikkert at de selv tester på dyr heller, men at ingredienser de kjøper kan være det. Så med din logikk kan man like godt kjøpe produkter som er dyretestet, da de uansett ikke er direkte testet hvert enkelt produkt.

Dior selger t.o.m klær med pels til babyer!

Man kan ikke si at man er i mot pelsindustrien, kjøpe en jakke med pels(!), ta av pelskragen, og vips så er det greit å kjøpe/bruke jakken. Du ser vel den?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen her inne som er "Anne" i kommentarfeltet til Diorsmokk-innlegget, but if so; fantastisk!! Du klarte å temme LK! Han måtte legge seg flat - selv om han selvfølgelig ikke ville gått med på den formuleringen. Fantastiske kommentarer *klappklappklapp*

Ps. Håper "ugla" - som forøvrig er et kallenavn jeg ikke ville hatt på min baby. Er ikke det forbundet med gamle, bitre, grå kjerringer? Hehe. Men jo, håper hun ikke tar (dior)smokk og (chloe)tåteflaske - veldig mange gjør faktisk ikke dette, så hvorfor kjøpe innså dyrtpå forhånd?

Hva sa han da?

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK er så til de grader avslørende i kommentartorfeltet; han omtaler seg selv og fruen som "vinnere".

Vinnere i hva? Det eneste de har er penger. Ikke har de en prestisjefylt utdannelse, ikke har de respekterte jobber, ikke bidrar de med noe nevneverdig fornuftig. Det at du kjører en fin bil gjør heller ikke penisen lengre, for de som måtte lure.

Akk. Jeg lo godt. Takk, Anne. Jeg kjenner stilen igjen herfra, at du orker.. Men kred for innsatsen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg nysgjerrig - jeg har lett etter innlegget uten å finne det, kan du fortelle hvor det ligger?

Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skumlest Diorkommentarfeltet, men fant ikke noe om dyretesting der? Noen MÅ jo ha skrevet noe om det, og hun slipper det ikke igjennom. Noen som er her som har kommentert og vet? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, smokk fra Dior? Det har jeg aldri sett før.

Anonymous poster hash: 6058e...db5

Tror jeg må ha det, altså...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...