Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg tviler ikke på deg når du sier at du har fått ett slikt svar :) Men de må jo begrunne det med noe tenker jeg.

Glemte..

Begrunnelsen var at så lenge hennes offentlige uttalselse var at hun ikke redigerte bildene, så ville slike påstander bli slettet til tross for at brukere her inne kunne motbevise dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ingenting om dette, men siden de eier sammen (50/50 er det mest naturlige å tenke, men man vet jo aldri) så eier de vel merkenavnet like mye. Eller?

Er det noen her som har peiling, som kan forklare hva det i praksis vil si at LK er dagelig leder og styreleder?

Syntes hele greia er kjempemerkelig. Det er hennes blogg og det er hun som har bygget opp merkenavnet fra begynnelsen av og det er hun som gjør "alt" arbeidet (selv om jeg ikke tviler på at han er deltagende, han også).

Edit:

De eier 50/50 skriver hun selv på bloggen sin. (link, se i kommentarfeltet)

De kan jo ha en aksjonæravtale seg i mellom, som regulerer forhold som f.eks hva som skal skje ved evt samlivsbrudd. Det er helt vanlig å inngå slike avtaler.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere fruen er blitt spurt om å være med i skal vi danse?

Noe nytt i dag?

Anonymous poster hash: cf5ef...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står bollene hun la ut oppskrift på her om dagen i ovnen, bare uten bringebærkremen. Må si jeg er utrolig spent nå, sist jeg laget noe etter hennes oppskrift, smakte det dritt.

Oppdatering kommer etter en ti minutters tid! :fnise:

Anonymous poster hash: c59ef...54d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå står bollene hun la ut oppskrift på her om dagen i ovnen, bare uten bringebærkremen. Må si jeg er utrolig spent nå, sist jeg laget noe etter hennes oppskrift, smakte det dritt.

Oppdatering kommer etter en ti minutters tid! :fnise:

Update: Fin konsistens, men smakløst. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

What har hun gjort det klart allerede?! Omg!! Sånt skal jo gjøres i siste liten...gjerne så sent at man glemmer halvparten. Gjerne samme dag som man drar til føden.

Jeeez....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What står sykehusbagen klar allerede?? Har hun ikke en 9-10 uker igjen???

Haha, iflg fjørti tråder her inne og på diverse mammaforum så skal den være planlagt til minste detalj, og ferdig MINST 10 uker før. :P

Anonymous poster hash: 7acb0...824

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, morsomt når FF skal detaljplanlegge sykehusbagen sin. Regner med det er et komplett antrekk med sko per dag.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev at hun har begynt å TENKE på den. Overdriv litt mer, da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens 2.innlegg er hva jeg tror vi som lesere kan forvente oss i mnd som kommer. Absolutt minimalt med innhold. Bilde tatt hjemme i stuen. Og veldig lite annet enn linker etter hvor dagens antrekk kommer fra.

Hvis det blir faktum tror jeg ikke bloggen kommer til å overleve en svangerskapspermisjon. Hun tar seg aldri fri verken til jul, bursdag, ferie, begravelse hvis hun nå plutselig tar seg 5dager fri vil det være unormalt til henne å være. Denne bloggen trenger en mage som blir flat i rekordfart, en liten prinsesse som avbildes i Rosa og en mamma i stillet hæler ganske umiddelbart for å fortsette å fenge massene. Og ikke minst denne tråden som fanger lesere i fleng.

Anonymous poster hash: e4bc3...99d
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens 2.innlegg er hva jeg tror vi som lesere kan forvente oss i mnd som kommer. Absolutt minimalt med innhold. Bilde tatt hjemme i stuen. Og veldig lite annet enn linker etter hvor dagens antrekk kommer fra.

Hvis det blir faktum tror jeg ikke bloggen kommer til å overleve en svangerskapspermisjon. Hun tar seg aldri fri verken til jul, bursdag, ferie, begravelse hvis hun nå plutselig tar seg 5dager fri vil det være unormalt til henne å være. Denne bloggen trenger en mage som blir flat i rekordfart, en liten prinsesse som avbildes i Rosa og en mamma i stillet hæler ganske umiddelbart for å fortsette å fenge massene. Og ikke minst denne tråden som fanger lesere i fleng.

Anonymous poster hash: e4bc3...99d

Ikke fri i ferier heller? Jeg mener å ha hørt at ferie er noe en arbeidsgiver plikter å sørge for at en arbeidstaker tar. En kan ikke både få feriepenger og samtidig jobbe, så der tar du kanskje feil?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med å begynne å tenke på sykehusbagen 9 uker før termin? Mange gjør det.

Kunne ønske jeg hadde den klar da jenta mi kom i hui da jeg var 7.5mnd på vei...

Mye rart enkelte skal henge seg opp i når det gjelder bloggen til FF..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at bloggen hennes vil få rekordmange klikk akkurat uken etter fødselen, og at veldig mange kommer til å granske ansiktstrekkene til denne uskyldige jentebabyen NØYE. Ja, den politiske korrekte *sannheten* er at "alle babyer er like pene", men ser man objektivt og utelukkende estetisk på det, så fins det helt klart både babyer som må SER blir smellvakre som voksne, og babyer som kanskje har et mindre klassisk utseende... Babyen til FF må jo nødvendigvis få en miks av både morens og farens utseende, og den miksen tror jeg mange er spent på å se... At det er spekulativt å legge ut bilder av usamtykkende babyer/barn på internettet in the first place, det er en annen diskusjon... Personlig syns jeg det er moralsk feil å legge ut bilder av barna sine på internett uansett om det er en blogg eller Facebook (med mindre barna selv har sagt at de syns det er greit.)

Jeg leste bloggen nesten hver dag før, men nå er jeg innom et par dager i uken, maks. Jeg savner den humoristiske/selvironiske tonen som bloggen hadde i starten, jeg savner også moteinnleggene med "budsjett vs luksus" osv. Bringebærbollene teste jeg faktisk i går, jeg likte dem. Jeg savner også flere matoppskrifter, det syns jeg hun er god på faktisk!

Anonymous poster hash: 2e040...7be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt sikker på at bloggen hennes vil få rekordmange klikk akkurat uken etter fødselen, og at veldig mange kommer til å granske ansiktstrekkene til denne uskyldige jentebabyen NØYE. Ja, den politiske korrekte *sannheten* er at "alle babyer er like pene", men ser man objektivt og utelukkende estetisk på det, så fins det helt klart både babyer som må SER blir smellvakre som voksne, og babyer som kanskje har et mindre klassisk utseende... Babyen til FF må jo nødvendigvis få en miks av både morens og farens utseende, og den miksen tror jeg mange er spent på å se... At det er spekulativt å legge ut bilder av usamtykkende babyer/barn på internettet in the first place, det er en annen diskusjon... Personlig syns jeg det er moralsk feil å legge ut bilder av barna sine på internett uansett om det er en blogg eller Facebook (med mindre barna selv har sagt at de syns det er greit.)

Jeg leste bloggen nesten hver dag før, men nå er jeg innom et par dager i uken, maks. Jeg savner den humoristiske/selvironiske tonen som bloggen hadde i starten, jeg savner også moteinnleggene med "budsjett vs luksus" osv. Bringebærbollene teste jeg faktisk i går, jeg likte dem. Jeg savner også flere matoppskrifter, det syns jeg hun er god på faktisk!

Anonymous poster hash: 2e040...7be

Selvfølgelig er hun god på matoppskrifter. Hun har jo gitt ut kokebok.

Men hun er da god på så mye mer. F.eks. så sminker hun seg nydelig, steller håret pent, kler seg stilig osv., osv.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev at hun har begynt å TENKE på den. Overdriv litt mer, da.

Og at hun antagelig kommer til å kjøpe en LV bag til formålet.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, morsomt når FF skal detaljplanlegge sykehusbagen sin. Regner med det er et komplett antrekk med sko per dag.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

3 antrekk pr dag og bilder selvsagt på bloggen. Før-under-etter fødsek antrekk ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at hun antagelig kommer til å kjøpe en LV bag til formålet.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Og så? Hvis FF har lyst på en LV bag, og har penger til det, så hvorfor gidde å bry seg?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...