Gjest Bond Skrevet 30. september 2013 #3261 Del Skrevet 30. september 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lech Skrevet 30. september 2013 #3262 Del Skrevet 30. september 2013 Hadde Caroline hatt en normal jobb måtte hun stått opp klokka 4 for å rekke den sminkerutinen der. Må være utrolig slitsomt å ha SÅ mye greier i ansiktet for hverdagsminke. Hva når hun skal på fest? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3263 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg leser sjelden bloggen så går ikke gjennom den for å finne det utsagnet. Men jeg husker det godt. Er ikke mer enn 1 års tid siden hun skrev det. For hun fikk mange spm angående den innover magen hun viste i bikini og media slo det veldig opp. Fikk da spm om når hun en dag ble gravid, hva da? JA det ville bli en utfordring, sa hun da. Anonymous poster hash: cf5ef...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3264 Del Skrevet 30. september 2013 Hadde Caroline hatt en normal jobb måtte hun stått opp klokka 4 for å rekke den sminkerutinen der. Må være utrolig slitsomt å ha SÅ mye greier i ansiktet for hverdagsminke. Hva når hun skal på fest? Jeg bruker ca. like mange produkter som henne, til og med flere. Primer, foundation, concealer x 2, solpudder, blush, øyeskygge primer, øyenskygger (varierer fra 2 til 5 stk), mascara, eyeliner x 2, øyenbrynspenn, settingpudder til ansiktet osv... Og jeg bruker 15 minutter om morgenen. Anonymous poster hash: 31a64...d39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3265 Del Skrevet 30. september 2013 Det var mye sminke! Bruker dagkrem, kajal, mascara og rouge jeg........litt solpudder om sommeren. Selve sminken er fikset på max 5min. Anonymous poster hash: f8b9b...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3266 Del Skrevet 30. september 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10152003 Anonymous poster hash: 8a027...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 30. september 2013 #3267 Del Skrevet 30. september 2013 Hadde Caroline hatt en normal jobb måtte hun stått opp klokka 4 for å rekke den sminkerutinen der. Må være utrolig slitsomt å ha SÅ mye greier i ansiktet for hverdagsminke. Hva når hun skal på fest? Det er jobben hennes å fremstå prikkfritt på bloggen. Hun skriver selv at 2 av 19 innlegg i forrige uke var reklameinnlegg. Men hvis man tar en nærmere titt så ser man jo at alle innlegg består av reklame i en eller annen grad. Naturlig nok siden dette tross alt er jobben hennes. Hun sier jo også at hun har ansatte, men vil ikke fortelle hvor mange dette er. Så det krever nok en god del jobb. Det er vell dette jeg vil til buns i, at hun ikke innrømmer at det er mer reklame enn det er og at det i grunn er litt kynisk påvirkning av unge mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3268 Del Skrevet 30. september 2013 Det er jobben hennes å fremstå prikkfritt på bloggen. Hun skriver selv at 2 av 19 innlegg i forrige uke var reklameinnlegg. Men hvis man tar en nærmere titt så ser man jo at alle innlegg består av reklame i en eller annen grad. Naturlig nok siden dette tross alt er jobben hennes. Hun sier jo også at hun har ansatte, men vil ikke fortelle hvor mange dette er. Så det krever nok en god del jobb. Det er vell dette jeg vil til buns i, at hun ikke innrømmer at det er mer reklame enn det er og at det i grunn er litt kynisk påvirkning av unge mennesker. Det er vel bare èn ansatt i firmaet, henne selv? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3269 Del Skrevet 30. september 2013 Det er jobben hennes å fremstå prikkfritt på bloggen. Hun skriver selv at 2 av 19 innlegg i forrige uke var reklameinnlegg. Men hvis man tar en nærmere titt så ser man jo at alle innlegg består av reklame i en eller annen grad. Naturlig nok siden dette tross alt er jobben hennes. Hun sier jo også at hun har ansatte, men vil ikke fortelle hvor mange dette er. Så det krever nok en god del jobb. Det er vell dette jeg vil til buns i, at hun ikke innrømmer at det er mer reklame enn det er og at det i grunn er litt kynisk påvirkning av unge mennesker. Er det ikke allment kjent at de ansatte i firmaet er LK og henne selv? De har jo ikke andre fast lønnede folk. Webdesignere ett som de evt har knyttet til seg er jo ikke ansatt i firmaet. Dermed synes jeg alltid det er så latterlig når hun svarer fansen sin " firmaet har tre mailadresser, jeg opererer to av dem" på spørsmål om hvorfor hun ikke har svart på en mail. Herregud, da er det jo mannen (som sannsynligvis sitter ved siden av henne i sofaen når hun skriver det) som opererer den tredje, er det ikke bare å svare leserne med at hun skal sjekke opp saken da? Hvorfor gjøre det så vanskelig og hemmelighetsfullt? Høres ut som om de har en haug med folk til å gjøre ditt og datt for bloggen, mens de egentlig sitter der i det rosa-hvite huset og kokkelurer sammen bare de to ;-)Anonymous poster hash: 178dd...89a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3270 Del Skrevet 30. september 2013 det er så latterlig når hun svarer fansen sin " firmaet har tre mailadresser, jeg opererer to av dem" på spørsmål om hvorfor hun ikke har svart på en mail. Herregud, da er det jo mannen (som sannsynligvis sitter ved siden av henne i sofaen når hun skriver det) som opererer den tredje, er det ikke bare å svare leserne med at hun skal sjekke opp saken da? Jo, men det var jo ikke det den saken handlet om. Dette er helt tatt ut av sammenheng. Saken var at en manisk kommentator "Silje" lurte på hvordan FF kunne ta ut permisjon når hun skulle fortsette å blogge. FF svarte da at hun drev med mye annet enn ren blogging og kunne kutte ned på andre aktiviteter. Da krevde "Silje" detaljert redegjørelse for disse aktivitetene, og FF nevnte bl a det å svare på mail som en tidkrevende aktivitet (ikke så overraskende for de av oss som evner å tenke). I den sammenhengen kom det frem at firmaet hadde tre mailadresser, hvorav FF betjener to. Det var ikke snakk om å sjekke opp i noe spørsmål slik du skriver over, men bare å svare en manisk kommentator som trodde hun hadde rett på detaljert innsyn i hvordan FF skal arrangere barselperioden sin. Si meg, er dere sånn mot kolleger også, at dere krever detaljert redegjørelse for deres økonomiske forhold, arbeidsmengde osv.? I så fall tipper jeg at dere ikke er særlig populære på arbeidsplassen... Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 30. september 2013 #3271 Del Skrevet 30. september 2013 Er det ikke allment kjent at de ansatte i firmaet er LK og henne selv? De har jo ikke andre fast lønnede folk. Webdesignere ett som de evt har knyttet til seg er jo ikke ansatt i firmaet. Dermed synes jeg alltid det er så latterlig når hun svarer fansen sin " firmaet har tre mailadresser, jeg opererer to av dem" på spørsmål om hvorfor hun ikke har svart på en mail. Herregud, da er det jo mannen (som sannsynligvis sitter ved siden av henne i sofaen når hun skriver det) som opererer den tredje, er det ikke bare å svare leserne med at hun skal sjekke opp saken da? Hvorfor gjøre det så vanskelig og hemmelighetsfullt? Høres ut som om de har en haug med folk til å gjøre ditt og datt for bloggen, mens de egentlig sitter der i det rosa-hvite huset og kokkelurer sammen bare de to ;-)Anonymous poster hash: 178dd...89a Jeg gikk ut i fra at hun har flere ansatte siden hun skrev det i den tråden som er beskrevet på ditt svar over her. Hun ville ikke ut med hvor mange ansatte det var. Uansett så er det meg rivende likegyldig om hun har ansatte eller ikke. Hun driver et konsept som fungerer og som hun kan leve av. Det jeg liker mindre og mindre er den effekten bloggere har på leserne som tror at alt de leser er uredigert og uten reklame. Så går de rett på og kjøper de samme produktene. Dette gjelder jo ikke bare FF, men hun er jo den største av de alle og kanskje den mest prikkfrie. Antrekkene hun poster med adlinks er stylet slik at man såvidt ser at hun er gravid. Jeg bryer meg veldig lite om magen er stor eller liten, jeg tror hun ønsker å nå frem til et bredt puplikum slik at hun også når frem til lesere som ikke er gravide. Fotballfrue er jo i grunn en veldig snedig markedsførings metode som selger godt, da det personlige ved den når frem til mange. Jeg ser på det som "skjult" reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3272 Del Skrevet 30. september 2013 Firmaet har en ansatt, Caroline Berg Eriksen, ingen flere. Dette er offentlig info, selv om Fru Eriksen tror det er privat. http://www.proff.no/selskap/treasures/siljan/-/996379639/ Anonymous poster hash: b9607...1e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3273 Del Skrevet 30. september 2013 De ber om å roe ned på shoppingen. Hussalgene går tregere og i byggebransjen er det flere som ikke får jobb. Det er ikke kjøpefest lengre, og det bør vi høre på. All verdens alle reklamerer og blogger om, javel. Men vi skal ikke kjøpe noe. Da synker også tallene for bloggerene og de må finne seg andre jobber. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3274 Del Skrevet 30. september 2013 Søtt babyrom, da. Selv om jeg ikke skjønner tanken med å ha stellebord både på badet og barnerommet. Det er jo på badet man steller med bleier, vann osv. (Og, ja, jeg har barn altså.) Men de finner vel ut av ting etterhvert Anonymous poster hash: 6058e...db5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. september 2013 #3275 Del Skrevet 30. september 2013 Søtt babyrom, da. Selv om jeg ikke skjønner tanken med å ha stellebord både på badet og barnerommet. Det er jo på badet man steller med bleier, vann osv. (Og, ja, jeg har barn altså.) Men de finner vel ut av ting etterhvert Anonymous poster hash: 6058e...db5 Mange som synes det er greit å slippe å ta baby ut av rommet om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3276 Del Skrevet 30. september 2013 Søtt babyrom, da. Selv om jeg ikke skjønner tanken med å ha stellebord både på badet og barnerommet. Det er jo på badet man steller med bleier, vann osv. (Og, ja, jeg har barn altså.) Men de finner vel ut av ting etterhvert Anonymous poster hash: 6058e...db5 Synes det virker praktisk egentlig, med tanke på nattskift av bleier. Vi hadde i hvertfall en stelle-krok i barnerommet, pluss en på badet, og begge var flittig brukt Anonymous poster hash: 0746e...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. september 2013 #3277 Del Skrevet 30. september 2013 fotballfrue.no virker jo ikkeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3278 Del Skrevet 30. september 2013 Bytta bleie i senga jeg, hvis det var nødvendig. Sjelden det kom bæsjebleier på natta da. På dagtid ble det stellebordet på badet. Orket ikke trø på gulvet midt på natta, så hadde baby, bleier, smokker, salver, nesesprayer, ect inne på soverommet Så samsov vi om det ble tullete med ammingen, og da fikk jeg også søvn. Anonymous poster hash: cf5ef...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3279 Del Skrevet 30. september 2013 Synes det virker praktisk egentlig, med tanke på nattskift av bleier. Vi hadde i hvertfall en stelle-krok i barnerommet, pluss en på badet, og begge var flittig brukt Anonymous poster hash: 0746e...7e4 Ja, det er mye mulig. Nå sov mine barn på vårt soverom fram til de var 7-8 mnd, og vi skiftet stort sett aldri på natta. Kun i nyfødtperioden, da hun bæsjet jevnt og trutt. Så det er kanskje derfor jeg ikke har hatt behovet selv. Anonymous poster hash: 6058e...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3280 Del Skrevet 30. september 2013 Men jeg har skjønt det sånn at de ikke kommer til å ha barnet så lenge på deres soverom? Da er det kanskje større behov for stellerom to steder. Anonymous poster hash: 6058e...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg