Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.kk.no/920327/dette-er-magen-alle-snakker-om

Anonymous poster hash: 5dfbf...330

For en type....

Jeg trykket på profilen til denne "Lars Andreas" som støtter LK og fotballfrue i denne diskusjonen, og han har skrevet kommentarer der han er negativ til karbohydrater og forsvarer smykkebutikken til ekteparet tidligere. LK kunne da i det minste prøvd å kamuflere seg, men dette blir bare alt for åpenbart.

Edit: morsomt at alle kommentarene hans blir stemt ned :fnise:

Endret av Samaysa
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humatuses:

Ja så lenge hun ikke sulter den ihel! Er det nok melk i plastpuppene hennes til i det hele tatt å gi et barn næringen den trenger? Alt er galt med dette menneske mener jeg! Hun har tatt slankehysteriet til et nytt nivå. Pen er hun jada, men det betyr nada og nix når det ikke er noe i topp panelet på vraket!

Zek:

Hun får passe godt på så hun ikke får ødem, da kan hun jo risikere å legge på seg mer enn de tillatte 15 kg. Eller bli sengeliggende, da får hun jo ikke trent! Krise.

Du burde skamme deg over presset du legger på din spiseforstyrrede kone. Elsker du henne eller er hun bare en inntektskilde for deg? Nå er jo fotballkarrieren din over og fruen din tjener mer enn deg, skjønner at du må forsvare merkevaren Fotballfrue for det er jo hele din fremtid det er snakk om.

Her ser dere to av innleggene i KK-debatten ... Den siste er mest sannsynlig samme Zek som opererte her på KG i et par av Fotballfrue-debattene .. Nå antagelig aktiv med nytt nick.

Må nesten applaudere det "høye intelligens-nivået" :ironi:

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- 2-3 innlegg hver dag som hun bruker 2-3 timer på hver gir raskt 4-9 timer med å skrive blogginnlegg

- så skal det trenes 1-2 ganger hver dag.

- så skal sminkelag legges, hår nudles krølles før bilder tas

- så må hun jo faktisk gjøre noe (løpe på mølla/lese bok i senga/være en tur i Skien/handle på Meny) for å ha noe å blogge om

- i tillegg må det sendes tiggebrev mail, avtales hvilke produkter som skal være favoritter, negler legges, hår sveises på, tenner blekes, kroppen spraytannes, negler lakkes før neste neglelack innlegg - produkter testes ut over lang tid før hun kan gå god for de.

- så skal å-du-er-så-perfekt og guuud-for-en-skjønn-babypump kommentarer svares på med klemmer og skjønne du

- nettshopping som hun selv nevnte, lese magasiner for inspirasjon

Så ja.. hun bruker sikkert svært mange timer på merkevaren Fotballfrue.

-

Hvorfor er det så vanskelig å akseptere bloggingen hennes som arbeid? Du slår meg som en kvinne fra en lavtlønnet yrkesgruppe. I så fall bidrar FF mye mer til samfunnet enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at hun gang på gang sier at det er masse jobb, 3 innlegg hver dag, blabla, når hun faktisk sjeldnere og sjeldnere faktisk poster 3 innlegg. Kun 2 i dag - igjen....

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig å akseptere bloggingen hennes som arbeid? Du slår meg som en kvinne fra en lavtlønnet yrkesgruppe. I så fall bidrar FF mye mer til samfunnet enn deg.

En vaskehjelp bidrar mer til samfunnet enn en blogger.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er merkeligst med Caroline Berg Eriksen er at hun kaller seg "fotballfrue"

Som ivrig fotballfan kan jeg si at han har scoret et eneste mål i tippeligaen og har aldri vært noe storspiller eller kjent fotballspiller for å si det sånn. Det jeg forbinder han med er ikke fotball, men å være mannen til fotballfrue.

Anonymous poster hash: ba9af...18f
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er merkeligst med Caroline Berg Eriksen er at hun kaller seg "fotballfrue"

Som ivrig fotballfan kan jeg si at han har scoret et eneste mål i tippeligaen og har aldri vært noe storspiller eller kjent fotballspiller for å si det sånn. Det jeg forbinder han med er ikke fotball, men å være mannen til fotballfrue.

Anonymous poster hash: ba9af...18f

Han er forsvarsspiller :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er forsvarsspiller :fnise:

Når han spilte i LSK mente tydeligvis supportergruppen deres at han var så dårlig at han fortjente en egen hattråd - og den var vel omtrent på like mange sider som denne tråden... Merkelige greier;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg synes er merkeligst med Caroline Berg Eriksen er at hun kaller seg "fotballfrue" Som ivrig fotballfan kan jeg si at han har scoret et eneste mål i tippeligaen og har aldri vært noe storspiller eller kjent fotballspiller for å si det sånn. Det jeg forbinder han med er ikke fotball, men å være mannen til fotballfrue. Anonymous poster hash: ba9af...18f

Han lever jo av fotballen, selv om han ikke har vært spesielt god så har han jo klart seg greit i Tippeligaen. Det med antall mål er tulletel han spiller forsvar, som "ivrig fotballfan" bør du vite at ikke alle scorer mål. Men tipper han vil slite med å få ny kontrakt når hans går ut med Odd, for mye skadet.

Anonymous poster hash: 80b8e...ba3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Odd i tippeligaen a?? Er ikke de en divisjon ned?

Anonymous poster hash: e8705...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var han faktisk gulp...heit! Trodde ikke det skulle komme fra min munn men....

Han er IKKE det nå hvertfall. Dette er et gammelt bilde, og når han var yngere, var han litt kjekk. Hvertfall på dette bildet. Nå er han ganske rynkete og benete. Finnes ikke attraktiv på noen som helst måte..

Seriøst?! Jeg blir mer uvel og får grøssninger.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...