Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 spennende møter, sikkert noe babyrelatert. Gratis vogn, seng og lage Hjemme hos reportasje ect :)

Var det lov å skrive forresten?

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere legger dere virkelig opp i hver minste detalj. Jeg skjønner at enkelte ting kan diskuteres, men å granske bloggen og bildene for å finne feil; det blir for dumt. ALLE har feil, ALLE gjør feil, det vet dere jo allerede. Ta en titt i speilet først.
La nå dama være i fred, om dere er misunnelige eller ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere legger dere virkelig opp i hver minste detalj. Jeg skjønner at enkelte ting kan diskuteres, men å granske bloggen og bildene for å finne feil; det blir for dumt. ALLE har feil, ALLE gjør feil, det vet dere jo allerede. Ta en titt i speilet først.

Ifølge eget utsagn skriver CBE plettfritt, mens det florerer av skrivefeil, formuleringsfeil osv i innleggene.

Har du fulgt med debatten eller kom du bare innom for å fortelle oss hvor feite, bitre og misunnelige vi er?

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som lagret et bilde av "Livingdoll" fordi det "så så merkelig ut"..?

Anonymous poster hash: 4fc30...cab

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spennende møter, sikkert noe babyrelatert. Gratis vogn, seng og lage Hjemme hos reportasje ect :)

Var det lov å skrive forresten?

Hun får nok det meste sponset, ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det hadde jo vært totalt KRISE!!! :bond:

Anonymous poster hash: 82cfa...d6c

Ro ned da. Kommentaren kom fordi CBE alltid er perfekt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme, hadde dere fulgt hele tråden så ville dere visst at fruen sier hun er perefekt, aldri en kvise, aldri fett hår, aldri noe feil der i huset. Mens leserene faktisk kan se selv. Derfor blir det skriverier om henne, og hennes perfekte fremstilling av hennes rosa boble liv!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme, hadde dere fulgt hele tråden så ville dere visst at fruen sier hun er perefekt, aldri en kvise, aldri fett hår, aldri noe feil der i huset. Mens leserene faktisk kan se selv. Derfor blir det skriverier om henne, og hennes perfekte fremstilling av hennes rosa boble liv! Anonymous poster hash: cf5ef...056

http://m.youtube.com/watch?v=RFZrzg62Zj0

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tydligvis... Anonymous poster hash: cf5ef...056

Ikke har det noen påvirkninger på deres liv, ikke skriver hun stygt om noen, ikke kjenner dere henne personlig. Bra dere setter denne onde kvinnen på plass slik at hun blir kanskje mer usikker på seg selv, slik at dere kan ta henne på det også. Så ja, jeg bryr meg, ikke fordi hun muligens lar være å skrive om kviser, eller viser frem rotet for å jekke seg ned, men fordi dere rotter dere sammen mot et annet menneske som ikke har gjort dere noe som helst...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har det noen påvirkninger på deres liv, ikke skriver hun stygt om noen, ikke kjenner dere henne personlig. Bra dere setter denne onde kvinnen på plass slik at hun blir kanskje mer usikker på seg selv, slik at dere kan ta henne på det også. Så ja, jeg bryr meg, ikke fordi hun muligens lar være å skrive om kviser, eller viser frem rotet for å jekke seg ned, men fordi dere rotter dere sammen mot et annet menneske som ikke har gjort dere noe som helst...

Feil.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som lagret et bilde av "Livingdoll" fordi det "så så merkelig ut"..?

Anonymous poster hash: 4fc30...cab

Som jeg sier; dere legger dere virkelig oppi alt. :P

Ja, det gjorde jeg, og det så virkelig merkelig ut. Jeg mener Livingdoll og redigeringen hennes kan diskuteres, men Fotballfrue? Skjønner ikke hva det er hun gjør som provoserer dere så ekstremt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge eget utsagn skriver CBE plettfritt, mens det florerer av skrivefeil, formuleringsfeil osv i innleggene.

Har du fulgt med debatten eller kom du bare innom for å fortelle oss hvor feite, bitre og misunnelige vi er?

Ja, jeg har fulgt med i debatten. Nei, jeg kaller ingen feite.

Jeg ville bare si min mening om dette tullet dere driver med. Misunnelig får du selv bedømme om du er.

Jeg har ikke sett at Caroline påstår at hun skriver plettfritt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fulgt med i debatten. Nei, jeg kaller ingen feite.

Jeg ville bare si min mening om dette tullet dere driver med. Misunnelig får du selv bedømme om du er.

Jeg har ikke sett at Caroline påstår at hun skriver plettfritt...

Neivel, da har du ikke fulgt med. Det har vært postet skjermdump av hennes uttalelser om eget språk flerfoldige ganger her på KG, og de som leser bloggen har ved selvsyn sett det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, da har du ikke fulgt med. Det har vært postet skjermdump av hennes uttalelser om eget språk flerfoldige ganger her på KG, og de som leser bloggen har ved selvsyn sett det.

Beklager, men jeg bruker ikke all min tid på å lese gjennom hele denne debatten, se på alle bildene og granske Caroline for å finne feil. Jeg har andre ting å gjøre.

Må jeg virkelig forsvare meg selv fordi jeg mener det er tull å mobbe og baksnakke andre?

Jeg skjønner at du synes det er gøy, men jeg må få lov å si min mening også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men jeg bruker ikke all min tid på å lese gjennom hele denne debatten, se på alle bildene og granske Caroline for å finne feil. Jeg har andre ting å gjøre.

Må jeg virkelig forsvare meg selv fordi jeg mener det er tull å mobbe og baksnakke andre?

Jeg skjønner at du synes det er gøy, men jeg må få lov å si min mening også.

Men å fortelle alle som HAR deltatt i diskusjonen hvor misunnelige vi er, det presterer du?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å fortelle alle som HAR deltatt i diskusjonen hvor misunnelige vi er, det presterer du?

Da tror jeg du må lese på nytt hva jeg skrev. Jeg har ikke kalt noen misunnelige! Jeg skrev; "om dere er misunnelige eller ikke", ikke at dere er misunnelige.

Les før du kommenterer...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du må lese på nytt hva jeg skrev. Jeg har ikke kalt noen misunnelige! Jeg skrev; "om dere er misunnelige eller ikke", ikke at dere er misunnelige.

Les før du kommenterer...

Tror det var det jeg nettopp skrev til deg, eller hva?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var det jeg nettopp skrev til deg, eller hva?

Hva mener du med det? Jeg leser før jeg svarer. Min første kommentar var ment til dere generelt her inne som ikke klarer å være konstruktive...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...