AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1621 Del Skrevet 21. august 2013 http://www.xn--seoghr-fya.no/918736/fotballfruen-gleder-seg-til-aa-faa-babymage Jeg visste at hun brukte mye sminke, men i denne videoen kommer det jo virkelig frem HVOR mye sminke! :-O Det ser jo bra ut på bilder som hun redigerer for å få jevnere hudtone f.eks., men den samme sminken gjør henne virkelig ikke en tjeneste på video som ikke blir redigert og duset ut! Og at hun selv mener hun ikke har/har hatt ren hud... vel, vi har kanskje forskjellige oppfatninger av hva uren hud faktisk er. Uren hud og sminke er faktisk ingen god kombinasjon, det ser fort "kakete" ut. Man ser jo urenhetene uansett, så hvorfor ikke bare la det være med et tynt lag primer og foundation. Primer, concealere, forundation og pudder blir for mye... Dette var ikke det eneste jeg la merke til, men det eneste konstruktive jeg kan si uten å bli sensurert (tror jeg). For hun har jo sagt hun har fin hud og at hun ikke trenger så mye sminke. Men det er tydeligvis løgn. Anonymous poster hash: 99428...55c 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 21. august 2013 #1622 Del Skrevet 21. august 2013 Får ikke sett den videoen jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1623 Del Skrevet 21. august 2013 Mye kviser og uren hud på denne videoen : http://www.kjendis.no/2012/03/22/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/kokebok/20799049/ Anonymous poster hash: 80081...ff0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. august 2013 #1624 Del Skrevet 21. august 2013 Etter Oslo-turen var jeg så sliten at jeg ikke klarte å gjøre annet enn å rydde ut av baggen jeg hadde på meg, skifte til kosedress og lage middag Trodde det het en bag, bagen jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 21. august 2013 #1625 Del Skrevet 21. august 2013 Trodde det het en bag, bagen jeg? Men det er litt morsomt at hun hadde på seg en bag? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. august 2013 #1626 Del Skrevet 21. august 2013 Men det er litt morsomt at hun hadde på seg en bag? Den var kanskje litt trang? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. august 2013 #1627 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg visste at hun brukte mye sminke, men i denne videoen kommer det jo virkelig frem HVOR mye sminke! :-O Det ser jo bra ut på bilder som hun redigerer for å få jevnere hudtone f.eks., men den samme sminken gjør henne virkelig ikke en tjeneste på video som ikke blir redigert og duset ut! Og at hun selv mener hun ikke har/har hatt ren hud... vel, vi har kanskje forskjellige oppfatninger av hva uren hud faktisk er. Uren hud og sminke er faktisk ingen god kombinasjon, det ser fort "kakete" ut. Man ser jo urenhetene uansett, så hvorfor ikke bare la det være med et tynt lag primer og foundation. Primer, concealere, forundation og pudder blir for mye... Dette var ikke det eneste jeg la merke til, men det eneste konstruktive jeg kan si uten å bli sensurert (tror jeg). For hun har jo sagt hun har fin hud og at hun ikke trenger så mye sminke. Men det er tydeligvis løgn. Anonymous poster hash: 99428...55c Positivt overrasket over at hun selv har linket til videoen mtp hvor tydelig man ser urenhetene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 21. august 2013 #1628 Del Skrevet 21. august 2013 Den var kanskje litt trang? I die! ("jeg dør" for dem som ikke skjønner engelsk) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1629 Del Skrevet 21. august 2013 I die! ("jeg dør" for dem som ikke skjønner engelsk) Sikker på at den ikke er xs og litt for stor til henne? Anonymous poster hash: 83156...fc9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 21. august 2013 #1630 Del Skrevet 21. august 2013 Sikker på at den ikke er xs og litt for stor til henne? Anonymous poster hash: 83156...fc9 Ikke nå som hun er gravid, men hvis du er ute etter å sammenligne kropp for å bestille en selv så ville hun nok normalt ha gått for en xs 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 21. august 2013 #1631 Del Skrevet 21. august 2013 Det er vel tydelig for de aller fleste at dama er spesiell. Men det er nå enkelte av kritikerne hennes, også. Så sånn sett går det vel opp i opp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. august 2013 #1632 Del Skrevet 21. august 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1633 Del Skrevet 22. august 2013 http://www.xn--seoghr-fya.no/918736/fotballfruen-gleder-seg-til-aa-faa-babymage Fikk ikke med meg noe som ble sagt i første del av intervjuet, da jeg bare ble sittende å følge med på paparazzi Lars-Kristian i bakgrunnen, hihi. Anonymous poster hash: 904de...586 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1634 Del Skrevet 22. august 2013 Fotballfrue ble tydligvis fornærmet når hun fikk en kommentar om at hun ser annerledes ut på bilder kontra tv inervjuer. Påstår selv at hun ikke tok seg nær av kommentaren og mener selv at hennes fokus er å være fornøyd med hvordan man er skapt. Da er det jo rart at hun bruker meter med hairextension og har tatt Restylane for få større lepper. Hun skal gi inntrykk av at det er så viktig å være fornøyd med den man er, men så fikser hun selv på fasaden. Jeg skrev en melding inn til henne, men den ble ikke godkjent. Skrev bare det jeg påpekte her, at det ikke stemmer i praksis med det hun skriver. Hvorfor vil hun ha større overleppe, men man skal være så fornøyd med seg selv og hvordan man er skapt? Hun vil fremstille seg selv som den perfekte person som gjør alt rett, men det er forskjell mellom liv og lære hos fotballfrue. Er man litt kritisk i kommentarfeltet og og stiller spørsmål som gjør henne svar skyldig, så blir de ikke godkjent. Anonymous poster hash: df2a3...df1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1635 Del Skrevet 22. august 2013 Fikk ikke med meg noe som ble sagt i første del av intervjuet, da jeg bare ble sittende å følge med på paparazzi Lars-Kristian i bakgrunnen, hihi.Anonymous poster hash: 904de...586 Haha. Ja, skikkelig ensom der i bakgrunnen. På en annen side er det kanskje ikke så rart at han står alene.....? Anonymous poster hash: 91a7d...972 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1636 Del Skrevet 22. august 2013 Hmmm denne tråden har intet mindre enn 1640 innlegg. Finnes det håp for menneskeheten? Anonymous poster hash: 8a286...0cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1637 Del Skrevet 22. august 2013 Det er et kritisk innlegg fra en leser som omtaler fotballfruen i bloggen til trimekspert Kari jacksson. Les gjennom. Venter bare på ridder Lars Kristian går amok i kommentarfeltet....Anonymous poster hash: df2a3...df1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1638 Del Skrevet 22. august 2013 Det er et kritisk innlegg fra en leser som omtaler fotballfruen i bloggen til trimekspert Kari jacksson. Les gjennom. Venter bare på ridder Lars Kristian går amok i kommentarfeltet....Anonymous poster hash: df2a3...df1 http://karijaquesson.blogg.no/1376925560_fuck_perfect.htmlAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1639 Del Skrevet 22. august 2013 "Tina says: August 21, 2013 at 20:12 Her burde du hatt en mer naturlig look. Uten sminke kanskje? Du er jo så pen når du ikke later som. Blir for mye posering. Reply Fotballfrue says: August 21, 2013 at 20:29 Hvorfor burde jeg det? Jeg har vært på fotoshoot Trives med litt mer sminke til tider, har vist meg uten mange ganger i passende situasjoner, og i dag passet det ikke Reply Tina says: August 21, 2013 at 22:27 Trodde du hadde lyst på respons, men det har du tydeligvis ikke. Unnskyld! Reply Fotballfrue says: August 21, 2013 at 22:42 Joda, var ikke meningen å virke sur/sint :/ Beklager om du følte det slik! :(" Hun svarer så aggressivt...Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 22. august 2013 #1640 Del Skrevet 22. august 2013 "Tina says: August 21, 2013 at 20:12 Her burde du hatt en mer naturlig look. Uten sminke kanskje? Du er jo så pen når du ikke later som. Blir for mye posering. Reply Fotballfrue says: August 21, 2013 at 20:29 Hvorfor burde jeg det? Jeg har vært på fotoshoot Trives med litt mer sminke til tider, har vist meg uten mange ganger i passende situasjoner, og i dag passet det ikke Reply Tina says: August 21, 2013 at 22:27 Trodde du hadde lyst på respons, men det har du tydeligvis ikke. Unnskyld! Reply Fotballfrue says: August 21, 2013 at 22:42 Joda, var ikke meningen å virke sur/sint :/ Beklager om du følte det slik! :(" Hun svarer så aggressivt...Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Jeg synes egentlig det var et fint svar! Første gangen jeg har sett tegn til ydmykhet hos henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg