AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1221 Del Skrevet 13. august 2013 LilleSnupp, har du egentlig noe liv? Anonymous poster hash: fd2a9...de3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1222 Del Skrevet 13. august 2013 LilleSnupp, har du egentlig noe liv? Anonymous poster hash: fd2a9...de3 Siden jeg har sjekket alle bildene tilbake til 2005, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 13. august 2013 #1223 Del Skrevet 13. august 2013 LilleSnupp, har du egentlig noe liv? Anonymous poster hash: fd2a9...de3 Hun tuller selvsagt Bloggen har jo ikke vart så lenge engang! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1224 Del Skrevet 13. august 2013 Hun tuller selvsagt Bloggen har jo ikke vart så lenge engang! Spoiler!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. august 2013 #1225 Del Skrevet 13. august 2013 Kan se ut som at pyntelisten på døra nede trekkes mot henne, ergo noe forminsking på arm/hofte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. august 2013 #1226 Del Skrevet 13. august 2013 Tråden er ryddet for spekulasjon, avsporing og personhets. Innlegg har også blitt slettet som et ledd i ryddingen. Har dere spørsmål om modereringen, send gjerne en PM. ninuska_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1227 Del Skrevet 14. august 2013 Kan se ut som at pyntelisten på døra nede trekkes mot henne, ergo noe forminsking på arm/hofte. Hvilket bilde? Jeg blir faktisk ikke overrasket om hun jevnt over redigerer bildene sine litt smalere. Har som nevnt tidligere møtt henne et par ganger, og har da syntes hun ikke har sett så mager ut som jeg hadde forventet meg på forhånd....Anonymous poster hash: e2db1...3e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1228 Del Skrevet 14. august 2013 http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC03135.jpg Men siden Caroline ikke har peiling på redigering og du tydeligvis har det så kan jo du fortelle oss hva som er redigert på bildet? Anonymous poster hash: 4e46a...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1229 Del Skrevet 14. august 2013 Men siden Caroline ikke har peiling på redigering og du tydeligvis har det så kan jo du fortelle oss hva som er redigert på bildet?Anonymous poster hash: 4e46a...62c Som forlklart over.. Se på pyntelisten som går ned på glasset i døra,helt nederst er den trekt mot henne. Som betyr at arm og hofte er forminsket.. Hun gjort seg smalere enn hun virkelig er,ikke mye,men litt. Huden er gjort feilfri og ansiktet er garantert pyntet på. Hun redigerer alle bilder penere,også på instagram. Anonymous poster hash: 8c605...d12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1230 Del Skrevet 14. august 2013 http://m.db.no/2010/10/28/sport/fotball/tippeligaen/mostafa_abdellaoue/caroline_berg/14039892/?www=1 Hun er ikke så supertynn her. Kan være vinkelen bildet er tatt da. Anonymous poster hash: 904de...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soloppgang Skrevet 14. august 2013 #1231 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) http://www.stromnes.no/face/index.php?pid=199000&a=p&b=2&id=255 Og: http://www.stromnes.no/face/index.php?pid=199000&a=d&id=255 Vært like skrapet siden hun var 16? Eh. Endret 14. august 2013 av Soloppgang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 14. august 2013 #1232 Del Skrevet 14. august 2013 http://www.stromnes.no/face/index.php?pid=199000&a=p&b=2&id=255 Og: http://www.stromnes.no/face/index.php?pid=199000&a=d&id=255 Vært like skrapet siden hun var 16? Eh. Var da ganske skrapet der ja. Akkurat slik hun er nå vil jeg si. Det du sikkert legger merke til er det brede fjeset. Det har hun fremdeles. Det er som sagt en grunn til at hun alltid tar bilder fra siden eller redigerer fjeset smalere om hun ser rett frem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1233 Del Skrevet 14. august 2013 Men har hun gjort noe annet enn å redigere, inngrep av noe slag? Synes endringen på ti år er enorm.Anonymous poster hash: ad359...bf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1234 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg trodde ikke gravide skulle løfte mer enn 2-3 kg, men det er visst gammeldags lærdom. Godt å bli opplyst!Anonymous poster hash: d022c...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soloppgang Skrevet 14. august 2013 #1235 Del Skrevet 14. august 2013 Var da ganske skrapet der ja. Akkurat slik hun er nå vil jeg si. Det du sikkert legger merke til er det brede fjeset. Det har hun fremdeles. Det er som sagt en grunn til at hun alltid tar bilder fra siden eller redigerer fjeset smalere om hun ser rett frem. Hun var jo TYNN, men synes hun ser enda tynnere ut nå.. Men du sier noe, kanskje derfor hun alltid tar bilder fra siden. Synes det ser ut som en annen person. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 14. august 2013 #1236 Del Skrevet 14. august 2013 Men har hun gjort noe annet enn å redigere, inngrep av noe slag? Synes endringen på ti år er enorm.Anonymous poster hash: ad359...bf7 restylane i leppene, tannbleking, selvbruning, extentions og påtegnet bryn og selvsagt en stødigere hånd på sminken og mer definert i kroppen som kommer av trening. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soloppgang Skrevet 14. august 2013 #1237 Del Skrevet 14. august 2013 Da tror jeg jeg forstår hvordan det er mulig ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1238 Del Skrevet 14. august 2013 Den videoen hun har lagt ut nå er veldig klein..De gangene de kysser og spiser av hverandres mat..Måtte sitte med pute forran øynene..Alt er SÅ påtatt...Og hun gjør seg til og poser hele tiden. Ingenting er noen gang naturlig. Så slitsomt det må være.. Anonymous poster hash: 80081...ff0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1239 Del Skrevet 14. august 2013 Hun sier jo selv at vi bare får innblikk i en liten del av "Caroline" , men hverdagen hennes KAN jo rett og slett ikke bestå av noe mer enn det vi ser på bloggen. Altså, hun bruker jo lang tid på å lage tre innlegg om dagen, og alle disse tre (til og med reklamen) handler jo om hva hun har gjort. Så når vi ser et super-oppstilt bilde av en kaffekopp og ei jordbær (snork) så har hun jo brukt tid på å lete frem, dandere, fotografere, redigere osv. Hun blogger jo ikke om ting hun har gjort, hun GJØR jo ting for å kunne vise på bloggen! Og etter innlegget er lagt ut, så er det å sitte der å godkjenne ( i all hovedsak nekte...) kommentarer, svare på kommentarer, rette opp i feil som folk påpeker ooosv osv. Herrefader for et UTROLIG lite spennende og lite givende liv det må være. Jeg hadde selv et kolikkbarn (ja, vi med barn har fortsatt meninger om ting), og han gråt hele kvelden og halve natta, han gulpet ned både meg og møblene, vaskemaskinen gikk døgnet rundt, bleier og klær ble skiftet hele tiden, mat måtte lages, hus måtte vaskes osv, så hvordan de skal greie å fortsette med og fremstille livet som en dans på roser er jeg virkelig spent på. Håper uansett de slipper kolikkunge for det unner jeg INGEN, men håper det blir ei såpass stor forandring at de kommer seg litt ned på jorda. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 14. august 2013 #1240 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg trodde ikke gravide skulle løfte mer enn 2-3 kg, men det er visst gammeldags lærdom. Godt å bli opplyst!Anonymous poster hash: d022c...782 Ja, da trengte du å bli opplyst. Hadde så vært tilfelle kunne ingen fått mer en ett barn, vært i jobb og hvertfall ikke handlet. Jeg tror verden er gått av skaftene.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg