super-s Skrevet 16. august 2013 #1381 Del Skrevet 16. august 2013 Som jeg sier; dere legger dere virkelig oppi alt. Ja, det gjorde jeg, og det så virkelig merkelig ut. Jeg mener Livingdoll og redigeringen hennes kan diskuteres, men Fotballfrue? Skjønner ikke hva det er hun gjør som provoserer dere så ekstremt... Zoom inn på leggen hennes da, herregud!!! Det er jo så utrolig provoserende når leggen hennes ser redigert ut!!! (Bare for å gjøre det helt klart, ja, jeg er ironisk nå. Så et innlegg her i tråden hvor det var noen som hadde zoomet inn på leggen hennes og mistenkte FF for å ha redigert den. Hvem gjør noe sånt???) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1382 Del Skrevet 16. august 2013 Duskiterer vi misunnelse nå? Ingen her er misunnelige, vi ønsker ikke fruens verdier til våre døtre, eller våre fremtidige døtre. Der restylane, botox, falske negler, hair extension, spa-begandlinger, shoppedilla av sko og klær, forbruk forbruk og atter forbruk står i fokus. Nytter ikke gi en liten sum til fattige barn når man tørker støv av 700 par egne sko! Det blir dobbelmoralskt. Og hele tiden den masingen om trening, lavkarbo, trening, bli tynn, få tynnest midje, tynnest lår, tynnest armer. Dette er ikke sunt for tenåringsjenter som blir påvirket. Derfor er jeg dypt bekymret over denne kroppsfikseringen. Anonymous poster hash: cf5ef...056 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1383 Del Skrevet 16. august 2013 skriveleif: DISKUTERER... Anonymous poster hash: cf5ef...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1384 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg fikk hvertfall rett, møtene VAR sponsorere. Bryn fra Covernrands og babyklær fra noen bloggere, woop-woop sa jeg ikke det før i dag da :D Og det lange håret hun har da, laaaaaaaaaaaaaangt hairextension..... Anonymous poster hash: cf5ef...056 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1385 Del Skrevet 16. august 2013 Det håret ser bare mer og mer latterlig ut dess mer løshår hun får satt på. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1386 Del Skrevet 16. august 2013 Så dere bilde nr 256, jenter?! Zoomer man inn i virkelig mye på så kan man tydelig se antydninger av arr etter en kvise! Hvorfor har hun ikke skrevet om den før? Hun gir dårlige verdier til ungdommer ved å ikke skrive om den gangen hun hadde den kvisa! Hva med alle de unge med pizzatryne nå da?? Og ja, og det lange løshåret ser bare falskt ut! Og det provoserer meg! Hvordan våger hun? Og ikke la meg begynne med at hun drikker farris og spiser peanøtter. Regelrett lattigjør folk som lider av overvekt! Skal hun liksom få oss til å tro at man blir mett av det?! Anonymous poster hash: d1ced...5cd 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1387 Del Skrevet 16. august 2013 Dette er dog en frue jeg kan like - Komikerfrue! Morsom og veldig lite selvhøytidelig, og likevel et skikkelig støkke, spør du meg! http://komikerfrue.no/2013/08/16/leopard-gone-wrong/Anonymous poster hash: 1c4bc...9b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1388 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg synes det er utrolig merkelig at ei dame som selv har oppsøkt pro-ana blogger ikke tar til seg at anorektikere ser på henne som et ideal og dermed tilpasser postingen og alt snakket om trening og hvor små størrelser hun bruker til dette. Synes det sier veldig mye om henne som person for å være ærlig. Anonymous poster hash: 8f77f...9ac 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 16. august 2013 #1389 Del Skrevet 16. august 2013 Så dere bilde nr 256, jenter?! Zoomer man inn i virkelig mye på så kan man tydelig se antydninger av arr etter en kvise! Hvorfor har hun ikke skrevet om den før? Hun gir dårlige verdier til ungdommer ved å ikke skrive om den gangen hun hadde den kvisa! Hva med alle de unge med pizzatryne nå da?? Og ja, og det lange løshåret ser bare falskt ut! Og det provoserer meg! Hvordan våger hun? Og ikke la meg begynne med at hun drikker farris og spiser peanøtter. Regelrett lattigjør folk som lider av overvekt! Skal hun liksom få oss til å tro at man blir mett av det?! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Til dere andre: Den dagen dere kan komme med noe nytt, som ikke inneholder at "hun trener for mye" "hun trener ikke nok" "hun sier hun er feilfri det skal vi MOTBEVISE" "hun redigerer" "hun er et dårlig forbilde" "ja, vi er vel feit, stygg og misunnelig", så skal jeg heller prøve å ta dere seriøst. Dere har gjentatt dere selv 900 ganger nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ploff Skrevet 16. august 2013 #1390 Del Skrevet 16. august 2013 Til dere andre: Den dagen dere kan komme med noe nytt, som ikke inneholder at "hun trener for mye" "hun trener ikke nok" "hun sier hun er feilfri det skal vi MOTBEVISE" "hun redigerer" "hun er et dårlig forbilde" "ja, vi er vel feit, stygg og misunnelig", så skal jeg heller prøve å ta dere seriøst. Dere har gjentatt dere selv 900 ganger nå. Da tror jeg du har oversett et par hundre saklige innlegg i denne tråden. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. august 2013 #1391 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg finner det skremmende med den redigerte magen hennes som hun viser frem, og får kommentarer fra unge jenter at når de blir gravide så vil de ha lik mage som FF. Newsflash: De færreste har 6-pack når de er 6mnd på vei uten bruk av photoshop, selv om ektemannen hennes mener at de fleste damer har det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 17. august 2013 #1392 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Da tror jeg du har oversett et par hundre saklige innlegg i denne tråden. Etter å fulgt med på denne tråden en god stund vil jeg si at det svært langt mellom de saklige innleggene. Oreokake sitt innlegg er vel det mest saklige jeg har sett så langt Endret 17. august 2013 av Lula 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. august 2013 #1393 Del Skrevet 17. august 2013 Bortsett fra å søke opp noen oppskrifter på bloggen hennes (de har hun endel av som smaker godt og er lettvindt å lage), så har jeg vært mindre og mindre innom bloggen hennes. Før så hadde hun noen bra innlegg, og endel fra hverdagslivet hennes, men nå er bloggen blitt mere og mere overfladisk. De fleste innleggene består av klær hun har på seg som det er adlinks til, håret og sminken, og innmari masse reklame! Hun blogger sjeldnere, og intetsigende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. august 2013 #1394 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Hun ser iallefall mye større ut på den videoen hun har lagt ut fra ferien de var på nettopp, ser det tydelig der hun har en slags stripete jumpsuit å seg. Der strutter magen mere enn hva den gjør på bildene på bloggen. Endret 17. august 2013 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1395 Del Skrevet 17. august 2013 Endelig et bilde med normal gravid mage. Anonymous poster hash: 579f9...9b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1396 Del Skrevet 17. august 2013 Endelig et bilde med normal gravid mage. Anonymous poster hash: 579f9...9b9 Lurer på hvor mange av kg's lesere som studerer steinveggen ved siden av etter uregelmessigheter... Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #1397 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Endelig et bilde med normal gravid mage. Anonymous poster hash: 579f9...9b9 Ja, her er hun tydelig gravid. Men det er kanskje litt vanskelig å kle bort magen midtveis i august når termin er 1. desember, uansett hvor godt trent hun er. Barnet vokser jo til den størrelsen det skal. Endret 17. august 2013 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. august 2013 #1398 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Eller så fikk hun den "popper ut over natta"-gravidmage hun har blitt så kritisert for å ikke ha helt troen på. Uansett er det selvsagt leserne her som har rett, og vet aller best hvor stor magen hennes er/ har vært. Endret 17. august 2013 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. august 2013 #1399 Del Skrevet 17. august 2013 Tråden ryddet for hets, spekulasjoner og avsporinger, samt svar til disse innlegg. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1400 Del Skrevet 17. august 2013 Nei det nok bare økt blodvolum Anonymous poster hash: cf5ef...056 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg