Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OK! Nå går denne besettelsen alt for langt! Dette er ikke normal oppførsel og dette begynner å bli skremmende. Hennes graviditet har strengt talt ikke du eller noen andre andre noe som helst med! Denne tråden er helt latterlig, og de som har en trang til å slenge dritt om andre mennesker kan umulig ha det godt med seg selv. Jeg blir helt målløs her jeg sitter. Bitre, mobbende mennesker er rett og slett trist. Fotballfrue eller mannen hennes er ikke de som bør havne i media, men dere skadefro kjerringer hadde blitt et godt eksempel på hvordan man ikke oppfører seg mot andre mennesker. Ikke rart det blir mobbing på skoler når voksne mennesker kan sitte på et anonymt forum og skriver veldig lite konstruktive innlegg om ting som går ut på utseendet, matvaner og til og med hennes ufødte barn... Ser dere virkelig ikke dette selv? Blir dere totalt blinde? Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Hei,nå får du sannelig gi deg. Jeg at ikke kommentert hverken graviditeten til Karoline eller mobbet henne eller mannen. Jeg har derimot kommentert og ytret hva jeg mener om LK's utidige kommentarer og innspill. Bitter og mobbende? Det er det du som er, jeg har som andre i denne tråden rett til å uttale meg når profeten fra Ålesund aka Lars Kristian Eriksen spyr ut av seg det ene viss vasset etter det andre. Så om du mener at jeg er en sur,bitter kjerring så får du være deg om det. Jeg mener og opplever dette vekt og kostholdsregimet den mannen fronter som helt på jordet. Her er dessuten link til en av hans mange ytringer om hva han mener som er normalt mtp kvinnekroppen.. http://ipad.kjendis.no/2009/11/08/kjendis/beyonce/fotball/slanking/8918510/

Hvis det er galt å åpne munnen og motsi noe jeg og flere andre mener er galt, så er det du som er en sur, bitter kjærring som ikke aksepterer at det finnes flere meninger enn en. Så lenge det er pust igjen i meg kommer jeg til å skrive/si hva jeg mener om temaer som opptar meg. Utspillene til LK er utidige og er til tider full av nonsens. Jeg blir ikke imponert av fremmedord og div artikler han finner for godt å poste- alt for å fronte et usunt kvinneideal. Igjen, jeg har ikke nevnt verken Karoline eller hennes graviditet i det jeg har postet. Hennes graviditet har jeg ikke noe med. Slike anklager bør du holde deg for god til å komme med. Hvis LK kan skilte med en master i ernæring fra et universitet kan jeg kanskje begynne å ta han litt på alvor. Lars Kristian er en offentlig person og både han og fruen må forvente at med slike sterke meninger de innehar og da spesielt han så blir de en del av offentligheten. De elsker forøvrig å være i rampelyset begge to! Den virkelige kjærringen her er deg som ikke forstår dette.

Anonymous poster hash: eeebf...579

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skrives så vidt.

Anonymous poster hash: 38126...5fb

Takk for korrigeringen, jeg skriver ofte ord sammen som ikke skal det.

Men ulikt CBE klikker jeg ikke når noen kommenterer slikt og jeg har aldri hevdet å skrive feilfritt til enhver tid. :)

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poenget ved å være fin med mobbere som forsøker å trykke en annen person ned i søla.Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Trykker noen ned i søla?! Det er lov å reagere når LK driver med sine fremstøt, og jeg gjentar: Dette er ikke å trykke noen ned i søla! Når han kan komme med så mye rare kommentarer så ville det være rart om han ikke fikk svar på tiltale.

Anonymous poster hash: eeebf...579

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for korrigeringen, jeg skriver ofte ord sammen som ikke skal det.

Men ulikt CBE klikker jeg ikke når noen kommenterer slikt og jeg har aldri hevdet å skrive feilfritt til enhver tid. :)

Har Caroline noen gang hevdet å skrive feilfritt til enhver tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Caroline noen gang hevdet å skrive feilfritt til enhver tid?

Ja, det har hun uttalt mange ganger i kommentarfeltet og disse uttalelsene har blitt postet her i tråden.

Feil hun begår er kun autokorrekturfeil eller tastefeil, til nød 'lek med språket'. ALDRI at hun gjør en feil.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Enkelte mennesker har det vel ikke så bra med seg selv, og må ta det ut over andre. Det kan i hvert fall virke sånn og jeg synes det er så trist. Men sånn vil det vel alltid være :/" -Caroline

"Må man så må man, helt utrolig hvordan ting tas ut av sammenheng. Blir nesten sjokkert :/ " - LK

Er det mulig.. Godt de har fjortisene som er blinde og forguder dem. Da kan man si hva som helst, unnskyld meg,men hva feiler disse menneskene. Han skulle aldri utalt seg ang vekt og gravide, at de ikke ser at det er feil og legger seg flate! Neida,her tar man aldri feil.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skriver til en jente med spiseforstyrrelse Lizbet at vekt over 16 kg i svangerskapet kan medføre komplikasjoner og antall kilo er satt til maks 12-15 kg i vektoppgang. Og hvis minn mann da påpekte det samme så ville jeg blitt rasende og faktisk kanskje dumpe han. Er jeg da mindre verdt om jeg gikk opp 17 kg? Jeg gikk opp 20 , og hadde helt normale fødsler og normal fødselsvekt. Gikk ned alle kiloene de 2 første mnd etter svangerskapene, så har ikke slitt med vekten etterpå. Derfor er det meget ufint å kritisere en kvinnes vekt i svangerskapet. Jordmødrene og legene følger med hver enkelt gravid, så L.K skal slippe bekymre seg over landets gravide. Lurer på om han veier konen sin hver uke selv for å følge med. Meget spesiell mann, spør du meg.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Endret av Bond
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde min mann gått inn på en gravid jente sin blogg og mast om kilo, så hadde jeg ikke hatt mann lenger. Hva er vitsen, det er jo uten tvil en større grav som graves her, får nesten litt vondt av ham :/

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enkelte mennesker har det vel ikke så bra med seg selv, og må ta det ut over andre. Det kan i hvert fall virke sånn og jeg synes det er så trist. Men sånn vil det vel alltid være :/" -Caroline

"Må man så må man, helt utrolig hvordan ting tas ut av sammenheng. Blir nesten sjokkert :/ " - LK

Er det mulig.. Godt de har fjortisene som er blinde og forguder dem. Da kan man si hva som helst, unnskyld meg,men hva feiler disse menneskene. Han skulle aldri utalt seg ang vekt og gravide, at de ikke ser at det er feil og legger seg flate! Neida,her tar man aldri feil.

Hvor og i hvilken sammengeng ble disse to sitatene uttalt?

Anonymous poster hash: 1422b...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg iallefall 100% sikker på at jeg mye heller ville at mine barn skulle vokst opp hos ekteparet Berg Eriksen, enn hos mobberene i denne tråden. Jeg hadde ikke nølt et sekund om jeg måtte velge! Ikke bare fremstår dere som onde, men dere fremstår dessuten som spesielt dumme, kverulerende og særdeles ureflekterte.

"Humor og kritikk"? Er dere ikke riktig vel bevart?

Er det ingen former for selvjustis som gjelder bare fordi man sitter tøff i trynet bak et anonymt tastatur?

Snakker dere på denne måten TIL andre mennesker i virkeligheten også?

Eller SLADRER dere på denne måten om andre mennesker? Henger dere over hagegjerdet og slarver til naboene på denne måten - om andre naboer, familie, bekjente, kjendiser? Underholdes dere med venner og ektefelle på denne måten?

Synes dere at DERE er et godt forbilde for lettpåvirkelig ungdom (som dere tydeligvis er såååå bekymret for)?

Og dere som så hoverende snakker om at tiden etter babyen blir et sjokk for henne. Ble det ikke det for de fleste av oss som har fått barn? Ingen vet vel akkurat hvordan dette blir? Man må tilpasse livet sitt etter babyen kommer - slik er det for alle. Og dere som sier at de vanskelig kommer til å takle en rund baby osv. - hvor teite er dere egentlig? Eller at hun ikke får lov til å gå opp mer enn x kilo i svangerskapet av mannen sin... Rull inn!

Jeg har svært få likheter med Fotballfrue, og jeg synes hun har et stort fokus på materielle verdier og utseende. Jeg har ikke hennes interesser.

Men jeg ser også ei flott jente som har guts og er arbeidssom, som gleder seg til å bli mor og forsøker å være en god peron for sine nærmeste. Jeg kunne ansatt henne når som helst. Og ja, hun har en jobb - og selv om den er annerledes enn din er den på ingen måte en jobb man latterliggjør.

Føler du deg større når du hakker og hakker på andre mennesker? Er du så liten?

Jeg vet det er mange sider siden denne ble postet, men jeg måtte likevel :klappe: for denne kommentaren. Hundre prosent enig, utrolig bra skrevet. Kudos! :hjerte:

Er helt i sjokk over hvor lavt nivå denne tråden har, ene og alene på grunn av haterne.

Anonymous poster hash: 13417...5a3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det er mange sider siden denne ble postet, men jeg måtte likevel :klappe: for denne kommentaren. Hundre prosent enig, utrolig bra skrevet. Kudos! :hjerte:

Er helt i sjokk over hvor lavt nivå denne tråden har, ene og alene på grunn av haterne.

Åh, herregud, blir dere aldri ferdig med bitter/misunnelig/hater-argumentene?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor og i hvilken sammengeng ble disse to sitatene uttalt?

Anonymous poster hash: 1422b...2a4

På bloggen i det innlegget som heter "you make me so happy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud, blir dere aldri ferdig med bitter/misunnelig/hater-argumentene?

Hva er egentlig i veien med dere?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns faktisk litt synd på Lizbet, jeg. Er tydelig at hun har sett litt opp til Caroline og forsvart henne flere ganger.Så får hun L-K inn på bloggen, og hun får slengt i ansiktet at det er for sent av Caroline.

Anonymous poster hash: 9ca1e...2a1

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk litt synd på Lizbet, jeg. Er tydelig at hun har sett litt opp til Caroline og forsvart henne flere ganger.Så får hun L-K inn på bloggen, og hun får slengt i ansiktet at det er for sent av Caroline.

Dette flotte ekteparet er ikke akkurat kjent for å være så hyggelige mot folk som stiller spørsmål ved hva de uttaler seg om. Enda et eksempel i en lang rekke.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig i veien med dere?

Vi er bitre, feite og misunnelige dagen lang.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men det er bra gjort av henne å si hva hun mener om saken selv om hun er fan av fruen. Til Carolines store overraskelse så var hun ikke enig med dem, den var visst litt tung å svelge.

Må jo bare le når LK begynne med "skulle tro du hadde tid til å skjekke fakta,du som alltid skriver kommentarer på Carolines blogg"

Haha uff. Jeg har ingenting imot dama,men dette begynner å bli passe tragisk

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...