AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3181 Del Skrevet 27. september 2013 .. og sånn at vi vet det, FF synes ikke det er mobbing at folk angriper Silje i kommentarfeltet. Dette begrunnes i at de ikke vet hvem Silje er og at de ikke angriper henne på en usaklig måte. Dette ble svart til en som lurte på om ikke FF anså det som å kaste bensin på bålet og dermed var med på å legge tilrette for nettmobbing og hetsing på nett på sin blogg. Hun forsvarer de som kritiserer Silje i kommentarfeltet med at det er ytringsfrihet.... Anonymous poster hash: 029f0...1d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3182 Del Skrevet 27. september 2013 Kan ikke alle bare slutte og lese bloggen? Fått nok av hele bloggen og paret kjenner jeg. Anonymous poster hash: cf5ef...056 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3183 Del Skrevet 27. september 2013 Hun kommer til å få sjokk når babyen kommer. Da oppdager hun at det dreier seg ikke om designmøbler, perlekleshengere, burberrykjoler og nysteøkne klær. Anonymous poster hash: 0105d...32d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. september 2013 #3184 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hun forsvarer de som kritiserer Silje i kommentarfeltet med at det er ytringsfrihet.... Anonymous poster hash: 029f0...1d9 .. og det er blitt hevdet i denne tråden at ytringsfriheten ikke omfatter nettmobbing og -hets. Endret 27. september 2013 av LilleSnupp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3185 Del Skrevet 27. september 2013 .. og det er blitt hevdet i denne tråden at ytringsfriheten ikke omfatter nettmobbing og -hets. Kanskje FF burde skrive et innlegg/en kommentar adressert til alle de (unge?) som bruker sin ytringsfrihet til å forvare henne at de ikke må trakassere andre når de kommenterer, selv om de synes Silje "fortjener" det? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3186 Del Skrevet 27. september 2013 Det er jo ikke rart at mannen er daglig leder og alt mulig annet. De driver jo firmaet sammen, jobber sammen, er ofte på møter sammen, han tar bildene osv. Det hadde vært rart om han hadde disse rollene om han IKKE hadde noe med det å gjøre. Tenker det ble slik da de så hvor stort dette ble. Hun klarer ikke ta bilder av seg selv og hadde ikke klart å drive den nettbutikken alene heller.Anonymous poster hash: c8a2f...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. september 2013 #3187 Del Skrevet 27. september 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner, og injuri, samt svar. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3188 Del Skrevet 27. september 2013 Hun forsvarer de som kritiserer Silje i kommentarfeltet med at det er ytringsfrihet....Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Jeg vil ike akkurat kalle det ytringsfrihet når FF og mannen (med rette!) kan styre kommentarene som de vil. Å bruke begrepet på den måten vil i mine øyne svekke betydningen av ordet. "Det er ytringsfrihet, men bare når jeg bestemmer at det er greit!"Anonymous poster hash: 23b15...bbb 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 27. september 2013 #3189 Del Skrevet 27. september 2013 Lært om kommabruk av FF?Anonymous poster hash: b9607...1e2 Var det der virkelig nødvendig? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3190 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg vil ike akkurat kalle det ytringsfrihet når FF og mannen (med rette!) kan styre kommentarene som de vil. Å bruke begrepet på den måten vil i mine øyne svekke betydningen av ordet. "Det er ytringsfrihet, men bare når jeg bestemmer at det er greit!"Anonymous poster hash: 23b15...bbb Men det er nå det FF skriver: "Jeg synes det er viktig at så mange som mulig slipper til i kommentarfeltet, også de som er negative. Det er en flytende grense for hva jeg aksepterer og ikke aksepterer, og jeg gjør en individuell vurdering ved hver enkelt kommentar. Nå de negative slipper til, må jeg også la de andre slippe til. Det er ytringsfrihet og det må man nesten bare akseptere." Så da får en bare akseptere den da, ytringsfriheten. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3191 Del Skrevet 27. september 2013 Hun kommer til å få sjokk når babyen kommer. Da oppdager hun at det dreier seg ikke om designmøbler, perlekleshengere, burberrykjoler og nysteøkne klær.Anonymous poster hash: 0105d...32d Så du mener at hun ikke får lov til å gjøre det så fint som mulig til babyen kommer da? Jeg og kommer til å kjøpe og lage masse fine og søte ting når jeg blir gravid, men det betyr ikke at jeg ikke forstår hva en baby er for noe og hva det kreves.. Alt dere skal finne på å kritisere henne for... Anonymous poster hash: 216b9...370 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. september 2013 #3192 Del Skrevet 28. september 2013 Tråden ryddet for avsporinger. Kommentarer og spørsmål om moderering tas kun på Ris og Ros og PM. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. september 2013 #3193 Del Skrevet 28. september 2013 Men det er nå det FF skriver: "Jeg synes det er viktig at så mange som mulig slipper til i kommentarfeltet, også de som er negative. Det er en flytende grense for hva jeg aksepterer og ikke aksepterer, og jeg gjør en individuell vurdering ved hver enkelt kommentar. Nå de negative slipper til, må jeg også la de andre slippe til. Det er ytringsfrihet og det må man nesten bare akseptere." Så da får en bare akseptere den da, ytringsfriheten. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Da kan man vel bare henvise til ytringsfriheten her også? Siden kommentarer som slipper igjennom i kommentarfeltet er av like grov art som de som blir sensurert her - også når det kommer til spekulasjoner som er referert til som spekulasjoner og påstander. For det er jo ytringsfrihet, må vite.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 28. september 2013 #3194 Del Skrevet 28. september 2013 Da kan man vel bare henvise til ytringsfriheten her også? Siden kommentarer som slipper igjennom i kommentarfeltet er av like grov art som de som blir sensurert her - også når det kommer til spekulasjoner som er referert til som spekulasjoner og påstander. For det er jo ytringsfrihet, må vite.. Sist jeg sjekket så var det ikke ff som setter reglene for kg. Alt med måte tenker jeg når det kommer til ytringsfrihet. Det er jo mange diverse lover som faktisk begrenser ytringsfriheten og jeg regner med at kg tar høyde for disse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. september 2013 #3195 Del Skrevet 28. september 2013 Sist jeg sjekket så var det ikke ff som setter reglene for kg. Alt med måte tenker jeg når det kommer til ytringsfrihet. Det er jo mange diverse lover som faktisk begrenser ytringsfriheten og jeg regner med at kg tar høyde for disse. KG er nok strengere enn Norges lover 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 28. september 2013 #3196 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) KG er nok strengere enn Norges lover Hva er det du "savner" her inne? Hva er det du føler du og flere brenner inne med som burde fått komme frem? Du trenger ikke nevne det konkret (i tilfelle det blir moderert), bare grovt sett. Endret 28. september 2013 av Salmonella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. september 2013 #3197 Del Skrevet 28. september 2013 Synes f.eks. ikke det er rett at alt som omfatter bilderedigering skal modereres bort - selv når det kan bevises at det er redigert. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 28. september 2013 #3198 Del Skrevet 28. september 2013 Synes f.eks. ikke det er rett at alt som omfatter bilderedigering skal modereres bort - selv når det kan bevises at det er redigert. Men dette bør jo moderatorene kunne svare ganske konkret på om man spør inne på ris og ros. beklager avsporingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. september 2013 #3199 Del Skrevet 28. september 2013 Men dette bør jo moderatorene kunne svare ganske konkret på om man spør inne på ris og ros. beklager avsporingen.. Dette er blitt svart på. At de må slette det til tross for at det kan bevises av brukere her inne. Jeg har de i alle fulle fall svart på hvit inne på innboksen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 28. september 2013 #3200 Del Skrevet 28. september 2013 Dette er blitt svart på. At de må slette det til tross for at det kan bevises av brukere her inne. Jeg har de i alle fulle fall svart på hvit inne på innboksen min. Hehe, jeg tviler ikke på deg når du sier at du har fått ett slikt svar Men de må jo begrunne det med noe tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg