AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3021 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg blir faktisk litt fascinert av mennesker som foretrekker et så fargesterilt hjem som dem. Det eneste som lyser opp i stua dems er et lys og en liten grønn plante Synes det er merkelig med tanke på at hun er så utrolig fargerik og fresh i klæra. Føler ofte at man kan trekke paralleller mellom klær og interiør hos mennesker. Anonymous poster hash: 69561...8d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3022 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg blir faktisk litt fascinert av mennesker som foretrekker et så fargesterilt hjem som dem. Det eneste som lyser opp i stua dems er et lys og en liten grønn plante Synes det er merkelig med tanke på at hun er så utrolig fargerik og fresh i klæra. Føler ofte at man kan trekke paralleller mellom klær og interiør hos mennesker. Anonymous poster hash: 69561...8d6 Det kan man hos Fotballfrue også: Identitetsløst hjem og identitetsløs klesstil. Anonymous poster hash: 1977e...ce7 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3023 Del Skrevet 25. september 2013 Ikke overraskende at det er flere babyting som er sponset. Heldig denne frua Anonymous poster hash: 6058e...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3024 Del Skrevet 25. september 2013 Ikke overraskende at det er flere babyting som er sponset. Heldig denne frua Anonymous poster hash: 6058e...db5 Og, det beste med dette innlegget er at hun har kopiert teksten fra Leander Vuggens hjemmeside. Og med kopiert mener klipp og lim, med mindre fruen plutselig er blitt dansk. Dette har fruen skrevet om vuggen: "Et godt liv starter med at barnet får stimuleret sin evne til at bevege seg og utvikle sin motorikk"http://fotballfrue.no/2013/09/25/utstyrsguide-del-i-stue-tilpasset-baby/Dette skriver den danske nettsiden Leander.com om vuggen: "Et godt liv starter med, at barnet blidt får stimulert sin evne til at bevæge sig, og udvikler sin motorik."http://www.leander.com/dk/produkter/vugge/om-vuggenHerregud så tragisk. Hun kan nå søren meg ha selvrespekt nok til å formulere sine egne ord om de fantastisk sponsede produktene hun spinner livet sitt rundt. Og ja Frue, jeg har screenshot av tabbene dine. Anonymous poster hash: 1977e...ce7 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. september 2013 #3025 Del Skrevet 25. september 2013 Det kom ikke som noen bombe at utstyret til barnet de venter er sponset, som alt mulig annet. Hun har enda ikke lagt ut bilde av barnevogna, jeg kan vedde endel på at den er sponset også. Hun skriver at hun vil holde datteren unna bloggen, da synes jeg heller ikke hun bør bruke datteren til å skaffe seg flere sponsorer og mere penger i kassen til seg selv. Samt gratis barneutstyr da.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3026 Del Skrevet 25. september 2013 Herregud, den tråden her har bare blitt helt på trynet... ingen skriver noe som helst konstruktivt lenger. Det eneste som driver tråden videre er de som er pro FF, som føler et stort behov for å rakke ned på alle som kritiserer henne - selv om så og si ingen kritikk har kommet de siste dagene. Bloggen til frua diskuteres ikke lenger i det hele tatt, i stedet skyter "mobbe-motstanderne" inn innlegg på innlegg som påpeker hvor lykkelig frua er, kontra "jantelovkjerringer som hverken har god utdannelse, jobb eller et godt liv generelt".. Seriøst, hvis målet er å få bort mobberne, bør man kanskje anse at dere ikke er noe særlig bedre selv? Dere holder dere ikke til sak, dere heller. Om det ønskes å diskutere de som diskuterer frua, går det vel an å opprette en egen tråd til det? Her skal fruas blogg diskuteres, hvis det i det hele tatt er noe igjen å diskutere. Kanskje vi kan fokusere på det framover? Vi har forskjellige meninger om frua, men det må da kunne gå an å holde seg saklig for det? Jeg blir litt nysgjerrig når flere av dere nevner flytting. Er det sånn at herr FF bare har ett år igjen av kontrakten sin? Har hun skrevet noe om flytting på bloggen? Du har da ingenting med hvordan vi velger å snu debatten om Fotballfruen. Vi kommer til å diskutere dere og deres debattmetoder akkurat så lenge denne tråden fortsetter å leve på KG. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3027 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg tror de har valgt Emmaljunga Mondial som barnevogn. Dette er en stor og ganske dyr vogn. Jeg blir ikke overrasket dersom den også er sponset... Ikke rart fruen har god råd når man får så mye sponset. Anonymous poster hash: 6058e...db5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 25. september 2013 #3028 Del Skrevet 25. september 2013 Du har da ingenting med hvordan vi velger å snu debatten om Fotballfruen. Vi kommer til å diskutere dere og deres debattmetoder akkurat så lenge denne tråden fortsetter å leve på KG. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Med andre ord ønsker du å avspore hele tråden? Du bryr deg ikke om å diskutere fruas blogg, men er kun ute etter å ta den første som kritiserer henne? Denne tråden burde så absolutt modereres, men mener du det er din oppgave? Tråden består fordi det er helt legitimt å diskutere norges største blogger, men med mange nok avsporinger på rekke og rad kan det hende den fjernes helt. Men det er vel det du ønsker? Sorry, men jeg forstår meg rett og slett ikke på de som vil kverrulere og kritisere andre debattanter bare fordi man er uenige. Og forresten synes jeg det er tåpelig å skrive "dere". Mange her inne klarer, tro det eller ei, å diskutere frua uten å være stygg mot henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3029 Del Skrevet 25. september 2013 Visste du at fantes fuske-saueskinnsfeller? Det er ikke lett å få tak i.. Om man ønsker en som ser grei ut (ikke de på Ikea mao) Anonymous poster hash: 1f18d...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 25. september 2013 #3030 Del Skrevet 25. september 2013 Ikke overraskende at det er flere babyting som er sponset. Heldig denne frua Anonymous poster hash: 6058e...db5 La merke til at hu har skrevet med liten tekst på toppen av innlegget at vuggen og tripptrapp stolen er sponset, men i innlegget skriver hun "vi har gått til innkjøp av..." De har jo ikke det, de har fått Så om man ikke leser nøysomt så ser det ut som frua har vært og handla selv For min del kan hu bli sponsa så mye hu vil altså, jeg klarte (og klarer) meg fint uten sponsorer og barnet mitt har det flott, men det virker som om hu prøver å kamuflere det at hu er sponsa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. september 2013 #3031 Del Skrevet 25. september 2013 Hun blir liksom ikke.. eh.. hva skal jeg kalle det.. inspirerende i mine øyne - uansett hvor mye hun er sponset. Interiøret er fra IKEA, nille og kremmerhuset for det meste - som de fleste andre fint klarer å betale for selv. Klærne fra bikbok, hm o.l. + noen dyrere plagg/tilbehør, men har ikke alle det? Jeg klarer heller ikke med min beste vilje å se at interiøret/hjemmet er såååååå fantastisk. I mine øyne er det norske-hjem-anno-2005. Englene i gips, plastikk buskbommen, m.m. vil aldri bli åååå-du-har-så-fantastisk-hjem-og-stil for meg! Ja, jeg skjønner at de liker det. Ellers hadde de vel ikke bodd slik, men jeg synes ikke det er verken inspirerende eller pent/spennende å se på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3032 Del Skrevet 25. september 2013 Med andre ord ønsker du å avspore hele tråden? Du bryr deg ikke om å diskutere fruas blogg, men er kun ute etter å ta den første som kritiserer henne? Denne tråden burde så absolutt modereres, men mener du det er din oppgave? Tråden består fordi det er helt legitimt å diskutere norges største blogger, men med mange nok avsporinger på rekke og rad kan det hende den fjernes helt. Men det er vel det du ønsker? Sorry, men jeg forstår meg rett og slett ikke på de som vil kverrulere og kritisere andre debattanter bare fordi man er uenige. Og forresten synes jeg det er tåpelig å skrive "dere". Mange her inne klarer, tro det eller ei, å diskutere frua uten å være stygg mot henne. Ja, selvsagt ønsker jeg at tråden slettes helt. Det har jeg ønsket fra denne utidige mobbingen startet. I stedet for å sitte på nettet og spre dritt så burde du tatt en titt på et program på TV i dag. Det dreide seg nettopp om folk som sprer sitt hat mot kjente kvinner. Det er en nifs og utidig utvikling i dagens samfunn som jeg dessverre bare tror vi har sett begynnelsen av. Når barn av mobbere vokser opp med den tro at nettmobbing er flott og lovlig - mamma gjør det jo ... Hva slags verden får vi da? Hva slags unger skaper dere? Jeg synes det er nifst og uhyggelig. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. september 2013 #3033 Del Skrevet 25. september 2013 Ja, selvsagt ønsker jeg at tråden slettes helt. Det har jeg ønsket fra denne utidige mobbingen startet. I stedet for å sitte på nettet og spre dritt så burde du tatt en titt på et program på TV i dag. Det dreide seg nettopp om folk som sprer sitt hat mot kjente kvinner. Det er en nifs og utidig utvikling i dagens samfunn som jeg dessverre bare tror vi har sett begynnelsen av. Når barn av mobbere vokser opp med den tro at nettmobbing er flott og lovlig - mamma gjør det jo ... Hva slags verden får vi da? Hva slags unger skaper dere? Jeg synes det er nifst og uhyggelig. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Er ikke det der et konstruert argument eller deler du alt med ditt barn? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. september 2013 #3034 Del Skrevet 25. september 2013 Ehh, nei. Hvor har du hørt det? Fra Gilde? Dessuten ser det ut som et typisk IKEA-saueskinn, som sannynligvis ikke er produsert i Norge. Anonymous poster hash: 864d0...f7b Jeg har venner som har sauebruk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3035 Del Skrevet 25. september 2013 Er ikke det der et konstruert argument eller deler du alt med ditt barn? Konstruert argument? Hva i all verden er det for noe? Selvsagt deler jeg ikke alt med barna mine. Men jeg kan i hvert fall holde ryggen rak når jeg gjennom oppveksten deres har lært dem at dersom de ikke har noe fint å si om noen så skal de tie stilt. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3036 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Hun uttalte seg når hun fant at hun ble gravid at det skulle bli bra med former, yeah right, for det har vi sett mye til. Jeg syntes så utrolig synd på henne, i valg av ektemann. Anonymous poster hash: e7153...a6f Endret 25. september 2013 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. september 2013 #3037 Del Skrevet 25. september 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. september 2013 #3038 Del Skrevet 25. september 2013 Tråden ryddet for avsporinger samt svar - spørsmål og kommentarer om moderering tas kun på Ris og Ros eller PM - de vil alltid bli slettet herfra. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3039 Del Skrevet 25. september 2013 Syns det er litt morsomt å lese Blondinbella kontra fotballfrue for tiden ettersom begge er gravide. Anonymous poster hash: 6eea1...3cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3040 Del Skrevet 25. september 2013 La merke til at hu har skrevet med liten tekst på toppen av innlegget at vuggen og tripptrapp stolen er sponset, men i innlegget skriver hun "vi har gått til innkjøp av..." De har jo ikke det, de har fått Så om man ikke leser nøysomt så ser det ut som frua har vært og handla selv For min del kan hu bli sponsa så mye hu vil altså, jeg klarte (og klarer) meg fint uten sponsorer og barnet mitt har det flott, men det virker som om hu prøver å kamuflere det at hu er sponsa Oooog, nå står det; "...utstyret vi har skaffet til den lille". Anonymous poster hash: e878d...90e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg