AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1401 Del Skrevet 17. august 2013 Anonymous poster hash: cf5ef...056 Får ikke limt inn linken her, men aftenposten nyheter har en sak i dag om Sykt flinke. Jenter som har så høye krav til seg selv, skal være tynne, fine, brune og med høye karakterer + jobbe + trene mye. Alle går på lavkarbo og thininspiration er bloggene de leser. Tipper de leser mye fotballfruen sin da. Anonymous poster hash: cf5ef...056 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1402 Del Skrevet 17. august 2013 Anonymous poster hash: cf5ef...056 Får ikke limt inn linken her, men aftenposten nyheter har en sak i dag om Sykt flinke. Jenter som har så høye krav til seg selv, skal være tynne, fine, brune og med høye karakterer + jobbe + trene mye. Alle går på lavkarbo og thininspiration er bloggene de leser. Tipper de leser mye fotballfruen sin da. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Spekulasjoner. Anonymous poster hash: a7856...67c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1403 Del Skrevet 17. august 2013 Så dere bilde nr 256, jenter?! Zoomer man inn i virkelig mye på så kan man tydelig se antydninger av arr etter en kvise! Hvorfor har hun ikke skrevet om den før? Hun gir dårlige verdier til ungdommer ved å ikke skrive om den gangen hun hadde den kvisa! Hva med alle de unge med pizzatryne nå da?? Og ja, og det lange løshåret ser bare falskt ut! Og det provoserer meg! Hvordan våger hun? Og ikke la meg begynne med at hun drikker farris og spiser peanøtter. Regelrett lattigjør folk som lider av overvekt! Skal hun liksom få oss til å tro at man blir mett av det?! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Anonymous poster hash: 7102d...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1404 Del Skrevet 17. august 2013 På hva? De intervjuet en jente som ble utbrent som 18 åring pga høye krav til seg selv. Hun sa selv hun leste thininispiration blogger. Gå på aftenposten og les selv da. Anonymous poster hash: cf5ef...056 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 17. august 2013 #1405 Del Skrevet 17. august 2013 wow, såå nydelig hun var på det siste bildet på bloggen! Flott mage, nydelig gravid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1406 Del Skrevet 17. august 2013 Hun er flott på det fotoet, men jeg lurer litt på om hun skjønner at magen kommer til å bli ganske stor mot slutten, uavhengig av formen hun var i før hun ble gravid? http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/heise2.jpg Anonymous poster hash: ac2af...cd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1407 Del Skrevet 17. august 2013 Kjenner ei syltynn jente, høy og meget tynn. Ble gravid og fikk den gigamagen. Var så moro å se. Hun er tynn igjen i dag da, men ikke så radmager. Kunne ikke trodd at magen skulle bli så diger, men det var kun magen, bakfra så hun like liten ut. Barnet var 3,6 kilo så helt normalt. Innrømmer fruen var veldig fin med magen, hun kler faktisk mer former og håper hun ser det selv. Så beinete hun var da hun la ut det bikinibilde ifjor, hun kunne nesten ta seg selv rundt livet. Sååå tynne trenger vel ikke noen være, med mindre de er alvorlig syk og ikke kan for det. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1408 Del Skrevet 17. august 2013 Kjenner ei syltynn jente, høy og meget tynn. Ble gravid og fikk den gigamagen. Var så moro å se. Hun er tynn igjen i dag da, men ikke så radmager. Kunne ikke trodd at magen skulle bli så diger, men det var kun magen, bakfra så hun like liten ut. Barnet var 3,6 kilo så helt normalt. Innrømmer fruen var veldig fin med magen, hun kler faktisk mer former og håper hun ser det selv. Så beinete hun var da hun la ut det bikinibilde ifjor, hun kunne nesten ta seg selv rundt livet. Sååå tynne trenger vel ikke noen være, med mindre de er alvorlig syk og ikke kan for det. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Men fotballfrue har jo sykt med magemuskler som gjør at hun mest sannsynlig ikke vil få så stor mage. Det handler ikke om hvor mager man er, men hvor mye magemuskler man har. Jeg synes forsåvidt at bildet hun la ut i det siste innlegget var veldig fint Anonymous poster hash: 216b9...370 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 17. august 2013 #1409 Del Skrevet 17. august 2013 Anonymous poster hash: cf5ef...056 Får ikke limt inn linken her, men aftenposten nyheter har en sak i dag om Sykt flinke. Jenter som har så høye krav til seg selv, skal være tynne, fine, brune og med høye karakterer + jobbe + trene mye. Alle går på lavkarbo og thininspiration er bloggene de leser. Tipper de leser mye fotballfruen sin da. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Alle går på lavkarbo var vel å overdrive littegrann eller? Var vel bare en av de som sa at hun gikk på lavkarbo og leste slike blogger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1410 Del Skrevet 17. august 2013 Men fotballfrue har jo sykt med magemuskler som gjør at hun mest sannsynlig ikke vil få så stor mage. Det handler ikke om hvor mager man er, men hvor mye magemuskler man har. Anonymous poster hash: 216b9...370 Mja. Jeg har sett flere toppidrettsutøvere som får store mager som gravide. Mira Veraas Larsen har nok antakeligvis et solid sett magemuskler, men hun ble allikevel god og rund. Anonymous poster hash: 636b9...7b1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1411 Del Skrevet 17. august 2013 Mja. Jeg har sett flere toppidrettsutøvere som får store mager som gravide. Mira Veraas Larsen har nok antakeligvis et solid sett magemuskler, men hun ble allikevel god og rund. Anonymous poster hash: 636b9...7b1 Okei Det er vel sikkert forskjellig fra person til person da. Var bare en antagelse det jeg kom med siden jeg tenkte at magemusklene kanskje holdte magen mer inne. Moren min var ikke særlig trent da hun fikk meg, men hadde likevel en ganske liten mage selv om jeg veide 3,6 kilo. Er det kanskje arvelig hvor stor mage man får under graviditeten? -Jeg synes forsåvidt at stor mage er veldig fint Anonymous poster hash: 216b9...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #1412 Del Skrevet 17. august 2013 Men fotballfrue har jo sykt med magemuskler som gjør at hun mest sannsynlig ikke vil få så stor mage. Det handler ikke om hvor mager man er, men hvor mye magemuskler man har. Jeg synes forsåvidt at bildet hun la ut i det siste innlegget var veldig fint Anonymous poster hash: 216b9...370 Magemusklene deler seg når man kommer langt nok på vei, hvor sterke de er betyr ingenting i tredje trimester. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 17. august 2013 #1413 Del Skrevet 17. august 2013 Okei Det er vel sikkert forskjellig fra person til person da. Var bare en antagelse det jeg kom med siden jeg tenkte at magemusklene kanskje holdte magen mer inne. Moren min var ikke særlig trent da hun fikk meg, men hadde likevel en ganske liten mage selv om jeg veide 3,6 kilo. Er det kanskje arvelig hvor stor mage man får under graviditeten? -Jeg synes forsåvidt at stor mage er veldig fint Anonymous poster hash: 216b9...370 Kommer an på hvordan babyen ligger også Hvis den ligger mer mot ryggen er magen mindre. En jeg kjenner hadde vel ca samme størrelse på magen som fotballfrue har nå, da hun var i 6-7 mnd! Hun var helt normalvektig og det samme var babyen da den kom ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. august 2013 #1414 Del Skrevet 17. august 2013 Magemusklene deler seg når man kommer langt nok på vei, hvor sterke de er betyr ingenting i tredje trimester. Dette!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. august 2013 #1415 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Snodig hvordan FF-paret dresser seg opp med slips, stiletter og cocktailkjole for å spille Scrabble hjemme hos venner, mens vennene sitter avslappet i olabukse, tøfler og tennisskjorte. Endret 17. august 2013 av Sol79 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1416 Del Skrevet 17. august 2013 Håper ikke hun vil klage på vekten og slikt slik Ranveig Heitmann gjør. Hun skal rett i slakningen etter babyen blir født og skriver på bloggen hvor feit og stor hun er nå. Jenta er ikke 70 kg engang og dagsventende. :O Hun spiser utrolig usunt også så er rart det ikke legger seg mer på rumpa ja. Anonymous poster hash: cf5ef...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 17. august 2013 #1417 Del Skrevet 17. august 2013 Snodig hvordan FF-paret dresser seg opp med slips, stiletter og cocktailkjole for å spille Scrabble hjemme hos venner, mens vennene sitter avslappet i olabukse, tøfler og tennisskjorte. :bond: Synes ikke det er snodig jeg. Min kjære og meg selv kunne lett funnet på å gjøre noe sånt, fordi vi synes det er gøy å pynte oss når vi først skal noe. Den der ble smålig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. august 2013 #1418 Del Skrevet 17. august 2013 :bond: Synes ikke det er snodig jeg. Min kjære og meg selv kunne lett funnet på å gjøre noe sånt, fordi vi synes det er gøy å pynte oss når vi først skal noe. Den der ble smålig Lite konstruktivt var det, men syns ikke det har noe med smålighet å gjøre. Syns det er ufint å overkle seg i forhold til vertskapet jeg uansett om det er FF eller du eller noen andre som gjør det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #1419 Del Skrevet 17. august 2013 Lite konstruktivt var det, men syns ikke det har noe med smålighet å gjøre. Syns det er ufint å overkle seg i forhold til vertskapet jeg uansett om det er FF eller du eller noen andre som gjør det. Enig. Jeg hadde blitt litt paff om vennene mine kom stivpyntet til en uformell middag mens jeg selv tasset rundt i dongeri. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 17. august 2013 #1420 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg ville vært litt mer avholdende enn henne når det gjelder å kjøpe inn babyklær som er såpass kjønnsbestemte som hun har gått til innkjøp av. Etter som jeg har forstått så er det mer usikkert om jordmor har rett når hun sier at hun ser ei jente på ultralyden enn når hun sier hun ser en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg