Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en haug med innlegg siden tenkte jeg "fine blomster", da jeg la merke til buketten som sto i vasen på spisebordet. Så dukker den jammen opp et annet sted ved et par sko hun reklamerte for, og jammen ta hadde de ikke sneket seg opp på barnerommet i dag. Først i vinduskarmen, så i et nærbilde av stellekommoden. Ingenting GALT i det altså - det jeg vil frem til er at hele huset bare er en eneste stor kulisse som styles for hvert bilde. Alt danderes og ingenting er tilfeldig. At noen orker å leve sånn.

Anonymous poster hash: 99d50...ca5
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det var jo ikke det den saken handlet om. Dette er helt tatt ut av sammenheng. Saken var at en manisk kommentator "Silje" lurte på hvordan FF kunne ta ut permisjon når hun skulle fortsette å blogge. FF svarte da at hun drev med mye annet enn ren blogging og kunne kutte ned på andre aktiviteter. Da krevde "Silje" detaljert redegjørelse for disse aktivitetene, og FF nevnte bl a det å svare på mail som en tidkrevende aktivitet (ikke så overraskende for de av oss som evner å tenke). I den sammenhengen kom det frem at firmaet hadde tre mailadresser, hvorav FF betjener to. Det var ikke snakk om å sjekke opp i noe spørsmål slik du skriver over, men bare å svare en manisk kommentator som trodde hun hadde rett på detaljert innsyn i hvordan FF skal arrangere barselperioden sin. Si meg, er dere sånn mot kolleger også, at dere krever detaljert redegjørelse for deres økonomiske forhold, arbeidsmengde osv.? I så fall tipper jeg at dere ikke er særlig populære på arbeidsplassen... Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Greit nok, men jeg svarte helt genrerelt jeg for har ikke lest den tråden engang. Men dette svaret om at "jeg opererer kun to av mailadressene" har jeg sett flere ganger før til tross for at jeg ikke leser bloggen fast. Så dette er vel noe som kommer som svar i ny og ne regner jeg med? Synes bare det er så latterlig at hun svarer det når alle vet at mannen da har kontroll over den andre.

Forøvrig er dette mitt første innlegg/svar i denne tråden, og jeg kan ikke se at jeg har skrevet noe om at de skal redegjøre for økonomi eller noe? Ønsker helst ikke detaljer fra møtene deres med NAV... ;-)

Anonymous poster hash: 178dd...89a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kult jeg da!

Ikke antrekket i seg selv, men at hun kjørte noe annet enn Bree van de Kamp-stilen.

Tja. Vanligvis så har jeg ikke noe mot klesstilen hennes, synes hun kler seg mye bedre enn mange andre bloggere. Men som så mange andre har kommentert så synes jeg hun pynter seg i overkant mye. Men de skoene der synes jeg faktisk var kjempestygg. :kvalm:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Vanligvis så har jeg ikke noe mot klesstilen hennes, synes hun kler seg mye bedre enn mange andre bloggere. Men som så mange andre har kommentert så synes jeg hun pynter seg i overkant mye. Men de skoene der synes jeg faktisk var kjempestygg. :kvalm:

Dette er helt off topic, men jeg synes stilen til Anette Haga har vært utrolig fint i høst, fy søren, skikkelig inspo.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt off topic, men jeg synes stilen til Anette Haga har vært utrolig fint i høst, fy søren, skikkelig inspo.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Synes de har skikkelig upersonlig, uoriginal trendslavestil, både hun og fotballfrue.

Endret av Samaysa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en haug med innlegg siden tenkte jeg "fine blomster", da jeg la merke til buketten som sto i vasen på spisebordet. Så dukker den jammen opp et annet sted ved et par sko hun reklamerte for, og jammen ta hadde de ikke sneket seg opp på barnerommet i dag. Først i vinduskarmen, så i et nærbilde av stellekommoden. Ingenting GALT i det altså - det jeg vil frem til er at hele huset bare er en eneste stor kulisse som styles for hvert bilde. Alt danderes og ingenting er tilfeldig. At noen orker å leve sånn.

Ja, for det er jo ikke mulig at hun har flere enn èn bukett i huset......

Anonymous poster hash: 54088...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På bildene fra soverommet til babyen klarer vel alle å se at den flyttes fra vinduskarmen til stellebordet?

Anonymous poster hash: 245c0...127

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/2013/09/30/babyrom-stellekroken/

http://fotballfrue.no/2013/09/27/marc-jacobs-galactica/

http://fotballfrue.no/2013/09/25/utstyrsguide-del-i-stue-tilpasset-baby/

http://fotballfrue.no/2013/09/25/oppskrift-onsdag-bringebaerboller/

Jævla mange like blomster da :lol:

Anonymous poster hash: cd521...e3b

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig at dette går godt. Det må gå bra, så mye som hun styrer i vei.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer om å trappe ned på blogginga, skriver hun. Ikke legg ut linker, da bare må jeg innpå, og det skal jeg jo ikke, grrrr jeg altså. :(

Anonymous poster hash: cf5ef...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man bør etterspørre et innlegg som handler om å få blomster til å holde lenge for jeg klarer ikke å få samme bukett til å holde seg så frisk og fin over laang tid :P (hvis de ikke er fake da :P )

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man bør etterspørre et innlegg som handler om å få blomster til å holde lenge for jeg klarer ikke å få samme bukett til å holde seg så frisk og fin over laang tid :P (hvis de ikke er fake da :P )

Det handler nok heller om at de tar mange ulike bildeserier pr gang, og fordeler dem utover uken. Det er nok ikke slik at et innlegg eller to omhandler akkurat den dagen i Fotballfrues liv.

Anonymous poster hash: 1977e...ce7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler nok heller om at de tar mange ulike bildeserier pr gang, og fordeler dem utover uken. Det er nok ikke slik at et innlegg eller to omhandler akkurat den dagen i Fotballfrues liv. Anonymous poster hash: 1977e...ce7

Sorry, er nok litt ny i "bloggverdenen" jeg :P de fleste bloggere tar vel bilder og skriver om dagen sin på dagen (eller dagen etter), de planlegger vel ikke blogginnleggene og har mandag som bildedag f.eks?

Men fotballfrue skriver vel i snitt 3 innlegg per dag så da er det kanskje litt vanskelig å ta det på sparket som andre bloggere gjør? (Hvis de gjør det da :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo veldig pent da, barnerommet, men jeg klarer ike helt å se for meg en baby der - iallefall ikke større enn nyfødt. Vi har en skikkelig bulldoserbaby så her er alt av pynt skviset sammen på toppen av en bokhylle vi satser på at babyen ikke klarer å klatre i. Skjenken i stua måtte vi skru av håndtakene på, duk på bordet kan vi bare glemme... Men akkurat dette gjelder vel mange førstegangsfødende....

Anonymous poster hash: 3bc91...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spikeren på hodet :) Man må ta det for det det er. Hadde det ikke vært noe personlig element her hadde hun ikke hatt lesere. Det er i bunn og grunn hun som er salgsvaren. Det ER jo et helt genialt konsept, men det må koste noe for dem å leve på denne måten. De utleverer jo både familie og venner til en viss grad i tillegg til seg selv.

Anonymous poster hash: c8a2f...9ca

Ja det er absolutt et genialt konsept. Så hun skal absolutt få æren for å ha utvikle dette konseptet helt ut til fingerspissen.

Det skal sies at bloggen ikke har noen som helst kredibilitet for min del. Jeg tror ikke at hun kan gå god for halvparten av det hun reklamerer for, men det tror jo selvfølgelig veldig mange som leser bloggen hennes. Det ser man jo ut i fra kommentarfeltet. Syns det er litt rart at folk er så naive. Så syns jeg det er rart at det ikke skal være lov å diskutere produktet FF på en saklig måte. En ting er å gå til angrep på Caroline i forhold til utseende, men når det gjelder bloggen som eks. disse blomstene som er brukt som rekvisitt på flere bilder syns jeg det er her helt legitimt.

Det jeg er litt spent på er om hun også kommer til å bruke babyen til "modell" for diverse adlinks og sponsorer. Hun har jo allerede beveget seg inn på babyutstyr markedet, der ligger det mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, er nok litt ny i "bloggverdenen" jeg :P de fleste bloggere tar vel bilder og skriver om dagen sin på dagen (eller dagen etter), de planlegger vel ikke blogginnleggene og har mandag som bildedag f.eks?

Men fotballfrue skriver vel i snitt 3 innlegg per dag så da er det kanskje litt vanskelig å ta det på sparket som andre bloggere gjør? (Hvis de gjør det da :P )

Altså jeg aner egentlig ikke, jeg blogger heller ikke. Men jeg vil anta at det er sånn FF driver. Bloggen hennes er en business, ikke en søt bildedagbok over livet hennes. Så da faller det nærliggende å tro at hun har visse bildserie-dager pr. uke, noe de eviglevende blomstene kan tyde på.

Anonymous poster hash: 1977e...ce7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig samme blomster i nøyaktig samme vase? Som på det ene bildet er i vinduskarmen og i det andre IKKE i karmen men på stellebordet? Javel...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du får det til å virke som om hun drar med seg den buketten igjennom hele huset når hun går fra rom til rom til og med når hun ikke tar bilder

Jeg tror nok heller det var for bildene sin del.Er jo ikke så mye ork det.

Endret av Salmonella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du får det til å virke som om hun drar med seg den buketten igjennom hele huset når hun går fra rom til rom til og med når hun ikke tar bilder

Jeg tror nok heller det var for bildene sin del.Er jo ikke så mye ork det.

Selvfølgelig er det kun for bildenes skyld, det er jo det hun sier. Skjønner ikke at du ikke forsto det?

Anonymous poster hash: da433...5cc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...