Hjarte Skrevet 27. september 2013 #3161 Del Skrevet 27. september 2013 Akkurat det lurer jeg også på. Det er jo hun som står for hele omsetningen, bloggen er hennes "livsverk", og likevel sitter LK som både daglig leder og styreleder. Hun er bare vara. Nå mener hun også at hvor mange ansatte det er i et selskap er privat. Det må da være surt om det ender med at han sitter med rettighetene til "Fotballfrue" hvis de skiller lag en gang. Han kan vel da, i teorien, ansette en ny person til å være "Fotballfrue", eller? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3162 Del Skrevet 27. september 2013 Noe har de i det minste lært! Flere som spør om de ikke kan legge ut "silje's" hele navn.. Men de ønsker visstnok å skåne henne for det, selv om de mener hun fortjener det.. Flotte folk altså Anonymous poster hash: 6243e...d33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 27. september 2013 #3163 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Det må da være surt om det ender med at han sitter med rettighetene til "Fotballfrue" hvis de skiller lag en gang. Han kan vel da, i teorien, ansette en ny person til å være "Fotballfrue", eller? Jeg kan ingenting om dette, men siden de eier sammen (50/50 er det mest naturlige å tenke, men man vet jo aldri) så eier de vel merkenavnet like mye. Eller? Er det noen her som har peiling, som kan forklare hva det i praksis vil si at LK er dagelig leder og styreleder? Syntes hele greia er kjempemerkelig. Det er hennes blogg og det er hun som har bygget opp merkenavnet fra begynnelsen av og det er hun som gjør "alt" arbeidet (selv om jeg ikke tviler på at han er deltagende, han også). Edit: De eier 50/50 skriver hun selv på bloggen sin. (link, se i kommentarfeltet) Endret 27. september 2013 av Alice123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 27. september 2013 #3164 Del Skrevet 27. september 2013 For en skremmende oppførsel på dere! Jeg håper virkelig de legger ut navnet til "Silje" så verden ser hva slags mennesker dere egentlig er! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3165 Del Skrevet 27. september 2013 For en skremmende oppførsel på dere! Jeg håper virkelig de legger ut navnet til "Silje" så verden ser hva slags mennesker dere egentlig er! Hva er grusomt med spørsmålet om hvordan det blir med bloggingen i permisjonstiden?Anonymous poster hash: 3f4ce...238 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3166 Del Skrevet 27. september 2013 Lurer på hvor gamle disse er jeg, de som støtter og beundrer henne slik. Måtte innom og lese kommentarene jeg nå, søren og, nå fikk hun klikk fra meg og. Silje: du skal ha lov til å spørre slike spm, og hun trenger ikke svare så frekt. Og de andre trenger hvertfall ikke svare for henne igjen. Følte jeg var innom en blogg på ungdomsskolen, nivået var så synkende lavt. Anonymous poster hash: cf5ef...056 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. september 2013 #3167 Del Skrevet 27. september 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 27. september 2013 #3168 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hva er grusomt med spørsmålet om hvordan det blir med bloggingen i permisjonstiden?Anonymous poster hash: 3f4ce...238 Spørsmålet i sin enkelthet er ikke ille, men hvordan det blir stilt, insinueringen og spekuleringen tar virkelig kaka. Veldig skremmende i grunn. Endret 27. september 2013 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. september 2013 #3169 Del Skrevet 27. september 2013 Tråden ryddet for personangrep og kopiering fra bloggen. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 27. september 2013 #3170 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hun skal ha permisjonspenger fra NAV fordi hun skal kutte ned på andre arbeidsoppgaver. Hvilke arbeidsoppgaver vil vel være opp til henne, mannen og NAV å avgjøre. Skal jeg gjette blir det mindre reising og reklameoppdrag feks. Man kan fortsatt blogge tre innlegg per dag, men kutte ned på promotering, modelloppdrag o.l og da få en mindre arbeidsprosent. Endret 27. september 2013 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. september 2013 #3171 Del Skrevet 27. september 2013 Kan ikke reglene, men.. Får man foreldrepenger dersom inntekten IKKE reduseres, kun arbeidstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 27. september 2013 #3172 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hun skal blogge tre innlegg pr. dag, er hennes plan. Skrive innlegg. Det er for de fleste av oss, ikke vanskelig å se at det er mulig å jobbe redusert, samtidig som at innleggsfrekvensen opprettholdes. Endret 27. september 2013 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. september 2013 #3173 Del Skrevet 27. september 2013 Maksbeløpet er 9836,- brutto pr uke, så tviler på at det blir aktuelt med utbetalinger fra nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 27. september 2013 #3174 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor alle på bloggen i kommentarfeltet skriver så stygge ting til Silje, og at hun trakasserer/mobber? jeg har ikke sett et eneste ord som har vært i den retning? Hun spurte jo bare hvordan de gjør det iforhold til NAV..Herregud folk er jo helt ville. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. september 2013 #3175 Del Skrevet 27. september 2013 Det lurer jeg på også :D Synes ikke noe av det som ble postet var ille, skjønner ikke at det gir grunn til å kalle denne "Silje" for sykelig og gal osv... idiotisk. Forøvrig nekter jeg å tro at FF faktisk bruker 3 timer per innlegg selv om hun påstår det, så det burde ikke være så skrekkelig stress å blogge uten å bruke masse arbeidstimer på det. Innleggende som ikke er reklame, oppskrifter o.l. virker veldig "stream of thought" altså at hun bare har skrevet rett frem det hun tenker og så trykket post. Noe som ikke tar lang tid. Hun må nok korte ned på fotoshoots, kutte kraftig ned på redigering (fotoredigering tar mye tid generelt, helt sikkert for henne og..med mindre LK alt gjør dette), skrive mindre "takk søteeeee" og "herregud du er syk" i kommentarfeltet osv osv Jeg synes også det er rart at mannen eier så mye av hennes selskap/blogg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3176 Del Skrevet 27. september 2013 Så lenge ingen gidder å pariodere henne så er hun nok ikke så populær som hun trur. Tenker da Torsdagskveld f.eks, de parioderer jo veldig mange kjente, i går fikk Miley Cirys gjennomgå f.eks, hehe er jo bare morsomt da. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3177 Del Skrevet 27. september 2013 Hadde det ikke vært for kg hadde jeg levd lykkelig uvitende om dette kvinnfolket Anonymous poster hash: 82b99...11e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3178 Del Skrevet 27. september 2013 Perlekleshengere er jo veldig viktig til en nyfødt baby...Anonymous poster hash: 32df5...72e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. september 2013 #3179 Del Skrevet 27. september 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner, personhets, samt svar til disse innlegg. Spørsmål om moderering blir kun svart på Ris og Ros eller på PM. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. september 2013 #3180 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) .. og sånn at vi vet det, FF synes ikke det er mobbing at folk angriper Silje i kommentarfeltet. Dette begrunnes i at de ikke vet hvem Silje er og at de ikke angriper henne på en usaklig måte. Dette ble svart til en som lurte på om ikke FF anså det som å kaste bensin på bålet og dermed var med på å legge tilrette for nettmobbing og hetsing på nett på sin blogg. Tilføyelse: .. og argumentet at hun får som fortjent m.m. holder ikke vann da de grove utsagnene kun er 2. håndsinformasjon. Endret 27. september 2013 av LilleSnupp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg