AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1201 Del Skrevet 13. august 2013 Nelly så klart! Anonymous poster hash: 95d1e...e18 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1202 Del Skrevet 13. august 2013 Det er vel verken utradisjonelt eller moderne? Jeg ser for meg sånn mathea, sienna osv. Horible liksomnavn. Er faktisk skikkelig spent!Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Hvorfor tror så mange her på kg at Mathea er et nymotens påfunn? Det er et trygt og godt gammelt bondenavn. Hvordan kan det være et nymotens påfunn å kalle opp ungen sin etter mormor til de åtte ungene, liksom? Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1203 Del Skrevet 13. august 2013 Sienna Linnea, det er faktisk barnemishandling å kalle ungen sin det.Anonymous poster hash: 164f3...7f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1204 Del Skrevet 13. august 2013 Ser at det henslengte over krakken bildet også har vært innom Adobe Photoshop en tur før det er publisert.. Hvorfor det når man ikke har kunnskaper om redigering? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1205 Del Skrevet 13. august 2013 Ser at det henslengte over krakken bildet også har vært innom Adobe Photoshop en tur før det er publisert.. Hvorfor det når man ikke har kunnskaper om redigering? Hvilket bilde er det du tenker på? Anonymous poster hash: e878d...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1206 Del Skrevet 13. august 2013 Hvilket bilde er det du tenker på? Anonymous poster hash: e878d...90e http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC03135.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1207 Del Skrevet 13. august 2013 http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC03135.jpg Prøver så hardt jeg kan å se hva som er redigert her. Er jeg blind? Eller må man lete med lupe for å finne noe å arrestere henne på?Anonymous poster hash: f50ea...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1208 Del Skrevet 13. august 2013 Prøver så hardt jeg kan å se hva som er redigert her. Er jeg blind? Eller må man lete med lupe for å finne noe å arrestere henne på?Anonymous poster hash: f50ea...ad4 Ser ingenting jeg heller, så derfor jeg lurte på hvorfor man bruker det programmet. Er det noe man må på blogg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1209 Del Skrevet 13. august 2013 Ser ingenting jeg heller, så derfor jeg lurte på hvorfor man bruker det programmet. Er det noe man må på blogg? Hæ??Anonymous poster hash: 9095f...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1210 Del Skrevet 13. august 2013 Ser ingenting jeg heller, så derfor jeg lurte på hvorfor man bruker det programmet. Er det noe man må på blogg? Hvordan ser du at det er vært innom der da? Forøvrig bruket ikke det programmet kun til redigering, men kan og brukes til innlastning av bilder fra kamera til pc. Iallefall får jeg det alternativet når jeg legger inn bilder på pc. Anonymous poster hash: f50ea...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1211 Del Skrevet 13. august 2013 Hvordan ser du at det er vært innom der da? Forøvrig bruket ikke det programmet kun til redigering, men kan og brukes til innlastning av bilder fra kamera til pc. Iallefall får jeg det alternativet når jeg legger inn bilder på pc.Anonymous poster hash: f50ea...ad4 Ah.. takk for forklaring. Har ikke photoshop selv, så derfor jeg lurte. Hvordan man ser det? Lærte det tidligere i tråden - på Egenskaper (eller noe slikt), til bildet altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1212 Del Skrevet 13. august 2013 Hvordan ser du at det er vært innom der da? Forøvrig bruket ikke det programmet kun til redigering, men kan og brukes til innlastning av bilder fra kamera til pc. Iallefall får jeg det alternativet når jeg legger inn bilder på pc. Anonymous poster hash: f50ea...ad4 Det er nok "lillesnupp" som fantaserer.Anonymous poster hash: 9095f...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1213 Del Skrevet 13. august 2013 Ah.. takk for forklaring. Har ikke photoshop selv, så derfor jeg lurte. Hvordan man ser det? Lærte det tidligere i tråden - på Egenskaper (eller noe slikt), til bildet altså. Aha, sånn å forstå:-) Der kan du se, lærte noe nytt jeg og:-)Anonymous poster hash: f50ea...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. august 2013 #1214 Del Skrevet 13. august 2013 Det er nok "lillesnupp" som fantaserer.Anonymous poster hash: 9095f...372 Det gjør hun nok ikke, nei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1215 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Første gang jeg har sett henne skrive at hun kunne hatt en str større, men det er vel fordi det handler om pupper hun tør å innrømme det, for det er jo bare "bra" fett;)Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Endret 15. august 2013 av Bond 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 13. august 2013 #1216 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) (mitt eneste innlegg her noensinne tror jeg) Til AB som mener at brukerne her kommer til å få barn som lærer å mobbe: Vet du hva! Det kan faktisk ditt barn også! Ditt barn kan bli en drapsmann for alt vi vet i dag. Barna til fotballparet kan også bli en heftig mobber, så VÆR SÅ SNILL å ikke dra det "argumentet" der. Mobbing har ikke nødvendigvis noe med dårlig barneoppdragelse å gjøre. Dessuten, hvem er du som kan dømme anonyme brukere over nett? Du er vel klar over at det er fullt mulig å være totalt forskjellig fra virkeligheten som hvordan du fremstiller deg på nettet? HALLOOO, har du ikke lært noenting av hva Caroline har fortalt deg om den saken? Endret 13. august 2013 av Rægs 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1217 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Er nok morsomt for FF at frontpartiet (også kalt bysten) er vokst fra XS til M (som hun nevnte hun egentlig burde hatt). Hvilken kvinne ville ikke satt pris på det? Eller mann for den del?!?!De vil sikkert øke ennå mer når hun skal amme, vil jeg tro. Hva vil da skje når hun er ferdig å amme? Vil de da gå tilbake til XS? Vil hun fylle på siden hun er blitt vant til større byste mens hun har vært gravid og ammet? Men selvsagt.. alt det vil kun bli spekulasjoner.Uansett.. hyggelig for henne at faktisk er både stolt og fornøyd med volumøkningen! Tilføyelse: .. og synes det er flott at hun har merket med sponset bh og ikke bare skrevet at hun har fått den tilsendt fra blablabla i selve teksten. Endret 15. august 2013 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1218 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg lurer på om hun har fått svart veiviser, store føtter eller mye tarmgass, jeg. Anonymous poster hash: c2898...777 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1219 Del Skrevet 13. august 2013 Ah.. takk for forklaring. Har ikke photoshop selv, så derfor jeg lurte. Hvordan man ser det? Lærte det tidligere i tråden - på Egenskaper (eller noe slikt), til bildet altså. Du mener ikke seriøst at du har begynt å sjekke egenskapene til hvert enkelt bilde? Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1220 Del Skrevet 13. august 2013 Du mener ikke seriøst at du har begynt å sjekke egenskapene til hvert enkelt bilde? Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Er kommet til mars 2005 nå.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg