Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagens 2.innlegg er hva jeg tror vi som lesere kan forvente oss i mnd som kommer. Absolutt minimalt med innhold. Bilde tatt hjemme i stuen. Og veldig lite annet enn linker etter hvor dagens antrekk kommer fra.

Hvis det blir faktum tror jeg ikke bloggen kommer til å overleve en svangerskapspermisjon. Hun tar seg aldri fri verken til jul, bursdag, ferie, begravelse hvis hun nå plutselig tar seg 5dager fri vil det være unormalt til henne å være. Denne bloggen trenger en mage som blir flat i rekordfart, en liten prinsesse som avbildes i Rosa og en mamma i stillet hæler ganske umiddelbart for å fortsette å fenge massene. Og ikke minst denne tråden som fanger lesere i fleng.

Anonymous poster hash: e4bc3...99d

Ja, men det er jo sånn bloggen er alllerede! :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppsumering;

Shoppe, shoppe, shoppe, shoppe - jeg blir så lykkelig av å shoppe!

Før i tiden sa man gjerne at overdreven aktivitit av en art gjerne ble gjennomført for å fordekke underliggende, vonde følelser. Så feil kunne de ta..

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den stripete kjolen i siste innlegget var kjempefin. Den viser dog hvor vannvittig pushup hun bruker i bikinier og under treningstøy for her uten bh ser hun jo nesten flatbrystet ut, til tross for hvor store pupper hun tilsynelatende skal ha fått i løpet av graviditeten.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsumering;

Shoppe, shoppe, shoppe, shoppe - jeg blir så lykkelig av å shoppe!

Før i tiden sa man gjerne at overdreven aktivitit av en art gjerne ble gjennomført for å fordekke underliggende, vonde følelser. Så feil kunne de ta..

Jeg synes forbruket hennes, og dermed det forbruksmønsteret hun fronter, er ekstremt forkastelig. Da tenker jeg ikke først og fremst på bruken av penger, men den vanvittige ressurssløsningen hun står for. Tenker hun (og hennes sjelefrender) overhodet over hvor belastende det er for miljøet?

De burde hatt ett kurs i livssyklusanalyse hele gjengen.

Anonymous poster hash: c1c79...3bd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den stripete kjolen i siste innlegget var kjempefin. Den viser dog hvor vannvittig pushup hun bruker i bikinier og under treningstøy for her uten bh ser hun jo nesten flatbrystet ut, til tross for hvor store pupper hun tilsynelatende skal ha fått i løpet av graviditeten.

Push-up er småbrystete damer sin beste venn.......har noen av de selv og:D

Jeg har en sportsbh som FF også har, og jeg får gigapupper i den. Måtte faktisk ta ut innleggene i den da jeg ikke liker å ha puppene oppunder kragebeinet når jeg løper..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes forbruket hennes, og dermed det forbruksmønsteret hun fronter, er ekstremt forkastelig. Da tenker jeg ikke først og fremst på bruken av penger, men den vanvittige ressurssløsningen hun står for. Tenker hun (og hennes sjelefrender) overhodet over hvor belastende det er for miljøet?

De burde hatt ett kurs i livssyklusanalyse hele gjengen.

Selv så kjøper jeg ekstremt lite klær. Men de få gangene jeg kjøper meg noe nytt så får jeg en litt sånn god følelse. Jeg synes det er godt å endelig ta på meg ett helt nytt og fint plagg. Jeg vet innerst inne at denne følelsen er jo bare tull og at jeg ikke bør legge vekt på den.

Nå vet jeg ikke om denne følelsen ville ha forsvunnet om jeg kjøpte meg 5 nye plagg i mnd. Men jeg tror egentlig ikke det, for så lenge det er noe nytt, noe som er stilig så tror jeg det gir en liten sånn boost. Denne følelsen tror jeg ikke at jeg er alene om og mulig de som shopper ofte, at noen av dem har gjort seg litt avhengig av denne følelsen.

Det hadde vært gøy å sett bloggere som hadde tatt ett år fri fra shopping, jeg tror det hadde gått opp ett lys for dem angående denne følelsen, at den kanskje ikke er så viktig.

Jeg tror nok det kan gi ett signal om at man må ha det siste og det beste. Men jeg tror det signalet til unge jenter hadde vært der uansett. Så jeg tror absolutt ikke problemet med overshopping hadde forsvunnet om vi ikke hadde alle disse bloggene.

Men det betyr jo ikke at vi ikke kan gjøre det beste ut av det! Som å resirkulere klær og drive med bytting og slikt. Og det gjør vel også mange av disse bloggerne med også. De driver bare ikke med det seg imellom..Altså, de selger kanskje brukte klær men de bruker lite brukt selv.

Kanskje noen kunne startet en moteblogg med utgangspunkt i kun brukte klær? Det hadde jo vært litt morsomt å lese :) Mulig det finnes også for alt jeg vet.

Ser nå at jeg svarte kanskje ikke helt innenfor det innlegget jeg siterte men det ble nå bare slik..

Endret av Salmonella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen kunne startet en moteblogg med utgangspunkt i kun brukte klær? Det hadde jo vært litt morsomt å lese :) Mulig det finnes også for alt jeg vet.

Jeg husker jeg leste en artikkel på en eller annen nettavis for et par år siden om en moteblogger som hadde pålagt seg selv shoppestopp i ett år. Jeg husker ikke om det var fra et ressursperspektiv også (sannsynligvis), men det dreide seg en del om at hun var blitt avhengig av shopping. I tillegg mente hun at om hun virklelig var flink med klær og mote, så ville hun klare fint å henge med i trendsvingene med det hun hadde fra før av ved å tilpasse og mikse på andre måter.

Jeg har fulgt FF sin blogg siden ikke så lenge etter den startet (jeg vet... men det er det der med trafikkulykkeeffekten :sjenert:), og jeg husker at i begynnelsen så harselerte hun faktisk med shoppeavhengigheten sin. I grunnen fremsto hun som om hun hadde mer selvinnsikt da, men i grunnen har det nok ikke noe med det å gjøre at hun ikke harselerer med seg selv lengre. Det passer nok ikke inn i produktet Fotballfrue, noe hun nok ikke var så bevisst på for 3-4 år siden (naturlig nok). Bloggen er jo en eneste stor kommersiell markedsføringskanal, og jeg kan ikke la være å undre meg over hvem jenta bak bloggen egentlig er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stripete kjolen og skoene var jo katastrofalt stygt. Det må være lov å si, så lenge hun driver å poster outfits. Ofte er hun fin, dog alt for stivpyntet for hverdagsbruk, så jeg er ikke bare negativ til antrekkene hennes altså.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det sports-BH med innlegg?! :huh:

Hva er vitsen med sports-BH da?

:rulle:

Sorry for avsporing, men hvorfor skulle mer av vitsen være borte hvis det er innlegg i? :klo:

Jeg har forresten en sportsbh med litt innlegg, det er rett og slett for at visse ting ikke skal vises gjennom klærne!

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og reklamedag, mon tro hva hun skal reklamere for i dag. Enda en krem, rynkesalve eller kanskje en mascara?

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så rart å skrive ønskeliste for høsten, og ramse opp en hel del plagg, for så å svare i kommentarfeltet etterpå at "den genseren kjøpte jeg for en stund siden"...

Når jeg lager ønskelister så er det ofte ting jeg ikke allerede har kjøpt meg selv?

Anonymous poster hash: 47b1b...65e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er så rart å skrive ønskeliste for høsten, og ramse opp en hel del plagg, for så å svare i kommentarfeltet etterpå at "den genseren kjøpte jeg for en stund siden"...

Når jeg lager ønskelister så er det ofte ting jeg ikke allerede har kjøpt meg selv?

Anonymous poster hash: 47b1b...65e

Adlinks både i ønskelisten og når hun har den i dagens outfit bilde - altså mulighet til dobbel inntjening.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og reklamedag, mon tro hva hun skal reklamere for i dag. Enda en krem, rynkesalve eller kanskje en mascara? Anonymous poster hash: cf5ef...056

Det ble sportsbh, kamuflert som tilfeldig "har dilla på sportsbher", men er egentlig et ledd i Getinspired sin helgekampanje med 20% rabatt på varene. Jeg visste på forhånd at sportsbh'er ville bli dagens reklame da jeg i dag morges fikk reklamemail fra getinspired om rabatten...

Er ikke inne og leser FF-bloggen hver dag, så jeg scrollet nedover for å se hvor mye reklame hun egentlig har - og det er MYE!! Er helt sjokkert! Er adlinks, ren reklame eller anbefalinger til produkter hennes samarbeidspartnere har i ca annethvert innlegg i snitt.

Anonymous poster hash: 178dd...89a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sportsbh, kamuflert som tilfeldig "har dilla på sportsbher", men er egentlig et ledd i Getinspired sin helgekampanje med 20% rabatt på varene. Jeg visste på forhånd at sportsbh'er ville bli dagens reklame da jeg i dag morges fikk reklamemail fra getinspired om rabatten...

Er ikke inne og leser FF-bloggen hver dag, så jeg scrollet nedover for å se hvor mye reklame hun egentlig har - og det er MYE!! Er helt sjokkert! Er adlinks, ren reklame eller anbefalinger til produkter hennes samarbeidspartnere har i ca annethvert innlegg i snitt.

Anonymous poster hash: 178dd...89a

FF anser ikke adlinks eller produkter hvor hun har fått rabatter som reklameinnlegg, så i hennes regnskap er det nok ikke så mange. Toppen 2 i uken er det vel hun hevder offentlig, så å påstå noe annet her vil vel gå inn under modereringsknappen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet ikke jeg om fotballfrue.no hevder at det kun postes et par reklameinnslag i uken - jeg leser ikke bloggen - men med utgangspunkt i Treasures omsetning i fjor, 3 288 000 kroner, stemmer ikke dette.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om fotballfrue.no hevder at det kun postes et par reklameinnslag i uken - jeg leser ikke bloggen - men med utgangspunkt i Treasures omsetning i fjor, 3 288 000 kroner, stemmer ikke dette.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247

Hører bloggen innunder firmaet Treasures?

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører bloggen innunder firmaet Treasures?

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Ja.

Anonymous poster hash: 92ec2...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...