Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En vakker dag når renta blir stuphøy, alle pengene folk låner på kreditt skal betales tilbake og mange mister jobbene sine, en dag det rett og slett blir dårlige tider, så er det disse bloggene som mister jobbene først. Ingen kan reklamere for dyre kremer da, når ingen har råd til å kjøpe dem. Eller bytte gardiner til hver sesong, eller puter, pynt, interiør osv. Folk vil ha knapt råd til mat. Jeg tror denne dagen vil komme, og hva gjør disse fisefine Fruene da, eller ungjentene-unge mødre som lever kun av å shoppe, shoppe og atter shoppe. ???

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Herregud!

Den er grei. Men den dagen mister jeg jobben min også og vil slite alvorlig med mine økonomiske forpliktelser. Og jeg blogger ikke eller har shopping som hobby.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig, vil jo bli et sjokk om det skjer for alle. Vi er vante med å handle, få det vi peker på her i vesten. Kunne ikke falt oss inn og måtte koke vannet slik at det varmt til et bad f.eks. Hvis f.eks vi ikke fikk vann fra springen mer. Mange ville blitt meget frustrerte og sjokkerte om dette skjer, men det kan skje. Det er store forandringer i verden nå, så hvem vet om renta stiger 6-9 prosent??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke mine egne øyne da jeg så på insta at fruen har gått til innkjøp av en DIORsmokk.... hahahaha... Til dere som støtter FF her inne, jeg vil bare presisere at dette er min mening. Det gjelder for alle som styler ungen på den måten: herregud så kvalmt.. jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 69561...8d6

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det mulig, DIOR-smukk?

Lol. Galskapen vil ingen ende ta... :laugh: Jeg må være ærlig, til tross for at de to kommer til å forgude det barnet synet jeg i all oppriktighet synd på små som må vokse opp rundt sånt. Men folk er forskjellige

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, AB #3397 har forsåvidt et poeng. Jeg tror også at shoppegalskapen vi ser over alt nå kommer til å stoppe opp en dag. Det kan jo ikke fortsette i evigheter. Den dagen vi kommer dit vil jeg tro at mellomleddene går først, og FF er et eksempel på et slikt mellomledd.

Men å nærmest glede seg til det skjer for å kunne gni seg i hendene over at FF og andre bloggere av denne typen mister jobbene sine, blir litt vel drøyt. Jeg ville nok først og fremst bekymret meg for meg og min families økonomiske situasjon.

Ang. Dior-smukken må de få bruke penger på akkurat hva de vil. Likevel, jeg ville nok selv valgt å bruke over 400 kr + avgifter for å ta det inn i landet på noe som det er mindre sannsynlighet for å miste hvor som helst.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, AB #3397 har forsåvidt et poeng. Jeg tror også at shoppegalskapen vi ser over alt nå kommer til å stoppe opp en dag. Det kan jo ikke fortsette i evigheter. Den dagen vi kommer dit vil jeg tro at mellomleddene går først, og FF er et eksempel på et slikt mellomledd.

Men å nærmest glede seg til det skjer for å kunne gni seg i hendene over at FF og andre bloggere av denne typen mister jobbene sine, blir litt vel drøyt. Jeg ville nok først og fremst bekymret meg for meg og min families økonomiske situasjon.

Ang. Dior-smukken må de få bruke penger på akkurat hva de vil. Likevel, jeg ville nok selv valgt å bruke over 400 kr + avgifter for å ta det inn i landet på noe som det er mindre sannsynlighet for å miste hvor som helst.

Tipper de kommer til å kjøpe sånn smokkfeste som man kan feste i klærne og smukken.. I Dior eller Burberry selvsagt..

Anonymous poster hash: 3b3a2...481

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper de kommer til å kjøpe sånn smokkfeste som man kan feste i klærne og smukken.. I Dior eller Burberry selvsagt..

Anonymous poster hash: 3b3a2...481

Det gjør de nok helt sikkert. :) Men i så fall trenger man vel ikke en smukkeoppbevarer? Jeg har lite førstehåndserfaring med smukker, så jeg er igrunn nysgjerrig på et mer generelt grunnlag. Hadde sikkert passet seg bedre i Graviditet og spedbarn-forumet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det neste, Marc Jacobs bleier? Gulpeklut fra Yves Saint Laurent? Potte fra Gucci?

Anonymous poster hash: de2b7...fea

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du forstod. Nei, jeg godter meg ikke over om det skjer og de mister levebrødet sitt. Jeg mener de kan roe ned før det skjer. Man må ikke ha nye gardiner 4 ganger i året, eller bytte puter til hver sesong. Og nå går det enda lengre med Dior-smokk og andre merketing-klær som er meget dyrt. Hva vil hun vise? At hun er kjemperik og kan skjemme bort barnet med gods og gull. Hva lærer barn av det? De lærer at alt kan kjøpes, lykke kan kjøpes om man har penger nok. Jeg er bekymret for denne utviklingen, er derfor jeg skriver om den. Naturen sliter pga søppel og forurensing, for nips og stæsj til huset er ting ingen trenger, og når man er lei så kaster man det. FRUEN og andre bloggere bruker ikke halvparten av klærne de får heller, de har skaper smikkfulle i klær og sko de egentlig ikke trenger. men det er fint å vise frem, fint å vise frem sin rikdom?!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hva så om hun bruker penger på å kjøpe en Dior smokk? Har man penger til det og ønsker å prioritere pengene slik, så ser jeg rett og slett ikke problemet.

Hva med å heller glede seg på andres vegne istedenfor å framstå som misunnelige hekser?

Om jeg hadde hatt masse penger så ville sikkert jeg kjøpt ting som andre så på som unødvendig...men hvorfor la være om man har råd til det og ønsker det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, vil jo bli et sjokk om det skjer for alle. Vi er vante med å handle, få det vi peker på her i vesten. Kunne ikke falt oss inn og måtte koke vannet slik at det varmt til et bad f.eks. Hvis f.eks vi ikke fikk vann fra springen mer. Mange ville blitt meget frustrerte og sjokkerte om dette skjer, men det kan skje. Det er store forandringer i verden nå, så hvem vet om renta stiger 6-9 prosent??

Mener det var rundt 1985 at renta var på 12%. Så joda - det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det neste, Marc Jacobs bleier? Gulpeklut fra Yves Saint Laurent? Potte fra Gucci?

Anonymous poster hash: de2b7...fea

Dopapir fra Prada kanskje? :fnise:

Nei, men seriøst. Det er jo sykt å kjøpe designerting til en liten baby.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så om hun bruker penger på å kjøpe en Dior smokk? Har man penger til det og ønsker å prioritere pengene slik, så ser jeg rett og slett ikke problemet.

Hva med å heller glede seg på andres vegne istedenfor å framstå som misunnelige hekser?

Om jeg hadde hatt masse penger så ville sikkert jeg kjøpt ting som andre så på som unødvendig...men hvorfor la være om man har råd til det og ønsker det?

så denne komme.. jeg er en av de misunnelige heksene som reagerte på dior-smukken.. det handler ikke om at jeg ikke kan glede meg på vegne av andre. bare så det er sagt, så har jeg også råd til å kjøpe den smukken.. kan kjøpe to også. Poenget er at jeg synes det er ille å kle opp babyen som en liten moteguru... Helt greit og forståelig at folk kjøper klær fra kvalitetsmerker som helly hansen og bergans framfor HM, Cubus og lignende.. Men, en smukk fra Dior? Hjelpe meg..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at jeg synes det er ille å kle opp babyen som en liten moteguru... Helt greit og forståelig at folk kjøper klær fra kvalitetsmerker som helly hansen og bergans framfor HM, Cubus og lignende.. Men, en smukk fra Dior? Hjelpe meg..

Hvorfor er det ille? Det spiller da ikke noen rolle for babyen.

Anonymous poster hash: 76a22...c81

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skryter stadig av at hun er i mot dyretesting og pels. Likevel velger hun å kjøpe en smokk fra Dior, dress fra Burberry, Chloe flaske, Louis Vuitton :klo: Det henger ikke på greip. Det blir som den gangen hun kjøpte Svea jakke, tok av pelsen (eller la den igjen i butikken eller hva hun gjorde) og sydde på faux fur.

Skjønner ikke hvorfor hun gidder å late som at hun bryr seg om dyrevelferd, når det er så innlysende at dette ikke er noe som ligger hennes hjerte nært. Hva med å heller ta et standpunkt, og stå for det.

Anonymous poster hash: d8d6e...a02
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min personlige mening om ekstreme shoppere og ekstreme fiksere ( ala villapaprika, styler stuen 70 ganger i året) Jeg tror ikke de er lykkelige, det er en form for indre uro. De shopper for å tilfredstille noe de ikke vet. Dette går aldri bra i lengden.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt morsomt å observere da..Det er jo ikke for babyens ve og vel hun kjøper Dior-smokk, det er rett og slett for å flashe se-så-mye-penger vi har. Tipper den ungen blir brukt som en levende reklameplakat og utstillingsdukke, stakkar.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten følelse av at hun kommer til å melke det barnet og jeg da. Overeksponert mtp at hun skal selge inn baby- og etterhvert barneprodukter for full mugge. For det er jo tross alt en reklameblogg, og dess mer enn kan tjene penger på, dess bedre? Eller? Det er (dessverre) ganske tydelig for FF sitt vedkommende pr i dag om ikke annet, som hun har begynt med babyprodukter. Selv blir jeg nok ikke med på den bølgen, syns alt gravidpraten blir for mye for min del, når det bare er snakk om å melke penger for alt det er verdt.. Synd, men sånn er det vel når en kun ser $$$ i alt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt morsomt å observere da..Det er jo ikke for babyens ve og vel hun kjøper Dior-smokk, det er rett og slett for å flashe se-så-mye-penger vi har. Tipper den ungen blir brukt som en levende reklameplakat og utstillingsdukke, stakkar.

Ja, stakkars unge. Herregud, den kommer til å få alt den trenger og ha to superivrige kjærlige førstegangsforeldre :(

:sarkasme:

Anonymous poster hash: 42915...0a2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...